Side 115 af 145 FørsteFørste ... 1565105112113114115116117118125 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,711 til 1,725 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1711
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hold da op noget vrøvl. Min kommentar var på ingen måde en hentydning om Ståles evner som manager, men udelukkende en enkeltstående kommentar, der kun gik på selve Bjelland og intet andet.
    Det har du ret i, og det var egentlig heller ikke ment som et angreb rettet specifikt mod dig. Jeg vidste ikke, om du var blandt Ståles kritikkere, så det beklager jeg selvfølgelig. Ikke desto mindre er det nu stadig et godt eksempel i forhold til andre.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #1712
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg ville være meget interesseret i, at høre Ståle svare på spørgsmålet: Har vi den stærkeste trup i Superligaen? Gerne fra en journo der har cajones nok til at holde ham op på et ja/nej-svar.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1713
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det har du ret i, og det var egentlig heller ikke ment som et angreb rettet specifikt mod dig. Jeg vidste ikke, om du var blandt Ståles kritikkere, så det beklager jeg selvfølgelig. Ikke desto mindre er det nu stadig et godt eksempel i forhold til andre.
    Som en af de langvarige kritikere af Ståle gør jeg en dyd ud af at anerkende hans evner til at tiltrække regulære scoops til FCK. Bevares, der er også fejlskud imellem, men jeg havde eksempelvis ikke troet det muligt at tiltrække spillere som Boilesen og Fischer, så det skal han bestemt roses for. Min primære anke går på, hvor lidt han får ud af sit spillermateriale.

    Måske kunne løsningen være at gøre Ståle til sportsdirektør og ansætte en ny cheftræner...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  5. #1714
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som en af de langvarige kritikere af Ståle gør jeg en dyd ud af at anerkende hans evner til at tiltrække regulære scoops til FCK. Bevares, der er også fejlskud imellem, men jeg havde eksempelvis ikke troet det muligt at tiltrække spillere som Boilesen og Fischer, så det skal han bestemt roses for. Min primære anke går på, hvor lidt han får ud af sit spillermateriale.

    Måske kunne løsningen være at gøre Ståle til sportsdirektør og ansætte en ny cheftræner...
    Jeg støtter dit forslag :)

    Jeg tror også Ståle kunne være en fin Sportsdirektør. Alting har en ende som træner.

    Jeg er helt enig i han "burde" få meget mere ud af sit spillermateriale og langt hurtigere end at der altid skal gå 1 år før spillerne er "faldet" til.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1715
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Som en af de langvarige kritikere af Ståle gør jeg en dyd ud af at anerkende hans evner til at tiltrække regulære scoops til FCK. Bevares, der er også fejlskud imellem, men jeg havde eksempelvis ikke troet det muligt at tiltrække spillere som Boilesen og Fischer, så det skal han bestemt roses for. Min primære anke går på, hvor lidt han får ud af sit spillermateriale.
    Jeg synes faktisk, at vi har gjort det udmærket i den henseende. Du har ret i, at Ståle ikke fik det optimale potentiale ud af eksempelvis Pavlovic og Matic, men det tror jeg måske mere handler om, at integrationen af dem gik fløjten, og at de derfor ikke præsterede på banen, og selvom Ståle absolut er indblandet i integrationen af spillere, så er det mig bekendt primært andre, der tager sig af den sag. Altså sådan noget med lejlighed, bil, familien på besøg eller at de ligefrem flytter hertil, kende restauranterne i byen og så videre. De to jeg nævnte, kom begge fra mindre klubber, hvor de kun havde præsteret gennem kortere tid, så jeg tvivler på, at de var klar på det kulturchok, som det sikkert har været at komme til København.

    Jeg tror, at den mere private del er afgørende for, om en spiller kan præstere på banen, og de skandinaviske og de mere rutinerede indkøb synes jeg faktisk oftest har leveret hurtigt og godt. Det drejer sig blandt andet om Boilesen, som selvfølgelig først var god, da han var skadesfri, Fischer, Zeca, Santander. Man kan diskutere, om de har levet op til folks forventninger, men det synes jeg er en anden sag, fordi den slags naturligvis er individuelt og kommer an på, hvilken type fodbold folk foretrækker.

    Det er desuden bare noget helt andet at skulle præstere for København end for eksempelvis Nordsjælland eller OB, hvor ingen bliver overrasket, hvis de taber en kamp, og hvor de nationale medier slet ikke interesserer sig for dem i samme grad. Det tror jeg ikke, at de to førstnævnte var klar til, eller for den sags skyld gode nok til, mens andre efter min mening har været det.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Måske kunne løsningen være at gøre Ståle til sportsdirektør og ansætte en ny cheftræner...
    Her tænker vi ens, bortset fra at jeg også godt kunne tænke mig den omvendte model, hvis det skulle være. Helt generelt foretrækker jeg, at man uddelegerer opgaverne, så det ikke er for få mennesker, der står med det meste af ansvaret.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1716
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    SÅ ER DET NU VI SKAL SLÅ TIL!!!
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-dage/7239110

  10. #1717
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Man kan sige meget om dem. Men forretning forstår de altså.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...beloeb/7239003

  11. #1718
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af lecco Se meddelelser
    Man kan sige meget om dem. Men forretning forstår de altså.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...beloeb/7239003
    Lige i dette tilfælde er det vel mere held end forstand?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1719
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Lige i dette tilfælde er det vel mere held end forstand?
    Det passer ikke helt. Man identificerede ham hurtigt, og købe ham før Mainz/Køln osv. kunne træffe en beslutning om ham.
    Da han kom til Midtjylland fandt han ud af, at han ikke ville FCM alligevel. Her stod FCM fast og ville minimum have xx milioner - som de ser ud til at få.

    Troede aldrig jeg skulle sige det, men Ståle burde nok tage på kursus i jylland. Han kommer nok hjem med en traktor

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1720
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det passer ikke helt. Man identificerede ham hurtigt, og købe ham før Mainz/Køln osv. kunne træffe en beslutning om ham.
    Da han kom til Midtjylland fandt han ud af, at han ikke ville FCM alligevel. Her stod FCM fast og ville minimum have xx milioner - som de ser ud til at få.

    Troede aldrig jeg skulle sige det, men Ståle burde nok tage på kursus i jylland. Han kommer nok hjem med en traktor
    Meget kan man klandre Ståle for, men de priser han får ved salg, mener jeg ikke man kan angribe ham for. Ståle har generelt fået gode penge for de spiller, som er blevet solgt. Faktisk mener jeg, at FCK på det punkt helt er på højde med FCM.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1721
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Meget kan man klandre Ståle for, men de priser han får ved salg, mener jeg ikke man kan angribe ham for. Ståle har generelt fået gode penge for de spiller, som er blevet solgt. Faktisk mener jeg, at FCK på det punkt helt er på højde med FCM.
    Jeg hentydede direkte til episoden med Erik Johansson.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1722
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    93.177598 million Danish kroner eller 12.5 mil euro går rygtet på at Roma vil smide for Robin Olsen hvis de ikke kan få Paris Saint-Germains Alphonse Areola som er vurderet til 25 mil euro
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...orklub/7238953

    Jeg siger SÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLGGGGGG!!!!!!!


  20. #1723
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg hentydede direkte til episoden med Erik Johansson.
    Fint nok, men så bør det fremgå mere tydeligt, desuden kan man heller ikke her klandre Ståle noget. Der er markant forskel på, om den mulige aftager er en svensk klub eller FC Køln - det kan du godt se, ikke? Ståle fik det maksimale ud af en lorte-situation. Havde han beholdt Erik i truppen, mod dennes vilje, havde det kun været til skade for alle parter.

    Der er helt fint med mig, at Ståle kritiseres for mange af indkøbene de sidste par år, men jeg mangler stadigvæk et rimeligt argument for, at Ståle ikke for nok for spillerne.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1724
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af lecco Se meddelelser
    Man kan sige meget om dem. Men forretning forstår de altså.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...beloeb/7239003
    Hvad havde du regnet med? Det er Herning. Når alt kommer til alt handler livet der om at fejre en god handel med en kande på Cafe Pitstop til lyden af DJ Ötzi. Og så er det lige meget om handlen vedrørte et parti Lange-jan, en sofa i læderlook eller en fodboldspiller.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1725
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Fint nok, men så bør det fremgå mere tydeligt, desuden kan man heller ikke her klandre Ståle noget. Der er markant forskel på, om den mulige aftager er en svensk klub eller FC Køln - det kan du godt se, ikke? Ståle fik det maksimale ud af en lorte-situation. Havde han beholdt Erik i truppen, mod dennes vilje, havde det kun været til skade for alle parter.

    Der er helt fint med mig, at Ståle kritiseres for mange af indkøbene de sidste par år, men jeg mangler stadigvæk et rimeligt argument for, at Ståle ikke for nok for spillerne.
    Hvorfor er det anerledes? I begge tilfælde har du en spiller som ikke vil fuldføre sin kontrakt med arbejdsgiver.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •