Side 62 af 145 FørsteFørste ... 12525960616263646572112 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Bjelland skal ikke med til VM - blot en konstatering
    Og det skal Mike Jensen heller ikke :-) Også en konstatering :-) :-) :-) :-) :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  2. #917
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nå, Bjelland kommer ikke til VM, så måske er han mere realistisk nu. I hvert fald kan han tiltræde til træningsstart midt i juni - veludhvilet efter et par ugers sommerferie. Spørgsmålet er så, om man tør binde an med hans glasben...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #918
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, Bjelland kommer ikke til VM, så måske er han mere realistisk nu. I hvert fald kan han tiltræde til træningsstart midt i juni - veludhvilet efter et par ugers sommerferie. Spørgsmålet er så, om man tør binde an med hans glasben...
    Hellere tage chancen med Bjelland end Sviatchenko, som mange ønskede til FCK. Bjelland er klasser over.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #919
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Og det skal Ankersen heller ikke :-(
    Så er der et udstillingsvindue mindre.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #920
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og det skal Ankersen heller ikke :-(
    Så er der et udstillingsvindue mindre.
    Ja, ham hænger vi nok på...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #921
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror alle var enige om, at den kedelige nyhed var den med Erik.
    Han forsvinder jo, også selvom det måske ikke er helt på plads endnu.
    Det diskuterede vi også lidt i skakten. Det undrede mig blot, at Ståle efter vores kamp mod AGF nævnte, at der snart ville komme en officiel udmelding. Det kan dog godt tænkes, at man ikke så nogen grund til en officiel udmelding alligevel endnu, da der jo trods alt var omfattende mediedækning om sagen med Johannsen. Det er vel bare et spørgsmål om tid, før han er fortid i klubben.

    Man burde finde en ny midt stopper til at supplere den eksisterende trup, da to har forladt os, og kun én ny er kommet ind.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #922
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Demitrian Se meddelelser
    Det diskuterede vi også lidt i skakten. Det undrede mig blot, at Ståle efter vores kamp mod AGF nævnte, at der snart ville komme en officiel udmelding. Det kan dog godt tænkes, at man ikke så nogen grund til en officiel udmelding alligevel endnu, da der jo trods alt var omfattende mediedækning om sagen med Johannsen. Det er vel bare et spørgsmål om tid, før han er fortid i klubben.

    Man burde finde en ny midt stopper til at supplere den eksisterende trup, da to har forladt os, og kun én ny er kommet ind.
    Efter at man tidligere på sæsonen var ivrig efter at hive Granqvist til Kbh. denne sommer, tror jeg godt at man kan regne med at der kommer endnu en midtstopper, i lyset af Eriks retræte. Papagiannopoulos var kommet under alle omstændigheder, da det ikke lykkedes at overbevise Granqvist om at komme til Kbh., desværre.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...tor-interesse/

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #923
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, Bjelland kommer ikke til VM, så måske er han mere realistisk nu. I hvert fald kan han tiltræde til træningsstart midt i juni - veludhvilet efter et par ugers sommerferie. Spørgsmålet er så, om man tør binde an med hans glasben...
    I bliver ved med ham Bjelland...:-)

    Bjelland-gate’en startede på baggrund af en EB-artikel, der udelukkende sagde at FCK var interesserede i Bjelland.
    Der var intet der understøttede noget som helst om den påstand.

    Bjelland selv kan frit vælge klub. Bjelland er landsholdsspiller og bør være ganske attraktiv.
    Bjelland selv siger han IKKE vil hjem, men gerne blive i udlandet(!).

    Med andre ord, i Bjelland-drømmere må sgu nok til at rette sigtekornet et andet sted hen...

    Zan

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #924
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    I bliver ved med ham Bjelland...:-)

    Bjelland-gate’en startede på baggrund af en EB-artikel, der udelukkende sagde at FCK var interesserede i Bjelland.
    Der var intet der understøttede noget som helst om den påstand.

    Bjelland selv kan frit vælge klub. Bjelland er landsholdsspiller og bør være ganske attraktiv.
    Bjelland selv siger han IKKE vil hjem, men gerne blive i udlandet(!).

    Med andre ord, i Bjelland-drømmere må sgu nok til at rette sigtekornet et andet sted hen...

    Zan
    Du skal ikke se på mig. Bjelland har aldrig gjort mig specielt våd i trussen. :-)

    Jeg prøvede bare at forholde mig lidt lavpraktisk til en spiller, som en del vist har et ønske om at få til klubben.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #925
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Men uanset hvad, så må det være en spiller - sammen med Bendtner - som klubben følger. Og at de - netop de to - ikke kommer til VM, så øger alt andet lige vores muligheder. Det kan godt være de er marginale, men de er i hvert fald ikke blevet mindre efter fravalget.
    Jeg ser gerne de to til klubben. Begge store personligheder, og begge med enorm kvalitet. Jeg håber, at vi lykkes med Bjelland og Bendtner, så mig må I gerne skyde på. Men jeg ville virkelig blive glad for så store signings. :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #926
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Men uanset hvad, så må det være en spiller - sammen med Bendtner - som klubben følger. Og at de - netop de to - ikke kommer til VM, så øger alt andet lige vores muligheder. Det kan godt være de er marginale, men de er i hvert fald ikke blevet mindre efter fravalget.
    Jeg ser gerne de to til klubben. Begge store personligheder, og begge med enorm kvalitet. Jeg håber, at vi lykkes med Bjelland og Bendtner, så mig må I gerne skyde på. Men jeg ville virkelig blive glad for så store signings. :-)

    Tror godt du kan skyde en hvid pil efter Bendtner, passer mig faktisk ganske fint, hvis han skulle have været til FCK, så skulle han have taget skridtet til FCK, istedet for Nottingham dengang.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...oemmen/7184478

  20. #927
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Tror godt du kan skyde en hvid pil efter Bendtner, passer mig faktisk ganske fint, hvis han skulle have været til FCK, så skulle han have taget skridtet til FCK, istedet for Nottingham dengang.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...oemmen/7184478
    Den artikel siger jo intet, og har en misvisende overskrift, der blot er kreeret for at få flere clicks.

    Hvis man læser hvad der står, så giver det faktisk mere tro på at Ståle er hooked på Bendtner, end hvad overskriften skal få folk til at tro.
    Han siger jo blot, at som situationen er nu, så regner han med at Bendtner kigger mod at få en økonomisk attraktiv kontrakt i udlandet - that's it!
    Så pro Bendtner skaren kunne med lidt god vilje tænke, at Ståle mellem linierne siger til Bendtner, at hvis du kan se bort fra en sidste lukrativ kontrakt i Kina eller mellemøsten, så ringer du bare...
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!


  21. #928
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Begge store personligheder, og begge med enorm kvalitet.
    Bjelland er da en tør fisk, og i Bendtners tilfælde er den store personlighed ikke et plus.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #929
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tror i ikke mere at det er et svar til Rosenborg om ikke at sætte prisen urealistisk

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #930
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    hvordan det føles at være Bendtner-tilhænger på Sidelinien.dk



  26. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •