Side 106 af 145 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er et noget andet indtryk man sidder med efter dagens træningskamp end efter de tre foregående.. CSKA stillede efter sigende med et noget amputeret hold, og om det var deres svaghed eller vores styrke der gjorde, at vi i dag så så godt ud er svært at vurdere, men jeg synes uniddelbart vi gjorde en god figur.. Mest i øje faldende var nok Rasmus Falk, der kampen igennem brillerede med sit smukke blik for spillet og kronede indsatsen med både mål og en fremragende assist.. Det lod til at bekomme ham vel at blive placeret på venstrekanten, hvorfra han kan trække ind i banen.. Men det er som bekendt en plads der kun er til låns, indtil Fischer er tilbage.. Det var godt at se både Dame og Kenan i front, som begge fyldte godt, jeg tror nok det skal blive godt med de to.. Svagest i billedet synes jeg Gregus står.. Han laver et flot frisparksmål og er generelt farlig på spark uden for feltet, men det går simpelthen for langsomt i tanke og handling nær han modtager bolden i maskinrummet.. Om vi skal have en ny dynamisk 8’er og rykke falk ud til højre eller en ny klasse højrekant og rykke Falk ind centralt er ikke så vigtigt for mig, men en af tingene skal ske for at vi kan hæve kvaliteten i start 11’eren.. En anden spiller jeg ønsker at fremhæve efter dagens kamp er Peter Ankersen.. Han fik meget kritik gennem sidste sæson, men jeg synes han i de sidste 5-6 kampe af slutspillet samt i træningskampene her i sommeren har set utroligt stærk ud.. Personligt håber jeg ikke det ender med et salg af ham i dette vindue..

    Edit: Jeg kan se at Ståle i den grad er enig med mig :-)

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...traeningslejr/

  2. #1577
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Sjovt, jeg synes Gregus var fremragende i dag. Jeg er normalt ikke hans største fan, men kampen i dag var blandt hans bedste i den hvide trøje. Han var rolig på bolden, fordelte spillet godt, brød en del afleveringer - og virkede bare til at have overskud. Hvis han kan tage det med videre, ser det lovende ud.

    Og så var kampen i dag bare endnu et bevis på, hvad det betyder for vores spil, at vi har nogle fysisk stærke angribere med. Det giver noget tyngde ned gennem hele holdet. Generelt er jeg rigtig opløftet efter 4-1-sejren. Dog lidt malurt med Thomsen. Lad os håbe, det ikke er endnu en skade.


  3. #1578
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg så ikke mange minutter af dagens kamp, og det jeg så var på et frimærke på min iPad. CSKAs mål er blevet betegnet som en fejl af Vavro (?), men den brøkdel jeg så, antydede snarere, at Joronen var rådvild, da han skulle aflevere. Nitten trak Vavro, da han i en yderst presset situation modtog bolden og mistede den igen. Joronen havde endnu en uheldig situation, mens jeg så på. Et indlæg fra meget spids vinkel blev blokeret, men desværre også sendt til hjørne af Joronen, der, som jeg så det, burde have holdt bolden.
    Er her nogen med bedre muligheder end mine, der kan vurdere, om jeg er på vildspor? Hvis jeg har set rigtigt, så hedder vores "nye" førstemand i målet Stephan Andersen. Farvet? Ja! Jeg har hele tiden ment, SA er en bedre målmand end Joronen.
    Sidst redigeret af Luffe : 07.07.18 kl. 21:15

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1579
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg så ikke mange minutter af dagens kamp, og det jeg så var på et frimærke på min iPad. CSKAs mål er blevet betegnet som en fejl af Vavro (?), men den brøkdel jeg så, antydede snarere, at Joronen var rådvild, da han skulle aflevere. Nitten trak Vavro, da han i en yderst presset situation modtog bolden og mistede den igen. Joronen havde endnu en uheldig situation, mens jeg så på. Et indlæg fra meget spids vinkel blev blokeret, men desværre også sendt til hjørne af Joronen, der, som jeg så det, burde have holdt bolden.
    Er her nogen med bedre muligheder end mine, der kan vurdere, om jeg er på vildspor? Hvis jeg har set rigtigt, så hedder vores "nye" førstemand i målet Stephan Andersen. Farvet? Ja! Jeg har hele tiden ment, SA er en bedre målmand end Joronen.
    Jeg så ikke hele kampen, men så store dele af 1. Halvleg.
    Jeg bemærkede især Damen. Han virker til at tage enormt meget ansvar og viser stort overskud i forhold til holdkammerater. Det er en fryd at se det humør han bringer ind.
    Og så spiller han stærkt!
    Det var min væsentligste observation :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1580
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tak, Ijeh. Det luner at høre, Dame N’Doye stadig er værd at satse på ��

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1581
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Papagiannoupuls = WOW

    Han er fandme god!

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #1582
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så det vi mangler er Ekdal eller en anden klasse 8,Er ,?

  12. #1583
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Så det vi mangler er Ekdal eller en anden klasse 8,Er ,?
    Han synes på vej til Sporting :-(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. #1584
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er sikker på, at vi henter en spiller mere her i vinduet. Men jeg er virkelig i tvivl om til hvilken plads. Jeg troede egentlig også på midt-midt, men Ståle peger på flere muligheder samt roser Gregus som den måske bedste på træningslejren.

    Et frækt bud kunne være, at vi stadig er i markedet efter en stopper, hvorefter vi så lejer Lüftner ud.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1585
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er sikker på, at vi henter en spiller mere her i vinduet. Men jeg er virkelig i tvivl om til hvilken plads. Jeg troede egentlig også på midt-midt, men Ståle peger på flere muligheder samt roser Gregus som den måske bedste på træningslejren.

    Et frækt bud kunne være, at vi stadig er i markedet efter en stopper, hvorefter vi så lejer Lüftner ud.
    Men vel også et bud, hvor man er forbedre defensivt men kvantitativt uændret.
    Mon ikke der ser mere end én tilgang - manglerne er både kvalitativt og kvantitativt
    .........William Kvist RAUS!!!!

  16. #1586
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er sikker på, at vi henter en spiller mere her i vinduet. Men jeg er virkelig i tvivl om til hvilken plads. Jeg troede egentlig også på midt-midt, men Ståle peger på flere muligheder samt roser Gregus som den måske bedste på træningslejren.

    Et frækt bud kunne være, at vi stadig er i markedet efter en stopper, hvorefter vi så lejer Lüftner ud.
    Ståle har nævnt, at både Thomsen og Falk kan spille centralt. Derfor tror jeg, at såfremt der kommer en spiller mere (og jeg tvivler meget), så må bedste bud på position lige nu være kanten. Der er vi tynde, hvis Falk skal have kampe centralt og Thomsen og Skov fortsat ikke præsterer bedre.

    Mest af alt tror jeg, at man holder lidt på pengene, og kun bruger såfremt vi løber ind i en skade eller en ekstraordinært god spiller bliver en mulighed sidst i vinduet.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1587
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle har nævnt, at både Thomsen og Falk kan spille centralt. Derfor tror jeg, at såfremt der kommer en spiller mere (og jeg tvivler meget), så må bedste bud på position lige nu være kanten. Der er vi tynde, hvis Falk skal have kampe centralt og Thomsen og Skov fortsat ikke præsterer bedre.

    Mest af alt tror jeg, at man holder lidt på pengene, og kun bruger såfremt vi løber ind i en skade eller en ekstraordinært god spiller bliver en mulighed sidst i vinduet.

    Kanten er også et bud. Bliver spændende.
    Tror nu Ståle ville have brugt andre formuleringer end “Vi mangler x-faktor”, “vi er der næsten” og “nu må vi se” omkring transfervinduet, hvis han var helt færdig :)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1588
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Kanten er også et bud. Bliver spændende.
    Tror nu Ståle ville have brugt andre formuleringer end “Vi mangler x-faktor”, “vi er der næsten” og “nu må vi se” omkring transfervinduet, hvis han var helt færdig :)
    Vi køber hvis vi sælger ellers så køber vi kun, hvis vi kan få en virkelig klassespiller. Det kunne være Bbelland, Schøne etc

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1589
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi køber hvis vi sælger ellers så køber vi kun, hvis vi kan få en virkelig klassespiller. Det kunne være Bbelland, Schøne etc
    Disse to spillere ville i dén grad hit the spot når man kigger på vores nuværende trup. Særligt Bjelland med sin internationale rutine, venstrebenethed og tekniske spillestil kunne få vores forsvar til se nærmest helt "godt" ud.........

    Af øvrige svage punkter bør nævnes højresiden, hvor backen ser skrøbelig ud når/hvis Ankersen bliver skadet eller ramt af karantæne - men i højere grad højre midt hvor ingen rigtig er gode nok til at være det klare førstevalg.

  23. #1590
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Altså hvis Ståles udtalelser siden sæsonen gik på hæld skal tages for gode varer, så er vi ikke færdige med at handle endnu.. Efter sidste hjemmekamp mod AGF var planen at holde på Santander og supplerer med en enkelt offensiv spiller.. Siden er Santander blevet solgt og Pieros og Wind er blevet skadet.. De tre har vi så erstattet mere eller mindre 1-1 med Damen og Kodro... Derfor ville det da overraske mig meget, hvis ikke der kommer mere ind.. At det også ville skuffe mig er en anden snak.. Ståles udtalelse omkring at vi “næsten har truppen på plads” efter Kodro kom i hus indikerer også for mig, at der jagtes en enkelt forstærkning mere, som forhåbentligt bliver vinduets helt store tilgang.. Det er ganske enkelt naivt at tro at Gregus pludselig bliver løsningen på alle vores midtbaneproblemer..

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •