Side 30 af 145 FørsteFørste ... 20272829303132334080130 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Saba Lobjanidze fra Randers har virkelig oppet sig i foråret på venstrekanten. Han er 23 år og kunne være en forholdsvist billig mulighed, hvis der skal hentes en bobler til kanten. Han er meget målsøgende, men han er selvfølgelig fra Østeuropa :)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #437
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    men han er selvfølgelig fra Østeuropa :)
    Please, don't. Jeg magter det ikke en gang til.
    Vil altid elske Ståle


  4. #438
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Sætter lige lidt flere tal på.

    Andelen af minutter til spillere, der IKKE er fra Danmark, Norge, Sverige eller Island gennem klubbens historie, med markering af om vi blev mestre eller ej.



    Man ser jo en TYDELIG sammenhæng... (dvs. det gør man ikke)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  5. #439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der render også en ung spiller fra Rumænien rundt i Esbjerg med et ganske fornuftigt målsnit..Adrian Petre

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #440
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Sætter lige lidt flere tal på.

    Andelen af minutter til spillere, der IKKE er fra Danmark, Norge, Sverige eller Island gennem klubbens historie, med markering af om vi blev mestre eller ej.



    Man ser jo en TYDELIG sammenhæng... (dvs. det gør man ikke)
    Spædende læsning. Det ser da i hvert fald ud til at vi ikke burde komme over de 20 procent, for i de sæsoner vi har været det har vi tabt 4 mesterskaber mens når vi har været under det har vundet 7 af vores 12 mesterskaber hvilket er cirka 60 procent af vores mesterskaber. Som jeg lige ser det. Interessant :)
    Sidst redigeret af Romme : 30.04.18 kl. 14:51

  8. #441
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Spædende læsning. Det ser da i hvert fald ud til at vi ikke burde komme over de 20 procent, for i de sæsoner vi har været det har vi tabt 4 mesterskaber mens når vi har været under det har vundet 7 af vores 12 mesterskaber. Som jeg lige ser det. Interessant :)
    Eller omvendt. Når vi er over 20 procent har vi vundet 55% (5/9) af sæsonerne og når vi er under har vi kun vundet guld i 41% (7/17).

    Jeg tror at Ståle skal direkte til Balkan hurtigst muligt.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #442
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Eller omvendt. Når vi er over 20 procent har vi vundet 55% (5/9) af sæsonerne og når vi er under har vi kun vundet guld i 41% (7/17).

    Jeg tror at Ståle skal direkte til Balkan hurtigst muligt.
    Ja men vi må jo ikke medregne 90'erne ifølge Ailton. Det var jo en anden tid (i FCK) :)

    Men ja, man kan se statistikker på mange måder :)

  11. #443
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    .
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. #444
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgehrcke Se meddelelser
    Der render også en ung spiller fra Rumænien rundt i Esbjerg med et ganske fornuftigt målsnit..Adrian Petre
    Jeg kender ham overhovedet ikke, men alene en Google søgning gør, at jeg finder ham interessant. 1.88 høj, kun 20 år gammel og et rigtigt pænt målsnit. Vi har selvfølgelig Jonas Wind og Carlo Holse, som vi forventer os meget af, og skal vi have en ekstra ind, bliver det nok en spiller, der kan gøre en forskel fra dag 1.

    Ikke desto mindre - er der nogen, der kan fortælle lidt mere om Adrian Petre?
    Vil altid elske Ståle

  13. #445
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Petre var nummer to på topscorerlisten i den næstbedste rumænske række i sidste sæson med 29 kampe/28 mål. Esbjerg betalte angiveligt 3-4 millioner kroner for ham og har ham på kontrakt frem til 2021, men med deres skrækkelige økonomi kan de især ved en misset oprykning til superligaen være tvunget til at sælge Petre såvel som andre af deres unge talenter (Dreyer, Højbjerg, Brink først og fremmest).

    Jeg har ikke selv set Petre spille, men jeg kender Esbjerg-fans, der ikke var specielt imponerede af ham i efteråret, hvor han også en overgang røg ud af holdet. Efter 11 runder havde han scoret ét mål - på straffespark. Han startede også foråret på bænken, men fik chancen mod Nykøbing og scorede hattrick. Det er som sagt kun baseret på det, jeg har hørt, men umiddelbart lyder han ikke som den klassiske hårdtarbejdende Ståle-angriber, og jeg tror ikke, han er klar til en klub på vores niveau. Måske som reserve, men der har vi jo allerede Wind.
    HIC SUNT LEONES

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #446
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Petre var nummer to på topscorerlisten i den næstbedste rumænske række i sidste sæson med 29 kampe/28 mål. Esbjerg betalte angiveligt 3-4 millioner kroner for ham og har ham på kontrakt frem til 2021, men med deres skrækkelige økonomi kan de især ved en misset oprykning til superligaen være tvunget til at sælge Petre såvel som andre af deres unge talenter (Dreyer, Højbjerg, Brink først og fremmest).

    Jeg har ikke selv set Petre spille, men jeg kender Esbjerg-fans, der ikke var specielt imponerede af ham i efteråret, hvor han også en overgang røg ud af holdet. Efter 11 runder havde han scoret ét mål - på straffespark. Han startede også foråret på bænken, men fik chancen mod Nykøbing og scorede hattrick. Det er som sagt kun baseret på det, jeg har hørt, men umiddelbart lyder han ikke som den klassiske hårdtarbejdende Ståle-angriber, og jeg tror ikke, han er klar til en klub på vores niveau. Måske som reserve, men der har vi jo allerede Wind.
    Tak for svar. Du har ret i, at det nok ikke er en spiller, vi har behov for, og derfor heller ikke går efter. Men alligevel spændende at høre, hvad der rør sig i de underliggende divisioner. Min viden er oftest begrænset til Superligaen.
    Vil altid elske Ståle

  16. #447
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ja men vi må jo ikke medregne 90'erne ifølge Ailton. Det var jo en anden tid (i FCK) :)

    Men ja, man kan se statistikker på mange måder :)
    Åh min forsmåede lille ven, Ailton bestemmer skam ikke hvad der må medregnes hverken af spillere eller sæsoner ;)

    Jeg mener blot at man må kigge på nyere tid. Modargumenter mig da alt du føler for!

    Du kunne os ha valgt at takke mig for at bruge min tid på at tælle spillere, så du ikke behøver gætte dig frem til tal.. Man ja, man kan se indlæg på mange måder :)

    Hvad man derimod ikke kan diskutere er, at det at medtage 90'erne i din analyse af mesterskaber vundet, og efterfølgende påstå at de selv samme år ikke må medregnes, mildt sagt er en smule fjollet ;)

    Og hvis vi holder 90'erne ude af regnestykket så har vi tabt præcis lige mange mesterskaber som vi har vundet, uanset om der har været under eller over 20% ikke skandinaviske spillere på holdet. Dog kan du stadig konkluderer at vi har vundet omkring 56% af vores mesterskaber i det nye årtusinde med mindre end 20%, hvilket jo alt efter hvordan man ser det, ihvertfald er en procentsats. Om den fortæller os noget rigtig, hælder jeg nok mest til det ougar skrev.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #448
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Åh min forsmåede lille ven, Ailton bestemmer skam ikke hvad der må medregnes hverken af spillere eller sæsoner ;)

    Jeg mener blot at man må kigge på nyere tid. Modargumenter mig da alt du føler for!

    Du kunne os ha valgt at takke mig for at bruge min tid på at tælle spillere, så du ikke behøver gætte dig frem til tal.. Man ja, man kan se indlæg på mange måder :)

    Hvad man derimod ikke kan diskutere er, at det at medtage 90'erne i din analyse af mesterskaber vundet, og efterfølgende påstå at de selv samme år ikke må medregnes, mildt sagt er en smule fjollet ;)

    Og hvis vi holder 90'erne ude af regnestykket så har vi tabt præcis lige mange mesterskaber som vi har vundet, uanset om der har været under eller over 20% ikke skandinaviske spillere på holdet. Dog kan du stadig konkluderer at vi har vundet omkring 56% af vores mesterskaber i det nye årtusinde med mindre end 20%, hvilket jo alt efter hvordan man ser det, ihvertfald er en procentsats. Om den fortæller os noget rigtig, hælder jeg nok mest til det ougar skrev.

    Hvorfor skal jeg takke en person for noget når personen enten ikke kan tælle eller bevidst undlader spillere? Der mangler jo spillere på din liste, noget andre brugere også gjorde dig opmærksom på. Ikke sandt.

  19. #449
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvorfor skal jeg takke en person for noget når personen enten ikke kan tælle eller bevidst undlader spillere? Der mangler jo spillere på din liste, noget andre brugere også gjorde dig opmærksom på. Ikke sandt.
    Og da det med ikke at kunne tælle eller at undlade spillere er en dårlig ting, får vi så den der liste over de 20 østeuropæere du har refereret til et par gange efterhånden? Du kan jo starte med Ailtons liste og så bare tilføje resten.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #450
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Og da det med ikke at kunne tælle eller at undlade spillere er en dårlig ting, får vi så den der liste over de 20 østeuropæere du har refereret til et par gange efterhånden? Du kan jo starte med Ailtons liste og så bare tilføje resten.
    Jeg er fristet af at få sat tingene på plads, men jeg har lovet andre brugere og ikke mindst mig selv ikke at sige et ord mere om den sag. Folk kender min mening om tingene, tiden må vise om jeg får ret i det jeg tror er ved at ske. Jeg har ikke mere at tilføje.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •