Side 26 af 145 FørsteFørste ... 16232425262728293676126 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg tror Ståle havde spillet ham alligevel!



    Men som du nævner handler det om at gøre sit arbejde rigtigt. Det er jo fuldstændig ligegyldigt om du fokusere på Sudan, Thailand, Spanien, Sverige eller Uruguay hvis du ikke gør din scouting ordentligt. Drop den tåbelige tankegang om at man ikke kan finde, eller integrere spillere fra Østeuropa på et niveau som vores, når du så åbenlyst kan finde spillere som fuldstændig gennemsmadre den logik.
    Hvad snakker du om? Hvor har jeg sagt at man ikke generelt kan finde gode spillere derfra? Man kan finde fantastiske spillere. Historien har vist at de IKKE VIRKER I FCK. DERFOR drop det marked, i det mindste for en stund og fokusere på de markeder der har været en succes. Skandinavien og Sydamerika. Har aldrig nogensinde sagt at der ikke findes gode spillere derfra. Bare ikke til os.

  2. #377
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvad snakker du om? Hvor har jeg sagt at man ikke generelt kan finde gode spillere derfra? Man kan finde fantastiske spillere. Historien har vist at de IKKE VIRKER I FCK. DERFOR drop det marked, i det mindste for en stund og fokusere på de markeder der har været en succes. Skandinavien og Sydamerika. Har aldrig nogensinde sagt at der ikke findes gode spillere derfra. Bare ikke til os.
    Har du overvejet hvor få spillere du omtaler når du fokusere på Østeuropæere i FCK? Det er så spinkelt et grundlag, og det skyldes primært den enkelte spiller. Hvis du kigger succesraten procentvis er det et stort udslag, men det er også kun fordi antallet af spillere er så lavt.

    Hvis vi scouter folk som Marvin Pourie og Johnny Thomsen i Danmark skal der også være plads til floppe med Matic og Pavlovic.

    Hvem er det af de spillere jeg nævnte før som ikke er gode nok til os? De er alle sammen fra Østeuropa.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Problemet er bare at FCK har brændt nallerne på det marked. Hvor mange har været store profiler i FCK? Pospech? Semi Verbic? Nævn venligst ikke Sionko fordi han havde et godt EM 08. Det har intet at gøre med FCK. Han sad for det meste på bænken fordi William skulle spille.
    Ville elske at sige at markedet Balkan/Østeuropa var en mark fuldt at guld. Det er det bare ikke. Af mange grunde. Mentalitetsforskelle og simpelthen bare mangel på niveau er to af dem. Derfor siger jeg at mam burde holde sig derfra som FCK. Det har aldrig været et godt match.
    Ahem. Manden spillede 88 kampe på 2,5 år i FCK (13 mål og 15 assist) - nuvel, han var ingen FCK legende - men han spillede sgu godt i København. Mindes bl.a. et straffespark han fik tildelt Grønkjær scorede på der sendte os videre fra... UEFA Cup gruppespil?

    Vil sammenligne ham lidt med Verbic, enkelte brandkampe og ellers en stabil spiller på Superliga niveau.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  5. #379
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tipsbladet skriver, at Mads Albæk kan forlade sin tyske klub Kaiserslautern til sommer på fri transfer, siden klubben rykker ned fra 2. Bundesliga.

    Jeg kunne godt se Albæk komme til FCK og være back-up for Zeca på den centrale defensive midtbane. Må desværre sige at Kvist er ved at være over the hill, og tror ikke, han spillemæssigt kommer til at følge med i næste sæson. Allerede i dette forår har han halset efter mange modstandere, og skal vi spille i Europa efter sommerferien, tror jeg ikke at han kommer til at stå distancen.

    Albæk har ikke spillet meget i Kaiserslautern, da han har været skadet, men han har været klar den seneste måneds tid. Han kan dække begge positioner på den centrale midtbane, og han har stadig en god pasningsfod à la Gregus.

    Hvis vi skal have et "low-cost" transfervindue, hvor man bruger en del af budgettet på at blandt andet sikre Santanders forlængelse, hente en ny højre back og en ny 3. målmand, samt dække af for evt. uventede salg, så kunne Albæk være en mulighed.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kiwi! Vi skal aldrig have et "low-cost" transfervindue! Vi har massere spillere som stopper, og nu skal vi hæve niveauet på holdet, både i form af konkurrence og bredde. Samtidig skal vi fremtidssikre så vi kan sælge I de kommende vinduer!

    "low-cost" er det værst tænkelige scenario for fans! Med mindre det betyder egen avl, og vi skal bruge mere end det!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #381
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ja low cost er der nok ikke mange, som er interesseret i. Men low cost kan nok tolkes, som at der formentlig/forhåbentlig ikke kommer til at ske meget i dette vindue.

    Det helt store spørgsmålstegn er selvfølgelig Santander. Sælges han, skal det være dyrt, og der SKAL købes kvalitet ind. Aller helst bliver han her forhåbentlig, men attituden sidst kunne måske tyde på, at han er ved at være klar til at komme videre. Selvom han er voresmåske vigtigste spiller pt, så skal vi nok passe på med ikke at holde ham for længe rent psykologisk.

    Ståle har senest stillet spørgsmåltegn ved, om Ankersen overhovedet kan sælges pt. Men hvis han som forventet ryger, så tror jeg ikke udskrivningen på en ny højre back bliver større end 10 mio kr (1-1,5 mio euro), hvilket bør kunne sikre en solid back.

    Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt vi skal hente en på den centrale midt. Matic må forventes solgt, men måske Keita er klar til at tage over. Så har vi Kvist, Zeca, Gregus, Keita og evt. Falk. Det bør være nok. Albæk kunne være en billig løsning til bredden, men om han styrker os i topniveauet kan jeg være i tvivl om. Er han ikke på et punkt i karrieren, hvor han skal hjem til FCM eller eventuelt endnu længere ned som Sønderjyske, OB, AAB eller lignende?

    Det kan blive et meget meget stille vindue.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Succes og succes. Han har deltaget ved VM for klubhold, hvilket sikkert var en stor oplevelse. Den gode Franco har dog ikke været en del af truppen hos San Lorenzo, siden d. 26. september 2017.

    https://www.transfermarkt.com/franco.../spieler/74821
    Han har været langtidsskadet. Inden da var han fast mand.

    EDIT: Hov, sorry, det var allerede blevet påpeget højere oppe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #383
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja low cost er der nok ikke mange, som er interesseret i. Men low cost kan nok tolkes, som at der formentlig/forhåbentlig ikke kommer til at ske meget i dette vindue.

    Det helt store spørgsmålstegn er selvfølgelig Santander. Sælges han, skal det være dyrt, og der SKAL købes kvalitet ind. Aller helst bliver han her forhåbentlig, men attituden sidst kunne måske tyde på, at han er ved at være klar til at komme videre. Selvom han er voresmåske vigtigste spiller pt, så skal vi nok passe på med ikke at holde ham for længe rent psykologisk.

    Ståle har senest stillet spørgsmåltegn ved, om Ankersen overhovedet kan sælges pt. Men hvis han som forventet ryger, så tror jeg ikke udskrivningen på en ny højre back bliver større end 10 mio kr (1-1,5 mio euro), hvilket bør kunne sikre en solid back.

    Jeg er meget i tvivl om, hvorvidt vi skal hente en på den centrale midt. Matic må forventes solgt, men måske Keita er klar til at tage over. Så har vi Kvist, Zeca, Gregus, Keita og evt. Falk. Det bør være nok. Albæk kunne være en billig løsning til bredden, men om han styrker os i topniveauet kan jeg være i tvivl om. Er han ikke på et punkt i karrieren, hvor han skal hjem til FCM eller eventuelt endnu længere ned som Sønderjyske, OB, AAB eller lignende?

    Det kan blive et meget meget stille vindue.
    Jeg kan ikke se, hvorfor Ståle skulle gå tilbage til en midt-midt bestående af de fire spillere, du nævner der. Ej heller kan jeg se, hvorfor Falk kun skulle være back-up. Kvist og Gregus har været helt fit og kampklar hele foråret, og alligevel har Falk spillet centralt foran dem. Vi ved, at Ståle også leger lidt med tanken om Thomsen centralt. Det vidner i mine øjne om, at han har låst sig fast på en ny konstellation af spillertyper på den centrale midt.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #384
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ahem. Manden spillede 88 kampe på 2,5 år i FCK (13 mål og 15 assist) - nuvel, han var ingen FCK legende - men han spillede sgu godt i København. Mindes bl.a. et straffespark han fik tildelt Grønkjær scorede på der sendte os videre fra... UEFA Cup gruppespil?

    Vil sammenligne ham lidt med Verbic, enkelte brandkampe og ellers en stabil spiller på Superliga niveau.
    Og han blev vel at mærke valgt til årets spiller i FCK i 2008. Hvorfor Sionko røg ud på bænken den efterfølgende sæson er en af de gåder, som Ståle gerne måtte løfte sløret for, for det virkede yderst mærkeligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #385
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg kan ikke se, hvorfor Ståle skulle gå tilbage til en midt-midt bestående af de fire spillere, du nævner der. Ej heller kan jeg se, hvorfor Falk kun skulle være back-up. Kvist og Gregus har været helt fit og kampklar hele foråret, og alligevel har Falk spillet centralt foran dem. Vi ved, at Ståle også leger lidt med tanken om Thomsen centralt. Det vidner i mine øjne om, at han har låst sig fast på en ny konstellation af spillertyper på den centrale midt.
    Du har ret. Jeg har bare ikke vænnet mig til tanken om Falk centralt, idet jeg stadig ser dette som en kæmpe fejl.

    Men med Falk og Thomsen som kandidater centralt, så understreger det nok, at sandsynligheden for et køb centralt er endnu mindre.

  17. #386
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    BT skriver at Pavlovic ryger til Rapid Wien for omkring 10 mio kr.

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-her-er-prisen
    Vil altid elske Ståle

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #387
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ahem. Manden spillede 88 kampe på 2,5 år i FCK (13 mål og 15 assist) - nuvel, han var ingen FCK legende - men han spillede sgu godt i København. Mindes bl.a. et straffespark han fik tildelt Grønkjær scorede på der sendte os videre fra... UEFA Cup gruppespil?

    Vil sammenligne ham lidt med Verbic, enkelte brandkampe og ellers en stabil spiller på Superliga niveau.
    Tillykke til Libor Sionko for at fremtvinge et straffespark mod Lens, lave 9 mål og 9 assist i 53 SL kampe samt med at han af fansene blev kåret til årets spiller i 2008. Kasper Kusk lavede 12 mål og 9 assist i 58 SL kampe.. Derudover er der jo nok en grund til at man er igang med at muge ud i truppen og finde tilbage til en skandinavisk stamme. En ekspert som Lars Jacobsen og andre står ligeledes på skærmen og mener det samme. Husk nu på det.

    PS. Jeg vil råde de folk der ikke er enig med mig til at læse denne her artikel. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...guldet/6827072
    Sidst redigeret af Romme : 29.04.18 kl. 12:40

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Tillykke til Libor Sionko med at han af fansene blev kårer til årets spiller i 2008. Der var godt nok heller ikke meget at glæde sig over for FCK i 2008. Derudover er der jo nok en grund til at man er igang med at muge ud i truppen og finde tilbage til en skandinavisk stamme. En ekspert som Lars Jacobsen og andre står ligeledes på skærmen og mener det samme. Husk nu på det.
    Få lige Lars Jacobsen til at svare på om man skal droppe sin scouting i Østeuropa, fordi spillerne derfra; aldrig bliver et godt match. Det sker næppe....

    Vi vil tilbage til en stamme af spillere med høj kvalitet, uagtet om Viktor Fischer oprindeligt var fra Romanien eller Århus. Pavlovic, Matic har ikke kvaliteten, og må ud.

    I øvrigt er Sionkos og andre enkeltstående tilfældes skæbne ligegyldige, når debatten handler om hvorvidt et om et område så stort med så imponerende spillere bag sig, kan producere spillere der er gode nok til FCK.

    Du må simpelthen stoppe din snævre vinkel og indse at der er så mange verdensklasse spillere i Østeuropa at begrundelsen 'de passer ikke I FCK' må droppes. Du nærmer dig troll-status med dit synspunkt.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Få lige Lars Jacobsen til at svare på om man skal droppe sin scouting i Østeuropa, fordi spillerne derfra; aldrig bliver et godt match. Det sker næppe....

    Vi vil tilbage til en stamme af spillere med høj kvalitet, uagtet om Viktor Fischer oprindeligt var fra Romanien eller Århus. Pavlovic, Matic har ikke kvaliteten, og må ud.

    I øvrigt er Sionkos og andre enkeltstående tilfældes skæbne ligegyldige, når debatten handler om hvorvidt et om et område så stort med så imponerende spillere bag sig, kan producere spillere der er gode nok til FCK.

    Du må simpelthen stoppe din snævre vinkel og indse at der er så mange verdensklasse spillere i Østeuropa at begrundelsen 'de passer ikke I FCK' må droppes. Du nærmer dig troll-status med dit synspunkt.
    Pospech. Sionko. Verbic. Det var 3. Vi mangler cirka 17 spillere. Er der andre der skal nævnes? Nej vel.

    Lad os nævne de ikke danske skandinaviske spillere. Jeg starter gerne.

    Wiland. Olsen. Johansson. Antonsson. Wendt. Bengtsson. Augustinusson. Linderoth. Allbäck. Hangeland. Solbakken. Myhre. Skal jeg fortsætte? Tendensen er klar.

  23. #390
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Pospech. Sionko. Verbic. Det var 3. Vi mangler cirka 17 spillere. Er der andre der skal nævnes? Nej vel.

    Lad os nævne de ikke danske skandinaviske spillere. Jeg starter gerne.

    Wiland. Olsen. Johansson. Antonsson. Wendt. Bengtsson. Augustinusson. Linderoth. Allbäck. Hangeland. Solbakken. Myhre. Skal jeg fortsætte? Tendensen er klar.
    Hvad er det helt præcist, der går FCK til en upassende klub for sydøst- og østeuropæere? Når nu der findes dusinvis af succesfulde spillere i f.eks. belgisk fodbold.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •