Side 45 af 145 FørsteFørste ... 35424344454647485595 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os nu lige se mht BIF. Jeg er sikker på, at de opruster til sommer. De kører jo ikke efter normalt budget som andre.
    Præcis. Det er en helt almindelig følgeslutning omkring Brøndbys økonomi at de tjener penge, når det går godt. Sådan har det bare ikke været siden de euforiske ovenpå salget af Ebbe Sand og deres første CL-gruppespil besluttede at bygge den øverste ring på Brøndby Stadion, så de slap for at spille CL i Parken fremover. "Så sælger vi bare en spiller til", råbte opstemte bestyrelsesmedlemmer anekdotisk - og de har da heller ikke spillet CL i Parken...eller andre steder....siden. I stedet øges spillerbudgettet, spillere indkøbes og presset på Coach stiger, altsammen på forventet efterbevilling - der så heldigvis ikke kom i år.
    Mvh,
    Bopa


  2. #662
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os nu lige se mht BIF. Jeg er sikker på, at de opruster til sommer. De kører jo ikke efter normalt budget som andre. De finder en spiller, og så finder Onkel Jan en ordning. Gammelby for op til 11 mio - det kan et "normalt" dansk hold med BIFs økonomi jo ikke.
    Så selvfølgelig får de et slagkraftigt hold og kommer til at kæmpe med om guldet. Eneste hindring bliver imo, at udskiftningen bliver så stor, at det kikser som med os i år. Eller at Coach brænder helt sammen af den lile modgang.
    Brøndby skal nok også være der i næste sæson, men jeg er enig med Devil i, at lige nu ser FCM potentielt langt farligere ud. Den her sæson var Brøndbys, det var den sæson, der skulle have givet et mesterskab. De var det hold i top fire, som udskiftede klart færrest spillere i de to seneste vinduer, netop for at øge chancen for mesterskabet. Og alt lå til rette, indtil til sidst.

    Nu står Brøndby og skal, udover at komme op på hesten igen mentalt, også ud og erstatte spillere fra startopstillingen som Rønnow, Larsson og Pukki og måske flere. Uanset hvor gode erstatninger, de kan mønstre, så kommer det at kunne mærkes. Så kan det godt være, de har Onkel Jan i biksen, men jeg synes faktisk, at signings som Uhre, Gammelby og Kopplin peger mere i retning af mådehold end tidligere. Også bekræftet af, at det åbenbart er for meget med 1 mio. euro for en ny målmand.

    FCM ser derimod langt giftigere ud IMO. Bedømt på transfers og trupopbygning ligner den kommende sæson langt mere FCM's end den netop overståede, hvor de vandt guld. De afskibede både reserver og profiler i vinters og brugte foråret til at køre nye spillere som Onyeka, Sanneh, Thychosen, Munksgaard m.fl. ind på holdet. Måske ryger Duelund, men til gengæld kommer Onuachu og Hassan tilbage i en stærkere udgave, og de har pengene til at hente solide forstærkninger i alle kæder.

    Den største trussel for FCM er potentiel metaltræthed eller et tættere kampprogram, hvis de kommer i et europæisk gruppespil - men ellers har FCM alle forudsætninger for at kunne komme buldrende fra start i den nye sæson.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #663
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os nu lige se mht BIF. Jeg er sikker på, at de opruster til sommer. De kører jo ikke efter normalt budget som andre. De finder en spiller, og så finder Onkel Jan en ordning. Gammelby for op til 11 mio - det kan et "normalt" dansk hold med BIFs økonomi jo ikke.
    Så selvfølgelig får de et slagkraftigt hold og kommer til at kæmpe med om guldet. Eneste hindring bliver imo, at udskiftningen bliver så stor, at det kikser som med os i år. Eller at Coach brænder helt sammen af den lile modgang.
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-have-kaiser/
    Kunne være sjovt hvis vi købte ham som makker til Zeca.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #664
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...t-have-kaiser/
    Kunne være sjovt hvis vi købte ham som makker til Zeca.
    Det ville være fantastisk, han er endda også ret målfarlig.

  7. #665
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så kan vi lige så godt fortsætte med Falk. Kaiser er jo ikke et bindeled mellem forsvar og angreb, han er udpeget offensiv, og så har sølle 171 cm at vinde duellerne på midten med.

    Vi skal have en mere komplet spiller, som også tilbyder noget fysik. Alternativt skal vi fortsætte som nu og så købe Okosun til når Santander bliver skadet eller vi mangler noget fysik centralt.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #666
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg håber virkelig at Ståle er vågen her. En oplagt afløser for Ankersen er han ihvertfald.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/93428

  10. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg håber virkelig at Ståle er vågen her. En oplagt afløser for Ankersen er han ihvertfald.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/93428
    30 millioner svenske for et backtalent og i konkurrence med mange klubber....han kan være så vågen han vil, ham tror jeg vi får svært ved at hente.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  12. #668
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    30 millioner svenske for et backtalent og i konkurrence med mange klubber....han kan være så vågen han vil, ham tror jeg vi får svært ved at hente.
    Som flere andre tidligere svenske backs i vores klub, vil København være et godt mellemstep på vejen mod noget større. Karriereplanlægning er her det gyldne ord.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #669
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Som flere andre tidligere svenske backs i vores klub, vil København være et godt mellemstep på vejen mod noget større. Karriereplanlægning er her det gyldne ord.
    Det er desværre nok ikke det råd de får af deres grådige agenter

  15. #670
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nogen som følger Eredivisie? Jeg søgte nemlig lidt rundt på interessante emner, og hvis vi er i 30 mio. klassen, dukker Denzel Dumfries pludselig op (PSV er vidst ude med et bud på €4 mio.). Men udover en masse hæder og en karriere som vidst er gået meget hurtig fra amatør til professionel, så er jeg lidt på bar bund. Men videoen [HER] viser en stor dreng på 189 cm, som har god teknik og et godt drive fremad, samt nogle rigtig youtube tacklinger.

    Han har lang kontrakt indtil 30.06.2021, og er lige fyldt 22 år. Men som efterspurgt mangler jeg en 'Eredivisie-ekspert', til lige at smide et par ord om denne SC Heerenveen spiller.

  16. #671
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Nogen som følger Eredivisie? Jeg søgte nemlig lidt rundt på interessante emner, og hvis vi er i 30 mio. klassen, dukker Denzel Dumfries pludselig op (PSV er vidst ude med et bud på €4 mio.). Men udover en masse hæder og en karriere som vidst er gået meget hurtig fra amatør til professionel, så er jeg lidt på bar bund. Men videoen [HER] viser en stor dreng på 189 cm, som har god teknik og et godt drive fremad, samt nogle rigtig youtube tacklinger.

    Han har lang kontrakt indtil 30.06.2021, og er lige fyldt 22 år. Men som efterspurgt mangler jeg en 'Eredivisie-ekspert', til lige at smide et par ord om denne SC Heerenveen spiller.
    Det lyder umiddelbart ret usandsynligt, at vi smider 30 mio. efter en højre back. Så bliver der i hvert fald nok ikke råd til voldsomt meget andet denne sommer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #672
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Som flere andre tidligere svenske backs i vores klub, vil København være et godt mellemstep på vejen mod noget større. Karriereplanlægning er her det gyldne ord.
    Men selvom det på mange måder ville give mening i forhold til hans karriereplanlægning, så er prislappen desværre nok en afgørende deal-breaker.. Vi smider ganske enkelt ikke den slags penge efter en back..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  20. #673
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    30 SEK er dog immervæk 21 DKK lige pt (kurs ~71) så det er lige 1 EUR i forskel.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #674
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En spiller jeg har forelsket mig lidt i, er Anders Dreyer fra Esbjerg, han er en lille hurtig kantspiller/angriber, topscorer i NordicBetligaen (1. div) og kun lige blevet 20 år! Han brød igennem på EfBs første hold, da de rykkede ned i sidste sæson med et par mål osv. Jeg har set lidt til ham live ude mod Roskilde og Fremad Amager, hvor han scorer i begge kampe.

    Han sparker virkelig godt, godt øje for medspillere og så minder mig lidt om en ung og knap så irriterende Uffe Bech.
    https://www.youtube.com/watch?v=XAXnkTOHd00
    Han er helt sikkert en spiller for fremtiden men jeg er sikker på at han skal købes nu, ellers kommer han hurtigt ude for vores rækkevidde eller skifter til en anden Superliga klub, for han bliver virkelig god. En del eksperter kalder ham for den bedste spiller i 1.Div og allerede nu er der snak om udenlandske klubber.

    Jeg ved godt det er 1. div men vi hentede Robert Skov fra deres konkurrent i ned/oprykningsspillet i aften og Skov er trodsalt ikke faldet igennem.
    Dreyer er virkelig virkelig god!
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 24.05.18 kl. 12:04

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #675
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    En spiller jeg har forelsket mig lidt i, er Anders Dreyer fra Esbjerg, han er en lille hurtig kantspiller/angriber, topscorer i NordicBetligaen (1. div) og kun lige blevet 20 år! Han brød igennem på EfBs første hold, da de rykkede ned i sidste sæson med et par mål osv. Jeg har set lidt til ham live ude mod Roskilde og Fremad Amager, hvor han scorer i begge kampe.

    Han sparker virkelig godt, godt øje for medspillere og så minder mig lidt om en ung og knap så irriterende Uffe Bech.
    https://www.youtube.com/watch?v=XAXnkTOHd00
    Han er helt sikkert en spiller for fremtiden men jeg er sikker på at han skal købes nu, ellers kommer han hurtigt ude for vores rækkevidde eller skifter til en anden Superliga klub, for han bliver virkelig god. En del eksperter kalder ham for den bedste spiller i 1.Div og allerede nu er der snak om udenlandske klubber.

    Jeg ved godt det er 1. div men vi hentede Robert Skov fra deres konkurrent i ned/oprykningsspillet i aften og Skov er trodsalt ikke faldet igennem.
    Dreyer er virkelig virkelig god!
    Ja det er et af de eksempler, hvor jeg ville ønske, at man opførte sig lidt mere som en af de rige engelske klubber. Det ville jo være helt oplagt at købe ham for straks at leje ham ud til Esbjerg en sæson, hvis de rykker op (alternativt et andet superligahold fra den lave ende), så han kan få fast spilletid i superligaen og måske/forhåbentlig udvikle sig til at blive brugbar. Men der er desværre ingen tegn i sol og stjerner på, at vi begynder på sådan noget.

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •