Side 105 af 145 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men du har ret i, at vi antalsmæssigt er nok, og jeg tror heller ikke, at vi henter noget til den centrale midt. Og mht det, hvorfor var Keita ikke i truppen i sidste træningskamp? Kunne man forestille sig, at han er på vej ud af klubben som Racic, eller har jeg misset en skade?

    Bliver helt glad ved tanken om Atiba! Så ham for Besiktas i cl sidste år og han ville uden tvivl være første mand på holdkortet og langt bedre end samtlige af vores cm’ere..

    Der er altså noget lunkent ved Keita.. Ved ikke hvad det er, men der er er eller andet galt.
    Nogle gange så hverken spiller han eller er i truppen og man hører aldrig hvorfor.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1562
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes i er hårde ved Claudemir, hvis I mener, at han kun var god i et halvt år. Når det er sagt, så er der no chance in hell for at Ståle henter ham tilbage. Han har mange gange fortalt, at Claudemir blev solgt for sent.

    Skal vi endelig kigge på ex-spillere, så har jeg tidligere nævnt Atiba. Han er godt nok gammel, men han står uden klub, har i årevis spillet fast på et langt højere niveau end her, og han ville passe glimrende ind i 1-2 år på den centrale midt ved siden af Zeca. Jeg tror dog bestemt ikke, at det er noget man overvejer.

    Med Ståles sidste udmelding om, at truppen efterhånden er tæt på at være som den skal være, så forventer jeg ikke yderligere aktivitet lige nu. Jeg gætter på, at et eventuelt sidste indkøb falder til sidst i vinduet, hvis vi som sidste år pludselig står med et akut problem, eller hvis der falder en god spiller ned i favnen på os.

    Forøvrigt stadig en anelse bekymrende, at både Wind og Pieros virker til at være ude længe, ligesom at N'Doye og Kodro åbenbart rent fysisk ikke er klar til at spille. Det bliver igen ren overlevelse i starten af sæsonen.

    Hvordan kan det være at næsten hver gang vi henter spillere, så siger Ståle at de er ude af form.
    Man får ikke lov til at se dem starte i en kamp, der bliver bare sagt at de ikke er i fysisk god form. Når FCM og Bøf køber spillere så starter de mange gange med det samme. Jeg kan ikke huske en spiller som er gået direkte ind og startet for os. Det er en smule bekymrende at det næsten altid “tager tid” med vores signings.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1563
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Hvordan kan det være at næsten hver gang vi henter spillere, så siger Ståle at de er ude af form.
    Man får ikke lov til at se dem starte i en kamp, der bliver bare sagt at de ikke er i fysisk god form. Når FCM og Bøf køber spillere så starter de mange gange med det samme. Jeg kan ikke huske en spiller som er gået direkte ind og startet for os. Det er en smule bekymrende at det næsten altid “tager tid” med vores signings.
    Vavro og Zeca sidste sæson.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1564
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Hvordan kan det være at næsten hver gang vi henter spillere, så siger Ståle at de er ude af form.
    Man får ikke lov til at se dem starte i en kamp, der bliver bare sagt at de ikke er i fysisk god form. Når FCM og Bøf køber spillere så starter de mange gange med det samme. Jeg kan ikke huske en spiller som er gået direkte ind og startet for os. Det er en smule bekymrende at det næsten altid “tager tid” med vores signings.
    Sotte blev små skadet i sin sidste kamp i den gamle klub og vores 2 angribere er hentet nærmest dagen inden en træningskamp og alle fans forstår ikke de ikke bliver smidt i kamp med det samme....


  8. #1565
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Bliver helt glad ved tanken om Atiba! Så ham for Besiktas i cl sidste år og han ville uden tvivl være første mand på holdkortet og langt bedre end samtlige af vores cm’ere..

    Der er altså noget lunkent ved Keita.. Ved ikke hvad det er, men der er er eller andet galt.
    Nogle gange så hverken spiller han eller er i truppen og man hører aldrig hvorfor.
    Jeg bliver nødt til at melde mig ind i det kritiske Keita-kor.
    Han har fået massere af spilletid ifb. med sine udlejninger, men jeg blev godt nok negativt overrasket under kampen mod Maribo(r). Hans boldkontrol og spiloverblik er under al kritik. Ligner noget fra Serie 4.

  9. #1566
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Sotte blev små skadet i sin sidste kamp i den gamle klub og vores 2 angribere er hentet nærmest dagen inden en træningskamp og alle fans forstår ikke de ikke bliver smidt i kamp med det samme....
    Det er klart, at en spiller, der er i gang med genoptræning efter en skade, ikke skal i kamp. Men jeg forstår ikke, hvorfor to angribere, som trænede fuldt ud med holdet dagen inden træningskampen, ikke får (i det mindste bare lidt) spilletid. Vi har desperat brug for at få dem i omdrejninger så hurtigt som muligt, og det er jo den hurtigste måde at få dem i gang på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1567
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er klart, at en spiller, der er i gang med genoptræning efter en skade, ikke skal i kamp. Men jeg forstår ikke, hvorfor to angribere, som trænede fuldt ud med holdet dagen inden træningskampen, ikke får (i det mindste bare lidt) spilletid. Vi har desperat brug for at få dem i omdrejninger så hurtigt som muligt, og det er jo den hurtigste måde at få dem i gang på.
    Jeg er nu meget glad for at vores stab ikke vurdere at et mål og lidt ‘showing’ i en træningskamp ikke er at foretrække, fremfor en evt fiber der kan trække en fire til seks uger på lazarettet !

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1568
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er klart, at en spiller, der er i gang med genoptræning efter en skade, ikke skal i kamp. Men jeg forstår ikke, hvorfor to angribere, som trænede fuldt ud med holdet dagen inden træningskampen, ikke får (i det mindste bare lidt) spilletid. Vi har desperat brug for at få dem i omdrejninger så hurtigt som muligt, og det er jo den hurtigste måde at få dem i gang på.
    Præcis.. Og kuriøst nok spillede Mainz faktisk træningskamp samme dag som os.. At Kodro derfor ikke skulle være i en forfatning til at spille træningskamp for os må kræve en anden forklaring end hans fysiske tilstand og risikoen for skader..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1569
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvorom alting er starter begge to inde i aftenens kamp mod CSKA, som jo klart må betegnes som den mest interessante kamp på programmet i dag...

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #1570
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bliver kampen vist nogen steder ?

  18. #1571
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Bliver kampen vist nogen steder ?
    Fra FCK.dk:
    Se med fra ca. 17.45
    Se med i aften, hvor streamet på Facebook og Youtube begynder ca. 17.45 - og vi speaker kampen fra Østrig fra ca. 17.55.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1572
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Far til 4 Se meddelelser
    Jeg er nu meget glad for at vores stab ikke vurdere at et mål og lidt ‘showing’ i en træningskamp ikke er at foretrække, fremfor en evt fiber der kan trække en fire til seks uger på lazarettet !
    Det handler da ikke om "showing", men om at komme i kampform og blive spillet sammen med holdet. Årets første vigtige kamp er om fem dage, og hvis N'Doye og Kodro ikke bliver klar til den kamp, hedder vores angreb Holse/Skov/Kadrii.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1573
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det handler da ikke om "showing", men om at komme i kampform og blive spillet sammen med holdet. Årets første vigtige kamp er om fem dage, og hvis N'Doye og Kodro ikke bliver klar til den kamp, hedder vores angreb Holse/Skov/Kadrii.
    Forskellen er jo så at staben bag holdet mener at den bedste løsning var at vente til i dag men alle ved jo at fans på forum selvfølgelig ved bedre..


  23. #1574
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Forskellen er jo så at staben bag holdet mener at den bedste løsning var at vente til i dag men alle ved jo at fans på forum selvfølgelig ved bedre..
    Aaaarh, det er altså ikke helt rigtigt.. Alle ved derimod, at alle beslutninger Ståle og staben træffer er de rigtige, HVER evig eneste gang...

  24. #1575
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Aaaarh, det er altså ikke helt rigtigt.. Alle ved derimod, at alle beslutninger Ståle og staben træffer er de rigtige, HVER evig eneste gang...
    Det er der ikke mange der tror,nok heller ikke Ståle
    selv. Personligt undrede jeg mig også men jeg
    erkender også at det har jeg ingen forudsætning
    for at vurdere. Jeg mener så også at skal valget
    stå mellem en random gut her på siden og så den
    mest vindende træner i klubbens historie
    så hælder jeg til at sidstnævnte og hans stab har
    de bedste forudsætninger for at vurdere dette.
    At de så kan tage fejl har du uden tvivl ret i.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •