Side 35 af 145 FørsteFørste ... 25323334353637384585135 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen ikke en dyt på de spillere du nævner. Udover Bendtner. De er fantastiske og er det vi mangler - jeg kan simpelthen ikke se hvad der skulle få Johansson, eller Bjelland til at tage et stort økonomisk skridt ned og skifte til is. Ekdals karriere er vel lidt mindre på skinner og derfor mere realistisk - men han vil stadig være en større overraskelse end Fischer.

    Typerne er dog rigtige. En leder der fylder til alle tre kæder.
    Nej, de er ikke særligt realistiske og det mener jeg heller ikke de 2-3 topspillere man skal have, skal være. Det eneste der er sikkert er, at man ikke får dem ved ikke at spørge.

    Det kræver markant overtalelsesevne, men det er trods alt ikke verdensstjerner. Det er en hyppigt skadet stopper fra den næstbedste engelske række. En snart 30-årig nordmand fra samme. En svensker med ringe succes i en kriseramt klub samt en angriber fra Norge, som åbent har erklæret klubben sin kærlighed.

    Laudrup var ikke realistisk, Mykland var ikke realistisk, Grønkjær var ikke realistisk, Fischer var ikke realistisk. Men de endte her er alligevel og hvis klubben vil videre er det sådanne spillere, både af typer og kvalitet, man skal bruge.

    Marcus Berg kan smides i samme gruppe, når han er færdig med at hente oliepenge.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Dette er en vegetarhistorie. Dvs. aldeles kødløs, desværre ;-)

    Jeg læste det et sted som ikke er i frisk erindring.
    Har ikke fulgt med på hans karriere Albin, hvilken type er han ?

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Har ikke fulgt med på hans karriere Albin, hvilken type er han ?
    Albin har en rimelig lang karriere bag sig i italiensk fodbold. Han er en kontrollerende midtbanespiller, men samtidig en spiller med visioner i sit spil. Dvs. som type er han mere Zeca end Kvist. Meget mere endda ;-)

    https://www.transfermarkt.com/albin-.../spieler/49275

  5. #514
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kunne de spille sammen Zeca og Albin?

  6. #515
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne de spille sammen Zeca og Albin?
    Det kan jeg sagtens se for mig.

  7. #516
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Så vi skal gå benhårdt efter Bjelland, der netop har afvist Brentford for at komme til en klub i Premier League? Og Stefan Johansen der nyder stor succes i Fulham, og som nu skal spille playoff om oprykning til Premier League? Jeg vil godt sige det, de er ikke aktuelle.
    I min optik er Bjelland et af de varmeste navne til FCK denne sommer. :) Men lad os se hvad der sker.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #517
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg synes ikke, at offensiven bør være førsteprioritet - og sådan set heller ikke anden- eller tredjeprioritet. Vores offensiv er, efter min mening, dér, hvor vi er bedst besat, når man medregner offensive midtbanespillere. Selv hvis Santander bliver solgt, ville jeg alvorligt overveje behovet for en ny angriber. Wind ligner en spiller, der er klar til mere ansvar, og formår man at udvikle ham ordentligt, uden at der går for lang tid, kan han blive et af FCK's bedste salg nogensinde. Relativt nye spillere som Fischer, Skov og Sotiriou bliver nok heller ikke dårligere af at få flere kampe sammen. På det seneste har Thomsen også fået noget spilletid, så jeg synes egentlig, at vi er godt dækket ind offensivt. Selvfølgelig skal man ikke sige nej til noget ekstraordinært, men jeg ser ingen som helst grund til at brænde en masse kroner af på en lottokupon. Jeg antager i øvrigt, at Kadrii ikke indgår i Ståles planer efter sit lejemål.

    Bevæger vi os længere tilbage på banen, er vi virkelig udfordrede. Matic og Toutouh er færdige. Gregus ligner heller ikke en spiller med en stor fremtid i FCK. Kvist får pt. kun få minutter som indskifter, og jeg har ingen tro på, at han pludselig finder et nyt niveau og bliver en bærende kraft i FCK igen. Dvs. vi har reelt kun Zeca, den omskolede Falk og (den skadede?) Keita, idet Ståle lader til at se Nicolaj Thomsen som kant. Her skal vi selvfølgelig have en ny spiller - og gerne en profil til startopstillingen.

    Hvis vi er udfordrede på midtbanen, er vi helt ude at skide i forsvaret. Ret beset er der ingen af vores forsvarsspillere, der har imponeret denne sæson. Erik Johansson startede elendigt og har, naturligt nok, heller ikke imponeret efter sin langvarige skade. Boilesen er, efter min mening, ikke nogen god forsvarsspiller og offensivt bidrager han heller ikke med nok. Han ligger ofte for langt fra sin modstander, spiller til tider med for stor risiko og forsømmer tit at slå det tidlige indlæg. Bengtsson har heller ikke imponeret efter sin tilbagekomst og får nærmest ingen spilletid længere. Det var da heldigt, at Ståle var så fremsynet at sikre ham på en lang kontrakt... Vavro og Lüftner er der sagt og skrevet meget om. Jeg synes, at man skal forsøge at få afskibet Lüftner. Han kan måske blive en habil forsvarsspiller med tiden, men han bliver aldrig god nok med bolden til FCK. Så er der mere potentiale i Vavro. Et argument mod at sælge Lüftner er, at det vil gøre os noget tynde i centerforsvaret, idet Antonsson er færdig. Peter Ankersen... hvad skal man sige? Det har aldrig været rigtig godt med ham, men denne sæson har været decideret katastrofal. Han skulle selvfølgelig have været solgt efter sidste sæson. Hvem vil dog have ham nu?

    Jeg synes, at man skal gå all in på at få solgt Lüftner og Ankersen og erstatte begge med bedre spillere. Kan man få solgt Bengtsson og købe en billigere backup til Boilesen (eller ligefrem en bedre spiller til startopstillingen), vil det være prikken over i'et. Næsten - for vi mangler jo også en ny tredjemålmand, idet jeg antager (og håber), at Robin Olsen bliver solgt.

    Et godkendt transfervindue vil således tage sig ud som følger.

    Ud:
    Robin Olsen
    László Köteles
    Kim Christensen (stopper)
    Peter Ankersen
    Mikael Antonsson (stopper)
    Michael Lüftner
    Uros Matic
    Youssef Toutouh
    Andrija Pavlovic (solgt)
    Bashkim Kadrii

    Ind:
    Jesse Joronen (allerede købt)
    1 tredjemålmand
    1 højreback
    1-2 centerforsvarere
    1-2 midtbanespillere, hvoraf én skal være en profil til startopstillingen på den centrale midtbane

    Det vil måske efterlade os med lidt for lille trup, men i dag har vi flere spillere i truppen, som ikke på nogen måde kandiderer til spilletid.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #518
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har skrevet det før, men vi må simpelthen ikke gå ind i næste sæson med én decideret targetman. Vi SKAL shoppe til toppen! Ellers er jeg enig med Cybermerc, jeg har dog ikke tabt tiltroen til Gregus som rotationsspiller, og mener derfor kun der er problemer centralt når det kommer til at rotere Zeca. Falk, Gregus, Thomsen er rigeligt til den anden plads.
    Samtidig synes jeg også der skal tænkes fremad mod et salg af Falk og Fischer.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #519
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    FCK skulle angiveligt have midtbanespilleren Juninho Bacuna på blokken i følge det hollandske medie Voetbal International.
    Der skulle også være interesse fra Dynamo Kiev, PSV Eindhoven og nogle russiske klubber...

    Facts:
    20 år, central midt, spiller i FC Groningen, har et år tilbage af sin kontrakt, har spillet 83 kampe i Æresdivisionen.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
    Sidst redigeret af mikzki : 08.05.18 kl. 12:53
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #520
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    FCK skulle angiveligt have midtbanespilleren Juninho Bacuna på blokken i følge det hollandske medie Voetbal International.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
    20 år gammel og fast mand for Groningen siden 2016. Kender ham ikke, men det lyder umiddelbart interessant.

    Ifølge transfermarkt udløber hans kontrakt næste sommer, så noget kunne tyde på at han er parat til nye udfordringer (han er født og opvokset i byen).

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #521
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    FCK skulle angiveligt have midtbanespilleren Juninho Bacuna på blokken i følge det hollandske medie Voetbal International.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
    Hans bror var også et stort talent og han spiller nu i Reading - vi har bare ikke haft meget held med småbrødre....

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #522
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hans bror var også et stort talent og han spiller nu i Reading - vi har bare ikke haft meget held med småbrødre....
    Hov du glemmer Michael.... eller Martin..... eller michael..... eller Martin.... den yngste ihvertfald !

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #523
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror du kan være ret sikker på, at Ankersen ryger til sommer. Ståle har ikke lagt skjul på, hvis han har interesse i at en spiller fortsætter. Vi hører det om Santander, men Ankersen hører vi intet om. Til gengæld får han tørt på af Ståle, både i kampene og i en efterbehadling som i går.
    - Rettet -

    I off-cam sessionen på Kasper Markers interview siger Ståle at han regner med Gregus og Keita fremover, hvortil der tilknyttes følgende om Keita: "Han har dog et naturligt forbehold ift. Keita, da han har døjet med så meget skader igennem lang tid. Det har taget hårdt på Keita tålmodighed"
    Sidst redigeret af Wonderboy : 08.05.18 kl. 14:48

  22. #524
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Ståle har ifølge Kasper Marker fortalt således:
    "Vi satser på at holde på Ankersen til 2019".
    Det er ikke det der står.

    hvis Solbakken f.eks. sagde: "Vi satser på at holde på Ankersen til 2019"

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #525
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Det er ikke det der står.
    Til gengæld vil han meget nødigt tale om Gammelby i klippet, så det lugter af, at han er en seriøs del af overvejelserne.

    Bekymrende med Keita. Han virker spændende, men hvis han er kronisk skadet, er det jo trist.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •