Side 24 af 145 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Østriske rygter om Rapid Wien og Pavlovic. https://kurier.at/sport/fussball/and...nter/400028032

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Østriske rygter om Rapid Wien og Pavlovic. https://kurier.at/sport/fussball/and...nter/400028032
    Super.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #348
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg tror nu ikke at klubben vil få held til at finde spillere i Panathinaikos, for det første vil prisen være alt for høj, især nu hvor de mangler penge...og ville klart lige nu hellere se en svensker eller nordmand til klubben frem for en fra syden. Holdet er ved at få lidt mere ro på deres spil efter at de har skulle finde spillet med alle de nye spillere på holdet..det ser meget mere fornuftigt ud, og jeg glæder mig da til den nye sæson hvor alle starter fra 0. Mesterskabet er kun til låns i denne sæson.

    Det eneste jeg virkelig savner.... er det tårnhøje helvede....en angriber ala N`doy som kunne komme ind fra bagerste stolpe og banke den ind. Luftrummet i FCK er rimeligt tyndt p.t. og en sådan spiller er kun at ønske herfra.
    Helt enig. Der er jo nok flere grunde til at vi ser et bedre FCK hold i dette forår og en af dem er at man har fået ryddet lidt ud i de, efter min mening for mange ikke skandinaviske spillere, de har ikke mentaliteten og forstår ikke hvad det vil sige at spille for FCK. Det er ikke en hyggeklub eller en hyggeliga, det kræver hårdt arbejde i hver kamp og træning. Alle skandinaviske spillere ved hvad det vil sige at spille for FCK og de drømmer alle om det. De bedste FCK hold i historien har alle haft minimalt med ikke skandinaviske spillere som stamspillere. 06-07 havde 1 ikke skandinaviske spiller i start 11. 10-11 havde 4 hvor af en af dem havde spillet i en årrækken inden. 16-17 havde 1. Til sammenligning havde vi i efteråret 7. Det går ikke at have overtal af ikke skandinaviske spillere, i hvert fald kke hos os. Det synes jeg det lidt har vist.

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Helt enig. Der er jo nok flere grunde til at vi ser et bedre FCK hold i dette forår og en af dem er at man har fået ryddet lidt ud i de, efter min mening for mange ikke skandinaviske spillere, de har ikke mentaliteten og forstår ikke hvad det vil sige at spille for FCK. Det er ikke en hyggeklub eller en hyggeliga, det kræver hårdt arbejde i hver kamp og træning. Alle skandinaviske spillere ved hvad det vil sige at spille for FCK og de drømmer alle om det. De bedste FCK hold i historien har alle haft minimalt med ikke skandinaviske spillere som stamspillere. 06-07 havde 1 ikke skandinaviske spiller i start 11. 10-11 havde 4 hvor af en af dem havde spillet i en årrækken inden. 16-17 havde 1. Til sammenligning havde vi i efteråret 7. Det går ikke at have overtal af ikke skandinaviske spillere, i hvert fald kke hos os. Det synes jeg det lidt har vist.
    Jeg er meget enig med hensyn til at det er godt med skandinaviske spillere i FCK.

    Jeg kan huske Ståle har sagt at det ikke gør noget for ham at hente spillere fra Øst Europa eller de varme lande frem for F.eks. Sverige eller Norge. Det statement forstår jeg slet ikke. Javel man kan være heldig at ramme plet som F.eks. Zeca og tildels Verbic som jo først rigtig slog igennem da NJ blev solgt. Men i langt de fleste tilfælde vil det kræve alt for meget tilvending.

    Mon ikke Ståle skifter transfer strategi (forhåbentligt).

    Derudover har jeg aldrig rigtig været imponeret over Sotiriou, selvom han scoret en del mål, men har tilgengæld også brændt sindssygt mange chancer. Og når man så ser hvad en Jonas Wind har budt ind med at flotte præstationer så sidder man bare med en underlig fornemmelse over de præstationer Sotiriou har leveret når man nu har betalt mange millioner for ham.

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig med hensyn til at det er godt med skandinaviske spillere i FCK.

    Jeg kan huske Ståle har sagt at det ikke gør noget for ham at hente spillere fra Øst Europa eller de varme lande frem for F.eks. Sverige eller Norge. Det statement forstår jeg slet ikke. Javel man kan være heldig at ramme plet som F.eks. Zeca og tildels Verbic som jo først rigtig slog igennem da NJ blev solgt. Men i langt de fleste tilfælde vil det kræve alt for meget tilvending.

    Mon ikke Ståle skifter transfer strategi (forhåbentligt).

    Derudover har jeg aldrig rigtig været imponeret over Sotiriou, selvom han scoret en del mål, men har tilgengæld også brændt sindssygt mange chancer. Og når man så ser hvad en Jonas Wind har budt ind med at flotte præstationer så sidder man bare med en underlig fornemmelse over de præstationer Sotiriou har leveret når man nu har betalt mange millioner for ham.
    Der er ingen tvivl om at det er lidt af en gåde med Pieros. Han er vel faktisk den angriber der har scoret flest mål for os i sin debutsæson. Han er i hvert fald den anden meste i Superligaen for os. Men som du siger har han virkelig godt nok også brændt mange store chancer som jo faktisk har kostet os nederlag. Bla. I Odense. Han havde vist også et par stykker i Brøndby kampene og mod FCM i seneste kamp i Herning. Jeg vil dog egentlig sige at jeg synes han skal have et halvt år til for at bevise sig. Vi beholder formentlig Santander og vi ved at Viktor skal spille deroppe og nu også Jonas Wind. Så jeg synes vi er fint besat der. Måske kommer Bendtner dog. Vi får se.

    En anden ting. Jeg hørte igår på TV3 Sport efter kampen, at Poul Hansen havde lavet en beregning der viser, at havde vi haft samme (normale) pointsnit i efteråret som vi har her i foråret så havde vi lagt delt toer på 70 point med FCM. Dette er velogmærke efter at vi har tabt to gange til dem og en enkelt gang til BIF i foråret. Det er jo helt vildt. Det siger lidt om hvor elendigt et efterår vi havde. Desværre.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Skandinaviske spillere har lettere ved at indgå i kulturen. Men det er såvidt også det jeg ser som deres forspring. På banen er det et spørgsmål om at vi har satset på unge spillere fra Østeuropa som ikke var spillet et system der tilnærmelsesvis minder om vores eget. Det har stort set intet at gøre med deres ophav, men alt at gøre med deres erfaring som fodboldspiller, erfaring i med at flytte til udlandet, erfaring med systemet man skal spille og klubbens erfaring med integration af spillerne så spillerne ikke føler deres egne problemer så store - og vigtigst... Kvaliteten af den enkelte spiller!
    Vores scouting er omlagt til at vi skal ramme de helt store stjerner før det glimter, og med det kommer risiko.

    Desværre har vi haft en alt for nonchalant tilgang til udskiftningen af Zanka, Cornelius og Delaney. Samtidig blev vi ramt af et hav af skader, og mange spillere havde ikke den nødvendige sult til at give 110% i kampene.

    Snakken om geografien bliver først interessant når vi snakker Mussis, da han faktisk er blevet en succes i Argentina - efter at været vraget i Europa.
    Men han kom fed, lad og ville spille sig i form. Her vil jeg mene at han mindst var dobbelt så meget skyld i det som nogen eller noget andet. Klubben havde undervurderet opgaven, og ligeledes havde han.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #352
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Østriske rygter om Rapid Wien og Pavlovic. https://kurier.at/sport/fussball/and...nter/400028032
    Nu også fanget af et dansk medie.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7135140

  12. #353
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Skandinaviske spillere har lettere ved at indgå i kulturen. Men det er såvidt også det jeg ser som deres forspring. På banen er det et spørgsmål om at vi har satset på unge spillere fra Østeuropa som ikke var spillet et system der tilnærmelsesvis minder om vores eget. Det har stort set intet at gøre med deres ophav, men alt at gøre med deres erfaring som fodboldspiller, erfaring i med at flytte til udlandet, erfaring med systemet man skal spille og klubbens erfaring med integration af spillerne så spillerne ikke føler deres egne problemer så store - og vigtigst... Kvaliteten af den enkelte spiller!
    Vores scouting er omlagt til at vi skal ramme de helt store stjerner før det glimter, og med det kommer risiko.

    Desværre har vi haft en alt for nonchalant tilgang til udskiftningen af Zanka, Cornelius og Delaney. Samtidig blev vi ramt af et hav af skader, og mange spillere havde ikke den nødvendige sult til at give 110% i kampene.

    Snakken om geografien bliver først interessant når vi snakker Mussis, da han faktisk er blevet en succes i Argentina - efter at været vraget i Europa.
    Men han kom fed, lad og ville spille sig i form. Her vil jeg mene at han mindst var dobbelt så meget skyld i det som nogen eller noget andet. Klubben havde undervurderet opgaven, og ligeledes havde han.
    Succes og succes. Han har deltaget ved VM for klubhold, hvilket sikkert var en stor oplevelse. Den gode Franco har dog ikke været en del af truppen hos San Lorenzo, siden d. 26. september 2017.

    https://www.transfermarkt.com/franco.../spieler/74821

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Skandinaviske spillere har lettere ved at indgå i kulturen. Men det er såvidt også det jeg ser som deres forspring. På banen er det et spørgsmål om at vi har satset på unge spillere fra Østeuropa som ikke var spillet et system der tilnærmelsesvis minder om vores eget. Det har stort set intet at gøre med deres ophav, men alt at gøre med deres erfaring som fodboldspiller, erfaring i med at flytte til udlandet, erfaring med systemet man skal spille og klubbens erfaring med integration af spillerne så spillerne ikke føler deres egne problemer så store - og vigtigst... Kvaliteten af den enkelte spiller!
    Vores scouting er omlagt til at vi skal ramme de helt store stjerner før det glimter, og med det kommer risiko.

    Desværre har vi haft en alt for nonchalant tilgang til udskiftningen af Zanka, Cornelius og Delaney. Samtidig blev vi ramt af et hav af skader, og mange spillere havde ikke den nødvendige sult til at give 110% i kampene.

    Snakken om geografien bliver først interessant når vi snakker Mussis, da han faktisk er blevet en succes i Argentina - efter at været vraget i Europa.
    Men han kom fed, lad og ville spille sig i form. Her vil jeg mene at han mindst var dobbelt så meget skyld i det som nogen eller noget andet. Klubben havde undervurderet opgaven, og ligeledes havde han.
    Ja ja, men det er klart at man ikke burde lave sådan et nummer igen. At hente uerfarne ikke skandinaviske spillere ind til at erstatte så store spillere som forlod os var virkelig helt håbløst. Så vil jeg faktisk hellere at man køber en lidt ‘dårligere’ skandinavisk spiller som har større sandsynlighed for at præstere fra dag et. I det mindste indtil at man har styr på det nye hieraki hvor man så kan supplere med ikke skandinaviske spillere som helt sikkert godt kan blive en gevinst, hvis altså hierakiet og kulturen er på plads. Og så synes jeg mam skal kigge mere mod Sydamerika. Den eneste reelle fiasko vi har haft derfra var Mussis. Måske Ailton qua prisen, men selv han var en gevinst i perioder.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #355
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    "- Efter interne stridigheder og sportslig skuffelse er både Pavlovic og den tidligere Sturm Graz-spiller Uros Matic blevet sat på transferlisten, og det kan hjælpe os økonomisk med Pavlovic, siger Bickel."

    Er der nogen som kan uddybe ovenstående citat fra EB?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #356
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    "- Efter interne stridigheder og sportslig skuffelse er både Pavlovic og den tidligere Sturm Graz-spiller Uros Matic blevet sat på transferlisten, og det kan hjælpe os økonomisk med Pavlovic, siger Bickel."

    Er der nogen som kan uddybe ovenstående citat fra EB?
    Det med Pavlovic og Matic på transferlisten er skrevet af journalisten i den oprindelige artikel, kun "Det kan hjælpe os økonomisk" er rent faktisk et citat fra Fredy Bickel. Og det er jo bare at en spiller der sidder udenfor og har fået at vide at han godt må finde en ny klub er billigere end en spiller med sportslig succes.

  18. #357
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg ved fra kilder at begge spillere har vist dårlig attituder eller lignende gennem længere tid. Læg dertil at de sportsligt har været ligeså pinlige.

    Personligt er jeg glad for at man slipper af med begge to. Og uden igen at blive kaldt racistisk at man også holder sig fra spillere fra de egne af. Jeg sagde det fra starten af og har gennem kilder i klubben hørt mange forskellige ting. Bla. Om klikedannelser og lignende mellem spillerne fra Balkan/Østeuropa. Alt efter hvad man vil kalde det. Dette duer simpelthen ikke.
    Forhåbentlig har vores manager også indset det nu.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #358
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det med Pavlovic og Matic på transferlisten er skrevet af journalisten i den oprindelige artikel, kun "Det kan hjælpe os økonomisk" er rent faktisk et citat fra Fredy Bickel. Og det er jo bare at en spiller der sidder udenfor og har fået at vide at han godt må finde en ny klub er billigere end en spiller med sportslig succes.
    Nu var det mere udtalelsen om de interne stridigheder :-) Det er ikke noget, jeg tidligere har hørt omtalt..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #359
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er tilsyneladende - og ikke overraskende - også serbisk interesse for Pavlovic.

    https://twitter.com/michelwd/status/990277988045422595
    Mvh.
    Dane

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #360
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg ved fra kilder at begge spillere har vist dårlig attituder eller lignende gennem længere tid. Læg dertil at de sportsligt har været ligeså pinlige.

    Personligt er jeg glad for at man slipper af med begge to. Og uden igen at blive kaldt racistisk at man også holder sig fra spillere fra de egne af. Jeg sagde det fra starten af og har gennem kilder i klubben hørt mange forskellige ting. Bla. Om klikedannelser og lignende mellem spillerne fra Balkan/Østeuropa. Alt efter hvad man vil kalde det. Dette duer simpelthen ikke.
    Forhåbentlig har vores manager også indset det nu.
    Det er jo ikke unormalt med 'kliker' når der er flere fra samme egne som en selv.

    Selv når vi har haft flere svenskere og nordmænd på holdet, har de holdt sig mere til hinanden. Det tror jeg nu er ganske naturligt, og ikke noget man bør lægge særlig meget i. At både Pavlovic og Matic så ikke er gode nok fodboldspillere til FCK, se dét er noget man skal lægge noget i, og også derfor de ikke spiller og skal videre nu.

    Bekymrende hvordan man kan fejlcaste spillere SÅ meget.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •