Side 43 af 145 FørsteFørste ... 33404142434445465393143 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ståle kan sgu ikke mene seriøst at vi henter 1 til 2 spillere mere ? Vi mangler ( hvis PA smutter) højre back , ny midtstopper, makker til Zeca og Kant plus angriber
    Hvornår har vi sidst kun henter 1-2 spillere?

  2. #632
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ståle kan sgu ikke mene seriøst at vi henter 1 til 2 spillere mere ? Vi mangler ( hvis PA smutter) højre back , ny midtstopper, makker til Zeca og Kant plus angriber
    Nu må vi se. Jeg håber dog bestemt på mere end 1-2 spillere. Men det kan jo tyde på, at man ikke forventer PA solgt alligevel. Hvem fanden skulle også have lyst til at købe ham.

    Endvidere hæfter jeg mig ved Ståles udtalelser vedrørende Santander: "Santander feks, hvis han får en god sommer, det samme med Fsicher, så bliver det rigtig, rigtig godt."
    Det tyder meget på, at man regner med også at holde på Santander.

    Med historierne i medierne senest, så ser det ud til, at vi er på jagt efter en central forsvarer. Derudover skal vi nok bruge en ekstra angriber eller alternativt en kant - nok ikke begge dele. Det må være de to positioner, som Ståle tænker på, såfremt vi må "nøjes" med 1-2 nye spillere udover Joronen.

    Tilbage er den centrale midt. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg synes det er en katastrofe, at vi "spilder" Falk derinde. Imo skal vi have fundet en makker til Zeca. Desværre er jeg ikke sikker på, at Ståle er enig. Og han føler nok, at den centrale midt er fyldt op antalsmæssigt med Kvist, Zeca, Gregus, Keita, Falk og evt. Thomsen og Matic, som jo stadig ikke er losset videre.

    Edit:
    Ståle udtaler desuden: - Vi vil ikke få afgange, der vil svække os.
    Sidst redigeret af k@sper : 22.05.18 kl. 09:16

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #633
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Forøvrigt har vi jo også Kadrii, som kommer retur. Var han i den gamle topform (og han nærmer sig vel), så kunne han langt hen ad vejen løse lidt af vores udfordringer. Det ser dog ud til. at han som ventet er afskrevet:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anders-og-fck/

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #634
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ståle kan sgu ikke mene seriøst at vi henter 1 til 2 spillere mere ? Vi mangler ( hvis PA smutter) højre back , ny midtstopper, makker til Zeca og Kant plus angriber
    Nu har man heldigvis sjældent kunne regne med Ståles forudsigelser/udtalelser.

    Holdet mangler helt akut tre topspillere. Én til hver kæde.

    En spillende forsvarsstyrmand, der kan tage kontrollen. Johansson viste heldigvis glimt af sit topniveau igår og der er også potentiale i Vavro. Lüftner er derimod gennemført middelmådig og i spillet med bolden elendig.

    Forsøget med Falk på den centrale midtbane var sympatisk og så lovende ud i de første par kampe. Men i en konstellation med Zeca er der simpelthen ikke den nødvendige ro, fysik eller lederegenskaber. Her skal man simpelthen have fundet den styrende boks-til-boks spiller, som man nu har kikset adskillige gange efter. Eneste lille mulighed i den nuværende trup er Keita, som jeg mener har potentiale til at blive den Vieira-lignende spiller, man savner. Med de mange skader er han dog mere oplagt som førstereserve og alternativ på kanterne i starten.

    Og så skal man naturligvis hente en angriber direkte til startopstillingen. Man er alt, alt for sårbar ift. Santander. Bendtner er selvfølgelig løsningen.

    Derudover er man nødt til at hente en kantspiller. Selvom Falk skulle blive frigivet til den plads, mangler der alternativer. Skov har kun vist glimt og Thomsen har ikke niveauet. Man skal bruge en type med fart og fysik, som har andre egenskaber end de nuværende. En Ken Sema eller Igboun-type.

    Til sidst naturligvis en potentiel afløser for Ankersen.

    Det lyder dyrt og er det utvivlsomt også. Men det er endnu dyrere, hvis man ikke får løst de problemer. For så kommer man til at slide for guldet igen til næste år og gå glip af nye potentielle 200+ millioner.

    Og så er det selvfølgelig helt nødvendigt at holde på de spillere, herunder Boilesen, som rent faktisk har niveau.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #635
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-gammelby/

    Silkeborg har lige offentliggjort, at JMG er et lægecheck fra at blive præsenteret i en ny klub. Måske får vi en ny højreback inden dagen er omme.

  9. #636
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018


  10. #637
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Øv, jeg havde lidt håbet at det var os. Altid kedeligt når et dansk talent skifter til Brøndby.

  11. #638
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Derudover er man nødt til at hente en kantspiller. Selvom Falk skulle blive frigivet til den plads, mangler der alternativer. Skov har kun vist glimt og Thomsen har ikke niveauet. Man skal bruge en type med fart og fysik, som har andre egenskaber end de nuværende. En Ken Sema eller Igboun-type.
    Her er jeg ikke enig. Hvis der købes en klassespiller til den centrale midt, og Falk dermed frigøres til kanten, er vi pænt besat på kanterne. Hele holdet - og især de offensive profiler - er gået fuldstændigt kolde i den sidste håndfuld kampe, men det betyder jo ikke, at en spiller som Skov pludselig er ubrugelig. Han kom ind på holdet som lyn og torden og var den bedste i flere kampe. Han er tydeligvis mentalt hårdt ramt, men der er ingen grund til at tro, at han ikke skulle kunne rejse sig igen. Og Thomsen tror jeg bestemt også har niveauet til som minimum at være backup.

    Med Fischer, Falk, Skov og Thomsen er kanterne det sted, vi er bedst besat pt. Men det afhænger naturligvis af, om Falk skal fortsætte centralt, og om Fischer bliver på kanten (hvor jeg må indrømme, at han har været klart bedst, selv om jeg ønskede mig ham op i angrebet i starten).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #639
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er meget, meget mystisk, at Gammelby ryger til Brøndby.
    De fleste herinde har været enige om, at Ståle har udvist interesse for manden gennem svar på spørgsmål - og vi har alle kunne læse historierne om, at han var på listen.
    Han må vælge Brøndby enten fordi han er mere til Brøndby end FCK, eller fordi vi er for langsomme ... Alternativet må være, at han er "fundet for let".

    Jeg er personligt ærgerlig over det, da han - foruden at kunne forstærke Brøndby - kunne have styrket os (jeg synes at hans udvikling har været fremragende, og han har de kompetencer, som en back i FCK skal have (med offensivt gå-på-mod og en god fysisk).
    De kvaliteter, som han har, er jeg ked af ikke at se hos os, men hos vores konkurrent.
    Måske vi har en aftale med Bartolec, og så er han jo nok vurderet bedre (han gjorde det dælme godt i går overfor Fischer), indtil videre er jeg dog ganske skuffet og ked af at Gammelby ryger til BIF ... :-(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. #640
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kunne vel så være at Ståle vil kigge lidt imod FCN og kikke på deres højre back.... sikker på han kunne være en forstærkning for os :-)

  15. #641
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Kunne vel så være at Ståle vil kigge lidt imod FCN og kikke på deres højre back.... sikker på han kunne være en forstærkning for os :-)
    Så hellere FCNs venstre back, ham fra Trolls filmen. En lille hurtigløber som kan sætte sin direkte mand. Så kan vi bytte med Pierre+mønt, smide Boilesen i midterforsvaret og nyde en slagkraftig venstreside.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #642
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det er meget, meget mystisk, at Gammelby ryger til Brøndby.
    De fleste herinde har været enige om, at Ståle har udvist interesse for manden gennem svar på spørgsmål - og vi har alle kunne læse historierne om, at han var på listen.
    Han må vælge Brøndby enten fordi han er mere til Brøndby end FCK, eller fordi vi er for langsomme ... Alternativet må være, at han er "fundet for let".

    Jeg er personligt ærgerlig over det, da han - foruden at kunne forstærke Brøndby - kunne have styrket os (jeg synes at hans udvikling har været fremragende, og han har de kompetencer, som en back i FCK skal have (med offensivt gå-på-mod og en god fysisk).
    De kvaliteter, som han har, er jeg ked af ikke at se hos os, men hos vores konkurrent.
    Måske vi har en aftale med Bartolec, og så er han jo nok vurderet bedre (han gjorde det dælme godt i går overfor Fischer), indtil videre er jeg dog ganske skuffet og ked af at Gammelby ryger til BIF ... :-(
    Jeg tror ærligt at Gammelby er blevet fundet for let, ellers ville alt jo tale for at vælge Fc.København istedet for Brøndby. Hans gamle makker spiller her, hans nuværende træner spiller lidt på samme måde som Ståle og hans mulige konkurrent er på vej væk, så alt taler for at Fc.København ville være den perfekte destination - Så jeg tror ærligt bare at han er blevet fundet for let til Fc.København, eller at vi har fået muligheden for at hente en der er bedre end ham.

    Jeg mener ikke han kan forstærke Brøndby, da Larsson er imod blandt de bedste højre backs i ligaen samt han er deres anfører.
    Jeg er ret sikker på at de har forspilt deres chance om det mesterskab, da deres hold bliver skilt ad i dette vindue.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #643
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Han må vælge Brøndby enten fordi han er mere til Brøndby end FCK, eller fordi vi er for langsomme ... Alternativet må være, at han er "fundet for let".
    Det er helt klart fordi han er mere til BØF. Bare vent om et par dage hører vi, at han har stået på sydsiden som barn og at hans familie har holdt med BØF siden 1964!


  20. #644
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Så hellere FCNs venstre back, ham fra Trolls filmen. En lille hurtigløber som kan sætte sin direkte mand. Så kan vi bytte med Pierre+mønt, smide Boilesen i midterforsvaret og nyde en slagkraftig venstreside.
    Undskyld hvorfor i alverden skulle FCN tage vores aflagte spillere i bytte? Jeg ved godt at han har en fortid deroppe, men der er løbet meget vand i stranden siden. FCN er lige sluttet foran os i tabellen, og hele deres setup bygger på at de finder og udvikler talenter og skyder dem afsted i handler hvor FCK ikke kan være med. Jeg siger ikke at det er helt slut for FCK at hente spillere i FCN, men vi kommer til at betale store penge, og jeg tvivler på at de tager en ikke-fungerende back uden udviklingspotentiale som betaling.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #645
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Polyppen Se meddelelser
    Det er helt klart fordi han er mere til BØF. Bare vent om et par dage hører vi, at han har stået på sydsiden som barn og at hans familie har holdt med BØF siden 1964!
    Han er vel jyde, så mon ikke?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •