Side 109 af 145 FørsteFørste ... 95999106107108109110111112119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,621 til 1,635 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1621
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Gad vide hvor det her efterlader Lüftner? Der kan ihvertfald ikke være meget fremtid for ham i Kbh., da Vavro nok bliver reserve for Bjelland og Papa, og Vesterlund bliver fjerde mand. Derudover vil der også være mulighed for at flytte Boilesen ind. Defensivt ser det nu fornuftigt ud.
    Fire rutinerede midterforsvarere er ikke for mange. Bjelland spiller ikke alle kampe, og de andre kan jo rage skader og karantæner til sig. Jeg kender ikke Vesterlund, men han skal dælme være god og have fysikken med sig for at få spilletid.

    Jeg er personligt lidt skeptisk omkring backerne. Ankersen lader til at være inde i en god udvikling, men man skal ikke glemme, at han spillede forfærdeligt i størstedelen af sidste sæson. Han sluttede dog godt af og lader til at fortsætte, hvor han slap - lad os håbe, det varer ved. Boilesen, mener jeg, stadig mangler at sætte sit aftryk i FCK.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1622
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Mange ting kan man sige om Ståle Solbakken, men vi skal fandeme være glade for at det er ham vi har ved roret når danske spillere som Bjelland skal overtales til at tage til København. Jeg tror at han har stor betydning når vi laver denne slags handler - ligesom med Fischer og Boilesen.

    Det må være et af de bedste transfervinduer længe, hvis vi kigger på hvilken kvalitet vi har fået ind i forhold til hvor få penge der egentlig er brugt. Jeg ved godt at mange af spillerne vi har hentet ikke er unge længere, men det er sgu kvalitetsspillere, intet mindre.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  4. #1623
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har personligt ikke set Bjelland andet end når han har spillet for landsholdet, men ifølge resten af forumet, så er han solid. Jeg ser N'doye og Kodro som to (halve) lottokuponer, men jeg håber, at jeg bliver overbevist. Frygter dog at Damen ødelægger sig eftermæle, hvilket jeg ville være meget ked af.

    Papa G har virket fornuftig i træningskampene.

    Nu er der i hvert fald ikke flere undskyldninger, og et mesterskab må være det absolutte minimum.

  5. #1624
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Et lille fun fact vedr. Bjelland er, at han er medejer af Lyngby Boldklub.

    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-land...ejer-af-lyngby

  6. #1625
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg har personligt ikke set Bjelland andet end når han har spillet for landsholdet, men ifølge resten af forumet, så er han solid. Jeg ser N'doye og Kodro som to (halve) lottokuponer, men jeg håber, at jeg bliver overbevist. Frygter dog at Damen ødelægger sig eftermæle, hvilket jeg ville være meget ked af.

    Papa G har virket fornuftig i træningskampene.

    Nu er der i hvert fald ikke flere undskyldninger, og et mesterskab må være det absolutte minimum.
    Jeg vil sige det sådan, at der er i hvert fald ikke længere nogle undskyldninger for ikke at spille med om mesterskabet helt til det sidste.. Der har været mange sæsoner, hvor det har været totalt uacceptabelt ikke at vinde mesterskabet, fordi konkurrencen ganske enkelt har været sløj.. I år ser det desværre ud til at vi har hele to konkurrenter som nemt kan gå hen og skovle lige så mange point sammen som de gjorde indlodset sæson, og så vil det bare være marginaler der afgører det til sidst.. Men vi har efterhånden en trup som både er stærk nok til at kvalificere sig til gruppespil i Europa og spille med om guldet, hvilket ikke var tilfældet for 14 dage siden...

    Det store spørgsmål er nu om vi er helt færdige med at handle.. Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle artikler, hvor Ståle bliver spurgt ind til om truppen nu er endeligt på plads..

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1626
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Mener han har efterlyst offensiv x faktor ?

  9. #1627
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg vil sige det sådan, at der er i hvert fald ikke længere nogle undskyldninger for ikke at spille med om mesterskabet helt til det sidste.. Der har været mange sæsoner, hvor det har været totalt uacceptabelt ikke at vinde mesterskabet, fordi konkurrencen ganske enkelt har været sløj.. I år ser det desværre ud til at vi har hele to konkurrenter som nemt kan gå hen og skovle lige så mange point sammen som de gjorde indlodset sæson, og så vil det bare være marginaler der afgører det til sidst.. Men vi har efterhånden en trup som både er stærk nok til at kvalificere sig til gruppespil i Europa og spille med om guldet, hvilket ikke var tilfældet for 14 dage siden...

    Det store spørgsmål er nu om vi er helt færdige med at handle.. Jeg har ikke rigtig kunne finde nogle artikler, hvor Ståle bliver spurgt ind til om truppen nu er endeligt på plads..
    Jeg har gjort mig de samme tanker, og er blevet enig med mig selv om, at der hentes et par stykker til. En til kanten, og en til den centrale midtbane ;-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Umiddelbart så mangler der kun en klasse-signing til midtbanen og en 3. keeper, når Robin bliver solgt.
    Jeg ved ikke om vi får den signing til midtbanen, som vi alle drømmer om, men truppen ser gevaldigt meget bedre nu end for en uge siden. Dame, Kodro og Bjelland. Flot arbejde af Ståle.

    Forsvaret + angrebet er vel på plads.
    Det er vel kun på den centrale midt, at vi alle føler, at vi mangler en, måske en kant, hvis vi skal spille med Falk på 8'eren. Det ser dog ikke ud til at Falk skal spille derinde jf. træningskampene. Så Ståle.. Nu hvor du er i gang, så må du gerne lige overtale Ekdal til at joine Zeca inde på den centrale midt!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1629
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Må indrømme jeg ikke har set mange kampe med Bjelland. Faktisk kun landskampe. Nogen der kan opridse styrker, svagheder og niveau?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1630
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er voldsomt imponeret.
    Jeg tænker, at vi nu er rigtig stærkt besat. Gregus har - ifølge Ståle og enkelte andre - imponeret og hævet niveauet. Måske han vil slå igennem nu. Det håber jeg!
    Han har i hvert fald 1.5 måned til at vise, at der skal satses på ham. Ellers må vi bruge lidt af de 100 mio på at hente en CM. :-)
    Og ja, Robin er 100 værd, hvis Sørloth også er. Er ikke fan af Robin, men han er dælme mere proven end Sørloth! :O
    - Og så kan vi i øvrigt tale fejlcast af dimensioner, hvis Barca henter ham ... Tror at jeg skal sende en ansøgning næste gang de søger scouts! :O

    PPS: Bjelland er en mega vigtig handel. Og igen ved medierne intet om hvad vi jagter. Han blev nævnt for længe siden og også afskrevet hurtigt igen ... Med ham og PAPA så ligner det noget. Luftner ud ville være fint ... Men ellers en glimrangende trup, vi efterhånden mønstrer! :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1631
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi lejer Ødegaard i Madrid :-)

  18. #1632
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi lejer Ødegaard i Madrid :-)
    Det er da ikke fuldstændig usandsynligt med tanke på Ståles tidligere flirt med drengen (det lyder måske mere bizart end tilsigtet). :P
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1633
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ødegaard ville lidt være en penis-transfer, selv på lejebasis. Men nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvad kan han egentlig bidrage med? Jeg har ikke set ham spille, så vil gerne høre nærmere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. #1634
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ødegaard ville lidt være en penis-transfer, selv på lejebasis. Men nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvad kan han egentlig bidrage med? Jeg har ikke set ham spille, så vil gerne høre nærmere.
    Mange har i dette vindue skreget på en offensiv central midtbanespiller med noget teknik - det har/er han :-)

  22. #1635
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    #itscominghome

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •