Side 37 af 145 FørsteFørste ... 27343536373839404787137 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Pål Kirkevold, var det en mulighed?
    Nej.
    Jeg synes helt oprigtigt, at han er et dybt uinteressant navn i forhold til os, og jeg føler mig da også ret overbevist om, at han slet ikke er på Ståles blok.

    Han har haft en sæson, hvor alt er gået hans vej, efter hans første sæson i Hobro gik i vasken og han måtte tilbage til Norge på leje og sættes i gang igen. Men jeg har seriøst svært ved at gennemskue, hvad han er god til, udover at være en glimrende afslutter.
    Mit indtryk fra denne sæson er også, at han er fin mod de dårlige hold, men fraværende mod de gode hold. Måske en norsk Andrija Pavlovic, hvis man skulle være lidt grov. Og som 27-årig uden noget rigtig videresalgs- eller udviklingspotentiale. Nej, lad bare FCM om ham, hvis de sælger Lange Paul.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Hvorfor? De gange jeg havde lejlighed til at se ham for reserverne inden han tog til Sverige, imponerede han mig voldsomt. Og meldingerne fra Sverige er da også, at han med afstand var holdets bedste, og leverede på stabilt højt niveau. Jeg har kun set en enkelt kamp med ham i det svenske, og da spillede han fuldstændigt sublimt i 70 minutter, inden han blev skiftet ud. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg tror vi har en usleben diamant her, og mine forventninger har næsten ingen grænser.

    Så af hel reel undren; hvad er det, der får dig til at mene han ikke skulle kunne kæmpe med om pladsen ved siden af Zeca?
    Skader. Vi skal være fuldstændig klar fra start i den nye sæson. Min udmelding omkring lejemål, hænger sammen med at Keita skal spille kontinuerligt. Men han kan da godt blive hængende og være en positiv overraskelse, der kommer fra baghjul. Wernbloom vil bare være en super god og rutineret tilgang at få til et hold, der i den grad trænger til at komme i balance.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #543
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Skader? Hans eller hvis mener du? Og hvorfor?

    Jeg er i hvert fald slet ikke enig. Hvis han skal komme fra baghjul som du siger, kræver det netop at han bliver og får chancen.

    Efter min bedste vurdering (jeg har selvfølgelig ikke set ham efter den sidste skade), er han efter rigeligt med spilletid i Sverige, nu klar til at indgå i rotationen, og på lidt længere sigt være et godt bud på en starter ved siden af Zeca. Han er just den offensivt indstillede og boldbegavede midtbanespiller, der kan supplere Zeca, som vi har kigget efter og prøvet at finde i Gregus, Matic, Kvist & Falk.

    Jeg synes det virker til, at lejeopholdet har givet ham præcis den kamptræning og modenhed han manglede. Han er ung, og der er sikkert stadig masser at bygge på fysisk, taktisk osv, men endnu et lejeophold kan jeg ikke se hvad skal gavne. Er det ikke netop nu, han skal sluses ind på holdet og spille mere og mere, inden han bliver den profil og det kæmpe salg jeg forventer?

    At han til at starte med, ikke er førstevalg - og måske endda skal stå bag i køen efter et et nyindkøb, har jeg svært ved at se skulle være et argument for en udlejlning mere. Tværtimod.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #544
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ifølge Ekstra Bladets tyske kilder har Werder Bremen sat et prisskilt i omegnen af 22 mio. euro – 165 mio. kr. for sin midtbanespiller. Kommer der et bud i det niveau, er tyskerne parate til at sælge danskeren.

    FCK får 15 procent
    Et sommersalg af Thomas Delaney vil også skabe glæde i FC København. Da Thomas Delaney blev solgt til Bremen, sikrede FCK sig en videresalgsklausul, der betyder, at klubben skal have 15 procent i videresalg af det beløb, der overstiger salgsprisen på 15 millioner kroner.
    Vi må se hvor det ender? Men det lyder lovende.
    Nu hvor Mathias Zanka og Huddersfield er klar til en ny sæson i PL. - så falder der vel også et stort mio.-beløb ned i vores turban?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  8. #545
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det har jeg aldrig læst om ? Har du et link til det ?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #546
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    @hele Keita snakken:

    Jeg har også være meget imponeret over ham, og håber snart at se mere. Er der nogle der kender statussen på ham? Er han fit igen efter skader? Vil Ståle satse på ham i 18/19? Hvorfor er der ingen journalister der spørger ind til ham, han er da en af de mest spændende talenter længe.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #547
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    @hele Keita snakken:

    Jeg har også være meget imponeret over ham, og håber snart at se mere. Er der nogle der kender statussen på ham? Er han fit igen efter skader? Vil Ståle satse på ham i 18/19? Hvorfor er der ingen journalister der spørger ind til ham, han er da en af de mest spændende talenter længe.
    Som jeg nævnte lidt tilbage (Kasper Marker på twitter) så er status at Ståle vil satse på ham, men tålmodigheden er ikke så lang fordi han har brugt langtid på sine skader. Så mon ikke han bliver fast mand sammen med Kvist/Gregus i pokalen? #RIPMortenHjulmand
    Sidst redigeret af Wonderboy : 12.05.18 kl. 16:44

  13. #548
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    #RIPMortenHjulmand
    Han er sku skredet sydpå istedet:
    http://flyeralarmadmira.at/admira-ve...rten-hjulmand/

  14. #549
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Ja den kom som kaldet. God tur Morten!

  15. #550
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Ja den kom som kaldet. God tur Morten!
    Hvad lander vi for ham? Han var jo et stort talent måske et to-cifret milionbeløb? :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. #551
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Hvad lander vi for ham? Han var jo et stort talent måske et to-cifret milionbeløb? :-)
    Jeg har svært ved at forestille mig en Østrigsk suptopklub betale et to-cifret millionbeløb for et talent uden erfaring på seniorniveau.. Mon ikke skiftet mest skal ses i lyset af, at man ikke for alvor har troet på han vil kunne få sit gennembrud her..

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #552
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Hvad lander vi for ham? Han var jo et stort talent måske et to-cifret milionbeløb? :-)
    Han er transferfri til Juni...

  19. #553
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Han er transferfri til Juni...
    Så kostede han nok ikke helt så meget. Tak for info! :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #554
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af rbaden Se meddelelser
    Han er transferfri til Juni...
    Men er det så ikke mærkeligt, at FCK omtaler det som et salg? Så var han vel bare smuttet på en fri transfer, eller er der noget ungdomshejs, jeg ikke er bekendt med her?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #555
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Men er det så ikke mærkeligt, at FCK omtaler det som et salg? Så var han vel bare smuttet på en fri transfer, eller er der noget ungdomshejs, jeg ikke er bekendt med her?
    Det lyder vel finere, så vidt jeg ved, var han på ungdomskontrakt med udløb i juni....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •