Side 34 af 145 FørsteFørste ... 24313233343536374484134 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror ikke, man skal lægge så meget i Ståles kontante afvisning.
    Jeg synes egentlig, at Ståle plejer at være rimelig åben. Selvfølgelig kan der være omstændigheder, der gør, at han må holde nogle ting for sig selv, men jeg synes nu mere det virker, som om nogen ikke har lyst til at tro på, at Bendtner måske ikke er relevant for os. I øvrigt tror jeg egentlig, at alle angribere i Norge gerne vil spille for København.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hørte kun lidt at interview efter kampen , men er vi på udkig efter en forsvar og en offensiv spiller?

  4. #498
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståles kritik af kvaliteten af årets forsvar var i hvert fald påfaldende skarp og ligefrem - tidligere på sæsonen har han beskyttet dem mod alle former for kritik, det gjorde han IKKE der! Jeg er 100% sikker på, at Ståle henter minimum en spiller ind tilbagkæden, og at Ankersen får lov at skifte relativt nemt, da Ståle ikke ønsker en ny Toutouh-sag.0

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ståles kritik af kvaliteten af årets forsvar var i hvert fald påfaldende skarp og ligefrem - tidligere på sæsonen har han beskyttet dem mod alle former for kritik, det gjorde han IKKE der! Jeg er 100% sikker på, at Ståle henter minimum en spiller ind tilbagkæden, og at Ankersen får lov at skifte relativt nemt, da Ståle ikke ønsker en ny Toutouh-sag.0
    Jeg håber at du har ret, men jeg tror faktisk han prøver at forlænge med PA og dropper at købe et alternativ hvis det lykkes.
    En evt. ny mand i forsvaret kommer kun hvis PA smutter.

  7. #500
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ståles kritik af kvaliteten af årets forsvar var i hvert fald påfaldende skarp og ligefrem - tidligere på sæsonen har han beskyttet dem mod alle former for kritik, det gjorde han IKKE der! Jeg er 100% sikker på, at Ståle henter minimum en spiller ind tilbagkæden, og at Ankersen får lov at skifte relativt nemt, da Ståle ikke ønsker en ny Toutouh-sag.0
    Ståle nævnte også, at han brugte 3 år på at lære Zanka at forsvare ordenligt.

    Mon ikke Ståle bare gav udtryk for, at der stadig skal arbejdes meget med både Vavro og Lüftner, før man kan være helt trygge ved dem...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #501
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hørte kun lidt at interview efter kampen , men er vi på udkig efter en forsvar og en offensiv spiller?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-offensiven

  10. #502
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg håber at du har ret, men jeg tror faktisk han prøver at forlænge med PA og dropper at købe et alternativ hvis det lykkes.
    En evt. ny mand i forsvaret kommer kun hvis PA smutter.
    Jeg håber inderligt at man får solgt PA. Jeg orker simpelthen ikke at være vidne til endnu en sæson med Ankersen som back. Der må kunne findes en langt bedre erstatning.


  11. #503
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg håber at du har ret, men jeg tror faktisk han prøver at forlænge med PA og dropper at købe et alternativ hvis det lykkes.
    En evt. ny mand i forsvaret kommer kun hvis PA smutter.
    Jeg tror du kan være ret sikker på, at Ankersen ryger til sommer. Ståle har ikke lagt skjul på, hvis han har interesse i at en spiller fortsætter. Vi hører det om Santander, men Ankersen hører vi intet om. Til gengæld får han tørt på af Ståle, både i kampene og i en efterbehadling som i går.

    Hvad angår en ekstra central forsvarsspiller, så tror jeg Ståle spiller henholdende, for at gå all in Andreas Bjelland til sommer. Bjelland er kontraktfri, og vil ikke forlænge med Brentford. Han er leder, 29 år og en spillende venstrebenet forsvarsspiller. Der er jo reelt det vi går og råbe på. Og ja, han er sikkert urealistisk og langt uden for vores rækkevidde og for dyr og..., men forhelvede. Vi skal jo der op, hvis vi reelt set skal flytte FCK som hold. Det truppen mangler er ledere centralt i defensiven, og Erik Johansson er ikke nok som jeg ser det, det tror jeg heller ikke Ståle gør.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #504
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bjelland ville i hvert fald gøre Erik en del bedre.....Men mange penge vil også være bundet op på 4 centrale forsvarsspillere og du vil stå med to helt unge som 3 - 4 valg.....De to der i givet fald skulle indbringe pengene på den position.... Derfor ser det svært ud medmindre Vavro eller Luftner sælges ....

  14. #505
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Bjelland ville i hvert fald gøre Erik en del bedre.....Men mange penge vil også være bundet op på 4 centrale forsvarsspillere og du vil stå med to helt unge som 3 - 4 valg.....De to der i givet fald skulle indbringe pengene på den position.... Derfor ser det svært ud medmindre Vavro eller Luftner sælges ....
    Virker lidt malplaceret at kalde Lüftner for helt ung. Manden er 24.

    Med alt den interesse Ståle taler om burde han få sendt Lüftner videre i en fart. Dog ikke til Randers, OB eller AGF, der allerede har sagt nej til at bruge to millioner på ham.

    Bjelland vil være en ideel makker til Johansson, hvor Vavro så kan være det yngre alternativ. Med Bjelland og Johanssons skadeshistorik, skal der nok være kampe til ham.

    Et forsvar med spillere som Bjelland, Johansson og Boilesen vil være fantastisk med bolden.

    Men med et godt VM er der desværre stor risiko for, at der kunne vente en fin kontrakt i de varmere lande. Men selvfølgelig skal det prøves.

    Ståle skal ud og sælge idéen om et nyt storhold. Så han må gerne droppe tidligere udsagn om, at man aldrig kan nå tidligere niveau.

    Udover Bjelland skal man gå benhårdt efter Stefan Johansson eller Albin Ekdal til den centrale midtbane (Højbjerg nok for svær) og Bendtner til angrebet. Så har man en stærk skandinavisk akse og et troværdigt bud på et stort FCK-hold.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Udover Bjelland skal man gå benhårdt efter Stefan Johansson eller Albin Ekdal til den centrale midtbane (Højbjerg nok for svær) og Bendtner til angrebet. Så har man en stærk skandinavisk akse og et troværdigt bud på et stort FCK-hold.
    Så vi skal gå benhårdt efter Bjelland, der netop har afvist Brentford for at komme til en klub i Premier League? Og Stefan Johansen der nyder stor succes i Fulham, og som nu skal spille playoff om oprykning til Premier League? Jeg vil godt sige det, de er ikke aktuelle.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #507
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Virker lidt malplaceret at kalde Lüftner for helt ung. Manden er 24.

    Med alt den interesse Ståle taler om burde han få sendt Lüftner videre i en fart. Dog ikke til Randers, OB eller AGF, der allerede har sagt nej til at bruge to millioner på ham.

    Bjelland vil være en ideel makker til Johansson, hvor Vavro så kan være det yngre alternativ. Med Bjelland og Johanssons skadeshistorik, skal der nok være kampe til ham.

    Et forsvar med spillere som Bjelland, Johansson og Boilesen vil være fantastisk med bolden.

    Men med et godt VM er der desværre stor risiko for, at der kunne vente en fin kontrakt i de varmere lande. Men selvfølgelig skal det prøves.

    Ståle skal ud og sælge idéen om et nyt storhold. Så han må gerne droppe tidligere udsagn om, at man aldrig kan nå tidligere niveau.

    Udover Bjelland skal man gå benhårdt efter Stefan Johansson eller Albin Ekdal til den centrale midtbane (Højbjerg nok for svær) og Bendtner til angrebet. Så har man en stærk skandinavisk akse og et troværdigt bud på et stort FCK-hold.
    Jeg tror simpelthen ikke en dyt på de spillere du nævner. Udover Bendtner. De er fantastiske og er det vi mangler - jeg kan simpelthen ikke se hvad der skulle få Johansson, eller Bjelland til at tage et stort økonomisk skridt ned og skifte til is. Ekdals karriere er vel lidt mindre på skinner og derfor mere realistisk - men han vil stadig være en større overraskelse end Fischer.

    Typerne er dog rigtige. En leder der fylder til alle tre kæder.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #508
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen ikke en dyt på de spillere du nævner. Udover Bendtner. De er fantastiske og er det vi mangler - jeg kan simpelthen ikke se hvad der skulle få Johansson, eller Bjelland til at tage et stort økonomisk skridt ned og skifte til is. Ekdals karriere er vel lidt mindre på skinner og derfor mere realistisk - men han vil stadig være en større overraskelse end Fischer.

    Typerne er dog rigtige. En leder der fylder til alle tre kæder.
    På vandrørene skulle Albin Ekdal være inde i billedet som en forstærkning til midtbanen. Med Hamburgs meget sandsynlige deroute, er det ikke så usandsynlig en tilgang.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #509
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    På vandrørene skulle Albin Ekdal være inde i billedet som en forstærkning til midtbanen. Med Hamburgs meget sandsynlige deroute, er det ikke så usandsynlig en tilgang.
    Kan du løfte sløret for, hvilke vandrør, og hvor meget kød der er på dem? Eller du er måske selv Albin? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #510
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan du løfte sløret for, hvilke vandrør, og hvor meget kød der er på dem? Eller du er måske selv Albin? ;-)
    Dette er en vegetarhistorie. Dvs. aldeles kødløs, desværre ;-)

    Jeg læste det et sted som ikke er i frisk erindring.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •