Side 60 af 145 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er nogle "fine" navne. For os der er gamle, kan man jo lægge en spiller som Strudal oveni.

    Men for mig udmærker Marcondes sig bare i den perlerække af navne. For selvom jeg hadede Per N, Bagger, Peter Madsen, Mike Jensen osv osv så er hadet begge veje på en eller anden måde forståelig. Og jeg respekterer på en eller anden underlig måde alle de nævnte spillere, da de jo "blot" gav alt hvad de havde for vores hadeklub. Og selvom mange af dem var hårde hunde, så husker jeg dem ikke som værende specielt unfair.
    Netop her springer kæden helt af, når det kommer til Marcondes. Han spillede ikke i en af de klubber, som vi normalt ser som speciel konkurrent. Der er ikke noget specielt hadeforhold imellem de to klubber. Og alligevel formåede han igen og igen at spille op til tilskuere og vores spillere som om, der var noget ekstraordinært rivalisering imellem os. Samtidig var han hård - til tider svinsk i sit spil. Bare se på den svinestreg han laver på Boilesen ved en af deres scoringer i Farum i efteråret. Han brugte alle tricks i bogen fra små svinestreger til verbale tilsvininger af spillere (må man gå ud fra, siden vores spillere reagerede som de gjorde). Men det der gjorde ham slem var jo, at han ikke kunne tåle når man gik til stålet den anden vej. Han var altid den første som lå og jamrede, piv til dommeren og overdramatiserede al for form kontakt. I min verden var han tæt på at være en decideret svindler på en fodboldbane, og det har jeg absolut ingen respekt for. Han var vel langt hen af vejen superligaens Suarez


  2. #887
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    ... Mike Jensen...
    Ja, ja, jeg lod mig begrænse til spillere der havde sportslig succes mod FCK. De tre jeg nævner er et som et melanom, Mine Jensen er bare en bums i røven.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #888
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er nogle "fine" navne. For os der er gamle, kan man jo lægge en spiller som Strudal oveni.

    Men for mig udmærker Marcondes sig bare i den perlerække af navne. For selvom jeg hadede Per N, Bagger, Peter Madsen, Mike Jensen osv osv så er hadet begge veje på en eller anden måde forståelig. Og jeg respekterer på en eller anden underlig måde alle de nævnte spillere, da de jo "blot" gav alt hvad de havde for vores hadeklub. Og selvom mange af dem var hårde hunde, så husker jeg dem ikke som værende specielt unfair.
    Netop her springer kæden helt af, når det kommer til Marcondes. Han spillede ikke i en af de klubber, som vi normalt ser som speciel konkurrent. Der er ikke noget specielt hadeforhold imellem de to klubber. Og alligevel formåede han igen og igen at spille op til tilskuere og vores spillere som om, der var noget ekstraordinært rivalisering imellem os. Samtidig var han hård - til tider svinsk i sit spil. Bare se på den svinestreg han laver på Boilesen ved en af deres scoringer i Farum i efteråret. Han brugte alle tricks i bogen fra små svinestreger til verbale tilsvininger af spillere (må man gå ud fra, siden vores spillere reagerede som de gjorde). Men det der gjorde ham slem var jo, at han ikke kunne tåle når man gik til stålet den anden vej. Han var altid den første som lå og jamrede, piv til dommeren og overdramatiserede al for form kontakt. I min verden var han tæt på at være en decideret svindler på en fodboldbane, og det har jeg absolut ingen respekt for. Han var vel langt hen af vejen superligaens Suarez

    Rejs dig op, din bøssekarl!
    - Mike Jensen, til en skadet Jesper Christiansen. En skade som senere de facto kostede ham hans fremtidige karriere på et højere plan.

    Men nej, at Marcondes spiller spillet (på en usympatisk måde) er selvfølgelig i en liga for sig :)
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    - Mike Jensen, til en skadet Jesper Christiansen. En skade som senere de facto kostede ham hans fremtidige karriere på et højere plan.

    Men nej, at Marcondes spiller spillet (på en usympatisk måde) er selvfølgelig i en liga for sig :)
    Mike Jensen er en nar ingen tvivl om det. Det kan godt være, at det lyder mærkeligt, men jeg kan altså bedre acceptere den slags opførsel i et ophedet derby, fremfor det Marcondes går og laver på banen i "almindelige" kampe. Mest fordi Mike Jensen godt kan tåle, at man går lige så hårdt til ham. Det kan Marcondes ikke. Endvidere gør Mike Jensen det jo åbenlyst - han er et åbenlyst svin. Marcondes går rundt og sniger små svinestreger ind, og så ligger han og jamrer hvis han får lidt tilbage. Marcondes er på alle måder meget mere lusket og ulækker imo. Man er selvfølgelig helt i sin ret til at være uenig. Og det er jo heller ikke fordi, at jeg nogensinde ønsker Mike Jensen til klubben.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #890
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kan vi ikke snart få transfer snak herinde .... det er helt vildt så mange indlæg der debatteres konstant som INTET har med rygter , transfers eller truppen efter ferien at gøre... på forhånd tak !!


  9. #891
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Kan vi ikke snart få transfer snak herinde .... det er helt vildt så mange indlæg der debatteres konstant som INTET har med rygter , transfers eller truppen efter ferien at gøre... på forhånd tak !!
    Kan godt forstå din frustration. Jeg er selv en af de værste til at afspore trådene. Men mon ikke det handler om, at der absolut ingen rygter er pt. Der er nærmest intet transferrelateret at diskutere.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #892
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Helt generelt - og konkret ifht. Bjelland - er det her VM jo noget lort for Ståle, der gerne så tidligt som muligt skulle have styr på holdet til næste sæson, hvor han pinedød skal genvinde mesterskabet - og hvor han skal spille EL-kvalifikation blot 1½ uge efter, at selv de små nationer er færdige ved VM. Det er i sagens natur svært (og dyrt) at lokke spillere til FCK, når de ved, at de måske om 1½ måned har meget sjovere muligheder på hånden. Så vi skal nok generelt rette blikket mod spillere, der ikke skal spille VM...
    Ja, måske. Men jeg tror at det er mere sandsynligt at Danmark skal hjem fra VM efter 3 runder og at Bjelland ikke har spillet én eneste kamp. Han kan om 1½ måned være blevet overhalet på transfermarkedet af en masse andre forsvarspillere der havde et bedre VM.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #893
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Da der ikke er mange rygter, vil jeg gerne bringe den svenske højre back, Emil Krafth i spil til at overtage efter Peter Ankersen. Emil er udtaget til VM i Rusland, og er pt på kontrakt hos italienske Bologna, hvor han i indeværende sæson kun har deltaget i tolv kampe, hvilket har fået ham til at kigge på andre muligheder. Han er kun 23 år, med en allerede solid erfaring. Et par sæsoner eller tre hos os, og så ud til en top liga igen.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/93658


  14. #894
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Måske er der en dør åben for Bendtner, alt efter hvordan hans VM går.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...sig-en-ny-klub

  15. #895
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Måske er der en dør åben for Bendtner, alt efter hvordan hans VM går.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...sig-en-ny-klub
    Jeg har længe være fortaler for Bendtner i FCK. Men en smule bekymret bliver man da, når Rosenborg efter en sæson med Bendtner som topscorer og hvor han var godt spillende, pludselig gerne ser ham ud

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #896
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Da der ikke er mange rygter, vil jeg gerne bringe den svenske højre back, Emil Krafth i spil til at overtage efter Peter Ankersen. Emil er udtaget til VM i Rusland, og er pt på kontrakt hos italienske Bologna, hvor han i indeværende sæson kun har deltaget i tolv kampe, hvilket har fået ham til at kigge på andre muligheder. Han er kun 23 år, med en allerede solid erfaring. Et par sæsoner eller tre hos os, og så ud til en top liga igen.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/93658
    Hvorfor ville han være god hos os, udover sin erfaring?

  18. #897
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har længe være fortaler for Bendtner i FCK. Men en smule bekymret bliver man da, når Rosenborg efter en sæson med Bendtner som topscorer og hvor han var godt spillende, pludselig gerne ser ham ud
    Der er ikke noget, der tilsiger, at Bendtner skulle blive en succes i FCK. Kan man ikke komme på holde i Norskeligaen, hvor kan man så? Husk at Pape Diouf også havde en god halvsæson i samme liga med 12 mål i 14 kampe, men var faktisk ude af holdet inden han kom til FCK. Nu kan man ikke sammenligne Bendtner og Pape direkte, meeen et meget godt udtryk for, at én god sæson i Norge ikke i sig selv borger for kvaliteten. Jeg vil virkelig blive overrasket, hvis Bendtner skulle gå hen og blive en succes igen. Han skulle være hentet inden han skiftede til Not'ham F. Nu er det tog kørt. Både for ham og FCK.

  19. #898
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Der er ikke noget, der tilsiger, at Bendtner skulle blive en succes i FCK. Kan man ikke komme på holde i Norskeligaen, hvor kan man så? Husk at Pape Diouf også havde en god halvsæson i samme liga med 12 mål i 14 kampe, men var faktisk ude af holdet inden han kom til FCK. Nu kan man ikke sammenligne Bendtner og Pape direkte, meeen et meget godt udtryk for, at én god sæson i Norge ikke i sig selv borger for kvaliteten. Jeg vil virkelig blive overrasket, hvis Bendtner skulle gå hen og blive en succes igen. Han skulle være hentet inden han skiftede til Not'ham F. Nu er det tog kørt. Både for ham og FCK.
    Kan Bendtner ikke komme på holdet i Rosenborg? Det var da nyt.
    Sammenligningen med Pape forstår jeg slet ikke. Alle andre end CV, der kendte norsk fodbold, kunne se Pape ikke skulle være FCK spiller, hverken teknisk eller taktisk havde han de rigtige redskaber og han var en udpræget 433 angriber. Samme historie med Lillebror (Mustafa Abdellaoue), en spiller der rent taktisk slet ikke kunne bruges i FCK, hvilket blandt andet David Nielsen også sagde ret højt da vi hentede ham.
    Det er virkelig en underlig slutning, omend ret almindelig, at fordi vi henter nogle fejlscoutede spillere fra Norge (Østeuropa, Argentina, Balkan) så er alle spillere vi kan sættes i forbindelse med fra den region ikke gode nok.

    Jeg kan se lige præcis en eneste grund til, at Bendtner ikke skulle kunne blive en succes i FCK, og det er hans mentalitet. Kommer han hertil, passer han fodboldmæssigt perfekt ind som Santander erstatning, og over det sidste år ligner det at han stadig har niveaet. Vælger han så at onanere på en svane i Østre Anlæg, så har vi naturligvis et problem. Så er vi nogen, der mener risikoen for onani-gate er lille og derfor håber på Bendtner trækker i den rigtige trøje - og så er der andre der mener risikoen for det sker er større og ikke opvejer hans kvaliteter. Og så kan man naturligvis godt diskutere hans kvaliteter også, og det er da også svært at vide om det er Heine Fernandes eller Frederico Santander niveau han holder. Men bedre end Pape er jeg sikker på.
    Sidst redigeret af Something : 01.06.18 kl. 10:14

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #899
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har længe være fortaler for Bendtner i FCK. Men en smule bekymret bliver man da, når Rosenborg efter en sæson med Bendtner som topscorer og hvor han var godt spillende, pludselig gerne ser ham ud
    Jeg tror han selv vil afsted, og Rosenborg godt er klar over, at utilfredshed hos så stor en spiller vil være gift for sammenhængskraften så lille en klub. Han har jo selv meldt ud, at "tingene kunne se markant anderledes ud efter VM" og noget om kærlighed til København. Jeg tror han er i FCK til august.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #900
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvorfor ville han være god hos os, udover sin erfaring?
    Kort og godt. Fordi han er dygtig. Han er en rigtig fin tovejsspiller. Byder sig til offensivt, og forsvarer ganske fornuftigt. Der er selvfølgelig plads til forbedring, men med hans 23 år, er der også tid til det.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •