Side 98 af 145 FørsteFørste ... 48889596979899100101108 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,456 til 1,470 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1456
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Vores "nye" angriber. https://www.youtube.com/watch?v=dzlGnC5KdV8

    En kavalkade af "gode" aktioner fra Damen. Var det ikke fordi man kendte ham, så havde jeg bandet og svovlet over denne signing.
    Langsom, dårlig afslutter og dårlige første berøringer.
    Heldigvis forholder fysikkens love sig sådan, at så god du ser ud på Youtube er omvendt proportional med hvor god du er i virkeligheden :-)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1457
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Bør stadigvæk være fysisk stærk nok til at blive en alvorlig trussel i Superliga'en selv om nok ikke bliver på samme niveau som i de gode sæsoner. Og forhåbentligt kan Johan Wind når han kommer tilbage fra Skade lærer en masse af ham. Og har trods alt spillet de fleste kampe i sidste sæson, men hvor beskrevet længere op de fleste faktisk ikke var som front angriber. Godt tilfreds, men vi skal hente flere.
    JONAS Wind ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1458
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er nu godt tilfreds med, at vi får hentet Damen tilbage, selvom der ikke skal herske nogen tvivl om, at han ikke kommer til at se samme niveau som fra storhedstiden. Den største bekymring jeg har er, at han slet ikke kan blive serviceret på samme måde, som da han peakede.

  6. #1459
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Vores "nye" angriber. https://www.youtube.com/watch?v=dzlGnC5KdV8

    En kavalkade af "gode" aktioner fra Damen. Var det ikke fordi man kendte ham, så havde jeg bandet og svovlet over denne signing.
    Langsom, dårlig afslutter og dårlige første berøringer.
    Dog bliver den bedre og bedre, hvis man ser den færdig ��
    Leeds fan forever

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1460
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Den sygeste video nogensinde på FCK.DK.
    Vi sætter hermed standarden for fremtidige spillerpræsentationer
    Er der ikke lige en der går en runde rundt om poolen og ser om de kan finde en Bendtner med BH om de ædlere dele, så siger han danke Schøne og pludselig kommer Lasse forbi.
    Han lægger sig i solstolen og siger at det Ragner ham at blive sendt hjem fra VM af Kroatien. Også mig siger siger Sigurdsson, som stiger op fra poolen.

    Truppen er komplet - det var da meget let.
    Snip snap snude, og så var den historie langt ude.


  9. #1461
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er der nogen der ved noget om Juan Mata til MFF eller FC rygtet? Han skulle vist være klar til at flytte til Skåne med kæresten.

  10. #1462
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Dagens transfer nyhed … godt man ikke i denne tråd må blande tanker om transferstrategi, indkøbsaktivitet og andet ind, for så havde jeg nok sagt noget om panikkøb, desperation mm., men det er jeg lykkelig fri for nu.

    Til gengæld kan jeg glæde mig over at scouting afdelingens arbejde i døgndrift har båret frugt og det vil jeg så gøre. Jeg lægger mig fladt ned – hvis jeg på noget tidspunkt har skrevet noget, der kunne bære præg af en vis skepsis ift. noget/nogen omkring det sportslige setup, som jeg nok ikke må nævne i denne tråd, så lad dette være dagen, hvor jeg trækker det tilbage.

    Hvordan vi har fundet, scoutet og vristet denne aldrende perle ud af Trabzonspors insisterende greb og sikkert kommet foran et antal udvalgte klubber i Serie A og Bundesligaen, finder vi nok ud af de nærmeste dage, når aviserne dykker dybere ned i det – jeg imponeres dog på forhånd.

    Skulle vi flotte os og købe andre – måske endda yngre – spillere vil jeg juble ligeså højt.

    Min jubel bliver ikke mindre af, at jeg lige nu sidder og visualiserer et mindre granatchok i Brøndby og Herning i dag. Den rejser de sig ikke på lige med det samme.

    Nå men nok om det – der skal nok være nogen, der ville udtrykke det anderledes end mig og jeg imødeser irettesættende kommentarer.

    Men indlægget er skrevet i højt humør efter festligt samvær med gode kollegaer, da nyheden blev breaket. Der blev bandet, grinet og bidt hårdt i bordpladen.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #1463
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Dagens transfer nyhed … godt man ikke i denne tråd må blande tanker om transferstrategi, indkøbsaktivitet og andet ind, for så havde jeg nok sagt noget om panikkøb, desperation mm., men det er jeg lykkelig fri for nu.

    Til gengæld kan jeg glæde mig over at scouting afdelingens arbejde i døgndrift har båret frugt og det vil jeg så gøre. Jeg lægger mig fladt ned – hvis jeg på noget tidspunkt har skrevet noget, der kunne bære præg af en vis skepsis ift. noget/nogen omkring det sportslige setup, som jeg nok ikke må nævne i denne tråd, så lad dette være dagen, hvor jeg trækker det tilbage.

    Hvordan vi har fundet, scoutet og vristet denne aldrende perle ud af Trabzonspors insisterende greb og sikkert kommet foran et antal udvalgte klubber i Serie A og Bundesligaen, finder vi nok ud af de nærmeste dage, når aviserne dykker dybere ned i det – jeg imponeres dog på forhånd.

    Skulle vi flotte os og købe andre – måske endda yngre – spillere vil jeg juble ligeså højt.

    Min jubel bliver ikke mindre af, at jeg lige nu sidder og visualiserer et mindre granatchok i Brøndby og Herning i dag. Den rejser de sig ikke på lige med det samme.

    Nå men nok om det – der skal nok være nogen, der ville udtrykke det anderledes end mig og jeg imødeser irettesættende kommentarer.

    Men indlægget er skrevet i højt humør efter festligt samvær med gode kollegaer, da nyheden blev breaket. Der blev bandet, grinet og bidt hårdt i bordpladen.
    Lige omkring denne transfer forstår jeg sgu ikke helt din skepsis.. Det er klart det havde været trist, hvis dette var meldt ud som løsningen på alle vores offensive problemer, men det er jo ingenlunde tilfældet.. Damen er hentet udelukkende fordi Jonas Wind har pådraget sig en slem fiberskade, som formentlig holder ham ude det meste af efteråret.. Han er kommet til på en fri transfer og vi har kun skrevet for et enkelt år.. I forhold til for et par dage siden hvor udsigterne hed ny angriber+Wind+skadet pieros hedder den nu Damen+ny angriber+Skadet Pieros og Wind..

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #1464
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1465
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Min jubel bliver ikke mindre af, at jeg lige nu sidder og visualiserer et mindre granatchok i Brøndby og Herning i dag. Den rejser de sig ikke på lige med det samme.

    Eh heheh he

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1466
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Min jubel bliver ikke mindre af, at jeg lige nu sidder og visualiserer et mindre granatchok i Brøndby og Herning i dag. Den rejser de sig ikke på lige med det samme.

    Eh heheh he
    Tror sgu de er pisse ligeglade... vi mangler fortsat andre steder på banen. Set i forhold til foråret - så er vi fortsat stærkt svækket. Granatchok - not so much... (endnu - forhåbentlig sker der mere)

  19. #1467
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Tror sgu de er pisse ligeglade... vi mangler fortsat andre steder på banen. Set i forhold til foråret - så er vi fortsat stærkt svækket. Granatchok - not so much... (endnu - forhåbentlig sker der mere)
    Tror der var en antydning af ironi... Just sayin’ ;-)

    Zan


  20. #1468
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tror der var en antydning af ironi... Just sayin’ ;-)

    Zan
    Tror du har ret :-)

  21. #1469
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det jeg hæfter mig ved i forhold til signingen af Københavns dejligste Dame er denne udtalelse fra Ståle:

    "Vi er glade for at have ham på plads og så arbejder vi videre på at forstærke os yderligere,” siger Ståle Solbakken."
    https://www.fck.dk/nyhed/ndoye-vender-hjem

    Det må være lysende klart for alle og dermed også Ståle og co., at der skal flere forstærkninger til, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at vinde mesterskabet og komme i Euroleagues gruppespil igen. Det er jeg også helt overbevist om, at topledelsen og bestyrelsen har fuldt fokus på.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #1470
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det jeg hæfter mig ved i forhold til signingen af Københavns dejligste Dame er denne udtalelse fra Ståle:

    "Vi er glade for at have ham på plads og så arbejder vi videre på at forstærke os yderligere,” siger Ståle Solbakken."
    https://www.fck.dk/nyhed/ndoye-vender-hjem

    Det må være lysende klart for alle og dermed også Ståle og co., at der skal flere forstærkninger til, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at vinde mesterskabet og komme i Euroleagues gruppespil igen. Det er jeg også helt overbevist om, at topledelsen og bestyrelsen har fuldt fokus på.
    Jeg hæftede mig også ved en anden sjov lille bemærkning - nemlig interviewet med Ståle omkring Ndoye, hvor han siger, at han i FCK kun er tiltænkt på toppen - enten alene eller med en hængende bag sig. Kunne måske - kun måske - være et udtryk for at Ståle overvejer formationsskifte, alt efter hvad vi ellers lander. Ville jo give mening, når man kigger på sammensætningen af truppen pt.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •