Side 89 af 145 FørsteFørste ... 39798687888990919299139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det var helt ubegribeligt vi ikke snuppede Sanneh.

    Siden Horsens lå i 1. division, snakkede man om han var noget udover det sædvanlige.
    Han fortsatte rigtig fine takter i Superligaen, havde en god alder og et prisskilt på 3 mio.

    Det er sådanne scenarier der naturligvis får os til fremstå en tand mindre kompetente. Rigere end de andre, men knapt så snu og effektive...

    Zan
    Det er bare som om, at alt hvad de er i kontakt med i Herning bare bliver til guld. I stedet kan vi hygge os med endnu en langtidsskade (Pieros). Denne er vel allerede bogført til Ståles kavalkade af undskyldninger, når mesterskabet er væk før vi skriver 2019.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1322
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er bare som om, at alt hvad de er i kontakt med i Herning bare bliver til guld.
    Altså som Dovbyk, Kroon, van der Vaart, Mabil, Kraev, Falkesgaard, Kaarinen, Kadlec og sikkert flere.

    Selvfølgelig har de været dygtige med flere handler, men vi bør ikke tegne et billede af, at de konstant rammer rigtigt. Indenfor de sidste sæsoner har BIF vel haft en højere succesrate, ikke at det på nogen måde er et lyspunkt.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1323
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er bare som om, at alt hvad de er i kontakt med i Herning bare bliver til guld. I stedet kan vi hygge os med endnu en langtidsskade (Pieros). Denne er vel allerede bogført til Ståles kavalkade af undskyldninger, når mesterskabet er væk før vi skriver 2019.
    Langtidsskadet? Hvad er jeg gået glip af, var det ikke en fejl ved en eller anden operation?

  6. #1324
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det var helt ubegribeligt vi ikke snuppede Sanneh.

    Siden Horsens lå i 1. division, snakkede man om han var noget udover det sædvanlige.
    Han fortsatte rigtig fine takter i Superligaen, havde en god alder og et prisskilt på 3 mio.

    Det er sådanne scenarier der naturligvis får os til fremstå en tand mindre kompetente. Rigere end de andre, men knapt så snu og effektive...

    Zan
    Især fordi begge vores konkurrenter i toppen af ligaen kæmpede om mandens underskrift.. Det var altså tydeligt for begge, at her var en mand man skulle gå efter, men åbenbart ikke for os, der ovenikøbet havde det største behov for forstærkning på lige præcis den position...

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1325
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Han er jo fra sydamerika, så allerede der er det jo frækt. Et hurtigt kig på hans Wiki siger:
    River plate, 91 kampe, 41 mål. 2011-2016.
    Malaga, 14, 3 mål.
    Gijon, 36/17.

    Det er egentlig fint. Man ja, jeg så helst en Corner/Santander type.
    Jeg synes det CV ser rigtig spændende ud! 91/41 for argentinsk storklub. Efter en tilvænningsperiode på 1/2 - 1 år i Spanien er han en af de mest scorende i den næstbedste spanske række som har mange gode spillere.

    Om han så passer ind er et andet spørgsmål. Det lyder måske ikke sådan når han beskrives som en klejn hurtig angriber. Så skal der en fysisk stærk angriber ind også

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg synes det CV ser rigtig spændende ud! 91/41 for argentinsk storklub. Efter en tilvænningsperiode på 1/2 - 1 år i Spanien er han en af de mest scorende i den næstbedste spanske række som har mange gode spillere.

    Om han så passer ind er et andet spørgsmål. Det lyder måske ikke sådan når han beskrives som en klejn hurtig angriber. Så skal der en fysisk stærk angriber ind også
    Det er ikke den argentinske River, men denne variant: Atletico River Plate Montevideo fra Uruguay.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1327
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Sorry, min fejl. Det lød også lidt for godt :P Det gør det jo lidt mindre imponerende. Men stadig god sæson i Sporting Gijon

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1328
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Et par år for gammel til at kunne betegnes som et talent.
    Talent har ikke noget med alder at gøre. Man har umiddelbart sit talent for noget gennem hele livet.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1329
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    143

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Spanske Marca skriver at Malaga har accepteret et bud fra København på Michael Santos. Buddet er på knap 4 mio. eur, og matcher indholdet af en nedrykningsklausul i Santos' kontrakt. Malaga kan derfor ikke afslå.

    Malaga ejer dog kun 70% af Santos' kontraktrettigheder, som B.T. også skrev, og Marca skriver at River Plate, Uruguay, ikke er indstillet på at sælge til den pris København tilbyder.

  17. #1330
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    En klejn angriber med et tvivlsomt C.V. Et par år for gammel til at kunne betegnes som et talent. Transferrekord. Det kan blive floppet over dem alle, hvis rygtet har noget på sig.
    Franco Mussis er hurtigt glemt herinde?

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1331
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af EinarGonzalez Se meddelelser
    Spanske Marca skriver at Malaga har accepteret et bud fra København på Michael Santos. Buddet er på knap 4 mio. eur, og matcher indholdet af en nedrykningsklausul i Santos' kontrakt. Malaga kan derfor ikke afslå.

    Malaga ejer dog kun 70% af Santos' kontraktrettigheder, som B.T. også skrev, og Marca skriver at River Plate, Uruguay, ikke er indstillet på at sælge til den pris København tilbyder.
    Virker underligt der kan være en frikøbsklausul som en tredje part kan sige nej til. Det lyder ikke helt korrekt hos mig...

  20. #1332
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Virker underligt der kan være en frikøbsklausul som en tredje part kan sige nej til. Det lyder ikke helt korrekt hos mig...
    Det kan de heller ikke, men Malaga kan i sagens natur kun sælge de 70% af Santos' kontraktrettigheder de selv ejer. Vi skal også købe de 30% af River Plate i en separat handel og der har vi altså ikke budt højt nok endnu.

  21. #1333
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Virker underligt der kan være en frikøbsklausul som en tredje part kan sige nej til. Det lyder ikke helt korrekt hos mig...
    Det er det vidunderlige med delejerskaber. At fodboldens store forbund ikke for længst har gjort op med det, forstår jeg ikke.


  22. #1334
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    143

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Virker underligt der kan være en frikøbsklausul som en tredje part kan sige nej til. Det lyder ikke helt korrekt hos mig...
    AS har lidt mere om klausulen her. Der er ikke som før nævnt tale om en frikøbsklausul, men angiveligt påhviler en pligt til at udleje Santos til en klub fra den bedste spanske række ved nedrykning. Derfor skulle Malaga være positivt stemt overfor et salg.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1335
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg undrer mig bare VIRKELIG meget over at der ikke er sket noget som helst endnu, bortset fra Sotte.
    Det må jeg indrømme, at jeg slet ikke forstår. Efter min mening var det faktisk næsten forventeligt, at der ikke ville ske noget før mindst gruppespillet ved VM var færdigt.

    Hvis vi går efter spillere på de hylder, som vi har hentet fra de senere år, vil langt de fleste af dem næsten helt sikkert kunne blive påvirket af VM. Enten ved at de selv spiller VM, eller fordi deres nuværende klubber kan finde på, at købe VM-spillere til deres positioner, eller fordi de er i kontakt med en klub, som pludselig vælger at gå en anden vej med en VM-spiller. Man kan være fuldstændig sikker på, at en spillers agent nok skal fortælle ham, at han skal afvente situationen til efter VM i håb om, at han kan få sig en fin kontrakt. Derfor tør jeg også godt påstå, at ingen af de spillere, som vores konkurrenter har købt, har forventet at kunne blive påvirket af VM.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •