Side 52 af 145 FørsteFørste ... 2424950515253545562102 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht FCM, BIF, vores indkøb osv, så lad os lige slå koldt vand i blodet. Lad os lige se, hvor mange udskiftninger vi egentlig får. .
    Lad os håbe, at det bliver mange, nu hvor der skal hentes 27 point. Vi starter forhåbentlig med "manageren".

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    2) Hvor meget kan FCM bygge ovenpå. Personligt er jeg langtfra imponeret af deres spil eller for den sags skyld trup, og de er vel langt hen af vejen lige så sårbare som os overfor skader til f.eks. Lange Poul, Jakob Poulsen, Sviatchenko osv.
    Deres trup havde flere udskiftninger/skader sidste sæson. Hvad er der ikke at være imponeret over? Udover Viktor Fischer så er der næppe mange fra vores trup der ville kunne forstærke deres start 11'er.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Lad os håbe, at det bliver mange, nu hvor der skal hentes 27 point. Vi starter forhåbentlig med "manageren".
    Ja det er jo svært at finde en sætning, som jeg er mere uenig i. Imo vil det være det dummeste, man overhovedet kan gøre, at skifte manageren eller for den sags skyld lave endnu en stor udskiftning. Det sker heldigvis nok ikke.


    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Deres trup havde flere udskiftninger/skader sidste sæson. Hvad er der ikke at være imponeret over? Udover Viktor Fischer så er der næppe mange fra vores trup der ville kunne forstærke deres start 11'er.
    Lad os vende den om. Hvad er der at være specielt imponeret over udover et utal af mirakuløse sejre i slutspillet? Det er selvfølgelig også yderst vigtigt, men det er jo ikke sådan, at de har vundet ret mange kampe overbevisende. Faktisk har de været dårligst i mange opgør bl.a. i alle 3 kampe mod os i foråret. Jeg er i hvert fald langt mere imponeret og langt mere skræmt af BIF end FCM. Jeg synes det er rimelig klart, at det ikke var sæsonens bedste hold som vandt dm. Heldigvis.

    Og skal vi endelig tage den spiller for spiller, så er det sgu nok ca 50/50 med spillere fra FCM og FCK på et drømmehold alt efter, om man tager deres 3421 eller vores 442 opstilling. Kigger man f.eks. på udtagelse af landsholdet (og så kan man jo være uenig i det), så tager FCk f.eks. begge backs, ligesom Zeca, Fischer og Santander vil være selvskrevet i en 442. Endvidere kan målmandspositionen sikkert også diskuteres, selvom Jesper Hansen har været rigtig god de sidste kampe.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #768
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Imo vil det være det dummeste, man overhovedet kan gøre, at skifte manageren eller for den sags skyld lave endnu en stor udskiftning. Det sker heldigvis nok ikke.
    Nej, desværre. Også selvom der ikke har været reel fremgang over et helt år. Jojo, vi fik da skubbet Hobro og Horsens væk fra 4. pladsen siden vinter og til sidst slog vi også et tilfældigt hold fra nedrykningsspillet. Hurra.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad os vende den om. Hvad er der at være specielt imponeret over udover et utal af mirakuløse sejre i slutspillet? Det er selvfølgelig også yderst vigtigt, men det er jo ikke sådan, at de har vundet ret mange kampe overbevisende.
    - citat alle andre hold om os de år, hvor vi har været gode.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. #769
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Nej, desværre. Også selvom der ikke har været reel fremgang over et helt år. Jojo, vi fik da skubbet Hobro og Horsens væk fra 4. pladsen siden vinter og til sidst slog vi også et tilfældigt hold fra nedrykningsspillet. Hurra.
    Jeg har bare svært ved at set, hvordan det øger chancen for guld næste år at starte HELT forfra med en ny træner og med en massiv udskiftning af truppen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    - citat alle andre hold om os de år, hvor vi har været gode.
    Der er bare en lille forskel på et FCK hold som sidste år vandt spinkle sejre, men som ingen vel reelt troede på at man kunne røre, kontra et FCM hold hvor mange modstandere efter kampen stod med en WTF-følelse over at man havde tabt. BIF var klart bedst, men fik gummiben i næstsidste runde. Det var imponerende, at FCM blev ved med at vinde trods skidt spil, men BIF bekymrer mig altså langt mere.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #770
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er jo svært at finde en sætning, som jeg er mere uenig i. Imo vil det være det dummeste, man overhovedet kan gøre, at skifte manageren eller for den sags skyld lave endnu en stor udskiftning. Det sker heldigvis nok ikke.




    Lad os vende den om. Hvad er der at være specielt imponeret over udover et utal af mirakuløse sejre i slutspillet? Det er selvfølgelig også yderst vigtigt, men det er jo ikke sådan, at de har vundet ret mange kampe overbevisende. Faktisk har de været dårligst i mange opgør bl.a. i alle 3 kampe mod os i foråret. Jeg er i hvert fald langt mere imponeret og langt mere skræmt af BIF end FCM. Jeg synes det er rimelig klart, at det ikke var sæsonens bedste hold som vandt dm. Heldigvis.

    Og skal vi endelig tage den spiller for spiller, så er det sgu nok ca 50/50 med spillere fra FCM og FCK på et drømmehold alt efter, om man tager deres 3421 eller vores 442 opstilling. Kigger man f.eks. på udtagelse af landsholdet (og så kan man jo være uenig i det), så tager FCk f.eks. begge backs, ligesom Zeca, Fischer og Santander vil være selvskrevet i en 442. Endvidere kan målmandspositionen sikkert også diskuteres, selvom Jesper Hansen har været rigtig god de sidste kampe.
    Jeg er enig i, at man skal være påpasselig med større udskiftninger, især når spillet i foråret har set fremgang. Problemet er blot, at vi mere eller mindre vel allerede er i gang med en større udskiftning, fordi vi har haft så mange spillere, der ikke har præsteret. Der bliver formentligt tale om en ny målmand, ny centerforsvarer, ny højreback, ny centermidtbane/højre kant og så måske en ny angriber til startformationen. Så umiddelbart vil jeg nu mene, at udskiftninger allerede er i gang, selvom den måske ikke er så mærkbar, da niveauet ikke har været så højt i denne sæson. Jeg mener ikke, at vi skal skifte Ståle ud nu, men det ville i hvert fald ikke være det værste tidspunkt at gøre det.

    FCM har hentet 85 point, så det er da ganske imponerende. De har ikke set lige imponerende ud hver gang, men alligevel har det lykkedes dem, at slippe afsted fra svære kampe med en sejr. Desuden har de ret mange spillere, der fint kunne forstærke os. Jesper Hansen har i hvert fald bevist sit værd og alle deres tre forsvarere kan gå direkte ind hos os uden problemer. Jakob Poulsen kunne nok også til trods for sine 34 år, mens Sparv er lidt mere tvivlsom i vores formation. Onuachu ville passe ret godt til vores spillestil, mens deres øvrige offensiv er noget mere svære at vurdere, da de spiller anderledes positioner end vi har, men Duelund og Wikheim ser lovende ud (spørgsmålet er bare hvor vi ville bruge dem). Deres wingbacks tror jeg dog ikke, vi kan bruge til ret meget.
    Du har ret i, at det er meget 50/50 hvis man kombinerer holdene, men det kan se sådan ud:
    Hansen
    Ankersen - Sviatchenko - Sanneh/Kian - Boilesen
    Falk - Poulsen - Zeca - Fischer
    Santander - Onuachu
    Og med deres formation:
    Hansen
    Svitchenko - Sanneh - Kian
    Falk - Poulsen - Zeca - Boilesen
    Wikheim/Duelund - Santander - Fischer

    Alternativt kan man skifte Duelund med Falk, selvom jeg synes Falk er bedre (men jeg er også biased). Laver man samme øvelse med Brøndby tror jeg ikke man finder plads til mange andre end Rønnow, Mukhtar og måske Larsson (selvom jeg personligt foretrækker Ankersen). Brøndby kunne selvfølgelig sagtens have været mestre, hvis ikke Finnbogason havde velsignet Superligaen med sin tilstedeværelse, men jeg synes nu alligevel, at Midtjylland umiddelbart er det stærkeste hold. Det hører jo også med, at Midtjylland har haft skader, samt at de solgte profiler i vinterpausen. Havde Brøndby fået Mukhtar skadet eller solgt Rønnow, tror jeg ikke, de have hentet nær så mange point.

  9. #771
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Må blankt erkende at jeg også ser Brøndby som et langt bedre hold en FCM, Midtjylland har været ekstremt heldige i mere end 10 kampe i den her sæson og har spillet ualmindelig dårlig fodbold i mine øjne. En af deres eneste gode kampe hele foråret var ved imod Brøndby hvor de tabte 3-2 udover den kamp har har de vel været det dårligste hold på banen.

  10. #772
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er enig med dig Kenney, men jeg tror ikke udskiftningen bliver så stor. Jeg synes ikke, at der er noget i Ståles kommentarer de sidste måneder, der tyder på dette.
    Joronen er pt skadet og vi må se, om han overhovedet kan slå Stephan af. Ankersen tror jeg bliver. Jeg håber på en ny central midt, men jeg synes ikke der er meget i sol og måne, som tyder på dette. Jeg forventer til gengæld en ny angriber (alternativt en kant), men hvis Santander bliver, så bør dette ikke koste meget på kontinuiteten. Eneste nøgleposition som vi skifter på, ser derfor ud til at være Sotte i midterforsvaret - så må vi håbe, at han kan gå direkte ind og styre showet.

    Sælger vi ikke yderligere, så forventer jeg kun én ny spiller fra nu af. Får vi mere end det, bliver jeg glad.

    Ps. Jeg bleklager, at jeg bruger "Sotte", som jeg egentlig synes lyder åndsvagt. Men jeg orker ikke det lange efternavn og kan ikke stave til fornavnet ;-)

    Pps.
    Skal jeg kommenterer din FCM formation, så vil jeg tro, at Boilesen ville tage Kians plads og Dal Hende ville spille wing - det er Boile alt for langsom og stationær til. Endvidere vil Ankersen eller deres højre wing nok tage pladsen fra Falk, der i stedet måske kunne true Wikheim en smule.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #773
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Søgte lidt rundt på Papagiannopoulos, og her er Sky Sports' beskrivelse af ham, inden de mødte Arsenal:

    As you'd expect of a 6'3 central defender, Papagiannopolous is commanding in the air, but in his case looks are somewhat decieving as far from being an old-fashioned, physical defender, he is extremely accomplished when in possession.

    Arguably the standout feature of his game is charging forward with the ball at his feet, pushing his side up the pitch and committing opposing defenders. He uses the ball extremely resourcefully, as a pass accuracy rate of 93% in the 2017 Allsvenskan highlights.


    He isn't the quickest and is prone to being turned too easily by intelligent forwards, but on the whole, Papagiannopolous is a solid central defender who plays a key role in building Ostersund attacks from the back.
    Altså lige præcis det, vi manger - en centreback, der kan føre bolden frem, har en god pasningsfod og kan bevare roen uden at gå i panik, hvis han presses af modstanderen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #774
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig med dig Kenney, men jeg tror ikke udskiftningen bliver så stor. Jeg synes ikke, at der er noget i Ståles kommentarer de sidste måneder, der tyder på dette.
    Joronen er pt skadet og vi må se, om han overhovedet kan slå Stephan af. Ankersen tror jeg bliver. Jeg håber på en ny central midt, men jeg synes ikke der er meget i sol og måne, som tyder på dette. Jeg forventer til gengæld en ny angriber (alternativt en kant), men hvis Santander bliver, så bør dette ikke koste meget på kontinuiteten. Eneste nøgleposition som vi skifter på, ser derfor ud til at være Sotte i midterforsvaret - så må vi håbe, at han kan gå direkte ind og styre showet.

    Sælger vi ikke yderligere, så forventer jeg kun én ny spiller fra nu af. Får vi mere end det, bliver jeg glad.

    Ps. Jeg bleklager, at jeg bruger "Sotte", som jeg egentlig synes lyder åndsvagt. Men jeg orker ikke det lange efternavn og kan ikke stave til fornavnet ;-)

    Pps.
    Skal jeg kommenterer din FCM formation, så vil jeg tro, at Boilesen ville tage Kians plads og Dal Hende ville spille wing - det er Boile alt for langsom og stationær til. Endvidere vil Ankersen eller deres højre wing nok tage pladsen fra Falk, der i stedet måske kunne true Wikheim en smule.
    Du kan sagtens have ret, men jeg håber det virkelig ikke. Får vi kun tilført en ny spiller, ser det ikke særlig positivt ud. Derudover tror jeg ikke det er smart at holde på Ankersen, da jeg ikke tror, han kan holde motivationen oppe, men det kræver naturligvis, at nogle vil købe ham.

    Når det er sagt, så skal midtbanen forstærkes. Sker det ikke, er det en grov fejl. Lige nu er den jo lidt af en kabale, hvor flere spillere både skal konkurrere om en plads i startformationen og samtidig agere backup. På venstrekanten er Fischer, hvor Thomsen også kan spille. Centralt har vi Kvist og Zeca til den ene plads, mens den anden plads er et stort spørgsmålstegn. Falk og Gregus er nok mest i spil til den, men Thomsen skulle også gerne være i spil her. På højrekanten har vi Skov, hvor Falk også kan sættes ind. Det betyder at Falk og Thomsen ikke kan fokusere på bare en rolle, men skal roteres rundt alt efter hvor behovet er. Det er alt for smalt og efterlader ikke særlig skarp konkurrence om pladserne.

    Og så skal der nok også købes en angriber ind, da vi er tyndt besat her. Holse har ikke vist noget, der gør, at han kan konkurrere om en startplads, mens Wind nok mest er tiltænkt som backup. Skal Santander og især Pieros have en hel sæson uden reel konkurrence?

    Det er svært at komme udenom, at vi bør kunne se frem til 5 nye spillere. Joronen, Papagiannopoulos, erstatning for Ankersen, erstatning for Pavlovic og erstatning for Matic. Og det er jo kun direkte erstatninger for 5 spillere der har forladt klubben (og ikke alle havde niveauet til at være her). Forlader Santander også klubben, skal han naturligvis også erstattes. Det er vel også en udskiftning? Og så er der også situationen i forsvaret, hvor Lüftner også gerne måtte erstattes, men når Boilesen kan dække pladsen og har Pierre som backup til backen, så virker det noget usandsynligt.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #775
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Søgte lidt rundt på Papagiannopoulos, og her er Sky Sports' beskrivelse af ham, inden de mødte Arsenal:



    Altså lige præcis det, vi manger - en centreback, der kan føre bolden frem, har en god pasningsfod og kan bevare roen uden at gå i panik, hvis han presses af modstanderen.
    Jeg synes egentlig mere, at vi mangler en forsvarer som rent faktisk kan forsvare. En no-nonsense type. Vavro og Luftner har fysikken, men taber imo alt for mange dueller og er alt alt for svage i hovedspillet, hvilket antal af mål imod på dødbolde også illustrerer. At vi nu får en forsvarer, som åbenbart er Erik uden alt den defensive fysik bekymrer mig en smule.

    Men lad os nu se. Her beskrives han som "not the quickest", imens han selv betegner sig som hurtig.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #776
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    En spiller jeg har forelsket mig lidt i, er Anders Dreyer fra Esbjerg, han er en lille hurtig kantspiller/angriber, topscorer i NordicBetligaen (1. div) og kun lige blevet 20 år! Han brød igennem på EfBs første hold, da de rykkede ned i sidste sæson med et par mål osv. Jeg har set lidt til ham live ude mod Roskilde og Fremad Amager, hvor han scorer i begge kampe.

    Han sparker virkelig godt, godt øje for medspillere og så minder mig lidt om en ung og knap så irriterende Uffe Bech.
    https://www.youtube.com/watch?v=XAXnkTOHd00
    Han er helt sikkert en spiller for fremtiden men jeg er sikker på at han skal købes nu, ellers kommer han hurtigt ude for vores rækkevidde eller skifter til en anden Superliga klub, for han bliver virkelig god. En del eksperter kalder ham for den bedste spiller i 1.Div og allerede nu er der snak om udenlandske klubber.

    Jeg ved godt det er 1. div men vi hentede Robert Skov fra deres konkurrent i ned/oprykningsspillet i aften og Skov er trodsalt ikke faldet igennem.
    Dreyer er virkelig virkelig god!
    Så er Esbjerg tilbage i Suppen på et hattrick af Dreyer. Har intet set af ham, men hvis du har ret i, at han kan blive til noget stort, er han desværre nok netop blevet en hel del dyrere. :-(
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #777
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så er Esbjerg tilbage i Suppen på et hattrick af Dreyer. Har intet set af ham, men hvis du har ret i, at han kan blive til noget stort, er han desværre nok netop blevet en hel del dyrere. :-(
    Drejer så rigtig god ud. Måske vores Scouting afdeling burde se på talenter fra første division i stedet på at bruge to-cifret million beløb på spillere fra øst Europa som flopper :)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #778
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg siger ikke ting der ikke passer ;) Fra min tid på Varde kaserne med folk der er inkarnerede EfB fans, så er han den nye Messi!
    Han er sindssygt god, bare se det overskud han spiller med ved 3-0 målet altså og han som sagt kun 20 år gammel

    Dreyer skal komme nu, også selvom han måske er steget med 2-3 millioner kr.
    Hvis han får lov til at spille i superligaen, så henter en af vores konkurrenter ham bare til stor ærgrelse for os.

    Hør evt 1. div. podcast fra Mediano, der bliver han rost til skyerne i hvert program -

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #779
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han er en flot fyr...måske slår han Mackan af tronen.

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Helt enig med Kenney. Vi mangler meget bredde +3 (mindst), ellers er truppen simpelthen for skrøbelig.

    Truppen består pt. af 22 spillere inkl. Kim Cleansheet, Joronen og Papa + de 4 ungdomsspillere (Roerslev, Keita, Wind, Holse)
    Eksl. Robin Olsen, Erik Johansson og Bashkim Kadrii.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.05.18 kl. 22:03

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •