Side 64 af 145 FørsteFørste ... 14546162636465666774114 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uanset hvad er det nu meget godt skuldret af Ståle og co., at vi ender med at få i nærheden af 30 mio. kr. for Delaney, selvom han kun havde et halvt år til udløb, da han skiftede.
    Vil altid elske Ståle


  2. #947
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Uanset hvad er det nu meget godt skuldret af Ståle og co., at vi ender med at få i nærheden af 30 mio. kr. for Delaney, selvom han kun havde et halvt år til udløb, da han skiftede.
    Ender han så med at tage hjem på en fri efter den kontrakt og tager 3-5 gode år i FCK så er det et karriereforløb der ikke kunne drømmes bedre af undertegnede.


  3. #948
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Vil nu mene behovet er større for en højreback end kant :)
    Har ikke troen på Skov desværre.

  4. #949
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det gør lidt ondt i mit hjerte at se Delaney i den klub, men det overskygges selvfølgelig af, at det er et kæmpe stort og fortjent skifte til en af europas største klubber.
    Stort tillykke herfra :)

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #950
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    I Ariels første sæson var jeg helt overbevist om, at Corner og NJ ville blive de to klart største profiler i udlandet af de 3. Jeg har godt nok taget fejl.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #951
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Frygter vi står i vente modus. Hva sker med Ankersen og Erik J tvilver på vi handler før de er væk. Håber virkelig på en CM og en kant
    Det er klart, at man nok ikke henter en højre back før der er nogen der bider på Ankersen. Men forarbejdet med sondering af terræn og indledende forhandlinger med klub og ny spiller må man gå ud fra, at FCK er i gang med, såfremt man satser på at afskibe Ankersen. Læg mærke til, at denne plan er blevet mere og mere nedtonet de sidste måneder.
    Erik er afskrevet og hans afløser er fundet. Jeg kan ikke forestille mig, at man henter flere centrale forsvarere medmindre en helt ekstraordinær mulighed opstår f.eks. sidst i vinduet. Det kunne være en Bjelland, hvis han står uden kontrakt sidst i vinduet, selvom jeg absolut ikke tror på den mulighed.

    Det efterlader en kant eller en angriber (jeg tror ikke på en central midt). Og jo, der kan det godt være at vi er lidt i venteposition. Det er man sikkert ofte som FCK, hvis man skal hente en spiller af god kaliber, som måske først vil undersøge andre og bedre muligheder. Især kan det tage lidt tid, hvis de interessante spillere skal til VM.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #952
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi har jo kun en central midt der holde højt niveau ? Gregus er jo bare dyr trup fyld.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #953
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Vi har jo kun en central midt der holde højt niveau ? Gregus er jo bare dyr trup fyld.
    Jeg er enig, men kan konstatere, at der ikke er meget i Ståles udtalelser eller i rygter om klubben, der på nogen måde indikerer, at vi er på jagt efter en central midt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #954
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    I Ariels første sæson var jeg helt overbevist om, at Corner og NJ ville blive de to klart største profiler i udlandet af de 3. Jeg har godt nok taget fejl.
    Well, Corner solgt for en millard til Cardiff, derefter købt dyrt hjem til kæmpe succes i bla Champions League, for derefter at blive solgt igen til et subtophold i Italien med rimelig spilletid og en plads til VM.
    Nico topscorer i Holland i sin første sæson og på tale til gode klubber i Premier League.

    Deres karrierer har trods alt ikke været helt skidt.

    Lad os nu også lige se, hvordan Delaney klarer sig i Dortmund. Jeg ønsker ham alt det bedste, men jeg kan godt nok have min tvivl om dette valg er for høj en hylde. Bremen er trods alt et middelgodt bundesligahold (at best), hvor han måske ikke har været lige så fremragende det sidste halve år, som han var i starten. Det er måske lidt tidligt at kåre vinderen endnu. Og forøvrigt så er det vigtigste jo også, at de sammen med Zanka mødes igen om 4-5 år og tager et par gode sæsoner med masser af succes i FCK. :-)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #955
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well, Corner solgt for en millard til Cardiff, derefter købt dyrt hjem til kæmpe succes i bla Champions League, for derefter at blive solgt igen til et subtophold i Italien med rimelig spilletid og en plads til VM.
    Nico topscorer i Holland i sin første sæson og på tale til gode klubber i Premier League.

    Deres karrierer har trods alt ikke været helt skidt.

    Lad os nu også lige se, hvordan Delaney klarer sig i Dortmund. Jeg ønsker ham alt det bedste, men jeg kan godt nok have min tvivl om dette valg er for høj en hylde. Bremen er trods alt et middelgodt bundesligahold (at best), hvor han måske ikke har været lige så fremragende det sidste halve år, som han var i starten. Det er måske lidt tidligt at kåre vinderen endnu. Og forøvrigt så er det vigtigste jo også, at de sammen med Zanka mødes igen om 4-5 år og tager et par gode sæsoner med masser af succes i FCK. :-)
    Indkøbspris har vel intet at gøre med den succes de nyder i udlandet? Corner har (på trods af et par gode kampe for Atalanta, b.la mod Napoli og Everton) trods alt ikke slået igennem i Serie A endnu. NJ blev topscorer i en liga som jeg ikke ser på et niveau meget højere end Superligaen. Han har desuden haft det svært i anden sæson.. hvor hele holdet selvfølgelig sejlede. Derimod har Delaney spillet fast i Werder i 1½ sæson.

    På landsholdet har hverken Corner eller NJ formået af slå til (Gode sporadiske kampe, b.la mod Tjekkiet), hvorimod Delaney vel anses for en af de vigtigste spillere.

    Men enig ift. at man nok skal vente et par år. Jeg var selv af den opfattelse af NJ ville blive en mini Ronaldo inden for få år, så tingene ændrer sig.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #956
    Tilmeldingsdato
    Apr 2018
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-til-sverige/

    Har vi ikke sovet lidt i timen her? Måske har det aldrig været aktuelt, hvis spilleren bare gerne ville tilbage til hjemlandet. Umiddelbart ville det være en oplagt signing. Ledertype, solid central midtbanespiller med en glimrende teknik og et godt spark. Bundrutineret med erfaring fra Premier League og fast starter for det svenske landshold.
    Med ham og Zeca på midtbanen ville vi muligvis mangle noget kreativitet, men det ville være en utrolig stærk central akse både nationalt og internationalt.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #957
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Mnb Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-til-sverige/

    Har vi ikke sovet lidt i timen her? Måske har det aldrig været aktuelt, hvis spilleren bare gerne ville tilbage til hjemlandet. Umiddelbart ville det være en oplagt signing. Ledertype, solid central midtbanespiller med en glimrende teknik og et godt spark. Bundrutineret med erfaring fra Premier League og fast starter for det svenske landshold.
    Med ham og Zeca på midtbanen ville vi muligvis mangle noget kreativitet, men det ville være en utrolig stærk central akse både nationalt og internationalt.
    Det kunne vi sagtens ha’ gjort. Han ville helt sikkert løfte niveauet, men vi mangler ikke rigtigt en kortsigtet løsning og fra næste sæson kan han allerede være for gammel, hvis vi er uheldige. Jeg tror dog ikke FCK har været aktuel for ham, pengene bær være ligegyldig for han og så hellere bo “hjemme”. Stockholm er en fed by, men efter en lang og indbringende karriere, så valgte jeg Kbh over Stockholm til enhver tid og jeg kan ikke fortænke ham i at gøre det modsatte.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #958
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Erik er for dyr for de svenske klubber. Det er jo ikke overraskende. Malmø er de eneste med lidt penge i den liga, og de er stadigvæk langt fra at kunne betale det samme som de bedste danske klubber kan. Så må Erik jo give afkald på en del af sit sign-on fee, hvilket vel også er der den virkelige knast er, kunne jeg tænke mig til. Erik har vist, at han er typen der både vil blæse og have mel i munden, men vil han hjem til Sverige, efter at have underskrevet en voldsom stor kontrakt, så må han forvente at skulle kompensere FCK økonomisk, det giver jo sig selv. Vi er jo en forretning ikke en forening...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...venske-klubber

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #959
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Erik er for dyr for de svenske klubber. Det er jo ikke overraskende. Malmø er de eneste med lidt penge i den liga, og de er stadigvæk langt fra at kunne betale det samme som de bedste danske klubber kan. Så må Erik jo give afkald på en del af sit sign-on fee, hvilket vel også er der den virkelige knast er, kunne jeg tænke mig til. Erik har vist, at han er typen der både vil blæse og have mel i munden, men vil han hjem til Sverige, efter at have underskrevet en voldsom stor kontrakt, så må han forvente at skulle kompensere FCK økonomisk, det giver jo sig selv. Vi er jo en forretning ikke en forening...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...venske-klubber
    Derudover må jeg sige, at 12 millioner kroner er voldsomt billigt for en forsvarsspiller i sin absolutte bedste alder, der, såfremt han rammer sit topniveau igen, ville kunne gå direkte ind på mange hold i de 5 største ligaer i verden. Hele den her sag er så mega øv.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #960
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Erik er for dyr for de svenske klubber. Det er jo ikke overraskende. Malmø er de eneste med lidt penge i den liga, og de er stadigvæk langt fra at kunne betale det samme som de bedste danske klubber kan. Så må Erik jo give afkald på en del af sit sign-on fee, hvilket vel også er der den virkelige knast er, kunne jeg tænke mig til. Erik har vist, at han er typen der både vil blæse og have mel i munden, men vil han hjem til Sverige, efter at have underskrevet en voldsom stor kontrakt, så må han forvente at skulle kompensere FCK økonomisk, det giver jo sig selv. Vi er jo en forretning ikke en forening...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...venske-klubber
    I en situation hvor Erik nok er nød til helt eller delvist at købe sig selv fri af sin kontrakt med FCK, så virker det helt gak hvis han skulle forlange en sign-on fee. Han skal være glad hvis en af de to svenske klubber vil betale 6 mio kr til FCK og give ham det halve af hans nuværende løn. Så må han selv betale de restenrede 6 mio kr. Han kan godt skyde en hvid pil efter at komme til at tjene noget som helst på den her transfer.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •