Side 55 af 145 FørsteFørste ... 5455253545556575865105 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    "FCK er eftersigende tæt på endnu en sommersigning.

    Ifølge et albansk medie, så er den danske storklub angiveligt meget interesseret i den albanske u-21 landsholdsspiller, Enis Gavazaj.

    Gavazaj er pt. på kontrakt i albanske KF Skënderbeu Korcë, men han har også tidligere optrådt i belgisk fodbold, hvor han har spillet for både Roeselare og Gent.

    23-årige Enis Gavazaj scorede tre mål i den netop overståede sæson."
    Sakset fra footy, men der var simpelthen for mange reklamer til at i får et link.

    Transfermarkt viser ham som primært venstre kant, og sekundært højrekant. Umiddelbart ligner det at han veksler mellem at spiller kant i 4-3-3, og venstre/højre midt i 4-1-4-1, 4-2-3-1 og 4-4-2.

    https://www.transfermarkt.com/enis-g...spieler/226184

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det må være en and med Gavazaj. Han lyder mere som et FCN projekt eller end Randers-signing.

    Men ok, jeg er før blevet overrasket :-)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #813
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det må være en and med Gavazaj. Han lyder mere som et FCN projekt eller end Randers-signing.

    Men ok, jeg er før blevet overrasket :-)
    Så den også på twitter i går. Når det kun er footy der bringer den videre så er det et godt tegn på at det er en and. De copy/paster samtlige twitter rygter uden nogen form for kildekritik eller verificering.

    Heldigvis for det, for han ligner godt nok en der ikke har en chance for at gøre en forskel

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Så den også på twitter i går. Når det kun er footy der bringer den videre så er det et godt tegn på at det er en and. De copy/paster samtlige twitter rygter uden nogen form for kildekritik eller verificering.

    Heldigvis for det, for han ligner godt nok en der ikke har en chance for at gøre en forskel
    Hvis det er sandt, så er han måske på vej, det er nok vores helt fantastiske Scouting der har fundet ham. Og hans første udtales vil værre, at FCK’s Scouting havde fulgt ham i lang tid næsten 14 dage og at Ståle havde ham som nr 1 på hans ønskeliste derfor var valget ikke så svært. Og for at det ikke skal misforståes er det skrevet med et smil på læben men dog med lidt frygt.

  7. #815
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Man kan se her, at Bremen er i forhandlinger med en klub om Delaney, ligesom det her skrives, at Bremen forlanger 165 millioner for ham. I følge flere kilder, bl.a. her, har vi en videresalgsklausul på 15 %. Antager vi, at det er 15 % udover de 15 mio., (dvs. 150 mio.) som Werder betalte for ham, står vi altså til at kunne tjene 22,5 mio. kr. yderligere på et salg af Delaney denne sommer.
    Vi må håbe, det bliver et skifte til en ikke-tysk klub, så vi desuden får de 5% i solidaritetspenge for en international handel, hvilket vel vil bringe vores samlede gevinst op på over 30 mio. kr.
    HIC SUNT LEONES

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #816
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bjelland lyder ikke aktuel som nogen havde håbet. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...eve-ny-kultur/

  10. #817
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    LOL - jeg fatter absolut minus af dit indlæg.

    1)
    Jeg skriver ingen steder, at manager og spillere er uden skyld. For selvfølgelig har de hele ansvaret.
    Hvor er konsekvensen med det ansvar så? Siden Ståle kom tilbage har vi vundet to ud af fem mesterskaber. I min verden er det simpelthen ikke godt nok ift. den økonomi og selvforståelse vi har i København. Læg dertil et hav af ubrugelige transfers som Ståle ligeledes har ansvaret for - de er jo værre end CV's indkøb?
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #818
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Vi må håbe, det bliver et skifte til en ikke-tysk klub, så vi desuden får de 5% i solidaritetspenge for en international handel, hvilket vel vil bringe vores samlede gevinst op på over 30 mio. kr.
    Rygterne siger Brighton. Det virker som et lidt uambitiøst skifte men på den anden side er Delaney vel så udset til at være en nøglspiller og en ikke bare en af tre tilfældige spillere Everton henter.
    30 millioner ekstra vil alligevel betyde det Delaney salg var ret godt.

    Og naturligvis er Bjelland ikke aktuel lige nu. Men derfor kan man jo godt følge med og sikre at han ved der er en mulighed i KBH der betaler godt og er attraktiv. Det er jo ikke sikkert der kommer et fedt udenlandsk bud.

  13. #819
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er angiveligt både fransk og engelsk interesse for Boilesen - og han virker desværre selv ret opsat på det: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...ague-interesse

    Må indrømme, det irriterer mig lidt, selv om jeg er helt med på, at han selvfølgelig skal ud på en større scene igen på et tidspunkt. Jeg tror bare slet ikke, vi har set det bedste fra ham endnu, og det ville være fedt, hvis han selv virkede lidt mere frisk på at blive og revanchere den ringe sæson og få et mesterskab, før han smuttede igen.

    I hvert fald håber jeg, at Ståle kræver rigtigt gode penge, hvis han skal have lov at gå nu. Jeg magter ikke Bengtsson på venstre back igen. Og vi har generelt betragtet ikke behov for endnu en omfattende udrensning i forsvaret allerede.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #820
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er mildest talt en irriterende attitude, efter en skuffende sæson hvor han på ingen måde formåede at leve op til ansvaret som de facto anfører og løfte holdet.
    Var det 2019 og han havde været med til at løfte DM pokalen - så var det noget andet. Det der rebound pis gider jeg ikke se i FCK. Hans værnepligt er ikke aftjent og Ståle bør afvise alt der ikke er i Sørloth klassen.

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #821
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tja, jeg ved nu ikke helt. Han burde ikke udtale sig sådan som anfører for klubben, der lige har haft en rædselsfuld sæson, og hvor han selv kun har været middelmådig. Omvendt bliver han nok aldrig en klassisk FCK back. Sprints og overlap ned af venstresiden er hvert fald en mangelvare hos ham, og defensivt synes jeg også, at han har set svag ud. Han har ikke været decideret dårlig i nogen facetter, men jeg havde nok forventet mig mere, og jeg sidder lidt tilbage med meh-oplevelse af hans præstationer.

    Vil en PL klub smide 30-40 mio. for ham, synes jeg egentlig bare, at vi skal sige ja tak. Vi er alligevel endt op med at skulle køre et nyt forsvar ind igen. Så kunne vi evt. prøve at hente Bryan Oviedo hjem igen, der lige er rykket ned i League 1 med Sunderland.
    Vil altid elske Ståle

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #822
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Boilesen har sagt til Goal, at han har ambitioner om mere end superligaen. Han nævner ikke, at han skal væk nu.

    Jeg kan absolut ikke se noget problem her.


  20. #823
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror det er den samme artikel som blev refereret til for nogle dage siden. Tipsbladet har bare været meget langsom til at kopiere den, så kan ikke se hvorfor de skal bringe den nu.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #824
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det kan jeg så godt. Hans klub har lige haft den dårligste sæson i 40 år, han har været her i 2 år, har lige før første gang i sin senior karriere spillet en fuld sæson er vores anfører i de fleste kampe.

    Så skal man ikke sige sådan her:
    "- Der er ingen tvivl om, at min ambition er at komme tilbage til de større ligaer i Europa. Jeg ved ikke, om det vil blive til sommer eller senere, men jeg fik min fodboldopdragelse i Ajax og med det danske landshold, og jeg føler, at jeg hører til på et internationalt niveau."

    Men derimod noget diplomatisk om at man brænder for at forbedre sig i næste næson og andre af den slags kommentarer. Eller måske bare et "Jeg er glad for at være i København"?
    Sidst redigeret af Something : 29.05.18 kl. 14:55

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #825
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det kan jeg så godt. Hans klub har lige haft den dårligste sæson i 40 år, han har været her i 2 år, har lige før første gang i sin senior karriere spillet en fuld sæson er vores anfører i de fleste kampe.

    Så skal man ikke sige sådan her:
    "- Der er ingen tvivl om, at min ambition er at komme tilbage til de større ligaer i Europa. Jeg ved ikke, om det vil blive til sommer eller senere, men jeg fik min fodboldopdragelse i Ajax og med det danske landshold, og jeg føler, at jeg hører til på et internationalt niveau."

    Men derimod noget diplomatisk om at man brænder for at forbedre sig i næste næson og andre af den slags kommentarer. Eller måske bare et "Jeg er glad for at være i København"?
    Han svarer jo på de spørgsmål, han bliver stillet af Goal, og ikke hvad folk herinde gerne vil høre.

    I øvrigt synes jeg netop, at han svarer ærligt og diplomatisk. Hvis man i øvrigt har ulejliget sig med at læse hele artiklen på goal.com, så vil man også kunne læse, at han eneste fokus (før kampen mod AGF) er at slutte sæsonen godt af med FCK.

  25. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •