Side 87 af 145 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Måske salget af Fitness DK har en betydning for de manglende indkøb?

    "I stedet for et overskud på 35 til 50 millioner kroner, så forventer man nu et underskud på svimlende 155-170 millioner kroner grundet nedskrivninger i forbindelse med salget af fitnesskæden." skriver ekstrabladet.

    Mon Ståle udmærket er klar over at truppen er den dårligste nogensinde, men at han kun har fået midler til at erstatte Santander?
    Dårlige resultater i kommende sæson, vil betyde mindre indtjening i forbindelse med europæisk gruppespil osv. Mindre indtjening vil betyde mindre indkøb, som så igen vil forstærke de dårlige resultater og økonomien i negativ retning.
    Jeg forudser en sæson der er dårligere end den sidste, uden gruppespil. Tror også det bliver Ståle's sidste sæson.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Måske salget af Fitness DK har en betydning for de manglende indkøb?

    "I stedet for et overskud på 35 til 50 millioner kroner, så forventer man nu et underskud på svimlende 155-170 millioner kroner grundet nedskrivninger i forbindelse med salget af fitnesskæden." skriver ekstrabladet.

    Mon Ståle udmærket er klar over at truppen er den dårligste nogensinde, men at han kun har fået midler til at erstatte Santander?
    Dårlige resultater i kommende sæson, vil betyde mindre indtjening i forbindelse med europæisk gruppespil osv. Mindre indtjening vil betyde mindre indkøb, som så igen vil forstærke de dårlige resultater og økonomien i negativ retning.
    Jeg forudser en sæson der er dårligere end den sidste, uden gruppespil. Tror også det bliver Ståle's sidste sæson.
    Det burde ikke have nogen direkte indflydelse. Det er kun regnskabsmæssig nedskrivning og har ingen indflydelse på likviditet m.m. Du skal tænke på at vi undgår fremtidige underskud i Fitness DK som skal dækkes af driften fra andre dele af forretningen.

    Om de så lægger budgetter og strategi om på baggrund af salget, det skal man selvfølgelig ikke kunne udelukke.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1293
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Det burde ikke have nogen direkte indflydelse. Det er kun regnskabsmæssig nedskrivning og har ingen indflydelse på likviditet m.m. Du skal tænke på at vi undgår fremtidige underskud i Fitness DK som skal dækkes af driften fra andre dele af forretningen.

    Om de så lægger budgetter og strategi om på baggrund af salget, det skal man selvfølgelig ikke kunne udelukke.
    Nej måske har du ret. Jeg undrer mig bare VIRKELIG meget over at der ikke er sket noget som helst endnu, bortset fra Sotte.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Man skal huske der er 3 aktører i en transfer som skal være enige + at spilleren skal kunne gå ind og forbedre den nuværende trup, og samtidig inden for budgettet. Jeg er overbevist om der bliver arbejdet på højtryk.
    Men vi vil også være sure hvis de går ud og henter en ny Pusic, så giv klubben/Ståle lidt tid.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1295
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Man skal huske der er 3 aktører i en transfer som skal være enige + at spilleren skal kunne gå ind og forbedre den nuværende trup, og samtidig inden for budgettet. Jeg er overbevist om der bliver arbejdet på højtryk.
    Men vi vil også være sure hvis de går ud og henter en ny Pusic, så giv klubben/Ståle lidt tid.
    Helt enig. Ståle plejer bare at ville have truppen på plads så tidligt som muligt. Men okay, han vil også erstatte spillere med rettidig omhu. Noget han ikke har vist de sidste par år.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1296
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Man skal huske der er 3 aktører i en transfer som skal være enige + at spilleren skal kunne gå ind og forbedre den nuværende trup, og samtidig inden for budgettet. Jeg er overbevist om der bliver arbejdet på højtryk.
    Men vi vil også være sure hvis de går ud og henter en ny Pusic, så giv klubben/Ståle lidt tid.
    Tiden er sgu udløbet, der skal resultater på og kun guld tæller.
    Der er ikke råd til endnu en opbygningsfase, ej heller fejl på transferfronten/indkøringsperiode.
    Alt skal fungere fra dag 1 når ligaen sparkes i gang, det er der sgu ikke meget i sol & måne der viser det gør.
    Rent ud sagt, bliver det ikke sjovt at spille i FCK den kommende sæson set herfra.


  12. #1297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tiden er sgu udløbet, der skal resultater på og kun guld tæller.
    Der er ikke råd til endnu en opbygningsfase, ej heller fejl på transferfronten/indkøringsperiode.
    Alt skal fungere fra dag 1 når ligaen sparkes i gang, det er der sgu ikke meget i sol & måne der viser det gør.
    Rent ud sagt, bliver det ikke sjovt at spille i FCK den kommende sæson set herfra.
    Tror du har ret. Det kommer ikke til at fungere. Bredden er alt for smal og flere spillere præstere et pinligt ringe niveau sidste sæson.
    Lüftner bør erstattes. Ankersen bør erstattes. Vi bør hente mindst én til den centrale midtbane og så skal det altså bare være en klasse angriber der kan lave mål på samlebånd i første sæson, samtidig med at Wind og Pieros skal holde et højt niveau gennem hele sæsonen. Med andre ord - det kommer ikke til at ske.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1298
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    - På begge backer har vi jo to spillere, vi har tre en halv midterforsvar lige nu, og vi har en del muligheder på midtbanen, så på de fronter er jeg ikke så bekymret. Min store bekymring er jo angrebet på grund af det store salg og skaden til Pieros.
    To spillere på begge backer og samtidig 3,5 midterforsvarer, så Boilesen tæller som 1,5 spiller? Nu forstår jeg bedre, hvorfor Ståle er tilfreds med bredden. Med alle de halvanden spillere vi har, er truppen jo næsten for stor.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #1299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    To spillere på begge backer og samtidig 3,5 midterforsvarer, så Boilesen tæller som 1,5 spiller? Nu forstår jeg bedre, hvorfor Ståle er tilfreds med bredden. Med alle de halvanden spillere vi har, er truppen jo næsten for stor.
    Det er lidt sjovt, at vi hele tiden er sure på Ståle for tale truppens evner og størrelse op. Mon ikke sandheden nærmere er, at truppen har den størrelse, som der er råd til, og at ledige midler skal allokeres til større mangler? Jeg er med på, at vi alle er sure over manglende kvalitet i mange tidligere indkøb, men hvis nu man tager udgangspunkt i situationen dags dato, er der så nogen som helt seriøst tror, at givet kæmpe transferbuget, så ville Ståle stadig være tilfreds med både niveau og antal i f.eks. backkæden?

    Jeg må indrømme, at jeg er sgu mere bekymret for, at pengene pt. ikke er der. Bekymringen bliver ikke mindre af dagens nyhed, hvor vi går fra et forventet overskud på 35-50 mio til et underskud på 155-170 mio. Jeg husker stadig, at det missede gruppespil for et par år siden skulle betales af sportsligt ved at salg af Amartey. Er vi mon ude i noget af det samme nu? Og i så fald er det stærkt bekymrende og på sigt en farlig strategi.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1300
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er lidt sjovt, at vi hele tiden er sure på Ståle for tale truppens evner og størrelse op. Mon ikke sandheden nærmere er, at truppen har den størrelse, som der er råd til, og at ledige midler skal allokeres til større mangler? Jeg er med på, at vi alle er sure over manglende kvalitet i mange tidligere indkøb, men hvis nu man tager udgangspunkt i situationen dags dato, er der så nogen som helt seriøst tror, at givet kæmpe transferbuget, så ville Ståle stadig være tilfreds med både niveau og antal i f.eks. backkæden?

    Jeg må indrømme, at jeg er sgu mere bekymret for, at pengene pt. ikke er der. Bekymringen bliver ikke mindre af dagens nyhed, hvor vi går fra et forventet overskud på 35-50 mio til et underskud på 155-170 mio. Jeg husker stadig, at det missede gruppespil for et par år siden skulle betales af sportsligt ved at salg af Amartey. Er vi mon ude i noget af det samme nu? Og i så fald er det stærkt bekymrende og på sigt en farlig strategi.

    Jo, truppen har nok den størrelse som der er råd til. Det kan vi jo samtidig takke ståle for, da han har købt den ene uduelige spiller efter den anden, til priser der er fuldstændig sindssyge! Er det omkring 40 millioner kr vi brugte på Matic og Pavlovic?
    Hvis han ikke rammer plet med de næste indkøb, og får banket noget diciplin ind i den nuværende trup, så håber jeg det får alvorlige konsekvenser. I mine øjne er det hans sidste chance.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1301
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er lidt sjovt, at vi hele tiden er sure på Ståle for tale truppens evner og størrelse op. Mon ikke sandheden nærmere er, at truppen har den størrelse, som der er råd til, og at ledige midler skal allokeres til større mangler? Jeg er med på, at vi alle er sure over manglende kvalitet i mange tidligere indkøb, men hvis nu man tager udgangspunkt i situationen dags dato, er der så nogen som helt seriøst tror, at givet kæmpe transferbuget, så ville Ståle stadig være tilfreds med både niveau og antal i f.eks. backkæden?

    Jeg må indrømme, at jeg er sgu mere bekymret for, at pengene pt. ikke er der. Bekymringen bliver ikke mindre af dagens nyhed, hvor vi går fra et forventet overskud på 35-50 mio til et underskud på 155-170 mio. Jeg husker stadig, at det missede gruppespil for et par år siden skulle betales af sportsligt ved at salg af Amartey. Er vi mon ude i noget af det samme nu? Og i så fald er det stærkt bekymrende og på sigt en farlig strategi.
    Med vores fremragende scouting-apparat in mente, så skal det ganske enkelt være muligt at tilføre denne historisk svage trup noget bredde for få midler.. Brøndby eksempelvis hiver den ene transferfri profil efter den anden hjem.. Alternativt må vi ud og leje nogle spillere.. Vi SKAL død og pine tilbage på sporet i denne sæson, og det er altså noget der kræver mere end 2 nye spillere!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1302
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er jeg serøst den eneste som tror at vi er ved at geare ned i FCK. ?? Jeg tror simpelthen ikke på at der er samme beløb til rådighed som tidligere. Ståle har kendt til det med fitness.dk i et stykke tid, derfor nok den udmelding om max et par spillere ind til holdet i sommer. Jeg håber fandme jeg tager fejl, men jeg har en virkelig dårlig fornemmelse. Kan også være at ledelsen ved at han skal ud og gemmer pengene til den nye.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1303
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Med vores fremragende scouting-apparat in mente, så skal det ganske enkelt være muligt at tilføre denne historisk svage trup noget bredde for få midler.. Brøndby eksempelvis hiver den ene transferfri profil efter den anden hjem.. Alternativt må vi ud og leje nogle spillere.. Vi SKAL død og pine tilbage på sporet i denne sæson, og det er altså noget der kræver mere end 2 nye spillere!
    Ja, man kan ihvertfald se misundeligt til, at andre klubber får meget ud af lidt. Den nye historie er fx, at Herning endnu en gang kan lave et storsalg, med få investerede kroner. Sanneh kostede 3 mio. kr. med en videresalgsklausul for 6 måneder siden, og Anderlecht skulle efter sigende være klar til at smide 50 mio. kr.
    Jeg må bare sige, at det er voldsomt imponerende det de har gang i derovre.

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...rofilen-sanneh

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1304
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Er jeg serøst den eneste som tror at vi er ved at geare ned i FCK. ?? Jeg tror simpelthen ikke på at der er samme beløb til rådighed som tidligere. Ståle har kendt til det med fitness.dk i et stykke tid, derfor nok den udmelding om max et par spillere ind til holdet i sommer. Jeg håber fandme jeg tager fejl, men jeg har en virkelig dårlig fornemmelse. Kan også være at ledelsen ved at han skal ud og gemmer pengene til den nye.
    Desværre falder dette på et rigtig uheldigt tidspunkt. Lyntoget er allerede på vej mod Herning og det lader desværre til, at vi er ved at komme for sent. Med de salg de har lavet de sidste år, og vores deruote, er jeg bange for, at der går brøndby i den og vi smider flere års forspring. Nu har de endda også lige afvist et bud på Sanneh på 37 mio. Anderlecht skulle være klar til at lægge 50 mio., men det virker ikke til at de lader sig kue.

    Kigger vi på vores egen trup, så er der vel ikke en eneste spiller som kunne gå ind i start 11 på 2010/11-holdet. Yderst bekymrende når man tidligere har haft ønske om CL hvert andet år, hvis jeg ikke husker galt. Ligesom Rosenborg så har man spildt en lille milliard på ombygninger, fejlkøb samt det modsatte af rettidig omhu.

    Er der ikke nogen der (please) vil afkræfte alt hvad jeg tænker?
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #1305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Er jeg serøst den eneste som tror at vi er ved at geare ned i FCK. ?? Jeg tror simpelthen ikke på at der er samme beløb til rådighed som tidligere. Ståle har kendt til det med fitness.dk i et stykke tid, derfor nok den udmelding om max et par spillere ind til holdet i sommer. Jeg håber fandme jeg tager fejl, men jeg har en virkelig dårlig fornemmelse. Kan også være at ledelsen ved at han skal ud og gemmer pengene til den nye.

    Fitness DK har jo også givet mega underskud de sidste par år, og der er stadig blevet købt spillere. Godt nok dårlige spillere, men der er stadig handlet. Nu æder man et lidt større tab, men undgår så kontinuerligt tab år efter år. I sidste ende er det vel en fornuftig løsning. FCK skrev følgende omkring salget tidligere:

    Samlet styrker salget således PSE-koncernen, og vi står nu der, hvor vi gerne vil: Med fokus på videreudvikling af vores kerneforretninger i F.C. København, Telia Parken, udlejning af kontorejendomme, Lalandia samt vores fællesejede E- sports selskab med Nordisk Film, North.”

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •