Side 82 af 145 FørsteFørste ... 32727980818283848592132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1216
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Og hvor mange er han?
    2-3, alt efter om det er skudår..

  2. #1217
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu må vi se om Robin bliver solgt. Men efter gårsdagens VM kamp, hvor vi bliver mindet om at han ikke kan tage frisspark, så er det egentlig ok, hvis han skulle blive solgt.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1218
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu må vi se om Robin bliver solgt. Men efter gårsdagens VM kamp, hvor vi bliver mindet om at han ikke kan tage frisspark, så er det egentlig ok, hvis han skulle blive solgt.
    Med denne kommentar, har De Gea intet at gøre hos United.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu må vi se om Robin bliver solgt. Men efter gårsdagens VM kamp, hvor vi bliver mindet om at han ikke kan tage frisspark, så er det egentlig ok, hvis han skulle blive solgt.
    Han har helt sikkert sine problemer på frispark, men han har stort set intet udsyn før den halvvejs inde i feltet. At bebrejde ham for den er alt for søgt. Det er et kanon spark, super setup og en masse held som gør at den går ind.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han har helt sikkert sine problemer på frispark, men han har stort set intet udsyn før den halvvejs inde i feltet. At bebrejde ham for den er alt for søgt. Det er et kanon spark, super setup og en masse held som gør at den går ind.
    Jeg skal indrømme, at jeg bestemt ikke er en ekspert på dette område, men for mig ligner det altså også en fejl af Robin. Den må aldrig gå ind der. Som jeg ser det, så tager han fejlagtig et lille skridt/hop til sin højre side, og dermed kan han ikke komme tilbage til sin venstre side, som er hans, og hvor bolden går ind. En lille undskyldning kan måske være, at den ene mand i muren (Gudetti tror jeg) tager et lille hop indad i banen og dermed laver et hul i muren, som Robin måske mener han skal dække af for.

    Forøvrigt stod han ellers rigtigt godt, og man kunne næsten sidde og sætte nuller på hans pris undervejs. Men jeg er desværre bange for, at den sidste aktion udligner en eller god kamp.

  9. #1221
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Pointen var jo blot, at det er vildt irriterende at vores første målmand er så dårlig på direkte frisspark. Når ligningen hedder FCM, jakob poulsen, frispark og Robin Olsen, så står vi alle, lettere ironisk, og forventer at midtjylland score.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1222
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Som Målmandstræner er jeg ikke i tvivl... det er en målmandsfejl!

    Robin bør dække den side og vælger at positionere sig forkert:-/

    Håber han bliver solgt for han har lavet en del begynderfejl denne
    Sæson... ved ikke om JesseJ er en god erstatning...?? Har ikke set
    Nok kampe med ham - men Robin skulle gerne være solgt snart..!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1223
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Som Målmandstræner er jeg ikke i tvivl... det er en målmandsfejl!

    Robin bør dække den side og vælger at positionere sig forkert:-/
    Jeg har altid lært, at målmandens førsteprioritet skal være den nærmeste stolpe?

  14. #1224
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Jeg har altid lært, at målmandens førsteprioritet skal være den nærmeste stolpe?
    Førsteprioritet er at forhindre modstanderne i at score - stolpe, side, position osv er alt efter situationen ;-) han skal
    Gerne placere sig så langt fremme mod bolden at han kan dække begge stolper og så tæt på mål at den ikke kan gå
    Over ham i mål... så det er svært at sige uden en specifik situation... i tilfældet mod Tyskland er det ganske rigtigt et
    Helt fantastisk spark - men havde Robin taget 2 skridt frem havde bolden jo ramt ham i panden...

  15. #1225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg ved godt at transfervinduet er langt, men jeg kan dog konstatere nogle ting. Vores konkurrenter har stort set deres trup på plads, og kan bruge deres kommende træningslejre på at fintune. Derudover starter vores sæson meget snart, med en hel del ubekendte, så som nuværende spillere med manglende niveau, og manglende indkøb, som meget gerne snart må falde på plads.
    Ståle udtaler at han ikke vil konkurrere på transfermarkedet, men er godt tilfreds med hvad han har. Han taler om integration af unge spillere i truppen, hvilket er sød musik, al den tid det hele spiller maksimalt. Det gør det bare langt fra.
    Jeg erindrer en sportsdirektør der udtalte, at man ikke vinder mesterskaber med mælketænder. Må indrømme at jeg sidder lidt med en flad fornemmelse, når jeg kigger på vores nuværende trup.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ade-det-vi-har


  16. #1226
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved godt at transfervinduet er langt, men jeg kan dog konstatere nogle ting. Vores konkurrenter har stort set deres trup på plads, og kan bruge deres kommende træningslejre på at fintune. Derudover starter vores sæson meget snart, med en hel del ubekendte, så som nuværende spillere med manglende niveau, og manglende indkøb, som meget gerne snart må falde på plads.
    Ståle udtaler at han ikke vil konkurrere på transfermarkedet, men er godt tilfreds med hvad han har. Han taler om integration af unge spillere i truppen, hvilket er sød musik, al den tid det hele spiller maksimalt. Det gør det bare langt fra.
    Jeg erindrer en sportsdirektør der udtalte, at man ikke vinder mesterskaber med mælketænder. Må indrømme at jeg sidder lidt med en flad fornemmelse, når jeg kigger på vores nuværende trup.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ade-det-vi-har
    Han venter på, hvilke rådne æbler der falder ned i hans turban som han vil prøve at sælge til os fans, som frisk plukkede æbler....

    Ender vel med at han præsentere Fizze Mike og Lord Bendtner....
    Sidst redigeret af phillipo : 24.06.18 kl. 21:17

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1227
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved godt at transfervinduet er langt, men jeg kan dog konstatere nogle ting. Vores konkurrenter har stort set deres trup på plads, og kan bruge deres kommende træningslejre på at fintune. Derudover starter vores sæson meget snart, med en hel del ubekendte, så som nuværende spillere med manglende niveau, og manglende indkøb, som meget gerne snart må falde på plads.
    Ståle udtaler at han ikke vil konkurrere på transfermarkedet, men er godt tilfreds med hvad han har. Han taler om integration af unge spillere i truppen, hvilket er sød musik, al den tid det hele spiller maksimalt. Det gør det bare langt fra.
    Jeg erindrer en sportsdirektør der udtalte, at man ikke vinder mesterskaber med mælketænder. Må indrømme at jeg sidder lidt med en flad fornemmelse, når jeg kigger på vores nuværende trup.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ade-det-vi-har
    Lad nu være med at tage alt det spin seriøst. Selvfølgelig ved man godt, at truppen som den ser ud dags dato ikke er god nok. Man har meldt ud, at der skal købes mindst en erstatning for Santander - mere offensivt melder man næppe ud, før man er væsentlig tættere på indkøb. Og selvfølgelig melder man også ud, at man er tilfreds med trup og talenter, når nu han bliver spurgt. Han kan jo ikke gå ud og sige, at det hele ligner lort, når han skal bruge en del af lortet i løbet af sæsonen.

    Og selv om det er skide irriterende at ikke alting er på plads fra start, så må man bare krydse fingre for, at det man hiver ind er værd at vente på. Og så kan vi altid jamre 1. sep., hvis der ikke er kommet godt nok ind.
    Man kan da i hvert fald nogenlunde konkludere, at det man hentede ind tidligt sidste sommer ikke ligefrem præsterede som håbet. Forhåbentlig er det man kan hente senere i vinduet bedre end det man kan hente tidligt.

    Og nej dette er ikke et indlæg i diskussionen om hvorvidt Ståle og co. kan finde ud af at købe ind. Blot at vi ikke skal tage alle udmeldinger vildt alvorlige.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #1228
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Han venter på, hvilke rådne æbler der falder ned i hans turban som han vil prøve at sælge til os fans, som frisk plukkede æbler....

    Ender vel med at han præsentere Fizze Mike og Lord Bendtner....
    Jeg har også overordentligt svært ved at bevare optimismen pt må jeg indrømme.. Og Brøndby har lige præsenteret deres absolutte ønskespiller og må derfor formodes at have truppen endeligt på plads..

    Nå, jeg hæfter mig lidt ved at Ståle udtaler at vores nye angriber skal være en med noget x-factor.. Hvad man præcis skal ligge i det ved jeg ikke, men det tyder da i det mindste ikke på at det er en Kirkevold vi er i markedet efter :-)

    En anden ting jeg hæfter mig ved er, at Pieros formentlig er længere ude en først antaget og Ståle kalder derfor vores angrebssituation for prekær.. Jeg kunne godt forestille mig at han der blev hentet to angribere, hvoraf den ene var på leje (måske Ståle kan grave en ny Pusic frem)...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1229
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lad nu være med at tage alt det spin seriøst. Selvfølgelig ved man godt, at truppen som den ser ud dags dato ikke er god nok. Man har meldt ud, at der skal købes mindst en erstatning for Santander - mere offensivt melder man næppe ud, før man er væsentlig tættere på indkøb. Og selvfølgelig melder man også ud, at man er tilfreds med trup og talenter, når nu han bliver spurgt. Han kan jo ikke gå ud og sige, at det hele ligner lort, når han skal bruge en del af lortet i løbet af sæsonen.

    Og selv om det er skide irriterende at ikke alting er på plads fra start, så må man bare krydse fingre for, at det man hiver ind er værd at vente på. Og så kan vi altid jamre 1. sep., hvis der ikke er kommet godt nok ind.
    Man kan da i hvert fald nogenlunde konkludere, at det man hentede ind tidligt sidste sommer ikke ligefrem præsterede som håbet. Forhåbentlig er det man kan hente senere i vinduet bedre end det man kan hente tidligt.

    Og nej dette er ikke et indlæg i diskussionen om hvorvidt Ståle og co. kan finde ud af at købe ind. Blot at vi ikke skal tage alle udmeldinger vildt alvorlige.
    Det er så jævnt op ad bakke, hvis alle de nye profiler først lander, når vi er røget ud af Europa til et hold fra Finland. Sådan sat lidt på spidsen - Har ikke glemt Gorica, og kommer nok aldrig til det!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1230
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er så jævnt op ad bakke, hvis alle de nye profiler først lander, når vi er røget ud af Europa til et hold fra Finland. Sådan sat lidt på spidsen - Har ikke glemt Gorica, og kommer nok aldrig til det!
    Vi vinder over finnerne og køber en af deres spillere som vi selvfølgelig har gennem scoutet over flere sæsoner. Men han er en ung spiller med et kæmpe potentiale der skal udløses her i København inden vi sender ham videre i systemet til en top 5 liga

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •