Side 120 af 145 FørsteFørste ... 2070110117118119120121122123130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,786 til 1,800 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1786
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, han og Ståle går nok ikke. Men med en ny træner måske... :-)
    Garneren.. Du ved lige hvordan du skal gøre mig blød i knæene..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1787
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det kommer tættere på med et salg af Robin Olsen

    Desværre bliver prisen mindre og mindre:( 86 mio. Danske

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...r-till-italien

  4. #1788
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Det kommer tættere på med et salg af Robin Olsen

    Desværre bliver prisen mindre og mindre:( 86 mio. Danske

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...r-till-italien
    Så har de sgu alligevel læst med herinde. Garanteret CV som har sendt et memo.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1789
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Det kommer tættere på med et salg af Robin Olsen

    Desværre bliver prisen mindre og mindre:( 86 mio. Danske

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...r-till-italien
    Det er skuffende - vi har solgt en Lada for mere! 12 millioner euro... vi havde jo alle jublet over 20 millioner kr for 2 måneder siden.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1790
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er skuffende - vi har solgt en Lada for mere! 12 millioner euro... vi havde jo alle jublet over 20 millioner kr for 2 måneder siden.
    Det var vidst en Toyota ;-)

    Tror egentlig ikke folk er utilfredse med prisen, men folks forventninger var bare skudt i vejret efter de seneste reporter, som meldte om en handel til omkring 120 mio. kr.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1791
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    At få knap 90 mio kr for en målmand som reelt endte med at være sat af sidste sæson er da det glade vanvid. Ledelsen må i bedste FCM-Sørloth-stil knibe sig lidt i armen. Lykkes det, er det et vanvittigt salg uanset at højere beløb er nævnt.


  11. #1792
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At få knap 90 mio kr for en målmand som reelt endte med at være sat af sidste sæson er da det glade vanvid. Ledelsen må i bedste FCM-Sørloth-stil knibe sig lidt i armen. Lykkes det, er det et vanvittigt salg uanset at højere beløb er nævnt.
    Helt enig. Forinden VM havde flere herinde vidst kalkuleret med et salg til 25 mio. kr.
    Det helt store spørgsmål er dog hvor meget af beløbet der er bonusser.

  12. #1793
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det var vidst en Toyota ;-)

    Tror egentlig ikke folk er utilfredse med prisen, men folks forventninger var bare skudt i vejret efter de seneste reporter, som meldte om en handel til omkring 120 mio. kr.
    Shit ja, Toyota. Til gengæld tog Werder så vores Bentley for småpenge.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1794
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At få knap 90 mio kr for en målmand som reelt endte med at være sat af sidste sæson er da det glade vanvid. Ledelsen må i bedste FCM-Sørloth-stil knibe sig lidt i armen. Lykkes det, er det et vanvittigt salg uanset at højere beløb er nævnt.
    Naturligvis - men lad os nu se hvor vi lander? Det virker lidt besynderligt, at prisen falder fra 111 mio.kr. til 86 på et enkelt døgn.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1795
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Arbnor Mucolli fra Vejle virker som en spændende type(bedømt ud fra Bøf kampen i dag). Køb ham og udlej ham tilbage til VB med det samme.
    https://www.transfermarkt.com/arbnor...spieler/467232

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1796
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Naturligvis - men lad os nu se hvor vi lander? Det virker lidt besynderligt, at prisen falder fra 111 mio.kr. til 86 på et enkelt døgn.
    Jeg gætter på, at de faldende priser primært handler om uduelige journalister, der glemmer at omregne fra svenske til danske kroner. Uanset hvad er det en storartet pris for en ustabil målmand.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #1797
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gætter på, at de faldende priser primært handler om uduelige journalister, der glemmer at omregne fra svenske til danske kroner. Uanset hvad er det en storartet pris for en ustabil målmand.
    Tror mere det handler om, at det var fremme at FCK krævede 15-17 mill. euro og at Roma ville give 10. Så giver det god mening, at vi lander et sted der imellem. Mit bud er, at vi får de 11.5-12 mill. euro samt lidt ekstra i klausuler. Alt i alt er det jo et kongesalg. Da der først kom frem at vi krævede så meget, blev jeg vel nærmest latterliggjort i Skakten. Jeg mente at vi min. skulle have 50 mill. + for Robin. Det var der ikke mange, der troede på kunne lade sig gøre. Nu er den ikke "hjemme" endnu, men det tror jeg den kommer i morgen eller tirsdag. Som jeg skrev da rygterne om den høje pris kom frem, så skal man ikke undervurdere, hvor sygt transfermarkedet er i øjeblikket. Læste et sted at priserne er steget med ca. 30% over de sidste par år. Læg dertil at Robin blev hypet meget da Sverige slog Italien ud, samt at han stod et meget fint VM. Når først de store klubber kommer på banen, vil det jo også være useriøst at sælge for småpenge, når man ser hvordan de ellers smider om sig med penge. Leicester har lige giver ca. 100 mill. for en 3. målmand i Liverpool med vist nok 3 landskampe for Wales. Hvorfor skulle vi så sælge Robin for 20-30 mill. som mange mente var det absolute max. vi kunne kræve.

    Håber den går igennem og at Ståle vågner op og bruger en del af pengene på en klasse central midtbanespiller. Jeg tror Ståle henter en, men om han er klasse. Det er jeg ikke så sikker på :o)

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1798
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Arbnor Mucolli fra Vejle virker som en spændende type(bedømt ud fra Bøf kampen i dag). Køb ham og udlej ham tilbage til VB med det samme.
    https://www.transfermarkt.com/arbnor...spieler/467232
    Jeg er enig, han så rigtig spændende ud, også Souza på toppen var giftig og god på bolden, men det var Kusk, Thomsen og Skov også inden de kom hertil. Med vores forholdsvise stramme 4-4-2 tror jeg ikke at sådanne spillere får forløst deres offensive potentiale modsat i en 4-3-3- opstilling fx, hvor de så kunne spille på kanten. Men jeg er enig, synes han så rigtig spændende ud på bolden sammen med Souza.
    Ville ønske vi spillede med en anden opstilling, synes vi har spillerne til det, men det er anden snak.

    Lad os få solgt Robin til +80 mio, og se om Ståle henter en superstar til midtbanen!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1799
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gætter på, at de faldende priser primært handler om uduelige journalister, der glemmer at omregne fra svenske til danske kroner. Uanset hvad er det en storartet pris for en ustabil målmand.

    Ja senest er EB ude med en dugfrisk historie om, at prisen er 120 mio kroner.. Når man så tjekker kilden er der tale om en artikkel i Aftonbladet, hvor der ganske rigtigt berettes om en pris på 120 mio kr, hvilket dog selvfølgelig er svenske kroner...

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1800
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    men det var Kusk, Thomsen og Skov også inden de kom hertil. Med vores forholdsvise stramme 4-4-2 tror jeg ikke at sådanne spillere får forløst deres offensive potentiale modsat i en 4-3-3- opstilling
    Eller også har de ganske enkelt ikke psyken til at præstere under pres...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •