Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    For lige at komme tilbage på målmandsposten, så skal vi 100% have 3 målmænd i truppen, med tanke på at vi har Kim der sikkert stopper, og Robin der nok bliver solgt, med en der kommer ind, hvordan ser det ud på vores reserve/ungdomshold med målmænd?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,611

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu sagde Ståle godt nok til Inside, at Kim kunne spille, til han blev 63.. ;-)

    Men jeg tror, at i en klub som FCK, så er det bedst, hvis 1. målmanden også er den yngste i målmandstrioen. For unge spillere har brug for spilletid, og målmandsposten er ikke en, hvor man skifter meget ud. Jesse Joronen vil være 25 år, når han kommer til klubben, og Stephan er næsten 12 år ældre. Så måske en målmand, der aldersmæssigt ligger midt imellem, så Joronen også bliver presset til den daglige træning.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    En ny højreback og forsvars styrmand og vi har holdet til at blive mester næste år. Ryger Santander skal dog erstattes

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,894

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    En ny højreback og forsvars styrmand og vi har holdet til at blive mester næste år. Ryger Santander skal dog erstattes
    Jeg savner også en central midtbanespiller der kan mere offensivt, skaber balance og dom har lederevner. FCK er klart dårligst på den centrale midtbane, hvis vi sammenligner os med BØF og FCM. Samtidig er Kvist ved af være færdig som gårdsanger, Matic er på vej videre og Gregus virker ikke som en spiller, som Ståle satser fuldt ud på.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Som jeg ser det og håber skal vi på rov efter en central forsvarspiller med leder kvaliteter, en højreback, en central midtbanespiller med en smule offensiv flair og en fysisk stærk angriber hvis Santander forlader skuden. Meget af dette afhænger dog af Satander selv. Hvis han vil afsted til sommer, så skal man sku sende ham afsted. Ellers er der sandsynlighed for, at vi ender med en ny Olsen og Ankersen. Og den anden vej, så jeg gerne Vavro afsted på en lejeaftale, og så kan Luftner agere backup til det centraleforsvar. Til den centrale del af banen så jeg gerne, at man skilte sig af med både Matic og Gregus. De har begge gjort det fornuftigt, med både positive og negative aspekter. Det ligner dog bare ikke helt, at de har niveauet til FCK ellers passer de bare ikke rigtigt ind. Hvis man så hentede en centralmidt, så kunne man have Zeca, Kvist, Ny og Keita til de 2 positioner. I angrebet så jeg gerne, at man sendte Pavlovic afsted. Han er uden tvivl en dygtig spiller som har visse kvaliteter. Disse kvaliteter ser dog bare ikke ud til, at passe ind i FCK. Så kunne man have et angreb bestående af (Santander), Pieros og Wind. Og så har man også en Fischer som kan veksle lidt mellem kanten og angrebet.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,550

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    En ny højreback og forsvars styrmand og vi har holdet til at blive mester næste år. Ryger Santander skal dog erstattes
    Jeg tvivler meget på, at vores nuværende problemer alene kan tilskrives Peter Ankersen og de fire, aktive spillere, der har optrådt i midterforsvaret.

    Udover de tre spillere, der efter planen skal sælges, må man forvente afgang af Toutouh og Matic, som begge er droppet af Ståle. Toutouh har vist kontraktudløb, men Matic ville have fået lov til at skifte i dette transfervindue, da Ståle mener, at der er for mange løntunge spillere på hans position (så kan man tænke over, hvordan vi dog er havnet i den situation - og hvorfor Matic kom med på træningslejr ulig Amankwaa, Toutouh og Pusic). Thomsen kan heller ikke være tilfreds med sin situation, og hvis ikke Pavlovic går målamok i resten af sæsonen, bør man konkludere, at potientialet næppe vil indfris i FCK. Og så har jeg ikke engang adresseret problemerne i forsvaret eller på den centrale midt.

    Der bliver stor udskftning til sommer. Men næppe så stor, som man kan håbe - og som formentlig er påkrævet, hvis vi skal komme i spil til titlen.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,884

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tvivler meget på, at vores nuværende problemer alene kan tilskrives Peter Ankersen og de fire, aktive spillere, der har optrådt i midterforsvaret.

    Udover de tre spillere, der efter planen skal sælges, må man forvente afgang af Toutouh og Matic, som begge er droppet af Ståle. Toutouh har vist kontraktudløb, men Matic ville have fået lov til at skifte i dette transfervindue, da Ståle mener, at der er for mange løntunge spillere på hans position (så kan man tænke over, hvordan vi dog er havnet i den situation - og hvorfor Matic kom med på træningslejr ulig Amankwaa, Toutouh og Pusic). Thomsen kan heller ikke være tilfreds med sin situation, og hvis ikke Pavlovic går målamok i resten af sæsonen, bør man konkludere, at potientialet næppe vil indfris i FCK. Og så har jeg ikke engang adresseret problemerne i forsvaret eller på den centrale midt.

    Der bliver stor udskftning til sommer. Men næppe så stor, som man kan håbe - og som formentlig er påkrævet, hvis vi skal komme i spil til titlen.
    Hverken klubben eller Ståle kan tåle, hvis ikke vi er i spil til titlen i næste sæson. Så må og skal der ske noget nyt i klubben. Med dette mener jeg trænerposten.
    De spillere som Ståle ikke ser en fremtid for i klubben, de må væk til sommer. Om det så kommer til at koste klubben nogle penge.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hverken klubben eller Ståle kan tåle, hvis ikke vi er i spil til titlen i næste sæson. Så må og skal der ske noget nyt i klubben. Med dette mener jeg trænerposten.
    De spillere som Ståle ikke ser en fremtid for i klubben, de må væk til sommer. Om det så kommer til at koste klubben nogle penge.
    Hjulmand har lige udtalt at appetitten efter titler er større end nogensinde før.. Holmstrøm er vist gammel skolelære, så håber han rimelig nemt kan lave matematikken :-)

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er meget enig i der skal udskiftning til, vores satsning på Balkan om du vil har slået meget fejl, eneste bekymring jeg har er bare om vi har pengene til det når der formentlig ikke ligger penge og vente i et gruppespil. Har de 2 jyder viljen til at satse ? .

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,894

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er meget enig i der skal udskiftning til, vores satsning på Balkan om du vil har slået meget fejl, eneste bekymring jeg har er bare om vi har pengene til det når der formentlig ikke ligger penge og vente i et gruppespil. Har de 2 jyder viljen til at satse ? .
    De har lige accepteret en af de dyreste handler i FCK’s historie, med løn og sign-on nok i top 2! Det bør være svar nok til alle der forsøger at tale investerings lysten ned. Vi har kun set tegn på det modsatte, alligevel skal vi i perioder igennem trættende økonomiske dommedagsspekulationer. Desuden er den eneste måde jyderne kan få valuta for investeringer i klubben sportslig succes, så de har ikke råd til at skære i budgettet, særligt ikke når FCM og BØF satser stort.

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,884

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    De har lige accepteret en af de dyreste handler i FCK’s historie, med løn og sign-on nok i top 2! Det bør være svar nok til alle der forsøger at tale investerings lysten ned. Vi har kun set tegn på det modsatte, alligevel skal vi i perioder igennem trættende økonomiske dommedagsspekulationer. Desuden er den eneste måde jyderne kan få valuta for investeringer i klubben sportslig succes, så de har ikke råd til at skære i budgettet, særligt ikke når FCM og BØF satser stort.
    Satser stort hvordan? Økonomisk? For så satser vi gigantisk. Deres budgetter er ikke i nærheden af vores. Sat lidt på spidsen, burde der faktisk være plads til sænkning af vores budget, og vi burde stadigvæk kunne kæmpe med om titlen, uagtet de to klubbers nuværende investeringsramme.
    Forskellen ligger i, at vi ser os selv som en europæisk klub, det gør de ikke. Og det koster bare penge, mange penge. At vi er hvor vi er nu, kan til dels tilskrives et uhørt omgang af skader til nøglespillere, samt en scoutingafdeling der ikke har ramt meget rigtigt, rigtig længe desværre.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,894

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Satser stort hvordan? Økonomisk? For så satser vi gigantisk. Deres budgetter er ikke i nærheden af vores. Sat lidt på spidsen, burde der faktisk være plads til sænkning af vores budget, og vi burde stadigvæk kunne kæmpe med om titlen, uagtet de to klubbers nuværende investeringsramme.
    Forskellen ligger i, at vi ser os selv som en europæisk klub, det gør de ikke. Og det koster bare penge, mange penge. At vi er hvor vi er nu, kan til dels tilskrives et uhørt omgang af skader til nøglespillere, samt en scoutingafdeling der ikke har ramt meget rigtigt, rigtig længe desværre.
    Her er jeg så ret uenig med dig i definitionen på "at satse stort" - resten kan vi fint blive enige om - men i min verden, så er det at satse i forretningsverdenen, at man laver store investeringer, i håb om et muligt afkast. FCK/PSE kører med faste budgetter og overskud på driften, både FCM og især Brøndby kører med gigantiske underskud år efter år, i håb om at det på sigt giver afkast. Det er satset efter min mening, og det jeg ville kalde "at satse stort". Skulle FCK/PSE agere på samme måde, så skruede vi tilsvarende op for det sportslige budget i FCK, lad os sige til 200 mio, for at komme op i en europæisk størrelse, hvor mulighederne for indtægter var tilsvarende store, men hvor risikoen også var der efter hvis "det store sats" glipper.

    Og, 200 mio er procentvis et retvisende tal, hvis man sammenligner med BØF's og FCM's budgetter og underskud og vores ditto. Jeg har desuden - og helt bevidst - undladt suggar daddy elementet, da det jo netop er den del, som har gjort de to klubbers "store sportslige satsninger" mulig. Derudover har FCM med vinterens salg flyttet sig rent økonomisk, så de reelt set, kan undfordre FCK's position, særligt hvis man lige skruer lidt ned for blusset. Jeg synes så også, at fyringen af Hørsholt, og omlægningen af direktionen, viser at man ikke har planer om at drosle ned sportsligt.
    Sidst redigeret af Devil : 15.02.18 kl. 12:21

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    De har lige accepteret en af de dyreste handler i FCK’s historie, med løn og sign-on nok i top 2! Det bør være svar nok til alle der forsøger at tale investerings lysten ned. Vi har kun set tegn på det modsatte, alligevel skal vi i perioder igennem trættende økonomiske dommedagsspekulationer. Desuden er den eneste måde jyderne kan få valuta for investeringer i klubben sportslig succes, så de har ikke råd til at skære i budgettet, særligt ikke når FCM og BØF satser stort.
    Læs hva jeg skriver , eneste bekymring JEG har. Hvem fanded snakker om domme dag ??? Jeg tror det har en konsekvens hvis vi ikke kommer i Europa. Mener at huske Ståle udtalt senest i sommer at det var nemmere at komme til Hørsholt om en evt spiller hvis man var kommet i gruppe spil.
    Sidst redigeret af Sir Lanng : 16.02.18 kl. 12:01

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle Solbakken 2021-06-30

    MÅLMÆND
    Stephan Andersen 2019-12-31
    Jesse Joronen 2023-06-30
    FORSVAR
    Nicolai Boilesen 2020-06-30
    Erik Johansson 2021-06-30
    Pierre Bengtsson 2022-06-30
    Michael Lüftner 2022-06-30
    Denis Vavro 2022-06-30
    MIDTBANE
    William Kvist 2020-06-30
    Jan Gregus 2020-06-30
    Rasmus Falk 2020-06-30
    Aboubakar Keita 2020-12-31
    Carlos Zeca 2021-06-30
    Robert Skov 2022-06-30
    ANGRIBER
    Carlo Holse 2021-06-30
    Pieros Sotiriou 2022-06-30
    Jonas Wind 2022-06-30
    Viktor Fischer 2022-12-31

    Udløb
    Kim Christensen 2018-06-30
    Mikael Antonsson 2018-06-30
    Youssef Toutouh 2018-06-30

    Formentlig Solgt
    Robin Olsen 2020-06-30
    Peter Ankersen 2020-06-30
    Federico Santander 2020-06-30
    Mads Roerslev 2021-06-30
    Nicolaj Thomsen 2021-06-30
    Andrija Pavlovic 2021-06-30
    Uroš Matic 2021-06-30
    Sidst redigeret af mssg : 19.02.18 kl. 17:57

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Solgt
    Robin Olsen 2020-06-30
    Peter Ankersen 2020-06-30
    Federico Santander 2020-06-30
    Mads Roerslev 2021-06-30
    Nicolaj Thomsen 2021-06-30
    Andrija Pavlovic 2021-06-30
    Uroš Matic 2021-06-30


    Solgt?? mener du ikke til salg?
    Øvre C'er

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •