Side 123 af 145 FørsteFørste ... 2373113120121122123124125126133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,831 til 1,845 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1831
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kan se han har Amartey i sin fold, så måske en retur til FCK?

    Han er også agent for Peter Ankersen, så måske mangler Roma også en højreback?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1832
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Kunne da været fantastisk hvis det er en rekord til os. Det må næsten være Ankersen? Tror ikke han har flere FC-folk i folden?
    Jo, Mohamed Daramy, så det er nok mere sandsynligt, at der tale om dyreste danske 16-årige eller noget i den stil. Hvis der altså er noget om snakken.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1833
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jo, Mohamed Daramy, så det er nok mere sandsynligt, at der tale om dyreste danske 16-årige eller noget i den stil. Hvis der altså er noget om snakken.
    Åh jeg orker ikke rekordsalg. Selv hvis det skulle være et talent - og man må ikke nævne Amartey til Kbh, det ville være for godt til at være sandt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1834
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er vi sikre på at det er til FCK? Kan se, at han også har Frenkie De Jong i folden. Han har været rygtet kraftigt til Barcelona over sommeren. Måske et største Ajax-salg nogensinde?
    ...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1835
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Er vi sikre på at det er til FCK? Kan se, at han også har Frenkie De Jong i folden. Han har været rygtet kraftigt til Barcelona over sommeren. Måske et største Ajax-salg nogensinde?
    Der står specifikt i artiklen, at det drejer sig om København, så mit bud er: Ja, det er vi ret sikre på.
    Mvh.
    Dane

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1836
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Der står specifikt i artiklen, at det drejer sig om København, så mit bud er: Ja, det er vi ret sikre på.
    Det så jeg. Men det står ikke i citat. Det er kun journalisten, der skriver det og ikke agenten, der udtaler det. Så som en anden skriver længere oppe, kan det måske bare være journalisten der læser FCK ind i det?
    ...

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1837
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat:
    (...) forklarer Hasan Cetinkaya, der ikke er færdig med at skaffe mange flere millioner i transferpenge til FC København.

    »Jeg kan ikke sige så meget, men bare rolig, en ny rekord er på vej. Bare vent og se,« afslutter Hasan Cetinkaya med en grin.



    Med mindre vi har at gøre med en uærlig journalist, er det vel ret tydeligt at der er tale om FCK.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1838
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Åh jeg orker ikke rekordsalg. Selv hvis det skulle være et talent - og man må ikke nævne Amartey til Kbh, det ville være for godt til at være sandt.
    Jeg holder også rigtig meget af Amartey, men jeg kan ærlig talt ikke helt se hvor han passer ind pt. Vi har rigeligt med defensive midtbanespillere i truppen. En signing af ham vil på ingen måde løse de store problemer som vores cm har.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1839
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Citat:
    (...) forklarer Hasan Cetinkaya, der ikke er færdig med at skaffe mange flere millioner i transferpenge til FC København.»Jeg kan ikke sige så meget, men bare rolig, en ny rekord er på vej. Bare vent og se,« afslutter Hasan Cetinkaya med en grin.
    Med mindre vi har at gøre med en uærlig journalist, er det vel ret tydeligt at der er tale om FCK.
    Mon ikke vi bare har med en højtråbende og halv utroværdig agent at gøre. Jeg kan hverken se eller tro på, at vi står foran et bare tilnærmelsesvis rekordsalg pt.Men vi vil endelig skal starte et rygte, så har Fischer netop postet et Fioerentina billede på Instagram....

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1840
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ventspilsner Se meddelelser
    Citat:
    (...) forklarer Hasan Cetinkaya, der ikke er færdig med at skaffe mange flere millioner i transferpenge til FC København.»Jeg kan ikke sige så meget, men bare rolig, en ny rekord er på vej. Bare vent og se,« afslutter Hasan Cetinkaya med en grin.
    Med mindre vi har at gøre med en uærlig journalist, er det vel ret tydeligt at der er tale om FCK.
    ..mon ikke der menes at agenten planlægger et salg af formentlig tidligere eller nuværende fck spillere.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1841
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke vi bare har med en højtråbende og halv utroværdig agent at gøre. Jeg kan hverken se eller tro på, at vi står foran et bare tilnærmelsesvis rekordsalg pt.Men vi vil endelig skal starte et rygte, så har Fischer netop postet et Fioerentina billede på Instagram....
    Jeg tror ikke VF har en officiel Instagram konto. Så det er vidst en and - heldigvis
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1842
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    ..mon ikke der menes at agenten planlægger et salg af formentlig tidligere eller nuværende fck spillere.
    https://www.stokesentinel.co.uk/spor...martey-1801682
    So it is no surprise Stoke are being linked with a move for versatile Daniel Amartey, who joined Leicester from Copenhagen - West Brom and Swansea have also been thrown into the frame.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1843
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ah ja. Hvis vi har en videresalgsklausul på en af agentens spillere, kan det jo være det, der sender penge til FCK.
    ...

  26. #1844
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

    I denne tråd bliver Jack Rodwell nævnt i dialog med en dansk klub som ikke er BØF. Kunne I se ham i København???

    Er det overhovedet realistisk, og i så fald er han manden vi mangler på midten????

  27. #1845
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

    I denne tråd bliver Jack Rodwell nævnt i dialog med en dansk klub som ikke er BØF. Kunne I se ham i København???

    Er det overhovedet realistisk, og i så fald er han manden vi mangler på midten????
    Han er i hvert fald kontraktløs og dermed gratis, men her sætter jeg grænsen for min tro på realistiske signings - han er simpelthen alt, alt for dyr. Derudover er han ikke offensiv nok, og FCK har behov for en 8’er, der kan være en offensiv balancespiller, ikke endnu en 6’er. Jeg kan faktisk ikke se fornuften i det rygte, som desuden er lige så troværdigt som Trumps tweets.

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •