Side 100 af 145 FørsteFørste ... 5090979899100101102103110 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,486 til 1,500 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1486
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Alle gode gange tre. Derudover var min første reaktion ved præsentationsvideon, om klubben havde hentet Pavlovic bror :-)
    Meget kan siges om Pavlovic, b.la at han har chicken legs, men han er sgu en flot fyr.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1487
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kodro er godtnok Bosnier men er født i Spanien og har fået sin fodboldopdragelse der.
    Puha. Det her indkøb lugter lidt af lotto-kupon.
    Jeg æder mine ord og køber en trøje med Kodro's navn på hvis han bliver en succes. Det eneste positive er, at han nok ikke har kostet så meget.
    Sidst redigeret af there is only one fc : 03.07.18 kl. 18:10
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  4. #1488
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Puha, godt, Balkan-haderen ikke er her længere. Nå men, så er angrebet på plads. Spændende, om der kommer mere til de andre kæder...
    Balkanhaderen? Romme? Hvor blev han af?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1489
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan undre sig over, at klubben angivelig først har kig på en lille angriber og dernæst henter to store. Med forbehold for at medierne kan have været helt galt afmarcheret mht. Santos, så virker det lidt retningsløst.

    På YouTube ligner Kodro ikke den store afslutter.
    Ståle var faktisk ude og sige allerede inden vi præsenterede Dame, at vi ikke var på udkig efter en specifik type, men at det vigtigste var at man fik noget kvalitet ind.. Om Kodro er kvalitet skal jeg ikke kunne sige, men personligt passer det mig fint at vi nu igen tilsyneladende kan mønstre et angreb bestående af to fysisk stærke typer, da det bare passer bedst til Ståles måde at spille fodbold på, og ikke mindst den måde vi har spillet på de seneste sæsoner..

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1490
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg kender overhovedet ikke Kodro og han er muligvis en lottokupon. Jeg hæfter mig dog ved, at vi i dette vindue ikke har hentet spillere som skal videreudvikles og har et stort potentiale. Det ser ud til (som min tese var allerede for uger siden), at fokus er skiftet en smule til de mere sikre og erfarne valg.Nu har vi i hvert fald i Papa G, Dame, og Kodro fået spillere ind med en hvis alder, med erfaring og spillere som har vist, at de kan præsentere internationalt. Ikke nogle mælketænder denne gang.

    Det må være godt for holdet, at få lidt rutine ind.


  9. #1491
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Balkanhaderen? Romme? Hvor blev han af?
    Han er blevet banned

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1492
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kender overhovedet ikke Kodro og han er muligvis en lottokupon. Jeg hæfter mig dog ved, at vi i dette vindue ikke har hentet spillere som skal videreudvikles og har et stort potentiale. Det ser ud til (som min tese var allerede for uger siden), at fokus er skiftet en smule til de mere sikre og erfarne valg.Nu har vi i hvert fald i Papa G, Dame, og Kodro fået spillere ind med en hvis alder, med erfaring og spillere som har vist, at de kan præsentere internationalt. Ikke nogle mælketænder denne gang.

    Det må være godt for holdet, at få lidt rutine ind.
    Er Kodro ikke 24 år og dermed vel at sammenligne med Pieros.. Selvfølgelig en mere erfaren spiller end Pavlovic, men helt bevist sig på seniorniveau har han vel ikke endnu? Matic spillede jo også en god halvsæson i Alperne, så lidt skepsis over denne transfer tillader jeg mig trods alt at bevare (Så er der også stadig plads til at blive positivt overrasket).. Jeg er meget spændt på hvad transfersummen lyder på, da det kan give en nærmere indikation af dels hvilket niveau vi egentlig har handlet på og dels hvad vi kan forvente i forhold til eventuelle yderligere tilgange...

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1493
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    På papiret ser det fornuftigt ud på angriberposten nu med de to indkøb. En rutineret angriber, som kender systemet, to spillere, som har noget erfaring fra europæisk fodbold og/eller større ligaer, og som stadig har et godt udviklingspotentiale, og så to unge talenter, som nok skal få spilletid hen over sæsonen.

    Med Thomsen, Falk, Fischer og Skov til at dække kanterne, så er det vel primært inde på den centrale midtbane, hvor vi mangler et løft i forhold til sidste sæson. Hvordan spillede Keita mod Sturm Graz egentlig?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. #1494
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    På papiret ser det fornuftigt ud på angriberposten nu med de to indkøb. En rutineret angriber, som kender systemet, to spillere, som har noget erfaring fra europæisk fodbold og/eller større ligaer, og som stadig har et godt udviklingspotentiale, og så to unge talenter, som nok skal få spilletid hen over sæsonen.

    Med Thomsen, Falk, Fischer og Skov til at dække kanterne, så er det vel primært inde på den centrale midtbane, hvor vi mangler et løft i forhold til sidste sæson. Hvordan spillede Keita mod Sturm Graz egentlig?
    Han var bestemt ikke overbevisende. Så kort kan det vel gøres op. Selvom det var første kamp, forventer jeg meget mere.

  15. #1495
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Keita overbeviste på ingen måde mig om at være svaret på en forstærkning på midtbanen, desværre.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1496
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Har der været noget fremme om prisen på Kodro? Mainz gav angiveligt ca. 13 mio. kr. for ham, så mon ikke det er noget i samme dur, vi har lagt? Hvis ellers man skal tro på rygterne om vores bud på 30 mio. for Santos, bør der i hvert fald stadig være lidt midler på kistebunden til en højre back, en centermidt, en tredjemålmand, et forsvarstalent + diverse :-)
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1497
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så er det vel på positionen ved siden af Zeca, hvor vi mangler noget. Selv hvis Gregus stepper lidt mere op i niveau, så mangler der stadig som minimum en back-up. Hvis vi rykker enten Racic eller Vesterlund op i førsteholdstruppen som midterforsvarer, så giver det lidt mere plads i budgettet til at finde en central midtbane på en kvalitetsmæssig hylde, som matcher Zeca eller Fischer.
    Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke tror på en handel med Bjelland længere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1498
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke tror på en handel med Bjelland længere.
    Baseret på hvad?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1499
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Har der været noget fremme om prisen på Kodro? Mainz gav angiveligt ca. 13 mio. kr. for ham, så mon ikke det er noget i samme dur, vi har lagt? Hvis ellers man skal tro på rygterne om vores bud på 30 mio. for Santos, bør der i hvert fald stadig være lidt midler på kistebunden til en højre back, en centermidt, en tredjemålmand, et forsvarstalent + diverse :-)
    Og hvis det er rigtigt, at det var N'Doye, der ville lege med Ståle, kan hans løn næppe heller sprænge budgettet. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #1500
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi rykker enten Racic eller Vesterlund op i førsteholdstruppen som midterforsvarer, så giver det lidt mere plads i budgettet til at finde en central midtbane...
    Men vil de reelt være alternativer til vores nuværende 3,5 midterforsvarere? Jeg tvivler. Af samme grund bør en ny, rutineret og dygtig, midterforsvarer stadig have en høj prioritet.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •