Side 70 af 145 FørsteFørste ... 20606768697071727380120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det må man i hvert fald sige, han har gjort i foråret. Trist hvis det fortsætter efter sommerferien.
    Jeg tror at superestrella mener det positivt, når han skriver at han tror han "brænder igennem".

    Personligt synes jeg ikke meget taler for, at han skal få en god sæson, men jeg håber da, at jeg tager fejl.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1037
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    ...Her peger én af panelets deltagere på, at han ikke ser os genvinde guldet i næste sæson...
    Eller bare vinde :)
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1038
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  6. #1039
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Bliver Santander solgt så får Staale satme travlt medmindre bestyrelsen holder på pengene igen i år og vi skal være tilfredse med at spille om bronze

  7. #1040
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eej, det er simpelthen forfærdeligt. Jeg havde virkelig håbet på forlængelse - at han i ren Erik J stil havde valgt det skønne Københavner liv og en bedre kontrakt, men selvfølgelig kan vi ikke konkurrer med serie A. Bendtner kom hjem og spil det bedste ud har lært.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1041
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Overraskende udvikling. Det kunne tyde på, at Santander VIL videre, og at man har vurderet, at en mobset Santander ikke er værd at holde for enhver pris. 45 mio er ikke en fantastisk pris, men det bør være nok til at hente en kvalificeret erstatning (eller to) ind.

    Jeg elsker Santander, men med de sidste måneder attitude-issues, så hælder jeg nok til, at dette er den rigtige beslutning. Ellers er jeg bange for, at der går Claudemir, Bolanos, Toutouh i den og jeg er bange for, at en sur Santander vil være rigtig skidt for truppen.

    Puha en opgave Ståle står overfor. Han må ikke ramme ved siden af i dette vindue.

  10. De følgende 14 brugere er enige:

  11. #1042
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Opdaterede forventninger til 2018/2019

    https://streamable.com/j9dkn

    Hej igen fodboldneder, det var sgu ikke længe jeg fik lov at slippe for dit grimme fjæs

    D:

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1043
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Æv at der formentlig ikke har været interesse fra Premier League, hvor priserne er højere.
    Synes bestemt Santander er meget mere værd end 45. Og så en klub som næsten altid er i den tunge ende af Serie A.
    Gad vide om det er Filippo Inzaghi som allerede har været inde over, selvom han kun har været der et par dage?

  14. #1044
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er sørme godt vi har Ståle til at afvikle FCK som guld favorit.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1045
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg forstår ingenting, hvis Santander ryger nu. Som vi har spillet uden Santa i store dele af sæsonen, så kan jeg slet ikke overskue at skulle tilbage til det. Nu er Pavlovic heldigvis væk, men ryger Santa så står vi tilbage med Pieros og Wind, der skal selvfølgelig hentes en angriber så, men det tager jo tid at blive en god angriber i FCK, det har næsten samtlige angribere vi har hentet vist!

    Sidste år talte Ståle om, at vi havde solgt en masse ledere (Zanka, Delaney osv), og at det nu var vigtigt, at spillere som Santa, Anker, Erik, Verbic og Kvist tog over........ Overvej det lige et øjeblik. Verbic er væk, Santa og Erik ryger nok. Anker vil gerne væk, og har i seneste sæson spillet af lort. Kvist orker jeg ikke skrive at tale om.
    Hvem skal lede holdet nu? Zeca, Boile og Fischer er de nærliggende, men man sad lidt med fornemmelsen i foråret af, at vi manglede noget. Vi mangler noget københavner-blod på banen, samt en der både kan indpiske, men også gå foran (Delaney kom hjem) Fischer gør det i det offensive spil, men når han ikke rammer dagen, hvilket han ikke gjorde de sidste par uger af sæsonen, så er det svært, så er der langt mellem snapsene.

    Åh Ståle.. Please hiv nogle kaniner op af hatten

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1046
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Er sørme godt vi har Ståle til at afvikle FCK som guld favorit.
    Helt seriøst - det er en trættende og fuldstændig ubrugelig kommentar. FCK skal da ikke sige nej til et storsalg, af en profil som vi har lovet at han kan sælges. Jeg klapper da i hænderne over at Ståle har forsøgte at få han til at blive og om man kan lide Ståle eller ej, har intet at gøre med dette salg og han han skal smøres i skoene at han sælger guldet.....


  19. #1047
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Har det ikke hele tiden været planen at Santander skulle skydes af nu? En af grundende til at vi kan tiltrække spillere der normalt ikke ville gå til en klub i vores niveau, er vel at vi laver disse aftaler om at vi er et afsæt til større ligaer.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1048
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ...smøres i skoene...
    Hehe, den var ny. Men bortset fra det er jeg ret enig. Jeg holder meget af Santander, men 45 mio. er sgu ikke nogen dårlig pris. Forstå mig ret, Santander er helt sikkert vigtig for vores spil, men han har jo ikke været nogen 20 mål-per-sæson-angriber, hvilket det nok kræver, hvis man skal have mere for en københavnsk angriber i hans alder. Og hvis vi har lært noget de seneste år, er det, at der intet godt kommer ud af at holde på en spiller, der vil væk.

    Det spændende er selvfølgelig, hvad der kommer ind den anden vej. Jeg vælger at være positiv og tolke den larmende rygte-tavshed som stilhed før stormen. Og så er jeg i øvrigt klar til at gå forrest med høtyven og faklerne, hvis Ståle skuffer endnu en sæson. Selv for de mest inkarnerede Ståle-apologeter må den kommende sæson være sidste chance. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #1049
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Santander på sit topniveau er en af vores klart bedste spillere. Problemet er så bare, at han ofte løber ind i skader og derfor ikke rammer topniveauet i ret mange kampe ad gangen. Jeg så helst Santa blive en hel sæson mere, men hvis han vil videre, og der kan hentes en fornuftig erstatning, så er et salg nok det mest fornuftige.

    Det kunne i hvert fald være rart med en lidt mere stabil angriber.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #1050
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror Ståle henter Bendtner for ca. 15-20 mio - og så nok én mere. Henter han ikke Bendtner, så forventer jeg som minimum uger med spekulationer, presselir, diskussioner, rygter, flere rygter, vrede, glæde, håb og had, alt sammen knyttet omkring Bendtner og muligheden for FCK.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •