Side 33 af 145 FørsteFørste ... 23303132333435364383133 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Den optimale løsning for både ham og FCK vel at skyde Santander afsted til sommer og så lade ham være førsteangriber fra dag et. Eller at holde Santander indtil januar og hente Bendtner når den norske sæson dermed er ovre.
    Jeg kunne sagtens se Nicklas og Santander spille sammen på toppen. Vi havde lidt diskussionen da Andreas og Santa skulle spille sammen. Man kan så sige at Nicklas og Andreas er lidt forskellige spilletyper, Nicklas er i hvert fald bedre til at spille langs jorden med ryggen til målet ligesom Santa kan det, hvor Andreas nok er mere powerspiller. Men jeg tror sagtens de to kan spille sammen, det handler nok bare om at få arbejdet automatismerne ind.

    Jeg bider også mærke i at Nicklas siger at han gerne vil komme til FCK i en tilstand hvor han kan hjælpe holdet og ikke bare for at kunne sige at han kom hjem og sluttede i FCK. Det er positivt, det kunne da i hvert fald godt være at det er noget han har tænkt sig til sommer. Jeg må indrømme at det håbet jeg sgu. Ham, Santa, Viktor, Skov/Falk kunne blive vanvittigt!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Altså med den motivation Bendtner tilsyneladende har for at komme hertil, så er det da bare at gå all in her til sommer.. Skulle vi samtidig have held til at forlænge med Santa, vil det være ren bonus.. Skulle vi lykkes med foretagenet kunne man så leje Wind ud til en anden superligaklub, så hans udvikling ikke går i stå.. Sorteper bliver så umiddelbart Pieros, men med kun 3 angribere og forhåbentligt europæisk på menuen burde der blive rigeligt med spilletid til alle tre angribere..

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Min våde drøm ville være, at vi hentede Bendtner, Schöne og en kvalitets højre back, forlængede med Santander for et år, og smadrede Suppen til ukendeighed, tæskede kvægbaronerne og ødelagde BØF i en sådan grad, at Oscar blev til grin i hele landet. I Europa skal vi gå langt, som i rigtig langt, og undervejs fejer vi gulvet med Rosenlort og stor-pisser på Malmø BØFBØF.

    Slagt sparegrisen, sæt alt på plads og lov så, at Santander vil få lov til at skifte til næste sommer.


  6. #484
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min våde drøm ville være, at vi hentede Bendtner, Schöne og en kvalitets højre back, forlængede med Santander for et år, og smadrede Suppen til ukendeighed, tæskede kvægbaronerne og ødelagde BØF i en sådan grad, at Oscar blev til grin i hele landet. I Europa skal vi gå langt, som i rigtig langt, og undervejs fejer vi gulvet med Rosenlort og stor-pisser på Malmø BØFBØF.

    Slagt sparegrisen, sæt alt på plads og lov så, at Santander vil få lov til at skifte til næste sommer.
    Man kan i hvert fald sige, der ligger et åbent frieri fra Bendtner til FCK https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-kaempe-aere

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Helt enig i at Bendtner og Santander ville kunne spille samtidig! Når man har så vævre typer på kanterne og en som Falk på midten, kommer der automatisk noget fart og småspil, både i kontrafasen og det etablerede spil. I internationale kampe, hvor vi kommer under pres, vil man sagtens kunne bruge Fischer i en Grønkjær rolle!
    Så jeg stemmer “Ja tak” til Bendtner!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Man kan i hvert fald sige, der ligger et åbent frieri fra Bendtner til FCK https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-kaempe-aere
    Klippet fra P3 er forøvrigt her: https://www.facebook.com/p3radio/vid...5437449163866/

    Og så må man bare sige, at hvis han skal komme her og gøre en forskel (som han ønsker), så skal det nok være snart. Han skal være velkommen for min skyld.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Wahlquist ser ud til at være på vej til Düsseldorf.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-bundesligaen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #488
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Wahlquist ser ud til at være på vej til Düsseldorf.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-bundesligaen
    Ståle lød ikke særlig interesseret i ham da han blev spurgt ind ham i Canal 9s interview.

    Michel Davidsen breakede i Fanradioen at vi har haft scouts nede og se på den græske højreback, Giannis Masouras. Rygtet har været kørende den sidste uge, men der var det stadig blot baseret på noget græsk journalistik.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 04.05.18 kl. 08:45

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #489
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bt.dk/superligaen/bendtn...r?referrer=RSS

    Ikke overraskende er Ståle ikke særligt opstemt ved tanken om bevægelsesøkonomen Bendtner i sin trup.

  17. #490
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/bendtn...r?referrer=RSS

    Ikke overraskende er Ståle ikke særligt opstemt ved tanken om bevægelsesøkonomen Bendtner i sin trup.
    Jeg tror ikke, man skal lægge så meget i Ståles kontante afvisning. Hvis han får brug for en ny angriber, kunne jeg sagtens forestille mig, at Bendtner kunne være interessant. Men lige nu arbejdes der på at beholde Santander, og der er der ikke brug for alt mulig støj om Bendtner. Er min teori i hvert fald. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #491
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror ikke, man skal lægge så meget i Ståles kontante afvisning. Hvis han får brug for en ny angriber, kunne jeg sagtens forestille mig, at Bendtner kunne være interessant. Men lige nu arbejdes der på at beholde Santander, og der er der ikke brug for alt mulig støj om Bendtner. Er min teori i hvert fald. :-)
    Enig.. Det er da ellers en flot click-bait overskrift BT har fundet frem der, men så er den afvisning altså heller ikke mere kontant.. Det giver jo mening på så mange områder at udtale sig som Ståle gør, også selvom vi skulle være interesserede i at hente ham her til sommer.. Jeg læser i hvert fald ingen kontant afvisning, men øjnene ser selvfølgelig også nogle gange det de gerne vil se..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #492
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig.. Det er da ellers en flot click-bait overskrift BT har fundet frem der, men så er den afvisning altså heller ikke mere kontant.. Det giver jo mening på så mange områder at udtale sig som Ståle gør, også selvom vi skulle være interesserede i at hente ham her til sommer.. Jeg læser i hvert fald ingen kontant afvisning, men øjnene ser selvfølgelig også nogle gange det de gerne vil se..
    Michel Davidsen laver ikke click-bait historier!

    Kilde: F.C. Københavns Fanradio.
    - no drama.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #493
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Michel Davidsen laver ikke click-bait historier!

    Kilde: F.C. Københavns Fanradio.
    - no drama.
    Næ, der blev han da godt nok lidt pigefornærmet.

    Han har åbenbart ikke forstået ideen med eksperter udefra, nemlig at de skal komme og sige det, vi gerne vil høre :-)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #494
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Michel Davidsen laver ikke click-bait historier!
    Nu er det jo ikke Michel selv, der skriver overskriften til en artikel.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #495
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...naeste-saeson/

    Ifølge managerens udtalelse satses der på at beholde spillerne og hente 1-2 udefra.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •