Side 2 af 145 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er meget enig med jooness.

    Planen med Santander var oprindeligt, at han skulle afsted nu. De sidste par udmeldinger har dog været, at man håber at kunne holde ham. Det der taler for salg er, at det var den oprindelige plan og at vi med stor sandsynlighed ikke kommer i Europa. Det der taler for at han gider at blive er, at han grundet de mange skader denne sæson måske ikke har de forventede bejlere fra f.eks. Premier League. Jeg tænker, at man måske kan lave den sædvanlige manøvre med en 1 årig kontraktforlængelse inklusiv en lønforhøjelse, imod at han tager en sæson mere.

    Sælges Santander skal vi selvfølgelig have en kvalitetsangriber ind. Ellers tror jeg kun, at vi handler på højre back.

    Af salg skal Andersen, Robin og gerne Matic ud. Det frigiver en masse lønkroner. Derudover tror jeg man vil forsøge at sælge Pavlovic, hvis det er muligt. Så har man (forhåbentlig) Santander, Fischer, Pieros og Wind/Holse til angrebet, hvilket bør være tilstrækkeligt.

    Som jooness også nævner, så er det store spørgsmål i foråret midterforsvaret. jeg er sikker på, at Boilesen ikke er tiltænkt en fast rolle her, men meget afhænger af Erik. Kommer han godt tilbage og kan man få forsvaret til at fungere, så henter man ikke nogen her. Sejler det stadig rundt eller er Erik helt umulig, så er man nødt til at hente en kvalitetsspiller og afskibe en de tre andre.

    Det er mit håb og tro, at en sæson uden Europa ikke kommer til at have en kæmpe betydning for transferbudgettet. Det kan selvfølgelig betyde forskellen på en mand ekstra eller ej, men ellers ikke. Sælger man f.eks. Santander, så skal man nok hente en ny ind. Jeg nægter at tro på, at man skruer væsentlig ned nu. Tværtimod må man indse, at man som minimum skal holde truppens niveau efter vinduet, så man kan bide med om guldet. Alt andet vil være en katastrofe for klubben. Det synes jeg egentlig også, at købet af Fisher signalerer.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Skruer vi ned for budgettet nu, er det rent selvmord. Både bøf og FCM buldrer derudaf. Det er nu vi skal vise, at det er os der bestemmer. Ståle får et vindue mere - Fejler han igen må det få konsekvenser. Jeg ved ikke hvem der i så fald skal styre os videre, men vi kan ikke give Ståle mere snor.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle skal vist selv ville videre, før vi ser en anden tage pladsen. Selv til sommer hænger vi på nogle meget tunge lønposter flere år ud i fremtiden, og de bliver ikke nemme at slippe af med:

    Solbakken - kontrakt til 2021 = 25 mio.
    Bengtsson - kontrakt til 2022 = 15 mio.
    Kvist - kontrakt til 2020 = 10 mio.
    Matic - kontrakt til 2021 = 12 mio.

    Det er jo også en slags penge.
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ståle skal vist selv ville videre, før vi ser en anden tage pladsen. Selv til sommer hænger vi på nogle meget tunge lønposter flere år ud i fremtiden, og de bliver ikke nemme at slippe af med:

    Solbakken - kontrakt til 2021 = 25 mio.
    Bengtsson - kontrakt til 2022 = 15 mio.
    Kvist - kontrakt til 2020 = 10 mio.
    Matic - kontrakt til 2021 = 12 mio.

    Det er jo også en slags penge.
    Pt som vi spiller ville jeg ikke savne nogle af dem hvis de alle fik en fri transfer lige nu.oO

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ståle skal vist selv ville videre, før vi ser en anden tage pladsen. Selv til sommer hænger vi på nogle meget tunge lønposter flere år ud i fremtiden, og de bliver ikke nemme at slippe af med:

    Solbakken - kontrakt til 2021 = 25 mio.
    Bengtsson - kontrakt til 2022 = 15 mio.
    Kvist - kontrakt til 2020 = 10 mio.
    Matic - kontrakt til 2021 = 12 mio.

    Det er jo også en slags penge.
    Og så er Ståles tilgodehavende formentlig lavt sat. Hvis Ekstra Bladet ellers står til troende - og det gør det jo ikke nødvendigvis - fik Ståle 7 mio. om året, da han forlod FCK i 2011, og avisen mener at vide, at hans årsløn var 1-2 mio. højere, da han vendte tilbage i 2013: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...cle4819472.ece

    Eftersom han har forlænget kontrakten to gange siden i 2015 og 2017, snakker vi formentlig en årsløn på et tocifret millionbeløb nu, og i så fald vil det snarere koste klubben et sted mellem 35 og 40 mio. at fyre ham nu. Med mindre selvfølgelig man kan tale sig til rette med ham om en anden aftale. Men hans kontrakt er nok i sig selv en meget god grund til, at man ikke skal sætte næsen op efter en ny træner lige foreløbigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu hvor Wind er rykket op i 1. holdstruppen, bliver foråret en kamp mellem Pavlovic og Pieros om hvem der kan blive i klubben efter sommeren. Begge spillere har cirka lige mange mål i denne sæson i alle turneringer, og har været usynlige i en del kampe. Da Pieros har været i klubben i knapt 6 måneder, er Pavlovic bagud på point, da han har haft et år mere til at slå igennem.

    Skulle Pavlovic dog brænde nok igennem, har han samtidig gode chancer for at blive udtaget til Serbiens VM-landshold, hvilket også kunne gøre ham interessant for købere.

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu hvor Wind er rykket op i 1. holdstruppen, bliver foråret en kamp mellem Pavlovic og Pieros om hvem der kan blive i klubben efter sommeren. Begge spillere har cirka lige mange mål i denne sæson i alle turneringer, og har været usynlige i en del kampe. Da Pieros har været i klubben i knapt 6 måneder, er Pavlovic bagud på point, da han har haft et år mere til at slå igennem.

    Skulle Pavlovic dog brænde nok igennem, har han samtidig gode chancer for at blive udtaget til Serbiens VM-landshold, hvilket også kunne gøre ham interessant for købere.
    Han har det jo med at lave et hattrick, når det gælder. Kan han ikke lige lave et enkelt eller to op til VM udtagelse og så eventuelt et i åbningskampen, så han bliver solgt for et usandsynligt beløb til en Kinesisk klub (de kunne sagtens glemme at tænde for youtube inden de smider millioner afsted imod et onde hit wonder)

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Han har det jo med at lave et hattrick, når det gælder. Kan han ikke lige lave et enkelt eller to op til VM udtagelse og så eventuelt et i åbningskampen, så han bliver solgt for et usandsynligt beløb til en Kinesisk klub (de kunne sagtens glemme at tænde for youtube inden de smider millioner afsted imod et onde hit wonder)
    Den er stensikker eftersom Youtube er spærret af myndighederne i Kina. :)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Den er stensikker eftersom Youtube er spærret af myndighederne i Kina. :)
    Kineserne har deres egen pendant til YouTube så det er selvfølgeligt der videoerne skal lægges op ;)
    Øvre C'er

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    For lige at komme tilbage på målmandsposten, så skal vi 100% have 3 målmænd i truppen, med tanke på at vi har Kim der sikkert stopper, og Robin der nok bliver solgt, med en der kommer ind, hvordan ser det ud på vores reserve/ungdomshold med målmænd?

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu sagde Ståle godt nok til Inside, at Kim kunne spille, til han blev 63.. ;-)

    Men jeg tror, at i en klub som FCK, så er det bedst, hvis 1. målmanden også er den yngste i målmandstrioen. For unge spillere har brug for spilletid, og målmandsposten er ikke en, hvor man skifter meget ud. Jesse Joronen vil være 25 år, når han kommer til klubben, og Stephan er næsten 12 år ældre. Så måske en målmand, der aldersmæssigt ligger midt imellem, så Joronen også bliver presset til den daglige træning.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En ny højreback og forsvars styrmand og vi har holdet til at blive mester næste år. Ryger Santander skal dog erstattes

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    En ny højreback og forsvars styrmand og vi har holdet til at blive mester næste år. Ryger Santander skal dog erstattes
    Jeg savner også en central midtbanespiller der kan mere offensivt, skaber balance og dom har lederevner. FCK er klart dårligst på den centrale midtbane, hvis vi sammenligner os med BØF og FCM. Samtidig er Kvist ved af være færdig som gårdsanger, Matic er på vej videre og Gregus virker ikke som en spiller, som Ståle satser fuldt ud på.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Som jeg ser det og håber skal vi på rov efter en central forsvarspiller med leder kvaliteter, en højreback, en central midtbanespiller med en smule offensiv flair og en fysisk stærk angriber hvis Santander forlader skuden. Meget af dette afhænger dog af Satander selv. Hvis han vil afsted til sommer, så skal man sku sende ham afsted. Ellers er der sandsynlighed for, at vi ender med en ny Olsen og Ankersen. Og den anden vej, så jeg gerne Vavro afsted på en lejeaftale, og så kan Luftner agere backup til det centraleforsvar. Til den centrale del af banen så jeg gerne, at man skilte sig af med både Matic og Gregus. De har begge gjort det fornuftigt, med både positive og negative aspekter. Det ligner dog bare ikke helt, at de har niveauet til FCK ellers passer de bare ikke rigtigt ind. Hvis man så hentede en centralmidt, så kunne man have Zeca, Kvist, Ny og Keita til de 2 positioner. I angrebet så jeg gerne, at man sendte Pavlovic afsted. Han er uden tvivl en dygtig spiller som har visse kvaliteter. Disse kvaliteter ser dog bare ikke ud til, at passe ind i FCK. Så kunne man have et angreb bestående af (Santander), Pieros og Wind. Og så har man også en Fischer som kan veksle lidt mellem kanten og angrebet.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    En ny højreback og forsvars styrmand og vi har holdet til at blive mester næste år. Ryger Santander skal dog erstattes
    Jeg tvivler meget på, at vores nuværende problemer alene kan tilskrives Peter Ankersen og de fire, aktive spillere, der har optrådt i midterforsvaret.

    Udover de tre spillere, der efter planen skal sælges, må man forvente afgang af Toutouh og Matic, som begge er droppet af Ståle. Toutouh har vist kontraktudløb, men Matic ville have fået lov til at skifte i dette transfervindue, da Ståle mener, at der er for mange løntunge spillere på hans position (så kan man tænke over, hvordan vi dog er havnet i den situation - og hvorfor Matic kom med på træningslejr ulig Amankwaa, Toutouh og Pusic). Thomsen kan heller ikke være tilfreds med sin situation, og hvis ikke Pavlovic går målamok i resten af sæsonen, bør man konkludere, at potientialet næppe vil indfris i FCK. Og så har jeg ikke engang adresseret problemerne i forsvaret eller på den centrale midt.

    Der bliver stor udskftning til sommer. Men næppe så stor, som man kan håbe - og som formentlig er påkrævet, hvis vi skal komme i spil til titlen.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •