Side 22 af 145 FørsteFørste ... 12192021222324253272122 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da fuldstændig uvedkommende for den besked som jeg oprindeligt svarede på, og som du vist ikke helt har fanget. OP skrev, at det var synd Kvist ikke før nu har indset at han er for dårlig (jeg tror sådan set ikke han har indset dette), og jeg undrede mig over den udtalelse, fordi han jo ikke har været sat af før nu. Hvordan skulle han så indse det på et tidligere tidspunkt? Og selv hvis han kunne se, hvorhen det langsom bærer, hvad skulle han så gøre? Gå på pension et halvt år, før han kommer til VM?
    Mener du, at Kvist for 1-2 måneder siden skulle have indset, at 1-2 måneder i fremtiden ville han være sat af og Schöne ville spille en god landskamp? Det giver jo ingen mening,
    Du skriver det således, at det fremstod som uvedkommende om Ståle satte Zeca og Kvist sammen igen, det var i hvert fald sådan du formulerede dig, offentlige del jeg kommenterede på. Jeg undskylder, at jeg ikke kun læse mellem linjerne. Desuden finder jeg resten af OP’s udmelding lige så mærkelig

    Jeg har et spørgsmål, og det skal ikke forståes som en provokation, hvorfor er det, at du de sidste 10 mdr. har været så meget på mærkerne i et forsvar af Kvist og det han bidrager med? Jeg kan forstå dit forsvar af Ståle, her er vi ikke enige, men jeg respekter dit syn på tingene. Omkring Kvist virker det dog besynderligt, særligt nu hvor selv Ståle ser kritikken. Og før du svarer, jeg mener ikke man i sport kan give kredit og spilletid for tidligere meritter. Jeg køber simpelthen ikke det argument.
    Sidst redigeret af Devil : 23.04.18 kl. 21:48

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er sjældent enig med k@sper, hehe, men her må jeg altså give ham ret. Han opponerede mod, at Kvist selv skulle have set i krystalkuglen, at han ville miste sin faste plads hos FCK, og at han måske mister den på landsholdet. Og det virker godt nok mærkeligt at klandre ham for. Det er meget nyt, at Kvist er røget ud af startopstillingen i FCK, og han er jo reelt ikke røget af landsholdet endnu. Men hvis han ikke får mere spilletid i sæsonens sidste fem (måske seks) kampe, er det naturligvis oplagt, at han ikke bliver fast inventar i startopstillingen under VM. Det har bare ikke noget at gøre med, at Kvist selv burde have set skriften på væggen for flere måneder siden.

    Jeg er stærkt begejstret for, at Ståle lader til at have droppet Kvist og har skiftet til den taktik, vi er nogle, der har efterlyst i årevis. Men det er jo ikke Kvists ansvar, at Ståle har foretrukket ham på midtbanen - eller Kvist, der skal sige nej til den spilletid, han får tilbudt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har et spørgsmål, og det skal ikke forståes som en provokation, hvorfor er det, at du de sidste 10 mdr. har været så meget på mærkerne i et forsvar af Kvist og det han bidrager med? Jeg kan forstå dit forsvar af Ståle, her er vi ikke enige, men jeg respekter dit syn på tingene. Omkring Kvist virker det dog besynderligt, særligt nu hvor selv Ståle ser kritikken. Og før du svarer, jeg mener ikke man i sport kan give kredit og spilletid for tidligere meritter. Jeg køber simpelthen ikke det argument.
    Jeg synes bare at kritikken ofte har været uretfærdig, og at Kvist langt fra har været så dårlig, som mange gør det til herinde. Andet ligger der sådan set ikke i det.
    Desuden er jeg af den kontroversielle fodboldmæssige overbevisning, at jeg hellere vil se FCK vinde en kamp 1-0 end 4-3, da 1-0 imo oftest afspejler en større kontrol på kampen end 4-3. Og i dette synspunkt passer en type som Kvist langt bedre ind på den centrale midt end en type som Falk. Jeg vil faktisk gå så langt at sige, at jeg synes Falk centralt har været en fejl (en diskussion af dette hører nok til i en anden tråd), og jeg er spændt på, om Ståle vil fortsætte med det. Opstillingen mod Horsens var imo vores stærkest mulige opstilling, bortset fra at jeg ser Pieros som værende bedre end Wind. Og så må tiden vise mht de tre centrale forsvarere, om Erik kan komme tilbage og slå en af de to andre af fast.

    Forøvrigt vil du i mange af mine indlæg se, at jeg foretrækker Gregus frem for Kvist ved siden af Zeca, selvfølgelig med det forbehold at Gregus er i god spillemæssig form og skadesfri. Så større Kvist-elsker er jeg heller ikke.
    Sidst redigeret af k@sper : 24.04.18 kl. 07:57

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tror at Kvist er meget tvivlsom til VM. Hans formdyk er simpelthen for stort og Hareides interesse i Højbjerg ligner i mine øjne et reelt dilemma. Kvist der ikke spiller i superligaen eller Højbjerg som spiller i PL. Desuden ved ikke jeg hvor god Kvist er socialt, men han laver da helt sikkert ikke problemer.

    Hvad jeg ikke fatter, det er at så mange føler sig nødsaget til konstant at svine ham og ønske ham væk. Det har lagt i kortene i lang tid, at han ville stoppe efter VM (se alle hans udtalelser), nu bliver det måske før. Jeg er også 100% sikker på, at han er i truppen næste år, hvilket også giver rigtig fin mening. Spiller han meget begrænset næste sæson, så er spørgsmålet om han fortsætter eller om man river kontrakten over og han får en pose penge.

    En af vores egne ligger ned og fans tramper på ham! Kom nu, han har gjort meget for klubben, nu nærmer pensionen sig - støt op

  7. De følgende 13 brugere er enige:

  8. #320
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Fodbold er jo underholdning Kasper, og bør derfor primært spilles i længderetningen, af teknisk dygtige og kreative fodboldspillere (Kvist ufortalt) deraf den i al fald relativ gode betaling!!!

  9. #321
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på at Kvist ser sig selv i en rolle udenfor banen i Najz FC eller i fodbold generelt. Han har hovedet skruet godt på og store ambitioner for sig selv. Jeg kunne sagtens se ham gøre karriere alle mulige steder i dansk erhvervsliv.
    Jeg kan slet ikke se William i en trænerrolle, og det tror jeg egentlig heller ikke at han er interesseret i, hvis han fortsætter med at være tilknyttet fodbold, så bliver det som mentalcoach eller lign. eller længere væk fra banen, oppe på ledelsesgangene, han har selv udtalt at bestyrelsesposten i B93 er forberedelse på karrieren efter fodbold.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #322
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Fodbold er jo underholdning Kasper, og bør derfor primært spilles i længderetningen, af teknisk dygtige og kreative fodboldspillere (Kvist ufortalt) deraf den i al fald relativ gode betaling!!!
    Well det er vel trods alt tilladt at have forskellige præferencer mht fodbold. Af andre kontroversielle holdninger kan nævnes, at jeg finder det ganske forfærdeligt, at man tillader at spille på baner som i Farum, idet disse baner imo ændrer spillet så meget, at det ikke længere er det fodbold jeg holder af. Bevares jeg kan da underholdes af det, men det kan jeg også af indendørs fodbold, futsal, osv osv.

    Desuden kan "fodbold er underholdning" nok også gradbøjes. Ja når jeg ser VM til sommer eller CL i aften, så er det underholdning, idet jeg absolut ikke har nogen følelser i klemme. Når jeg ser FCK fredag, så er det i den grad mere alvorligt end underholdning. Det handler om følelser og humør de næste mange mange dage. Det er selvfølgelig at overdrive lidt, men at det går godt for FCK er næsten lige så vigtigt for mig, som at det går godt for mine børn. Går det dårligt er jeg sur og ked af det og har svært ved at sove - går det godt er jeg glad og lykkelig. Det er godt nok en syg form for underholdning at kaste sig frivilligt ud i :-)
    Sidste punkt kunne også være en af grundene til, at jeg ofte er op på dupperne, når jeg finder kritik af spillere og trænere uretfærdig.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #323
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lidt løse rygter kæder os sammen med den græske højre back, Giannis Masouras.

    https://mobile.twitter.com/i/web/sta...65496000487425
    Sidst redigeret af albinus1985 : 24.04.18 kl. 19:00

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #324
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Andreas Maxsø, 24, Osmanlispor

    Jeg husker ikke meget til ham, men kan dog huske at vi var interesseret i at få ham til København inden han forlængede med FCN, og senere tog til Tyrkiet. Han var dog ikke interesseret i at komme til FCK den gang da udlandsdrømmen var for stor, men siden er han måske blevet klogere, for det blevet en kedelig historie for ham.
    Han er røget af holdet og har stort set ikke spillet siden jul. Blot 2 indhop til samlet 12 min er det blevet til i de seneste 15 kampe for Osmalispor, som på nuværende tidspunkt ligger på 16. pladsen i ligaen (og dermed står til nedrykning).

    Kunne han være et muligt indkøb til sommer? BT har tidligere beskrevet ham således:
    "Han er god med begge fødder, forudseende og fysisk stærk. En Zanka light."

    https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/253206

  16. #325
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Andreas Maxsø, 24, Osmanlispor

    Jeg husker ikke meget til ham, men kan dog huske at vi var interesseret i at få ham til København inden han forlængede med FCN, og senere tog til Tyrkiet. Han var dog ikke interesseret i at komme til FCK den gang da udlandsdrømmen var for stor, men siden er han måske blevet klogere, for det blevet en kedelig historie for ham.
    Han er røget af holdet og har stort set ikke spillet siden jul. Blot 2 indhop til samlet 12 min er det blevet til i de seneste 15 kampe for Osmalispor, som på nuværende tidspunkt ligger på 16. pladsen i ligaen (og dermed står til nedrykning).

    Kunne han være et muligt indkøb til sommer? BT har tidligere beskrevet ham således:
    "Han er god med begge fødder, forudseende og fysisk stærk. En Zanka light."

    https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/253206
    Han er god, og ligner en FCK forsvarer. Men når Ståle kalder vores 3+ Boile for perfekt, så tror jeg han mener det. Jeg tror kun vi henter til centerforsvaret hvis vi sælger, og det har jeg svært ved at se ske. Han ville dog give mening i FCM når de mister Svia, men det er en anden snak.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #326
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg skrev tidligere om Lasse Schöne, og det at Ajax efter sigende skulle være mere end forhippede på at hente Mathias Jensen til samme position, gør, at jeg endnu engang siger, at jeg tror vi henter Schöne. Det vil give så meget mening, både efter Ståles omlægning af midtbanen, og efter hans evaluering af de forskellige positioner på Canal9 inden kampen mod AaB. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...andel-hurtigt/

    Det virker som om, at Ståle ønsker "få" ændringer i truppen. Ud over målmandsposten, så tror jeg det betyder:

    Ud:
    Matic
    Ankersen
    Toutouh
    Pavlovic (som Ståle i evalueringen sagde, at vi kunne sælge uden tab!)

    Ind:
    Ny højreback
    Schöne

    Forlængelse:
    Santander

    Det vil sige, at Ståle satser på at bruge pengene på, at gøre Santander til øverst i det lønmæssige hierarki, hente Schöne ind som anker ved siden af Zeca og finde i back som her perspektiv. De fleste af ressourcerne går derfor til løn og ikke overgangssummer, hvilket virker fornuftigt.

    Og, så tror jeg stadigvæk at Kvist stopper karrieren, men det er en anden snak;0)

  19. #327
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg skrev tidligere om Lasse Schöne, og det at Ajax efter sigende skulle være mere end forhippede på at hente Mathias Jensen til samme position, gør, at jeg endnu engang siger, at jeg tror vi henter Schöne. Det vil give så meget mening, både efter Ståles omlægning af midtbanen, og efter hans evaluering af de forskellige positioner på Canal9 inden kampen mod AaB. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...andel-hurtigt/

    Det virker som om, at Ståle ønsker "få" ændringer i truppen. Ud over målmandsposten, så tror jeg det betyder:

    Ud:
    Matic
    Ankersen
    Toutouh
    Pavlovic (som Ståle i evalueringen sagde, at vi kunne sælge uden tab!)

    Ind:
    Ny højreback
    Schöne

    Forlængelse:
    Santander

    Det vil sige, at Ståle satser på at bruge pengene på, at gøre Santander til øverst i det lønmæssige hierarki, hente Schöne ind som anker ved siden af Zeca og finde i back som her perspektiv. De fleste af ressourcerne går derfor til løn og ikke overgangssummer, hvilket virker fornuftigt.

    Og, så tror jeg stadigvæk at Kvist stopper karrieren, men det er en anden snak;0)
    Jeg synes, det er et dristigt bud, Devil, og jeg vil gerne være den første til at rose din fodboldsindsigt og forudseenhed, hvis det lykkes. Jeg er pessimistisk og ser det ikke ske af de årsager, andre brugere allerede har nævnt - løn, tilhørsforhold, osv.

    I øvrigt en note på Jens Martin Gammelby. Jeg ved med 100 pct. sikkerhed, at der var snak om det i vinters (har et par spillere fra SIF i min omgangskreds) - og når Ståle på den måde ikke vil kommentere på ham i interviewet med Canal 9, så tror jeg, at den er under opsejling.

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Schöne er virkelig god. Men kommer han til FCK, skal Zeca igen frem og være boks-boks, i stedet for at have den bagerste rolle hvor han har været fremragende. Det gider jeg faktisk ikke.
    Kan vi finde en mere spiller der løber mere og er mere fremme i banen, med god teknik og fysik, fra samme hylde som Schöne - så er jeg markant meget mere frisk på dén ide.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #329
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Schöne er virkelig god. Men kommer han til FCK, skal Zeca igen frem og være boks-boks, i stedet for at have den bagerste rolle hvor han har været fremragende. Det gider jeg faktisk ikke.
    Kan vi finde en mere spiller der løber mere og er mere fremme i banen, med god teknik og fysik, fra samme hylde som Schöne - så er jeg markant meget mere frisk på dén ide.
    Schöne kan netop spille den rolle som du efterspørger, men med lidt mere coolness og defensiv power end Falk, og med langt mere kvalitet end Gregus, så derfor vil det være et fremragende køb i mine øjne. Desuden har Schöne en afleveringsfod og et frispark, som får Jakob Poulsen til at ligne Erik-Bo Andersen, og det vil også være en klar styrkelse.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #330
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Schöne kan netop spille den rolle som du efterspørger, men med lidt mere coolness og defensiv power end Falk, og med langt mere kvalitet end Gregus, så derfor vil det være et fremragende køb i mine øjne. Desuden har Schöne en afleveringsfod og et frispark, som får Jakob Poulsen til at ligne Erik-Bo Andersen, og det vil også være en klar styrkelse.
    Det kan snildt være du har ret - så meget har jeg ikke set Ajax eller Schöne - men jeg synes da han i udpræget grad er en playmaker 6'er, og det er den rolle han har for Ajax. Af samme årsag er det ikke umuligt han kan spille sammen med Mathias Jensen da MJ opererer mere fremme i banen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •