Side 136 af 145 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138139 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er en overflødig diskussion, da Ståle slet ikke ville kunne skibe Kvist af sted, selv hvis han ville.
    Nej og ingen grund til at skippe ham afsted. I øvrigt så er Kodro ikke færdig eller dårlig - det er simpelthen noget vås. N’Doye blev hentet som en delvis lottokupon og det ligner i den grad at vi har vundet, hvilket Kodro kan udnytte til at falde ordentligt til inden han skal være stjernen.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2027
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvem ville Kodro-kritikerne have brugt i angrebet i stedet for ham i de 7 kampe, han har spillet fra start? Hvis Wind først er klar i slutningen af september, er det max. 9 ligakampe, sikkert en del mindre (givet Ståles forsigtighed med skadede spillere), hvor vi har en angriber "for meget". Og når vi i EL, er det nok det rette antal.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  5. #2028
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvem ville Kodro-kritikerne have brugt i angrebet i stedet for ham i de 7 kampe, han har spillet fra start? Hvis Wind først er klar i slutningen af september, er det max. 9 ligakampe, sikkert en del mindre (givet Ståles forsigtighed med skadede spillere), hvor vi har en angriber "for meget". Og når vi i EL, er det nok det rette antal.
    Man kunne jo have brugt Kadrii, indtil han smutter, men jeg er da enig med dig :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2029
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg kunne sagtens se, at Jonas Wind blev sendt på leje i denne sæson. Lige nu må man antage, at der er angribere nok, og det bliver nok svært for Wind at få meget spilletid til at spille sig tilbage i form. Især hvis vi ikke kommer i Europa League.

    Esbjerg og Horsens kunne ligne to gode bud på et lejemål. De står begge og mangler angribere, især Horsens, der jo har brugt egentlige backs som Nymann og Frantsen i angrebet her i sæsonstarten. Og netop Horsens' spillestil vil vel passe en høj og fysisk stærk angriber som Wind ret godt. Hans nuværende skade er naturligvis en barriere, og mon ikke vi skal helt hen til sidst i vinduet, før der sker noget, da klubberne nok vil afsøge andre muligheder først.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2030
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg kunne sagtens se, at Jonas Wind blev sendt på leje i denne sæson. Lige nu må man antage, at der er angribere nok, og det bliver nok svært for Wind at få meget spilletid til at spille sig tilbage i form. Især hvis vi ikke kommer i Europa League.

    Esbjerg og Horsens kunne ligne to gode bud på et lejemål. De står begge og mangler angribere, især Horsens, der jo har brugt egentlige backs som Nymann og Frantsen i angrebet her i sæsonstarten. Og netop Horsens' spillestil vil vel passe en høj og fysisk stærk angriber som Wind ret godt. Hans nuværende skade er naturligvis en barriere, og mon ikke vi skal helt hen til sidst i vinduet, før der sker noget, da klubberne nok vil afsøge andre muligheder først.
    Man burde da i stedet leje Kodro ud... Eller endnu bedre, sælg ham! Det er så vildt hvor meget Kodro minder om Pavlovic. Jeg ser langt mere potentiale i Wind, og de takter han viste i foråret er også langt bedre end noget Kodro har vist. Duoen Fischer og N'Doye har set gode ud, og så må Pieros og Wind kæmpe om, at være tredjevalg.

  10. #2031
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Man burde da i stedet leje Kodro ud... Eller endnu bedre, sælg ham!
    Nogen gange er det vist meget godt at det ikke er sidelinien, der står for transfers i FCK... Kan vi ikke hæve niveauet bare en anelse?


  11. #2032
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvad er der galt med niveauet? Så fordi du ikke er enig i min personlige holdning, så er man på et lavt niveau? Det er vel ikke værre end når folk herinde omtaler Brøndby på alle mulige forskellige måder, så slap lige af, og træk været dybt min ven. jeg syntes bare, at både Fischer, N'Doye, Wind og Pieros er bedre spillere end Kodro. Jeg syntes da det ville give god mening, at leje Kodro ud til en anden superliga klub. Så kunne han forhåbentligt lære niveauet i ligaen bedre, at kende. Det eneste hold han har formået, at levere mod er et hold som ikke engang vil kunne klare sig i 1 divisionen. Det er lige før jeg hellere vil smide kvist på banen hvis vi skulle satse fremadrettet. jeg syntes bare det vil give langt mere mening ,at holde på Pieros og Wind end Kodro hvis vi skal af med en angriber. Især Wind syntes jeg man skal holde på, og så kan han erstatte N'Doye når han skal have et hvil, eller hvis sejren er sikret, så kan Wind komme på banen de sidste 20-25 min. Og så kan Wind forhåbentligt på sigt overtage N'Doyes plads. Pieros kan erstatte enten Thomsen eller skov engang imellem, så Fischer ryger ned på kanten. Min generelle holdning er bare, at hvis man kigger på de 5 angribere Fischer, N'Doye, Pieros, Wind og Kodro, så er Kodro i min optik det svageste led. Og set i bagklogskabens lys, så burde Ståle måske have brugt pengene på en ny CM istedet for Kodro. men det er bare min holdning, og den har jeg vel lov til, at have? Ligesom du kan have din egen holdning.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2033
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvad er der galt med niveauet?
    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det er lige før jeg hellere vil smide kvist på banen hvis vi skulle satse fremadrettet.


  14. #2034
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Prøv nu lige, at finde din indre humor frem. Nu var det mere end hentydning til det faktum, at jeg syntes Kodro har været ganske ufarlig når han har spillet.

  15. #2035
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Prøv nu lige, at finde din indre humor frem. Nu var det mere end hentydning til det faktum, at jeg syntes Kodro har været ganske ufarlig når han har spillet.
    Det faktum du bygger på små 700 min spilletid? 700 min. i en ny klub, der er notorisk kendt for at være et vanskeligt sted for angriberne at falde hurtigt til? Samt en angriber der kom til klubben sidst i opstarten?
    Come on - hev niveauet og se det hele i lidt større perspektiv ..


  16. #2036
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det faktum du bygger på små 700 min spilletid? 700 min. i en ny klub, der er notorisk kendt for at være et vanskeligt sted for angriberne at falde hurtigt til? Samt en angriber der kom til klubben sidst i opstarten?
    Come on - hev niveauet og se det hele i lidt større perspektiv ..

    Og har lavet fem mål ........


  17. #2037
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Og har lavet fem mål ........
    Ligesåvel, som man ikke skal dømme en mand færdig efter 700 minutter, ligesåvel skal man vel ikke lægge for meget i 5 mål, hvoraf 4 kom mod Stjarnan og 1 kom på straffe.

    Jeg synes det er okay, at man forholder sig kritisk til Kodro, præcis som min navnebror gjorde det. Nu skal vi passe på, at vi ikke går i for små sko herinde.

  18. #2038
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg synes det er okay, at man forholder sig kritisk til Kodro, præcis som min navnebror gjorde det. Nu skal vi passe på, at vi ikke går i for små sko herinde.
    Selvfølgelig skal man være kritisk, men det skal altså foregå på et sagligt grundlag.
    Der er reelt set tre kriterier, man kan bedømme manden på: Antal mål (og hvem de scores mod), hvordan han indgår i spillet, og hans arbejdsindsats.

    Arbejdsindsatsen kan der ikke sættes en finger på. Han er en ærgerrig spiller, og mangler ikke selvtillid i hans spil på banen.

    Han har stadig udfordringer i forhold til, hvordan han indgår i spillet, både hvis man kigger isoleret på ham, og især hvis vi sammenligner ham 1:1 med spillere som N'Doye og Santander, men der skal man blot huske, at N'Doye har 3,5 års erfaring med FCK's spillestil inden han vendte tilbage, og Santander blev hentet fra en højere hylde hvad angår kvalitet, hvilket også ses i at vi betalte det dobbelte for Santander ift. hvad vi betalte for Kodro.
    Ser man isoleret på ham og hans mangler i spillet, skal man medregne, at han ikke var med i størstedelen af opstarten og træningslejren, hvilket også kunne ses i forhold til hans løbemønstre osv. Det er dog blevet bedre, og han er med i opbygningen af flere større chancer. Eksempelvis er det ham, der spiller Falk fri til at levere assisten til N'Doye i Odense. Det kan blive bedre, men det kræver mere træning og kamptræning.

    Antallet af mål er isoleret set godkendt, men man kan selvfølgelig være kritisk over for hvem målene er scoret mod og hvordan. Siden han generelt har fået hul på målbylden for FCK, er det ikke et urealistisk krav at han får scoret i Superligaen inden for den nærmeste tid, såfremt han får mere end blot sporadisk spilletid. Hvilket dog kan være en udfordring, nu hvor Fischer er i storform, og Pieros er klar igen efter sin skade.

    Som k@sper ville sige det, skal man give det tid, før man for alvor kan vurdere hans niveau.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  19. #2039
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Selvfølgelig skal man være kritisk, men det skal altså foregå på et sagligt grundlag.
    Der er reelt set tre kriterier, man kan bedømme manden på: Antal mål (og hvem de scores mod), hvordan han indgår i spillet, og hans arbejdsindsats.

    Arbejdsindsatsen kan der ikke sættes en finger på. Han er en ærgerrig spiller, og mangler ikke selvtillid i hans spil på banen.

    Han har stadig udfordringer i forhold til, hvordan han indgår i spillet, både hvis man kigger isoleret på ham, og især hvis vi sammenligner ham 1:1 med spillere som N'Doye og Santander, men der skal man blot huske, at N'Doye har 3,5 års erfaring med FCK's spillestil inden han vendte tilbage, og Santander blev hentet fra en højere hylde hvad angår kvalitet, hvilket også ses i at vi betalte det dobbelte for Santander ift. hvad vi betalte for Kodro.
    Ser man isoleret på ham og hans mangler i spillet, skal man medregne, at han ikke var med i størstedelen af opstarten og træningslejren, hvilket også kunne ses i forhold til hans løbemønstre osv. Det er dog blevet bedre, og han er med i opbygningen af flere større chancer. Eksempelvis er det ham, der spiller Falk fri til at levere assisten til N'Doye i Odense. Det kan blive bedre, men det kræver mere træning og kamptræning.

    Antallet af mål er isoleret set godkendt, men man kan selvfølgelig være kritisk over for hvem målene er scoret mod og hvordan. Siden han generelt har fået hul på målbylden for FCK, er det ikke et urealistisk krav at han får scoret i Superligaen inden for den nærmeste tid, såfremt han får mere end blot sporadisk spilletid. Hvilket dog kan være en udfordring, nu hvor Fischer er i storform, og Pieros er klar igen efter sin skade.

    Som k@sper ville sige det, skal man give det tid, før man for alvor kan vurdere hans niveau.
    Arbejdsindsatsen er jeg bestemt enig i. Mit billede af Kodro, er dog en spiller, som ikke virker til at have nogle deciderede spidskompetencer. Ikke rigtig hurtig, driblestærk eller stærk. Det kan selvfølgelig være, at han lige skal ind i systemet først, men jeg synes det er foruroligende at man (ofte) kan være så anonym. At 4 af kasserne kommer mod et hold fra Island på 1/2. div. niveau og et straffe imponerer heller ikke mig.

    Det der egentlig er pointen (hvilket jeg også tror er Reqs) er, at der mangler nogle spidskompetencer, som gør at man kan se, at dette bekendtskab nok skal blive til noget. N'doye var jo også stærk som en okse dengang han kom til fra Sideliniens ydlings feriested, Kreta.

    Men som jeg nævnte i mit indlæg, så vil jeg heller ikke dømme en mand ude efter få kampe, men jeg jeg er kritisk jf. ovenfor. (hvilket er hvad jeg tror Req mener, men fik formuleret lidt anerledes)

  20. #2040
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Arbejdsindsatsen er jeg bestemt enig i. Mit billede af Kodro, er dog en spiller, som ikke virker til at have nogle deciderede spidskompetencer. Ikke rigtig hurtig, driblestærk eller stærk. Det kan selvfølgelig være, at han lige skal ind i systemet først, men jeg synes det er foruroligende at man (ofte) kan være så anonym. At 4 af kasserne kommer mod et hold fra Island på 1/2. div. niveau og et straffe imponerer heller ikke mig.

    Det der egentlig er pointen (hvilket jeg også tror er Reqs) er, at der mangler nogle spidskompetencer, som gør at man kan se, at dette bekendtskab nok skal blive til noget. N'doye var jo også stærk som en okse dengang han kom til fra Sideliniens ydlings feriested, Kreta.

    Men som jeg nævnte i mit indlæg, så vil jeg heller ikke dømme en mand ude efter få kampe, men jeg jeg er kritisk jf. ovenfor. (hvilket er hvad jeg tror Req mener, men fik formuleret lidt anerledes)
    Det er vel de færreste offensive spillere under Ståle der stråler fra dag 1. Fischer og Grønkjær er næsten de eneste jeg kan komme i tanke om. Resten har skulle bruge et halvt til helt år før de bliver godkendt af brugerne herinde. Selv PS der lavede 14 kasser sidste sæson er der stadig folk der ser ham solgt og som en skuffelse....
    Synes dog vi skal give kodro tid til at lærer holdet og spillestilen at kende.
    Jeg synes at han virker til at have en god spilforståelse og et godt touch på bolden.
    Hans medspillere skal lige lære hans løbemønstre samt at han søger 1 stolpe som Roerslev gjorde x 3.

    Men tror han får svært med at få spilletid så længe Fischer og Dame spiller som de gør

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •