Side 17 af 145 FørsteFørste ... 7141516171819202767117 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er Kadrii færdig i FCK?? Hmm hvis han fortsætter frem til sommer som pt... er han da en fin backup til det nuværende hold...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Er Kadrii færdig i FCK?? Hmm hvis han fortsætter frem til sommer som pt... er han da en fin backup til det nuværende hold...
    Den er jeg også med på, men spørgsmålet er vel om Kadrii kan være tilfreds med en reserve rolle? Jeg tvivler.

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi har også nogle ungdomsspillere som kan blive rykket op i 1. holdstruppen. Racic, Vesterlund(Begge midtforsvar), Hjulmand(central midt), og Bellman (mest kant, men også central midt), er de bedste muligheder. De er alle samme årgang som Holse, Wind, og Roerslev. De er lidt et luksus problem at der er så mange talentfulde spillere i samme årgang, for det er svært at kunne give dem alle en chance. Tror at der vil blive satset på Racic frem for Vesterlund, og Bellman vil måske blive sorteret fra i forhold til Holse.
    Men jeg håber at hvis man ser et talent i dem, og ikke kan finde plads til dem, at de vil blive lejet ud til en mindre klub, fremfor bare at blive sendt videre. FCM sender meget ofte unge spillere på lån. Nogle lykkedes andre gør ikke. Men syntes vi meget sjældent sender de unge ud på lån først, men bare ophæver kontrakten. Der har dog heller ikke været nogle som har slået igennem efter de forlod os.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle siger til Canal 9, at der arbejdes på IKKE at sælge Santander til sommer.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #245
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af webmik Se meddelelser
    Ståle siger til Canal 9, at der arbejdes på IKKE at sælge Santander til sommer.
    Ja siden jul har han sagt, at han håber vi kan beholde Santander. Men det er super, hvis der rent faktisk også arbejdes seriøst på det, og at det ikke er blevet afvist blankt (krydser fingre)

  9. #246
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    221

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af webmik Se meddelelser
    Ståle siger til Canal 9, at der arbejdes på IKKE at sælge Santander til sommer.
    Det vil være virkelig godt at beholde Santander! Men mon ikke det også afhænger af om vi kvalificerer os til Europa.
    Kommer vi ikke i Europa tror jeg man sælger nogle dyre spillere ud og så har et år til at spille nye ind (ikke at det er gået så godt i denne sæson, men det tror jeg alligvel sker)

    - Klaus
    Ingen angriber er så god, at han ikke kan få fiasko hos FCK.
    Qlawz's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Qlawz Se meddelelser
    Det vil være virkelig godt at beholde Santander! Men mon ikke det også afhænger af om vi kvalificerer os til Europa.
    Kommer vi ikke i Europa tror jeg man sælger nogle dyre spillere ud og så har et år til at spille nye ind (ikke at det er gået så godt i denne sæson, men det tror jeg alligvel sker)

    - Klaus
    Jeg tror du har ret i, at muligheden for Santander afhænger af Europa. Jeg tror dog ikke, at det er en økonomisk beslutning, men om hvorvidt Santander har lyst til et år mere i København uden mulighed for spil i Europa. Det tvivler jeg stærkt på. Kommer vi derimod i Europa, så har han lige pludselig muligheden for at vise sig frem efter en sæson med mange skader og på et dårlig hold. Det kan give god mening for ham, idet han med gode præstationer fra sig selv og holdet kan spille sig til en meget bedre kontrakt i udlandet.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror du har ret i, at muligheden for Santander afhænger af Europa. Jeg tror dog ikke, at det er en økonomisk beslutning, men om hvorvidt Santander har lyst til et år mere i København uden mulighed for spil i Europa. Det tvivler jeg stærkt på. Kommer vi derimod i Europa, så har han lige pludselig muligheden for at vise sig frem efter en sæson med mange skader og på et dårlig hold. Det kan give god mening for ham, idet han med gode præstationer fra sig selv og holdet kan spille sig til en meget bedre kontrakt i udlandet.
    Uden at nævne Europa er det præcis hvad Ståle siger i videoen...

  14. #249
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror du har ret i, at muligheden for Santander afhænger af Europa. Jeg tror dog ikke, at det er en økonomisk beslutning, men om hvorvidt Santander har lyst til et år mere i København uden mulighed for spil i Europa. Det tvivler jeg stærkt på. Kommer vi derimod i Europa, så har han lige pludselig muligheden for at vise sig frem efter en sæson med mange skader og på et dårlig hold. Det kan give god mening for ham, idet han med gode præstationer fra sig selv og holdet kan spille sig til en meget bedre kontrakt i udlandet.
    Men noget økonomi kan der muligvis være i det. Jeg mener at kunne huske der var lidt knaster med at få økonomien i den oprindelige kontrakt i hus. Det endte med at Santander fik en større del af lønnen udbetalt i starten af kontraktperioden da det ikke forventes at han ville fuldføre den. Så det er nok overvejende sandsynligt at han nu er ved at træde ind i den del af kontrakten. Så skal have han blive, har han nok også en forventning om at blive kompenseret for det.

    Og ja i sidste ende ved jeg godt at han jo har underskrevet kontrakten og dermed så kan han ikke kræve noget. Men vi ved jo at for FCK så er troværdigheden i de aftaler man indgår med spillerne, også verbalt, afgørende for fremtidige transfer muligheder.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Men noget økonomi kan der muligvis være i det. Jeg mener at kunne huske der var lidt knaster med at få økonomien i den oprindelige kontrakt i hus. Det endte med at Santander fik en større del af lønnen udbetalt i starten af kontraktperioden da det ikke forventes at han ville fuldføre den. Så det er nok overvejende sandsynligt at han nu er ved at træde ind i den del af kontrakten. Så skal have han blive, har han nok også en forventning om at blive kompenseret for det.

    Og ja i sidste ende ved jeg godt at han jo har underskrevet kontrakten og dermed så kan han ikke kræve noget. Men vi ved jo at for FCK så er troværdigheden i de aftaler man indgår med spillerne, også verbalt, afgørende for fremtidige transfer muligheder.
    Ståle skriver om præcis det i sin bog.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #251
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så er der muligvis nyt om “Thomas Delayneys afløser”:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...trigsk-topklub

    Lyder fornuftigt for alle parter omend han nok ikke er blevet mere værd :-/

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #252
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Men noget økonomi kan der muligvis være i det. Jeg mener at kunne huske der var lidt knaster med at få økonomien i den oprindelige kontrakt i hus. Det endte med at Santander fik en større del af lønnen udbetalt i starten af kontraktperioden da det ikke forventes at han ville fuldføre den. Så det er nok overvejende sandsynligt at han nu er ved at træde ind i den del af kontrakten. Så skal have han blive, har han nok også en forventning om at blive kompenseret for det.
    I den forbindelse er det måske værd at huske på, at både Matic, Pavlovic, Toutouh og Ankersen helt sikkert har høje lønninger, og alle fire kunne godt skifte væk i sommerpausen. Det kan selvfølgelig være, at de skal erstattes og at man så er lige vidt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. #253
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvad med Kvist ned og spille back. Kunne det være en løsning

  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bliver ihvertfald frigivet mange løn kr HVIS Olsen, Ankersen,Matic, Pavlovic og Toutouh forsvinder. Der må være minst 15 mio kr sparet

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Bliver ihvertfald frigivet mange løn kr HVIS Olsen, Ankersen,Matic, Pavlovic og Toutouh forsvinder. Der må være minst 15 mio kr sparet
    Det er nok heller ikke utænkeligt at Pierre, Antonsson forsvinder, evt. Antonsson på en ny og meget billigere kontrakt (som en del af staben) - altså ikke længere en del af budgettet vedrørende spillere.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 20.04.18 kl. 10:18

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •