Side 84 af 145 FørsteFørste ... 34748182838485868794134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ganske enig i din udlægning. Dog med den kommentar at Falk vel er mindst lige så meget en mand til højrekanten som til venstre, og meget vel kunne være førstevalg til højrekanten. Hvis han da ikke fortsætter centralt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1247
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror ikke, vi kommer til at købe en forstærkning til midterforsvaret. Jeg tror, Ståle vil lade Sotte være den nye leder i bagkæden, nu hvor Erik smutter, hvorefter Vavro og Lüftner kommer til at rokere og kæmpe om den anden plads. Så tror jeg, han vil rykke enten Racic eller Vesterlund op fra U19 som 4. valg. Tror de begge kommer med på træningslejr, og det kommer til at vise, hvor pilen peger henad.

    Venstre back sker der ikke noget ved, medmindre der enten kommer et salg, eller der kommer en alvorlig skade. På højre back kan der godt ske en udskiftning, og Ankersen ryger. Er Ståles plan så at satse på Roerslev som førstevalg, eller vil man hente en mere rutineret spiller på positionen?

    6'er positionen kommer der næppe til at ske noget ved. Zeca har pladsen, med Kvist og Keita, der må kæmpe for back-up pladsen. 8'eren på den centrale midtbane er et åbent spørgsmål. Vil Ståle fortsat satse på Falk, eller får Thomsen mulighed for at prøve sig af der? Og hvad med Gregus? Kan Keita evt. bruges i den position? Spørgsmålet er også, om Ståle tror på en sådan konstellation i Europa. Jeg vil ikke udelukke, at der kommer et indkøb til positionen, som kan frigøre Falk og Thomsen til kanterne, men vil heller ikke være overrasket, hvis der intet sker.

    Kanterne er ret givne på forhånd. Fischer har venstre kant, med Falk eller Thomsen som back-up, afhængig af Ståles valg centralt. På højre side render Skov rundt, og både Bashkim og Holse kan aflaste der, så jeg tror ikke, Ståle vil ud og bruge penge der.

    Angrebet er et blødende hul. Pieros er der, og Wind er der, men det er ikke nok til en lang sæson. Det er heller ikke meningen, at Wind i så ung en alder skal være udset til at bære det offensive ansvar hos den største klub i Norden.

    Så indkøbslisten må se således ud hos Ståle:

    Skal hentes:
    - 1 3. målmand
    - 1-2 angribere

    Må meget gerne hentes:
    - 1 8'er
    - 1 højre back

    Man har allerede fået 55 mio. kr. i salgene af Santander og Pavlovic, og man får nok omkring de 12-15 mio. af Djurgården og Erik kombineret. Plus man nok ikke får under 25 mio. kr. for Robin Olsen, når Premier League klubber er involveret. Hvis vi antager, at lønudgifterne vil være de samme for nye spillere, som for de afgange, der kommer, og vi antager, at 10 mio. kr. skal dække det transferunderskud, man fik i forbindelse med Fischer-indkøbet, har Ståle råd til 2-3 transfersummer i +20 mio. klassen.
    Som udgangspunkt enig, men ift. Erik Johansson kunne jeg godt tænke mig at vide hvad de har værdisat ham til inde på kontoret. For ryger han for mindre end værdien, så skal salget jo egentlig dække værditabet, hvorfor salget ikke indgår i poolen til nye handler. Sådan opererer FCK vidst, hvis ikke jeg husker forkert.

    Jeg tror Bendtner kommer. Han virker allerede til at være kørt sur i Rosenborg, og han fik ikke VM til at sælge sig til udlandet for sidste gang. Jeg ved ikke om han har fået lønudbetalinger fra sit 'smykkefirma' i Danmark, England eller hvor han nu har boet, men hvis ikke, så kan han vel komme på en forskerordning.
    I forlængelse af CM, så tror jeg man har sat alle sejl ind på Keita. Man forlængede før han tog afsted, og han har imponeret stort i Halmstad.

  4. #1248
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Mon ikke vi nemt ville kunne hente spillere på samme niveau som FCM og Brøndby hvis det var det vi ville? Jeg ser det som en kvalitet at vi ikke går efter Sami Skytte, George, Svupperen eller en 29 årig spiller med ca 40 bundesligakampe og ellers kun +2. bundesliga på CV'et. Hvem af spillerne som FCM og BIF har hentet ville du juble over? Sviatchenko er god, men resten er ikke noget jeg ville bytte nogen spillere for. Kan vi ikke blande de andre klubbers indkøb uden om vores egne? Det er ret irrellevant når der bliver handlet på forskellige hylder.
    Jeg er glad for din positive arrogance og fokus på egen klub, men jeg synes både, at Kaiser og Sviatchenko er kongesigninger og på papiret de klart stærkeste indkøb i dette vindue so far i DK. Omvendt kan BØF og FCM vel også kalde Papagiannopoulos for en 27 årig spiller med ca. 60 kampe i Sveriges bedste liga og ellers ikke det store. Kan slet ikke se, hvorfor han skulle være handlet på en højere hylde end de to førnævnte.

    Men vinduet er jo egentlig slet ikke startet endnu. Vi må håbe og væbne os med tålmodighed.

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #1249
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er glad for din positive arrogance og fokus på egen klub, men jeg synes både, at Kaiser og Sviatchenko er kongesigninger og på papiret de klart stærkeste indkøb i dette vindue so far i DK. Omvendt kan BØF og FCM vel også kalde Papagiannopoulos for en 27 årig spiller med ca. 60 kampe i Sveriges bedste liga og ellers ikke det store. Kan slet ikke se, hvorfor han skulle være handlet på en højere hylde end de to førnævnte.

    Men vinduet er jo egentlig slet ikke startet endnu. Vi må håbe og væbne os med tålmodighed.
    Skal vi ikke også lige nævne FCM's indkøb Dominick Drexler? 12 mål 11 assists i 2. bundesliga. Han havde tilbud fra bla. bundesligaen. Umiddelbart virker det som en ret stærk signing.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1250
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er glad for din positive arrogance og fokus på egen klub, men jeg synes både, at Kaiser og Sviatchenko er kongesigninger og på papiret de klart stærkeste indkøb i dette vindue so far i DK. Omvendt kan BØF og FCM vel også kalde Papagiannopoulos for en 27 årig spiller med ca. 60 kampe i Sveriges bedste liga og ellers ikke det store. Kan slet ikke se, hvorfor han skulle være handlet på en højere hylde end de to førnævnte.

    Men vinduet er jo egentlig slet ikke startet endnu. Vi må håbe og væbne os med tålmodighed.
    Og FCM's køb af Drexler svarer til, at vi henter en fast mand og profil fra toppen af Championship. Det er på papiret 3 rigtig fine handler. Markant bedre cv end Joronen og Papa kan vise frem. Svia havde været fanfuckingtastisk som Papa makker til den næste sæson. Iøvrigt sjovt som FCM og bøf kan købe hurtigt, af profiler man normalt ville forvente først blev tilgængelig i slutningen af vinduet. Det tyder på de er voldsomt velforberedte.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1251
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der ligger vel også en slat penge fra Delaney der kan bruges. Det er vel heller ikke usandsynligt at rykke en U19 keeper op som 3. målmand?

    Så selv om der skal hensættes transfer indtægter til moderselskabet så bør der være en slat penge til transfers.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  11. #1252
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1253
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Og FCM's køb af Drexler svarer til, at vi henter en fast mand og profil fra toppen af Championship. Det er på papiret 3 rigtig fine handler. Markant bedre cv end Joronen og Papa kan vise frem. Svia havde været fanfuckingtastisk som Papa makker til den næste sæson. Iøvrigt sjovt som FCM og bøf kan købe hurtigt, af profiler man normalt ville forvente først blev tilgængelig i slutningen af vinduet. Det tyder på de er voldsomt velforberedte.
    Dominick Drexler er købt for 2.5 mio euro, han er 28 år, og han har netop haft en succesfuld sæson med 12 mål og 11 assists i 31 kampe i 2. bundesligaen.

    I 2016/2017 spillede han imidlertid i 3. bundesligaen, hvor han scorede 7 mål og lavede 14 assists i 35 kampe. Det er jo ikke fordi, at han har vist sit værd på højeste niveau over længere tid, og han har formentlig heller ikke et særlig stort videresalgspotentiale. På papiret er han vel FCMs største profil næstefter Van der Vaart :o)

    Jeg tror da i øvrigt, at han kan blive en fin profil i superligaen, ligesom Papa og Joronen kan.

  14. #1254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nå, on topic - er Ragnar realistisk? Var der ikke rygter om en fortsat flirt han og Ståle imellem - én skaldet mand til en anden? Aldersmæssigt er det ved at være snart, hvis han skulle kunne bidrage.

    Edit: Han har udløb 30.Juni i år. Nu hvor han er på vej hjem, så kan Ståle evt. ringe :D
    Sidst redigeret af Ninja_Henning : 26.06.18 kl. 20:52

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Albin Ekdal som har været vendt herinde, kan være meget tæt på at vende tilbage til hans tidligere italienske klub Cagliari.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/94844

  17. #1256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Albin Ekdal som har været vendt herinde, kan være meget tæt på at vende tilbage til hans tidligere italienske klub Cagliari.

    http://fotbolltransfers.com/site/news/94844
    Der er desværre ikke meget der tyder på, at vi er på udkig efter en central midt.

  18. #1257
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er desværre ikke meget der tyder på, at vi er på udkig efter en central midt.
    Lur mig om ikke det er fordi Keita har en rolle at spille. Det tror jeg. Linderoth incarnate, bare som mørk. Han har desuden gjort det fremragende i Hamlstad.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1258
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Lur mig om ikke det er fordi Keita har en rolle at spille. Det tror jeg. Linderoth incarnate, bare som mørk. Han har desuden gjort det fremragende i Hamlstad.
    Jeg har også hørt positiv omtale af Keita fra tiden i Sverige, men jeg har også hørt, han har været en del skadet. Det er vel ikke de bedste forhold at udvikle sig under - og udvikling det var en nødvendighed, da han blev udlejet.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1259
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Med nogle få afbud - vel forventeligt det meste af sæsonen, er dette dagens trup.

    Stephan Andersen
    Jesse Joronen

    Pierre Bengtsson
    Mads Roerslev
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Peter Ankersen
    Michael Lüftner
    Marcus Korang (U19)
    Niklas Vesterlund (U19)
    Luka Racic (U19)

    Carlos Zeca
    Nicolaj Thomsen
    Ján Greguš
    Robert Skov
    Rasmus Falk
    Aboubakar Keita
    Bashkim Kadrii

    Jonas Wind
    Carlo Holse
    Andreas Kirkeby (U19)
    Mohamed Daramy (U17)

    Vi kommer til at slås for hvert point næste sæson, hvis Ståle mener, at det er klaret med indkøb af en enkelt offensiv profil :-)
    Goldbæks Højrefod

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1260
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Med nogle få afbud - vel forventeligt det meste af sæsonen, er dette dagens trup.

    Stephan Andersen
    Jesse Joronen

    Pierre Bengtsson
    Mads Roerslev
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Peter Ankersen
    Michael Lüftner
    Marcus Korang (U19)
    Niklas Vesterlund (U19)
    Luka Racic (U19)

    Carlos Zeca
    Nicolaj Thomsen
    Ján Greguš
    Robert Skov
    Rasmus Falk
    Aboubakar Keita
    Bashkim Kadrii

    Jonas Wind
    Carlo Holse
    Andreas Kirkeby (U19)
    Mohamed Daramy (U17)

    Vi kommer til at slås for hvert point næste sæson, hvis Ståle mener, at det er klaret med indkøb af en enkelt offensiv profil :-)
    Det bliver en meget meget lang sæson, hvis folk forventer vi er bare noget nær titelaspiranter med den trup.
    Har sat mine forventinger lavt, så kan jeg ikke blive skuffet. Så jeg er glad hvis bare vi når i top 6, eller kan få eurobold i 19/20 via en 7. plads.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •