Side 38 af 145 FørsteFørste ... 28353637383940414888138 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Skal der ikke betales kompensation, når unge spillere skifter på en fri transfer? I så fald kan man vel konstatere, at købsprisen givetvis har været lavere end den kompensation, Admira ellers ville have skullet betale.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    41

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Skal der ikke betales kompensation, når unge spillere skifter på en fri transfer? I så fald kan man vel konstatere, at købsprisen givetvis har været lavere end den kompensation, Admira ellers ville have skullet betale.
    Det tror jeg, at du har helt ret i. Og i så fald er det netop de udviklingspenge vi får, da han vist nok først tiltræder først i Juli...

  4. #558
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Men er det så ikke mærkeligt, at FCK omtaler det som et salg? Så var han vel bare smuttet på en fri transfer, eller er der noget ungdomshejs, jeg ikke er bekendt med her?
    Er der nogen, som har mere info. Umiddelbart synes jeg det er underligt, at vi skiller os af med en u19 landsholdspiller. Ville han ikke forlænge? Ville FCK ikke forlænge?

    Han kan forhåbentlig ikke finde den østrigske klub mere interessant og han var trods alt med i dubai.

  5. #559
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Maxsø kæmper med spilletid, og nu er hans tyrkiske klub rykket ned. Ståle må æde den kamel som det må være for ham, at få sendt Lüftner videre i karrieren, og så kunne han passende hente Maxsø ind. En langt dygtigere FODBOLDspiller, som vi virkelig mangler nede bagi.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-rykker-ned/

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Maxsø kæmper med spilletid, og nu er hans tyrkiske klub rykket ned. Ståle må æde den kamel som det må være for ham, at få sendt Lüftner videre i karrieren, og så kunne han passende hente Maxsø ind. En langt dygtigere FODBOLDspiller, som vi virkelig mangler nede bagi.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-rykker-ned/
    Enig og man kan også undre sig over en spiller som Sanneh som FCM købte i Horsens ? som nærmest præsteret fra Dag 1. Hvorfor skal Ståle opfinde den dybe tallerken og købe forsvarsspillere der skal bruge 1 år eller mere på at føle sig til rette på holdet.

    Suk

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #561
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Maxsø kæmper med spilletid, og nu er hans tyrkiske klub rykket ned. Ståle må æde den kamel som det må være for ham, at få sendt Lüftner videre i karrieren, og så kunne han passende hente Maxsø ind. En langt dygtigere FODBOLDspiller, som vi virkelig mangler nede bagi.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-rykker-ned/
    Men er han god nok? Jeg har aldrig været ekstremt inponeret af ham, og jeg tænker lidt, at vi blot får mere af det samme. En forsvarer med stort potentiale, men som laver fejl.
    Skal vi skifte i forsvaret, så bør vi imo kigge på rutine, lederevner og vinderinstinkt.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #562
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Navnet er Bjelland, Andreas Bjelland
    FORZA L'EQUIPE FC

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #563
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Navnet er Bjelland, Andreas Bjelland
    Jeg tror desværre Ståles stædighed gør at han Satser på Vavro, Lüftner og Johansson til næste sæson.

    Hans argument ville nok være. Jamen nu har de haft en sæson for at vende sig til zone forsvar og den danske liga så skal alt nok blive bedre :)

  14. #564
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror desværre Ståles stædighed gør at han Satser på Vavro, Lüftner og Johansson til næste sæson.

    Hans argument ville nok være. Jamen nu har de haft en sæson for at vende sig til zone forsvar og den danske liga så skal alt nok blive bedre :)
    Men noget tyder på, at han kigger efter en stopper?
    Nogle der kender noget til pappapostapapapapapalabodus ???


    Östersund-stopper: FCK er interesserede https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...interesserede/

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #565
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Men noget tyder på, at han kigger efter en stopper?
    Nogle der kender noget til pappapostapapapapapalabodus ???


    Östersund-stopper: FCK er interesserede https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...interesserede/
    Og nu med billede af ham og Ståle i en afslappet ekvipering: https://www.aftonbladet.se/sportblad...ka-storklubben
    Vil altid elske Ståle

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #566
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Og nu med billede af ham og Ståle i en afslappet ekvipering: https://www.aftonbladet.se/sportblad...ka-storklubben
    Det er dejligt med stopperrygter. Jeg er dog i tvivl hvad Osterssund er for en størrelse. Er de et godt kollektiv der virker og har en god træner, hvor de alle overpræsterer - eller er der faktisk nogle late bloomers i mellem.

    Men en der må kunne tale græsk OG skandinavisk er sgu da en fremragende ide. Han kan så danne makkerpar med Bjelland.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #567
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg havde fornøjelse af at hilse på Vavro i går aftes i forbindelse med Slovakiets ishockeykamp i Royal Arena. Han var godt beruset, og han endte i en stor diskussion med et par usle Brøndbyfans.
    Vavro kyssede flere gange logoet (han havde sin blå FCK-træningstrøje på), og sagde, at han elsker klubben højt.
    Han fortalte mig endvidere (jeg tog en snak med ham for at undgå sammenstød med BIF'erne), at han har afvist et skifte til spansk fodbold.
    Jeg håber virkelig, at Luftner ryger - ikke Vavro. Han har trods alt alderen med sig og et rimelig potentiale - Luftner er trods alt noget ældre og jeg kan ikke se fidusen i ham ... :/
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #568
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg havde fornøjelse af at hilse på Vavro i går aftes i forbindelse med Slovakiets ishockeykamp i Royal Arena. Han var godt beruset, og han endte i en stor diskussion med et par usle Brøndbyfans.
    Vavro kyssede flere gange logoet (han havde sin blå FCK-træningstrøje på), og sagde, at han elsker klubben højt.
    Han fortalte mig endvidere (jeg tog en snak med ham for at undgå sammenstød med BIF'erne), at han har afvist et skifte til spansk fodbold.
    Jeg håber virkelig, at Luftner ryger - ikke Vavro. Han har trods alt alderen med sig og et rimelig potentiale - Luftner er trods alt noget ældre og jeg kan ikke se fidusen i ham ... :/
    Kunne de omtalte BØF-fans tale slovakisk?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #569
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Han var godt beruset...
    Godt at høre, at han har fattet, at næste kamp skal tabes med et brag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  25. #570
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nope. Men Vavro kunne lidt engelsk. Vavro råbte til dem "1-0" og grinede ægte hånligt på en positiv arrogance-måde ������
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •