Side 16 af 145 FørsteFørste ... 6131415161718192666116 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Arh hva'? Hvor har du dokumentationen for det? Jeg husker på intet tidspunkt Ståle omtale Zeca som en offensiv spiller.

    I nyheden om hans tilgang beskrives han som "en ledertype", "meget tryg med bolden", "stærk i nærkampene", "god i erobringsfasen" og "dygtig pasningsspiller, der formår at holde sit hold i gang og i højt tempo".

    De samme ord går igen i dette interview med Ståle om Zeca. Han bliver ikke omtalt som nogen offensiv, kreativ spiller med, hvad det indebærer. Meget kan man skyde Ståle i skoene, men det holder ikke at påstå, at Zeca skulle være castet og omtalt som en offensiv midtbanespiller. Det holder ikke.
    En hurtig google søgning giver dette hit. - I Panathinaikos havde han en meget balancerende rolle på holdet. Han stod hele tiden bagest på midtbanen og kontrollerede. Vi vil meget gerne, at han skal blive endnu mere dynamisk og komme lidt højere op i banen, siger Solbakken til Ekstra Bladet.

    Det er en anelse undervældende bevisførelse, men det er så også lavet på 5 minutter. Dertil kan tillægges at han har spillet meget sammen med Kvist, hvor Zeca har haft den offensive rolle på vores midtbane, at han endda har spillet hængende angriber i en kamp og at han har fået nummer 10. Jeg mener jo ikke han er castet som en Elrio erstatning - men som den FCK offensive dynamiske midtbanespiller der kommer med frem. Delaney erstatningen. Og det er han tydeligvis ikke.

  2. #227
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    En hurtig google søgning giver dette hit. - I Panathinaikos havde han en meget balancerende rolle på holdet. Han stod hele tiden bagest på midtbanen og kontrollerede. Vi vil meget gerne, at han skal blive endnu mere dynamisk og komme lidt højere op i banen, siger Solbakken til Ekstra Bladet.

    Det er en anelse undervældende bevisførelse, men det er så også lavet på 5 minutter. Dertil kan tillægges at han har spillet meget sammen med Kvist, hvor Zeca har haft den offensive rolle på vores midtbane, at han endda har spillet hængende angriber i en kamp og at han har fået nummer 10. Jeg mener jo ikke han er castet som en Elrio erstatning - men som den FCK offensive dynamiske midtbanespiller der kommer med frem. Delaney erstatningen. Og det er han tydeligvis ikke.
    Jeg er meget enig. Bortset fra, at jeg ikke forstår, hvorfor Delaney betragtes som offensiv midtbanespiller. Han scorede jo primært sine mange mål på grund af et stærkt hovedspil og sin evne til at være på det rette sted i feltet og sætte sig igennem fysisk. Han var/er en superstærk allround-midtbanespiller, men ingen kreatør, hvilket hans assist-statistik heller ikke vidner om.

    Jeg tror faktisk, Zeca med sit arbejdsraseri kan være en ganske udmærket Delaney-afløser, hvis han bare har en offensiv type ved siden af sig. Forhåbentlig er de sidste 1½ kampe et tegn på, at Ståle har indset det samme.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi har stort set aldrig spillet med en offensiv midtbane centralt, men vi har i perioder haft en der var "mere offensiv end den anden". Delaney og Claudemir er de tydeligste eksempler. Og Delaney var jo mere offensiv end Kvist. Både med gode løb i feltet, men i den sidste halvanden sæson også med bedre og bedre pasningsspil og generel deltagelse i spillet langt fremme. Naturligvis ikke på en måde der i FCN ville kunne kaldes en offensiv midtbanespiller - men på en måde hvor man godt kan bruge den betegnelse i FCK øjemed.

    Jeg tror også Ståle har set, der mangler den rigtige makker til Zeca - og jeg tror vedkommende bliver det største køb til sommer, medmindre Santander skal erstattes. Ellers ville Gregus jo spille mere derinde.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi har stort set aldrig spillet med en offensiv midtbane centralt, men vi har i perioder haft en der var "mere offensiv end den anden". Delaney og Claudemir er de tydeligste eksempler. Og Delaney var jo mere offensiv end Kvist. Både med gode løb i feltet, men i den sidste halvanden sæson også med bedre og bedre pasningsspil og generel deltagelse i spillet langt fremme. Naturligvis ikke på en måde der i FCN ville kunne kaldes en offensiv midtbanespiller - men på en måde hvor man godt kan bruge den betegnelse i FCK øjemed.

    Jeg tror også Ståle har set, der mangler den rigtige makker til Zeca - og jeg tror vedkommende bliver det største køb til sommer, medmindre Santander skal erstattes. Ellers ville Gregus jo spille mere derinde.
    Jo jo, relativt betragtet er Delaney naturligvis offensiv, når han bliver sat ved siden af Kvist (hvem er ikke det? ;-)). Og han fyldte meget overalt på banen og dermed også på den sidste tredjedel. Men som type kan han IMO ikke kaldes offensiv. Men det er flueknepperi. Vi er vist enige om, at Ståle aldrig har brugt egentlige kreatørtyper på midten. Så det bliver rigtigt spændende, hvad de kommende kampe byder på. Vi kan jo stå foran et nybrud! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Som tingene ser ud nu, skal vi til at handle i god tid for at vi ikke havner i samme problemer med dårlig form og opstart i næste sæson.

    Hvis vi kigger på dem der er på vej væk:
    Robin
    Ankersen
    Matic
    Gregus
    Toutouh
    Santander?
    - Sælges hvis han når at ramme topformen. Ellers tager vi sikkert en halv eller hel sæson mere.

    Med formfremgang til det berygtede midtstopperpar, og Erik tilbage på fuld drøn, tror jeg ikke Ståle køber mere ind her.
    Vi SKAL have en ny højreback, måske finde et talent til venstreback (a la Oviedo)
    Med Falks nye status som central midt, mener jeg også at vi er tyndt besatte på kanterne.
    Her mener jeg vi kan lave en billig læsning ved at få Kadrii hjem. Carlo Holse skal løfte sit spil, ellers et talent indkøb mere.
    I angrebet mener jeg at vi kan nøjes med et indkøb. Niclas Bendtner. Så håber jeg man kan holde på Santander i et ½ til helt år mere.

    Det ville give et hold der kunne se således ud.
    SA/ Joronen
    Ny-Erik-Lüftner-Boile
    Skov-Zeca-Falk-Fischer
    Santander-Bendtner

    Bænk
    Joronen
    Roerslev
    Vavro
    Bengtsson
    Kvist/Thomsen?
    Keita
    Kadrii
    Pieros

    Det tror jeg kan få guldet hen hvor det hører hjemme.

    Generelt ønsker jeg at vi kan få flere eksotiske talenter til vores ungdomstrup, så vi ved om de kan tilpasse sig dansk kultur og klima.
    Oviedo var et glimrende eksempel på at det kan lykkedes en gang i mellem.

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Du glemmer Pavlovic og Jonas Wind.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Som tingene ser ud nu, skal vi til at handle i god tid for at vi ikke havner i samme problemer med dårlig form og opstart i næste sæson.

    Hvis vi kigger på dem der er på vej væk:
    Robin
    Ankersen
    Matic
    Gregus
    Toutouh
    Santander?
    - Sælges hvis han når at ramme topformen. Ellers tager vi sikkert en halv eller hel sæson mere.

    Med formfremgang til det berygtede midtstopperpar, og Erik tilbage på fuld drøn, tror jeg ikke Ståle køber mere ind her.
    Vi SKAL have en ny højreback, måske finde et talent til venstreback (a la Oviedo)
    Med Falks nye status som central midt, mener jeg også at vi er tyndt besatte på kanterne.
    Her mener jeg vi kan lave en billig læsning ved at få Kadrii hjem. Carlo Holse skal løfte sit spil, ellers et talent indkøb mere.
    I angrebet mener jeg at vi kan nøjes med et indkøb. Niclas Bendtner. Så håber jeg man kan holde på Santander i et ½ til helt år mere.

    Det ville give et hold der kunne se således ud.
    SA/ Joronen
    Ny-Erik-Lüftner-Boile
    Skov-Zeca-Falk-Fischer
    Santander-Bendtner

    Bænk
    Joronen
    Roerslev
    Vavro
    Bengtsson
    Kvist/Thomsen?
    Keita
    Kadrii
    Pieros

    Det tror jeg kan få guldet hen hvor det hører hjemme.

    Generelt ønsker jeg at vi kan få flere eksotiske talenter til vores ungdomstrup, så vi ved om de kan tilpasse sig dansk kultur og klima.
    Oviedo var et glimrende eksempel på at det kan lykkedes en gang i mellem.
    Jeg er ikke helt enig, men det er en spændende debar.
    Først og fremmest, er jeg ikke sikker på Santander eller Ankersen forsvinder. Ankersen er vel mest sandsynlig - Santander er jeg sikker på vi har mindst 6 måneder mere.

    Det giver os en ud liste med

    Matic, Toutouh, Pavlovic, Bashkim og Robin som de sikre.
    Santander, Ankersen og Gregus er på måske listen.

    Afløserne for de 5 første er allerede i truppen. Afløserne for de 3 sidste er ikke, hvorfor jeg forventer at vi køber en højre back, en angriber og en central midtbanemand hvis vi sælger en.
    Jens Martin Gammelby og Bendtner feks.
    Personligt er jeg ret sikker på, at Gregus sælges. Han minder for meget om Kvist-Zeca og er en meget dyr/god herre at have siddende på bænken. På samme måde er jeg sikker på at hverken Thomsen eller Falk bliver faste centrale midtbanespillere - men at der købes en som erstatning for Gregus, der skal være motor på midtbanen.

    Faktisk tror og håber jeg på et ret roligt vindue, hvor midtbanemanden hentes tidligt, og der ellers er god ro på.

    Dårlig form, skader eller kvalifikation til EL kan naturligvis ændre billedet og jeg tror Ståle holder kroner i baghånden til at kunne reagere i august, efter hvordan sæsonen er startet.

  12. #233
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Du glemmer Pavlovic og Jonas Wind.
    Jeg mener Jonas Wind bliver og vokser som squad player over de næste par år.
    Pavlovic er så meget ude at jeg åbenbart har glemt ham.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #234
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Som tingene ser ud nu, skal vi til at handle i god tid for at vi ikke havner i samme problemer med dårlig form og opstart i næste sæson.

    Hvis vi kigger på dem der er på vej væk:
    Robin
    Ankersen
    Matic
    Gregus
    Toutouh
    Santander?
    - Sælges hvis han når at ramme topformen. Ellers tager vi sikkert en halv eller hel sæson mere.

    Med formfremgang til det berygtede midtstopperpar, og Erik tilbage på fuld drøn, tror jeg ikke Ståle køber mere ind her.
    Vi SKAL have en ny højreback, måske finde et talent til venstreback (a la Oviedo)
    Med Falks nye status som central midt, mener jeg også at vi er tyndt besatte på kanterne.
    Her mener jeg vi kan lave en billig læsning ved at få Kadrii hjem. Carlo Holse skal løfte sit spil, ellers et talent indkøb mere.
    I angrebet mener jeg at vi kan nøjes med et indkøb. Niclas Bendtner. Så håber jeg man kan holde på Santander i et ½ til helt år mere.

    Det ville give et hold der kunne se således ud.
    SA/ Joronen
    Ny-Erik-Lüftner-Boile
    Skov-Zeca-Falk-Fischer
    Santander-Bendtner

    Bænk
    Joronen
    Roerslev
    Vavro
    Bengtsson
    Kvist/Thomsen?
    Keita
    Kadrii
    Pieros

    Det tror jeg kan få guldet hen hvor det hører hjemme.

    Generelt ønsker jeg at vi kan få flere eksotiske talenter til vores ungdomstrup, så vi ved om de kan tilpasse sig dansk kultur og klima.
    Oviedo var et glimrende eksempel på at det kan lykkedes en gang i mellem.
    Jeg er ret sikker på at Joronen er købt som førstemålmand. Meget skal gå galt hvis han ikke står i målet til sæsonpremieren..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Når vi kan hente Viktor Fischer hjem på en permanent aftale, så må det være tilladt at drømme stort. Så det gør jeg og smider Frederik Sørensen på banen som en mulig sommertransfer til højre back.

    Han vil godt nok være i kategorien omskolet højre back, da han oprindelig har gjort sig som centerforsvarer, men i Köln ofte brugt som højre back. Så typemæssigt vil det nok være en højresidet kopi af Boilesen. Til gengæld kommer han så med et dansk pas og over 150 kampe fra Serie A og Bundesligaen. Den erfaring kunne jeg godt tænke mig se til at støtte op om et stadig ret ungt midterforsvar.

    Han er dog nok uden for rækkevidde, både økonomisk og sportsligt, og står formentlig på listen hos flere Serie A-klubber, som står klar til at snuppe ham, når Köln rykker ud af Bundesligaen. Men hey, uden for rækkevidde var Fischer på en lang aftale også for bare et par måneder siden...

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #236
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    UD:

    Robin Olsen
    Laszlo Køteles
    Peter Ankersen
    Mikael Antonsson (karrierestop)
    Uros Matic
    Jan Gregus
    Youssef Youtouh
    Andrija Pavlovic
    Bashkim Kadrii
    Evt. Nikolaj Thomsen



    IND:

    Jesse Joronen
    Højreback
    Evt. Stopper
    Central midtbanespiller
    Evt. Angriber

    = Giver følgende trup

    MM:
    Joronen
    Andersen
    Christensen

    HB:
    NY
    Roerslev

    VB:
    Boilsen
    Bengtsson

    CB:
    Johansson
    Luftner
    Vavro
    Evt. NY

    HM:
    Skov
    Holse

    VM:
    Fischer ( kan også spille AN)
    Falk ( kan også spille HM)
    Evt. Thomsen

    CM:
    Zeca
    NY
    Kvist
    Keita

    AN:
    Santander
    Pieros
    Wind
    Evt. NY

    NY: 1. priotet
    Evt. NY: 2 priotet.
    Sidst redigeret af Romme : 17.04.18 kl. 15:30

  18. #237
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Romme du mangler vist lige Pieros

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKrogh Se meddelelser
    Romme du mangler vist lige Pieros

    Ja det er rigtigt. Min fejl. Jeg retter det med det samme. Tak.

  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg forstår ikke at så mange tror Gregus forsvinder. Han har ikke spillet meget pga skader, men jeg tror han er i klubben næste sæson også. Robin Olsen, Ankersen, Matic, Pavlo er nok på vej væk og ud over højre back, så kan vi faktisk undvære dem alle. Naturligvis tror jeg vi henter en angriber og Santander ryger til vinter. Kadrii kunne sagtens være en mulighed i truppen igen.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #240
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg forstår ikke at så mange tror Gregus forsvinder. Han har ikke spillet meget pga skader, men jeg tror han er i klubben næste sæson også. Robin Olsen, Ankersen, Matic, Pavlo er nok på vej væk og ud over højre back, så kan vi faktisk undvære dem alle. Naturligvis tror jeg vi henter en angriber og Santander ryger til vinter. Kadrii kunne sagtens være en mulighed i truppen igen.
    Det skyldes vel at han snart har været i FCK i to år uden for alvor at slå igennem. Læg dertil at han tilsyneladende ikke engang er 3 valg til den centrale midtbane efter Zeca og Kvist. Det er Falk nu. Eller dvs. Kvist er 3 valget nu hvis man fortsat vil spille Falk centralt. Jeg tror dog man henter en ny CM til sommer uanset hvad og dermed ryger han nok Gregus.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •