Side 114 af 145 FørsteFørste ... 1464104111112113114115116117124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,696 til 1,710 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1696
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er forskel på følgende to episoder:

    1. Spilleren som er kørt fast, uden nævneværdig spilletid og som derfor søger andre veje til at få gang i karrieren igen, imens hans ejere gerne vil af med en stor lønpost og derfor tager til takke med en mindre transferindtægt på en spiller man alligevel ikke formår at reklamere for gennem spilletid.

    2. Spilleren som har en nøglerolle i sin klub, spiller fast og hvis ejere får store bud på, som så tager sine ejere som gidsler i sit ønske om at flytte hjem til sin kæreste, for et langt mindre beløb end ejeren rimeligt set havde udsigt til.

    Erik havde SELV valgt at spinde guld på at sælge sig selv til disse ejerskaber og det havde klædt ham ikke at stille sig tudende op, fordi han i sidste ende ville have både penge og frihed.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1697
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er der nogle nye rygter ang. en ny træner ?? :D

    STÅLE RAUS HAHAHAH

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1698
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Hvis det står til troende, at Bjelland fravalgte så store ligaer, tager jeg hatten af for managerens overtalelsesevner.
    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Du skulle hellere lette på hatten for Bjelland. :-)
    Rigtig fint eksempel på hvorfor nogle af os mener, at kritikken af Ståle er unuanceret og usaglig. Når der laves en fejlinvestering, er det Ståles skyld. Når der laves enten beviseligt gode investeringer eller investeringer som folk kan lide eller tror på, er det spillerens skyld. Det er godt nok også svært for ham at stille folk tilfredse.

    For i øvrigt at holde tråden på sporet, kan jeg da nævne, at Linus Wahlqvist er skiftet til Dynamo Dresden. Det står her. Egentlig tror jeg, at det udelukkende var et fanrygte, at vi havde kig på ham, og at han aldrig var særlig relevant for klubben, men på den anden side er der blevet snakket meget om ham, så det skal da lige med her.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1699
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Rigtig fint eksempel på hvorfor nogle af os mener, at kritikken af Ståle er unuanceret og usaglig. Når der laves en fejlinvestering, er det Ståles skyld. Når der laves enten beviseligt gode investeringer eller investeringer som folk kan lide eller tror på, er det spillerens skyld. Det er godt nok også svært for ham at stille folk tilfredse.
    Hold da op noget vrøvl. Min kommentar var på ingen måde en hentydning om Ståles evner som manager, men udelukkende en enkeltstående kommentar, der kun gik på selve Bjelland og intet andet.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #1700
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er det helt utænkeligt at tilgangen af Daley Blind i Ajax, vil efterlade Schöne i overskud?

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1701
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Er det helt utænkeligt at tilgangen af Daley Blind i Ajax, vil efterlade Schöne i overskud?
    Så rykker han vel bare til en mindre hollandsk klub. Er han ikke efterhånden de facto hollænder og ikke dansker? Hollandsk kone osv.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1702
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Så rykker han vel bare til en mindre hollandsk klub. Er han ikke efterhånden de facto hollænder og ikke dansker? Hollandsk kone osv.
    Han kan vel godt tage et par år i "udlandet" også tilbage igen...

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1703
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Han kan vel godt tage et par år i "udlandet" også tilbage igen...
    Han er 32, så hvis han forlader Ajax, er det formentlig hans sidste klubskifte. Jeg tror, han gerne vil blive i Ajax - også selv om han bliver backup for Blind. Alternativt blive i Holland, alternativt lave et pengeskifte til Kina for at score kassen. Jeg tror, Danmark står meget langt nede på hans ønskeseddel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #1704
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er 32, så hvis han forlader Ajax, er det formentlig hans sidste klubskifte. Jeg tror, han gerne vil blive i Ajax - også selv om han bliver backup for Blind. Alternativt blive i Holland, alternativt lave et pengeskifte til Kina for at score kassen. Jeg tror, Danmark står meget langt nede på hans ønskeseddel.
    Jeg har tidligere læst at et ophold i Holland er særdeles godt for pengepungen, da det giver visse fordele ift. pensionsopsparingen. Jeg kan desværre ikke finde artiklen, men jeg går ud fra at det udregnes efter anciennitet.

    Ellers kan det noteres, at Schöne har været i Holland i så mange år, at han kan komme hjem på en forsker ordning. Tror dog ikke Schöne er relevant for klubben. Har også svært ved at se hvor han skal passe ind. Det lyder frækt med Zeca og Schöne, men sidstnævnte er vel egentlig en spiller som ligger forholdsvist langt tilbage på banen ala Xavi (jaja), hvorfor han ikke er det som vi kender, som en klassisk 10'er. Han spillede så vidt jeg ved tidligere længere fremme på banen, men er rykket tilbage med alderen.

    Det betyder at vi til stadighed vil have en forholdsvis statisk center-midt.

    Vores store problem lader til at være, at der mangler kvalitet. Vi tæskede alt og alle med Corner og Santa på toppen, Delaney og Kvist (i topform) på midten og Zanka/Johansson som stoppere. Så kan man så tilføje lidt krydderi som Augustinsson og NJ.
    Når man sammenligner så direkte, så er det jo ikke så svært at se hvorfor det ikke fungerer som tidligere. Kvaliteten er bare væk.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1705
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg har tidligere læst at et ophold i Holland er særdeles godt for pengepungen, da det giver visse fordele ift. pensionsopsparingen. Jeg kan desværre ikke finde artiklen, men jeg går ud fra at det udregnes efter anciennitet.

    Ellers kan det noteres, at Schöne har været i Holland i så mange år, at han kan komme hjem på en forsker ordning. Tror dog ikke Schöne er relevant for klubben. Har også svært ved at se hvor han skal passe ind. Det lyder frækt med Zeca og Schöne, men sidstnævnte er vel egentlig en spiller som ligger forholdsvist langt tilbage på banen ala Xavi (jaja), hvorfor han ikke er det som vi kender, som en klassisk 10'er. Han spillede så vidt jeg ved tidligere længere fremme på banen, men er rykket tilbage med alderen.

    Det betyder at vi til stadighed vil have en forholdsvis statisk center-midt.

    Vores store problem lader til at være, at der mangler kvalitet. Vi tæskede alt og alle med Corner og Santa på toppen, Delaney og Kvist (i topform) på midten og Zanka/Johansson som stoppere. Så kan man så tilføje lidt krydderi som Augustinsson og NJ.
    Når man sammenligner så direkte, så er det jo ikke så svært at se hvorfor det ikke fungerer som tidligere. Kvaliteten er bare væk.
    Men Schøne har jo netop kvalitet, som du siger, vi mangler. Vi har aldrig spillet med en decideret offensiv midt, men han kan lægge en lang, præcis aflevering og skyder godt.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. #1706
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Men Schøne har jo netop kvalitet, som du siger, vi mangler. Vi har aldrig spillet med en decideret offensiv midt, men han kan lægge en lang, præcis aflevering og skyder godt.
    Schøne ville være en drømmesigning. Vores egen Modric, men det kommer ikke til at ske tror jeg. Blinds retur til Ajax kunne åbne muligheden for Schøne ville forlade Ajax, men familieliv, hans rolle i Ajax, lønmæssigt, manglende videresalgpotientiale og alder kan gøre den transfer svær.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1707
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Men Schøne har jo netop kvalitet, som du siger, vi mangler. Vi har aldrig spillet med en decideret offensiv midt, men han kan lægge en lang, præcis aflevering og skyder godt.
    Du misforstår mit indlæg. Scöne er bestemt kvalitet, men jeg ved ikke hvor han passer ind i en klassisk 4-4-2 ala Ståle. I kvist-Delaney tiden endte Delaney jo med at være halv-offensiv, han gik i hvert fald med frem. Han var en mere dynamisk boks-til-boks spiller. Zeca anser jeg ikke for værende sådan en type, da hans klare forcer ligger i det defensive.

    Så det jeg mente er, at vi kommer til at have to spillere som ligger langt tilbage på banen, hvilket jeg ikke er sikker på vil have den offensive virkning, som vi alle håber.

    Men for at fjerne den sidste tvivl ved læserene af mit indlæg; så er Schöne virkelig dygtig.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1708
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg hverken tror eller håber på Schöne. Han er en fremragende boldspiller, men han er ikke det, som jeg mener vi mangler.
    Vi skal bruge fysik inde central. Vi skal bruge løbevillighed. Vi skal bruge en Zecatype mere. Zeca er en fantastisk fodboldspiller, men han skal bruge en ved sin side, som er ligeså dynamisk. Gregus er langsom i boldbehandling, tanke, løb og ikke mindst mangler han fysisk tilstedeværelse.
    Jeg håber meget på Ekdal eller en type som ham. Jeg mener ikke nødvendigvis det er et krav, at vores midt/midt går i boksen og dermed en super som header. Falk kan dét, når han spiller centralt, men har vi en stærk central akse, så vil det også kunne frigive kanterne til at trække ind. Fischer kan spille som "falsk 9'er" når han trækker ind, og Skov og Falk har samme kvaliteter til og i at komme med ind i boksen ved angreb. Så nej, jeg mener ikke at Schöne har de kvaliteter, som vi mangler; løbestærk fysisk tilstedeværelse.

    I øvrigt er jeg meget begjesret for Dame. Han tager SÅ meget ansvar, han smiler og opmuntrer medspillere, han går all in i fysisk tilstedeværelse, og han vil sparke straffespark hvis det skal til. Han er her, og han vil klubbens bedste. Det er stærkt at se, og jeg er dybt imponeret over den vilje han udviser! :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1709
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lidt nyt om Robin og Ankersen.

    Bl.a. ligner det at der ikke er den store (eller rigtige) interesse for sidstnævne

    Det var og er også planen med Ankersen, men der er ikke kommet nogen tilbud endnu, og vi kan heller ikke blive ved med at vente i al evighed, så som det ser ud nu, bliver han hos os den kommende sæson, lyder det fra FC Københavns norske manager.

  26. #1710
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af sliZER Se meddelelser
    Lidt nyt om Robin og Ankersen.

    Bl.a. ligner det at der ikke er den store (eller rigtige) interesse for sidstnævne
    Skuffende melding. Hans attituder alene, gør det for mig. Men kvalitativt må Ståle også kunne finde en bedre spiller.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •