Side 83 af 145 FørsteFørste ... 33738081828384858693133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har også overordentligt svært ved at bevare optimismen pt må jeg indrømme.. Og Brøndby har lige præsenteret deres absolutte ønskespiller og må derfor formodes at have truppen endeligt på plads..

    Nå, jeg hæfter mig lidt ved at Ståle udtaler at vores nye angriber skal være en med noget x-factor.. Hvad man præcis skal ligge i det ved jeg ikke, men det tyder da i det mindste ikke på at det er en Kirkevold vi er i markedet efter :-)

    En anden ting jeg hæfter mig ved er, at Pieros formentlig er længere ude en først antaget og Ståle kalder derfor vores angrebssituation for prekær.. Jeg kunne godt forestille mig at han der blev hentet to angribere, hvoraf den ene var på leje (måske Ståle kan grave en ny Pusic frem)...
    Mon ikke man går efter én fuldblodsangriber og en spiller ala Fischer, som kan spille både kant og angriber?

    Og nej, selvom jeg vel er sideliniens største Ståle-entusiast, så er jeg sgu heller ikke vildt optimistisk. Man må godt nok håbe, at vi også er i stand til at lande de spillere, vi gerne vil, så man ikke står med nødløsninger til sidst.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1232
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er så jævnt op ad bakke, hvis alle de nye profiler først lander, når vi er røget ud af Europa til et hold fra Finland. Sådan sat lidt på spidsen - Har ikke glemt Gorica, og kommer nok aldrig til det!
    Ja, men mon ikke det er den risiko man må tage, hvis drømmespillerne først er til at få fat i senere i vinduet.

    Edit:
    Det er forøvrigt et interessant spørgsmål. Et tænkt eksempel (for jeg tror ikke på ham som mulighed) kunne være Bjelland. Hvad vil man helst:
    1) Vente på Bjelland og se, om han vælger os til sidst i vindue med risiko for at det kikser både med ham, med et alternativt valg og måske endda med Europa.

    eller

    2)
    Man vælger vores 3./4. valg til pladsen, som man til gengæld kan få nu. Til gengæld må hans niveau forventes som ringere end Bjelland.


    Det kan jo sagtens være den problematik man er ude i på flere positioner.
    Sidst redigeret af k@sper : 24.06.18 kl. 21:58

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #1233
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nå, jeg hæfter mig lidt ved at Ståle udtaler at vores nye angriber skal være en med noget x-factor..
    To separate ting.

    Vi skal have en ny angriber.

    Og så har han øjnene åbne hvis de helt rigtige muligheder byder sig, men vi køber ikke bare for at købe, vi skal have lidt x-factor.

    Det flugter fint med tidligere udtalelser om at man kiggede efter en offensiv profil, selv hvis man kunne holde på Santander.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1234
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    To separate ting.

    Vi skal have en ny angriber.

    Og så har han øjnene åbne hvis de helt rigtige muligheder byder sig, men vi køber ikke bare for at købe, vi skal have lidt x-factor.

    Det flugter fint med tidligere udtalelser om at man kiggede efter en offensiv profil, selv hvis man kunne holde på Santander.
    For at bruge et rigtig godt udtryk fra fcktråden på bold.dk, så vil jeg hellere have dieselfactor til centeraksen end X-Factor. Men jeg læser også Ståles udtalelser som om, at vi efter 2.

    Og så rigtig meget tillid til de unge.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1235
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    For at bruge et rigtig godt udtryk fra fcktråden på bold.dk, så vil jeg hellere have dieselfactor til centeraksen end X-Factor. Men jeg læser også Ståles udtalelser som om, at vi efter 2.

    Og så rigtig meget tillid til de unge.
    Yes. I så fald, at vi lander to, så gætter jeg på en angriber og en offensiv kant/angriber ish. Skifter Ankersen, så henter vi også én her.

    .... og skulle det så være løsningen, så ville jeg i ramme alvor være glad for en 3. plads i den nye sæson. Vi vil jo i så fald have en skarp top 3 værdi start-11. Ikke niveauer over de andre to topholds. Men stærkeste opstilling, der vil kunne konkurrere med FCM og BØF. Men vi vil tabe mesterskabet på manglende bredde. Det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1236
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vi vinder over finnerne og køber en af deres spillere som vi selvfølgelig har gennem scoutet over flere sæsoner. Men han er en ung spiller med et kæmpe potentiale der skal udløses her i København inden vi sender ham videre i systemet til en top 5 liga
    - I så fald kunne det blive ham her, så er der også en offensiv profil klar, som i lighed med Viktor Fischer, både kan gøre sig på kanten og helt fremme.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Karjalainen

  12. #1237
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Matias Se meddelelser
    - I så fald kunne det blive ham her, så er der også en offensiv profil klar, som i lighed med Viktor Fischer, både kan gøre sig på kanten og helt fremme.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Karjalainen
    Hvis han kan holde samme scoringsfrekvens for 2018 i Danmark, som han har holdt i Finland, skal han da være velkommen.

  13. #1238
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Håber fandme der kommer nyt blod inden træningslejren! Virker helt håbløst, hvis vi igen skal spille spillere ind i Suppen/EL...

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1239
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvis han kan holde samme scoringsfrekvens for 2018 i Danmark, som han har holdt i Finland, skal han da være velkommen.
    Omvendt ville det også bare være ufattelig trist at begynde at hente vores spillere i KuPS...

    Det oplagte modargument til det, er selvfølgelig at det ikke er gået pisse fedt i Østeuropa;-)
    Og bevars, alle skal jo starte et sted...

    Zan

  16. #1240
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Omvendt ville det også bare være ufattelig trist at begynde at hente vores spillere i KuPS...

    Det oplagte modargument til det, er selvfølgelig at det ikke er gået pisse fedt i Østeuropa;-)
    Og bevars, alle skal jo starte et sted...

    Zan
    Hvis han er den nye Jari Litmanen skal han da være velkommen :D

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1241
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis han er den nye Jari Litmanen skal han da være velkommen :D
    Det er lige før at man ville være tilfreds, hvis bare han var den ægte Jari Litmanen...

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #1242
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er virkelig stille.....alt FOR stille...ingen rygter eller noget der bare ligner noget. Imens hiver FCM spillere hjem på samlebånd og Rottereden har også godt gang i den. Håber sku snart der kommer noget nyt med spillere ind af døren frem for ud af den.
    FCK er danmarks bedste og størreste klub og håber sku snart at de beviser det.

  21. #1243
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Mon ikke vi nemt ville kunne hente spillere på samme niveau som FCM og Brøndby hvis det var det vi ville? Jeg ser det som en kvalitet at vi ikke går efter Sami Skytte, George, Svupperen eller en 29 årig spiller med ca 40 bundesligakampe og ellers kun +2. bundesliga på CV'et. Hvem af spillerne som FCM og BIF har hentet ville du juble over? Sviatchenko er god, men resten er ikke noget jeg ville bytte nogen spillere for. Kan vi ikke blande de andre klubbers indkøb uden om vores egne? Det er ret irrellevant når der bliver handlet på forskellige hylder.
    Sidst redigeret af Moo : 26.06.18 kl. 12:36

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #1244
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Erik Johansson præsenteres på pressemøde i Djurgården kl 15:00

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1245
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,588

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror ikke, vi kommer til at købe en forstærkning til midterforsvaret. Jeg tror, Ståle vil lade Sotte være den nye leder i bagkæden, nu hvor Erik smutter, hvorefter Vavro og Lüftner kommer til at rokere og kæmpe om den anden plads. Så tror jeg, han vil rykke enten Racic eller Vesterlund op fra U19 som 4. valg. Tror de begge kommer med på træningslejr, og det kommer til at vise, hvor pilen peger henad.

    Venstre back sker der ikke noget ved, medmindre der enten kommer et salg, eller der kommer en alvorlig skade. På højre back kan der godt ske en udskiftning, og Ankersen ryger. Er Ståles plan så at satse på Roerslev som førstevalg, eller vil man hente en mere rutineret spiller på positionen?

    6'er positionen kommer der næppe til at ske noget ved. Zeca har pladsen, med Kvist og Keita, der må kæmpe for back-up pladsen. 8'eren på den centrale midtbane er et åbent spørgsmål. Vil Ståle fortsat satse på Falk, eller får Thomsen mulighed for at prøve sig af der? Og hvad med Gregus? Kan Keita evt. bruges i den position? Spørgsmålet er også, om Ståle tror på en sådan konstellation i Europa. Jeg vil ikke udelukke, at der kommer et indkøb til positionen, som kan frigøre Falk og Thomsen til kanterne, men vil heller ikke være overrasket, hvis der intet sker.

    Kanterne er ret givne på forhånd. Fischer har venstre kant, med Falk eller Thomsen som back-up, afhængig af Ståles valg centralt. På højre side render Skov rundt, og både Bashkim og Holse kan aflaste der, så jeg tror ikke, Ståle vil ud og bruge penge der.

    Angrebet er et blødende hul. Pieros er der, og Wind er der, men det er ikke nok til en lang sæson. Det er heller ikke meningen, at Wind i så ung en alder skal være udset til at bære det offensive ansvar hos den største klub i Norden.

    Så indkøbslisten må se således ud hos Ståle:

    Skal hentes:
    - 1 3. målmand
    - 1-2 angribere

    Må meget gerne hentes:
    - 1 8'er
    - 1 højre back

    Man har allerede fået 55 mio. kr. i salgene af Santander og Pavlovic, og man får nok omkring de 12-15 mio. af Djurgården og Erik kombineret. Plus man nok ikke får under 25 mio. kr. for Robin Olsen, når Premier League klubber er involveret. Hvis vi antager, at lønudgifterne vil være de samme for nye spillere, som for de afgange, der kommer, og vi antager, at 10 mio. kr. skal dække det transferunderskud, man fik i forbindelse med Fischer-indkøbet, har Ståle råd til 2-3 transfersummer i +20 mio. klassen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •