Side 102 af 145 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror mere det ligger i at vi er ved at sprænge budgettet ved at købe Santos, det kikser også henter vi en eller anden random spiller fra Mainz.
    Selvfølgelig er han ikke en tilfældig spiller for andre end os udenforstående. Måske kan det endda endeligt lægge snakken om Bendtner i graven.

    Som man hører i krogene, virker det i øvrigt som om at Kodro er et ret fint køb.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Samtidig kunne vi fyre vores scouts, de laver jo ikke noget, andet end at hente gamle spillere tilbage til klubben - win win
    Her må du have glemt spillere som Matic, Pavlovic, Sotiriou, Gregus, Kodro, Augustinsson, Lüftner, Vavro, Santos og helt givet andre, som jeg og sikkert også flere andre aldrig havde hørt om, men som scouting afdelingen fandt frem til.

    Ærlig talt forstår jeg ikke rigtig kritikken af vores scouts. Man kan selvfølgelig mene, at kvaliteten af de spillere, som de har fundet, har været svingende, men det siger selvfølgelig sig selv, at det ikke er dem, der køber spillerne. Som det er blevet fortalt en del gange, starter de op med lister på virkelig mange emner, hvorefter de afkorter den til typisk fem-syv spillere. Her kommer Ståle, Johan Lange og Holmstrøm så ind i billedet, blandt andet ved at se timevis af film af spilleren, tage ud og se ham spille live og eventuelt besøge ham og hans familie.

    Med andre ord er det naturligvis ikke scouting afdelingen, der skal anklages for spillere, som nogle herinde ikke er tilfredse med.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så er det vel på positionen ved siden af Zeca, hvor vi mangler noget. Selv hvis Gregus stepper lidt mere op i niveau, så mangler der stadig som minimum en back-up.
    For nyligt hørte jeg en podcast med Anderlecht-scout Erik Larsen. Her fortalte han, at langt de færreste hold med respekt for sig selv, køber spillere baseret på VM. Altså undtagen de helt store, der sikkert ser dem som en slags prestigekøb, men som i øvrigt typisk også kun køber spillere, som har præsteret gennem længere tid på klubholdet. Erik Larsen fortalte blandt andet, at så vidt han vidste, havde Anderlecht ikke en eneste scout i Rusland.

    Alligevel kan jeg dårligt se kampe med de lidt mindre lande, uden at forestille mig om deres spillere kunne passe til os. Ligesom dig mener jeg også, at vi i den grad kunne tåle at forstærke os på den centrale midtbane. Nu har jeg nogle gange set Japans kampe, og jeg må sige, at jeg er blevet imponeret over deres nummer syv og otte, Gabu Shibasaki og Genki Haraguchi. Haraguchi er så i dette vindue blevet solgt til Hannover, så den ligger jo næppe lige for, men Shibasaki spiller i Getafe, som vi måske godt kunne handle med. Ja, det er mere eller mindre namedropping, og det er ikke så længe siden, at han skiftede til Getafe, men trods alt er det en spiller man har set nogle gange.

    Man kunne selvfølgelig også nævne Mathias Jensen, som i princippet kunne komme i klemme på grund af VM og lave en Falk, eller måske Ebenezer Ofori, som vi angiveligt har kigget på før, hvis lejeaftale med New York udløber til vinter, og hvor træneren, der hentede ham, for nyligt skiftede til Nice. Hvis Ofori er en mulighed, vil det selvfølgelig betyde, at man vil give eksempelvis Keita chancen i mindst en halvsæson.

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg insisterer på, at vi skal signe Wernbloom. Ja, det vil nok koste i omegnen af 25 mio for tre år. Uden videresalgspotentiale. Men så har vi også et bæst af en indpisker, som kan gå forrest og kæmpe. Og nærmest give garanti for gode resultater. Det forudsætter selvf. at vi kan få slettet Kvist fra lønningslisten. Og gode overtslelsesevner. Men det bør altså prøves!
    Som det nævnes her vil hovedrige PAOK fra Grækenland gerne have Wernbloom. Der kan vi trods alt næppe være med, medmindre selvfølgelig at han ikke gider dem og vil hjem.
    Sidst redigeret af Gandhi : 04.07.18 kl. 13:01
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1517
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser

    Man kunne selvfølgelig også nævne Mathias Jensen, som i princippet kunne komme i klemme på grund af VM og lave en Falk, eller måske Ebenezer Ofori, som vi angiveligt har kigget på før, hvis lejeaftale med New York udløber til vinter, og hvor træneren, der hentede ham, for nyligt skiftede til Nice. Hvis Ofori er en mulighed, vil det selvfølgelig betyde, at man vil give eksempelvis Keita chancen i mindst en halvsæson.
    Mathias Jensen er totalt og aldeles urealistisk desværre.. Før sommerferien blev der nævnt en pris på omkring 60 mio og klubber som Ajax og Celta kæmper om hans underskrift..

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1518
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Liverpool, Roma eller Barcelona?? I hvert fald steg prisen lige med 50-100 mio der:

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ter-fck-keeper

  6. #1519
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Vores "nye" angriber. https://www.youtube.com/watch?v=dzlGnC5KdV8

    En kavalkade af "gode" aktioner fra Damen. Var det ikke fordi man kendte ham, så havde jeg bandet og svovlet over denne signing.
    Langsom, dårlig afslutter og dårlige første berøringer.
    Hallo makker, prøv nu lige og spol frem til 4.50 og så se den del af videoen hvor han rent faktisk gør det godt. Den første del, er alle de dårlige kampe han har haft. Ligesom alle andre spillere, så har han også dårlige dage. Men prøv lige og dyrk nogle de aktioner i den sidste del af filmen, hvor han især laver en del stærke målgivende afleveringer. Hav derude in mente at han spillede kant det meste af tiden, hvilket han også selv siger er en plads hvor han ikke kommer til sin fulde ret, og det ved alle, der kender bare lidt til Dame N'Doye.

    SMUK SIGNING!

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1520
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ifølge Dario Dumic har vi købt en rigtig god angriber i Kodro, som i øvrigt skulle have kostet os 12 mio.: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...prisen/7223146

    Jeg begynder at glæde mig lidt til at se ham i aktion.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #1521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg mandagstræner den lige lidt, og kommer her med mine formentlig noget forhastede konklusioner oven på dagens træningskamp, hvor hverken Dame eller Kodro var i aktion:

    1) Zeca-Gregus centralt er en konstellation som i den grad hæmmer det offensive udtryk.. Med Ståle ved roret er vi bare enormt afhængige af at have en spiller som Falk centralt, der kan byde ind med kreativitet og offensive visioner. Vi skaber absolut intet i dag. Desværre har Falk været placeret på kanten i to kampe i træk nu, så det ligner ikke at Ståle fortsætter med den ellers spændende konstellation fra foråret.. Gregus desværre for mig gang på gang at han bare ikke har det fornødne niveau.

    2) Vi er enormt afhængige af at have fysisk stærke angribere med denne spillestil. Lange bolde og indlæg er Ståles DNA, men det dur altså ikke med spillere som Skov og Holse på toppen.. Det kommer selvfølgelig til at blive bedre med Doye og Kodro..

    3) Luftner og Vavro bliver aldrig gode nok til FCK. Fra dag 1 bliver de overstrålet af Pappa, som ikke er nogen Erik J med bolden, men som til gengæld byder ind med utroligt meget fysik, intelligens og overskud.. Vi skal bruge en mere med det niveau!

    4) Joronen bliver fra dag 1 et step op i forhold til Robin og Stephan.. Fantastisk udstråling, kommunikerer konstant med forsvaret, eminent tilstedeværelse i feltet, hurtige igangsætninger, godt greb om bolden! Jeg er fan! Mangler lidt i fødderne, men det er ikke dårligere end Robin.

    5) Der skal hentes klasse til enten vores højre-kant eller centralt, og Falk må så flyttes rundt efter behov.. Skov har ikke niveauet til FCK.. Min skepsis da vi hentede ham i januar er desværre ved at vise sig at have ben at gå på.. Han er for mig at se en udpræget kontraspiller, der kommer helt til kort når modstanderen står lavt og rummene bliver små. Han bliver aldrig en succes i FCK.

    6) Uden yderligere (markante) tilgange på midtbane og i forsvar kommer vi ikke i top 2

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #1522
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg mandagstræner den lige lidt, og kommer her med mine formentlig noget forhastede konklusioner oven på dagens træningskamp, hvor hverken Dame eller Kodro var i aktion:

    1) Zeca-Gregus centralt er en konstellation som i den grad hæmmer det offensive udtryk.. Med Ståle ved roret er vi bare enormt afhængige af at have en spiller som Falk centralt, der kan byde ind med kreativitet og offensive visioner. Vi skaber absolut intet i dag. Desværre har Falk været placeret på kanten i to kampe i træk nu, så det ligner ikke at Ståle fortsætter med den ellers spændende konstellation fra foråret.. Gregus desværre for mig gang på gang at han bare ikke har det fornødne niveau.

    2) Vi er enormt afhængige af at have fysisk stærke angribere med denne spillestil. Lange bolde og indlæg er Ståles DNA, men det dur altså ikke med spillere som Skov og Holse på toppen.. Det kommer selvfølgelig til at blive bedre med Doye og Kodro..

    3) Luftner og Vavro bliver aldrig gode nok til FCK. Fra dag 1 bliver de overstrålet af Pappa, som ikke er nogen Erik J med bolden, men som til gengæld byder ind med utroligt meget fysik, intelligens og overskud.. Vi skal bruge en mere med det niveau!

    4) Joronen bliver fra dag 1 et step op i forhold til Robin og Stephan.. Fantastisk udstråling, kommunikerer konstant med forsvaret, eminent tilstedeværelse i feltet, hurtige igangsætninger, godt greb om bolden! Jeg er fan! Mangler lidt i fødderne, men det er ikke dårligere end Robin.

    5) Der skal hentes klasse til enten vores højre-kant eller centralt, og Falk må så flyttes rundt efter behov.. Skov har ikke niveauet til FCK.. Min skepsis da vi hentede ham i januar er desværre ved at vise sig at have ben at gå på.. Han er for mig at se en udpræget kontraspiller, der kommer helt til kort når modstanderen står lavt og rummene bliver små. Han bliver aldrig en succes i FCK.

    6) Uden yderligere (markante) tilgange på midtbane og i forsvar kommer vi ikke i top 2
    Skarpt beskrevet - præcis den kamp jeg så.

    Og da vi er i transfertråden så skal den da vinkles den vej.

    Vi må stole på, at de to angribere, der kommer, kan gøre det der skal til, omend jeg undrer mig over, at vi investerer i en angriber på 33 år, der ikke kan få sin kontrakt forlænget i Trabzonspor, nr. 87 på UEFA ranking, uden deltagelse i europæisk fodbold de seneste to år, og som selv konktakter Ståle for at få en kontrakt - stor respekt for det han har været, men forhåbentlig er det ikke den desperate sympati signing, som det bestemt også kunne ligne. Angrebsmæssigt mangler vi gennembrudskraft - jf. Ståles udtalelser efter den første kamp. Det får vi i hvert fald ikke med de to angribere.

    Der mangler power på central midt - så det skriger. Midterforsvaret er en akilleshæl - efter et år, ligner Vavro og Luftner fortsat ikke FCK-spilere. De er for urolige, meget langsomme i spil opfattelse og bold-omgangen på et alt for lavt niveau. Selv på en dag hvor de ikke bliver presset

    Så ... giv os de to omtalte x-faktor spillere, meget gerne en til midterforsvaret og en til midtbanen.
    Goldbæks Højrefod

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #1523
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Selvfølgelig er han ikke en tilfældig spiller for andre end os udenforstående. Måske kan det endda endeligt lægge snakken om Bendtner i graven.

    Som man hører i krogene, virker det i øvrigt som om at Kodro er et ret fint køb.



    Her må du have glemt spillere som Matic, Pavlovic, Sotiriou, Gregus, Kodro, Augustinsson, Lüftner, Vavro, Santos og helt givet andre, som jeg og sikkert også flere andre aldrig havde hørt om, men som scouting afdelingen fandt frem til.

    Ærlig talt forstår jeg ikke rigtig kritikken af vores scouts. Man kan selvfølgelig mene, at kvaliteten af de spillere, som de har fundet, har været svingende, men det siger selvfølgelig sig selv, at det ikke er dem, der køber spillerne. Som det er blevet fortalt en del gange, starter de op med lister på virkelig mange emner, hvorefter de afkorter den til typisk fem-syv spillere. Her kommer Ståle, Johan Lange og Holmstrøm så ind i billedet, blandt andet ved at se timevis af film af spilleren, tage ud og se ham spille live og eventuelt besøge ham og hans familie.

    Med andre ord er det naturligvis ikke scouting afdelingen, der skal anklages for spillere, som nogle herinde ikke er tilfredse med.



    For nyligt hørte jeg en podcast med Anderlecht-scout Erik Larsen. Her fortalte han, at langt de færreste hold med respekt for sig selv, køber spillere baseret på VM. Altså undtagen de helt store, der sikkert ser dem som en slags prestigekøb, men som i øvrigt typisk også kun køber spillere, som har præsteret gennem længere tid på klubholdet. Erik Larsen fortalte blandt andet, at så vidt han vidste, havde Anderlecht ikke en eneste scout i Rusland.

    Alligevel kan jeg dårligt se kampe med de lidt mindre lande, uden at forestille mig om deres spillere kunne passe til os. Ligesom dig mener jeg også, at vi i den grad kunne tåle at forstærke os på den centrale midtbane. Nu har jeg nogle gange set Japans kampe, og jeg må sige, at jeg er blevet imponeret over deres nummer syv og otte, Gabu Shibasaki og Genki Haraguchi. Haraguchi er så i dette vindue blevet solgt til Hannover, så den ligger jo næppe lige for, men Shibasaki spiller i Getafe, som vi måske godt kunne handle med. Ja, det er mere eller mindre namedropping, og det er ikke så længe siden, at han skiftede til Getafe, men trods alt er det en spiller man har set nogle gange.

    Man kunne selvfølgelig også nævne Mathias Jensen, som i princippet kunne komme i klemme på grund af VM og lave en Falk, eller måske Ebenezer Ofori, som vi angiveligt har kigget på før, hvis lejeaftale med New York udløber til vinter, og hvor træneren, der hentede ham, for nyligt skiftede til Nice. Hvis Ofori er en mulighed, vil det selvfølgelig betyde, at man vil give eksempelvis Keita chancen i mindst en halvsæson.



    Som det nævnes her vil hovedrige PAOK fra Grækenland gerne have Wernbloom. Der kan vi trods alt næppe være med, medmindre selvfølgelig at han ikke gider dem og vil hjem.
    Wernbloom har angiveligt afvist PAOK, så der er ikke et minut at spilde.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1524
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg mandagstræner den lige lidt, og kommer her med mine formentlig noget forhastede konklusioner oven på dagens træningskamp, hvor hverken Dame eller Kodro var i aktion:

    1) Zeca-Gregus centralt er en konstellation som i den grad hæmmer det offensive udtryk.. Med Ståle ved roret er vi bare enormt afhængige af at have en spiller som Falk centralt, der kan byde ind med kreativitet og offensive visioner. Vi skaber absolut intet i dag. Desværre har Falk været placeret på kanten i to kampe i træk nu, så det ligner ikke at Ståle fortsætter med den ellers spændende konstellation fra foråret.. Gregus desværre for mig gang på gang at han bare ikke har det fornødne niveau.
    Jeg har simpelthen svært ved, at forstå Ståles ide med den centralemidtbane. Manden havde hele foråret til for alvor, at få gang i Gregus centralt sammen med Zeca, men valgte Falk istedet. Og så nu begynder han, at spille Gregus derind. Jeg kan ikke finde hoved og hale i det. Jeg er dog af samme overbevisning som dig. Han har ikke niveauet til, at være fast mand. Da han kom til snakkede man meget om han ville blive en Claudemir 2010, eller en Thomas Kristensen. jeg tror desværre han ligner sidstnævnte mere.

    Det er helt tydeligt, at vi mangler en spiller derinde med noget kød på. En spiller der har et blik for det fremadrettet spil, og som kan åbne et forsvar op.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1525
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Apropros - nu var Keita igen ikke med i dag, er der nogle der ved hvorfor? Det er godt nok frusterende.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1526
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg mandagstræner den lige lidt, og kommer her med mine formentlig noget forhastede konklusioner oven på dagens træningskamp, hvor hverken Dame eller Kodro var i aktion:

    1) Zeca-Gregus centralt er en konstellation som i den grad hæmmer det offensive udtryk.. Med Ståle ved roret er vi bare enormt afhængige af at have en spiller som Falk centralt, der kan byde ind med kreativitet og offensive visioner. Vi skaber absolut intet i dag. Desværre har Falk været placeret på kanten i to kampe i træk nu, så det ligner ikke at Ståle fortsætter med den ellers spændende konstellation fra foråret.. Gregus desværre for mig gang på gang at han bare ikke har det fornødne niveau.

    2) Vi er enormt afhængige af at have fysisk stærke angribere med denne spillestil. Lange bolde og indlæg er Ståles DNA, men det dur altså ikke med spillere som Skov og Holse på toppen.. Det kommer selvfølgelig til at blive bedre med Doye og Kodro..

    3) Luftner og Vavro bliver aldrig gode nok til FCK. Fra dag 1 bliver de overstrålet af Pappa, som ikke er nogen Erik J med bolden, men som til gengæld byder ind med utroligt meget fysik, intelligens og overskud.. Vi skal bruge en mere med det niveau!

    4) Joronen bliver fra dag 1 et step op i forhold til Robin og Stephan.. Fantastisk udstråling, kommunikerer konstant med forsvaret, eminent tilstedeværelse i feltet, hurtige igangsætninger, godt greb om bolden! Jeg er fan! Mangler lidt i fødderne, men det er ikke dårligere end Robin.

    5) Der skal hentes klasse til enten vores højre-kant eller centralt, og Falk må så flyttes rundt efter behov.. Skov har ikke niveauet til FCK.. Min skepsis da vi hentede ham i januar er desværre ved at vise sig at have ben at gå på.. Han er for mig at se en udpræget kontraspiller, der kommer helt til kort når modstanderen står lavt og rummene bliver små. Han bliver aldrig en succes i FCK.

    6) Uden yderligere (markante) tilgange på midtbane og i forsvar kommer vi ikke i top 2
    Jeg er enig i alt andet end det med Joronen.

    Ja, han råber tydeligvis hele tiden til sine medspillere, at de skal vinde duellerne, MEN jeg så flere situationer, hvor at en forsvarsspiller og Joronen tydeligvis ikke kommunikerer ordentligt med hinanden (dog uden at det for alvor bliver farligt - hvorfor man nok ikke lægger så meget mærke til det). Det er jeg mest uenig i omkring Joronen er dog, at jeg bestemt ikke synes at han havde hurtige igangsætninger - tværtimod. Flere gange holder han bolden i mere end 10 sekunder, og høvler den så langt op på Holse og Skov, hvilket selvfølgelig ikke gav pote.

    Udover dette, synes jeg at han gjorde det udmærket, men i mine øjne langt fra Robins niveau (indtilvidere), og umiddelbart ville jeg også foretrække Stephan Andersen.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1527
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Asså, at Falk spiller på kanten i dag skal formentlig ses i lyset af, at Fischer er på ferie, og at Skov spillede i angrebet. Lad os lige vente med at konkludere, at Ståle er gået tilbage til den gamle, støvede midtbanekonstellation, før truppen er nogenlunde komplet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #1528
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Asså, at Falk spiller på kanten i dag skal formentlig ses i lyset af, at Fischer er på ferie, og at Skov spillede i angrebet. Lad os lige vente med at konkludere, at Ståle er gået tilbage til den gamle, støvede midtbanekonstellation, før truppen er nogenlunde komplet.
    Tja, det er selvfølgelig en plausibel forklaring, men for mig virker det enormt ulogisk at vælge den konstellation i træningskampene hvis man virkelig har i sinde at spille Zeca og Falk sammen derinde når det går løs i de betydende kampe.. Hvorfor ikke gøre alt for at spille folk sammen og få skabt de nødvendige relationer og så ellers skide på om man taber 2-1 eller 3-2 i en træningskamp? Hvis Ståle ville kunne han jo nemt have bragt Falk centralt med Skov og Thomsen på kanterne.. Kadrii og Holse kunne så tage sig af angrebet.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #1529
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det handler vel om, at Ståle ved, hvad Falk/Zeca kan, og nu har han chancen for at se Zeca/Gregus lidt nærmere an. Endvidere var Gregus' sidste sæson plaget af skader, og han har nok brug for så meget spilletid som muligt. Det kan godt være, at Zeca/Falk stadig er første prioritet (jeg håber det ikke), men alternativerne skal også gerne have lidt spilletid sammen.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #1530
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det handler vel om, at Ståle ved, hvad Falk/Zeca kan, og nu har han chancen for at se Zeca/Gregus lidt nærmere an. Endvidere var Gregus' sidste sæson plaget af skader, og han har nok brug for så meget spilletid som muligt. Det kan godt være, at Zeca/Falk stadig er første prioritet (jeg håber det ikke), men alternativerne skal også gerne have lidt spilletid sammen.
    Gregus var jo stort set skadesfri hele foråret, men Ståle benyttede sig jo bare ikke af ham. Her havde han jo alt den tid han skulle have til, at spille ham ind centralt, men han valgte Falk istedet.

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •