Side 40 af 145 FørsteFørste ... 30373839404142435090140 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg forstår ikke, hvad Boilesens potentiale som en tidligt modnet ungdomsspiller har at gøre med ham nu. Du vil vel heller ikke bruge en video af en 14 årig Freddy Adu?
    Boilesen har været hos i snart 2 år, han kan fint bedømmes på hans voksenkarriere. Han har været fast denne sæson, og har snart haft en fast halvsæson på den back, der teoretisk er den plads han er bedst på. Det er bedømmelsesgrundlag nok. Og konklusionen er vel, at Boilesen er en sympatisk og rimeligt god spiller. Han fungere fint på backen, laver engang imellem nogle fine ting offensivt og kan også dække centerforsvaret. Det er ikke lige der, jeg ville forstærke truppen.

    Med de negative briller på, så er han ikke altid påpasselig nok defensivt, og han mangler noget fart. Generelt er hans bedste kamp vel stadig den i Amsterdam? Jeg er lidt skuffet. Jeg havde nemlig troet han ville flytte os, og ikke bare være en af de bedre spillere på holdet. Det er selvfølgelig fint nok. Der skal jo også være spillere der hverken er de dårligste eller bedste i en startopstilling - men altså - jeg havde håbet på mere og i det lys kan jeg godt forstå nogen er lidt skuffede. Men så igen, det ville være ressourcespil at købe en ny spiller til den position når man tænker på manglerne andre steder.
    Nu er der jo stor forskel på en 14-årig Adu, der aldrig havde vist noget overhovedet på et seriøst plan, og en 19/20/21-årig Boilesen, der nåede at vise meget gennem flere sæsoner i Ajax, inden han blev langtidsskadet. Min pointe med at hive den video frem var, at den ikke er en highlight-video klippet sammen af 10 års kampe, hvormed man jo kan få selv den største knoldesparker til at ligne Messi, hvis man udvælger grundigt nok.

    Desuden nævner du jo selv, at han godt nok snart har været på kontrakt i to år i FCK, men han har jo på ingen måde haft to år til at bevise sig på venstre back. Hans genoptræning, familiære forhold, Ståles rykken rundt med ham som lappeløsning, samt at han endnu kun har prøvet at spille på et FCK-hold i krise gør, at jeg mener, det er alt for tidligt at fælde endelig dom over hans kvaliteter og niveau.

    Jeg vil dog gerne medgive én ting. Hans hurtighed er formentlig permanent nedsat på grund af hans langtidsskader, så den bliver nok ikke som i videoen af den unge Boilesen. Men jeg tror, han bliver meget bedre på alle andre parametre, hvis Ståle (eller en anden træner, I should be so lucky) får styr på holdet til næste sæson.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu meldes vi også varme på Bjelland: https://www.bt.dk/superligaen/fck-br...-er-et-problem
    Vil altid elske Ståle

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Helt enig med Garneren, Boilesen har stadig mulighed for at blive endnu bedre og alene det at han har spillet så mange kampe i denne sæson er imponerende. Jeg tror aldrig han tidligere har spillet så mange kampe på en enkelt sæson og det skal man også vænne sig til, hvis ikke kroppen er vant til det, uanset om man er 18 eller 28. Det tager lang tid med kontinuerlig spilletid at komme i gang igen efter mange langtidsskader og en pause på et års tid uden kampe og nærmest også uden træning, så hvis Boilesen fortsat kan være holde sig fri for alvorlige skader så tror jeg at han vil kunne lægge endnu mere på næste år.

    Derudover er det tidligere set at det ka tage tid at vænne sig til Ståles zoneforsvar og det gør det ikke nemmere at han nærmest har skullet tage det fulde ansvar i vores usikre defensiv i en historisk dårlig sæson.

    Vi har selvfølgelig alle ret til vores mening, men jeg synes godt nok det er spøjst at det ikke er åbenlyst for enhver at han er en af sæsonens bedste spillere.

    Synes i øvrigt også det er en mærkelig idé folk har, at man ikke kan udvikle sig yderligere bare fordi man ikke er 19 år, de fleste store spillere vi har haft i klubben har taget store skridt i midten af tyverne og det kan Boilesen selvfølgelig også gøre.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uenigheder om Boilesen til side - og så uenige er vi vidst ikke - så ligner det mere og mere at vi skal have ny centerforsvarer.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...forhandlinger/

  8. #590
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Nu meldes vi også varme på Bjelland: https://www.bt.dk/superligaen/fck-br...-er-et-problem
    Det har vi vist været hele tiden og som jeg skrev tidligere i tråden, så er Bjelland til FCK denne sommer, i mine øjne, et af de varmeste rygter lige nu. :-)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #591
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Derudover er det tidligere set at det ka tage tid at vænne sig til Ståles zoneforsvar og det gør det ikke nemmere at han nærmest har skullet tage det fulde ansvar i vores usikre defensiv i en historisk dårlig sæson.
    Personligt er jeg lidt splittet mht Boilsesen. Jeg synes han gør det fint defensivt, selvom der som mod AAB af og til sker blundere. Offensivt vil jeg gerne se noget mere. Nu har vi selvfølgelig også haft Pierre og Ludwig i topform inden ham og er vant til spillere, som fræser op ad linjen og lægger indlæg. Sådan en spiller bliver Boilsesen nok aldrig, selvom jeg dog ville ønske, at han var lidt mere offensiv i sine løb og overlab, som ofte er for halvhjertede. Måske savner han mere fast spilletid med en fast makker, så han ved, hvornår han skal løbe, og hvornår det ikke er nødvendigt. Med Fischer på kanten har vi i kampe set potentiale til noget stort.

    Der hvor jeg er skuffet over Boilesen er i de store kampe denne sæson. I mine øjne er han en af dem som skal gå forrest og steppe up og vise højt niveau f.eks. mod BIF. Og i disse kampe synes jeg oftest, at han har skuffet fælt. Når BIF kommer med deres pres, så skal han være en som kan spille sig ud af tingene, og det kikser alt for ofte for ham. I disse kampe skal han shine - i stedet ligner han en middelmådig venstre back. Det er skuffende.

    Når det er sagt, så ser jeg selvfølgelig gerne, at han fortsætter. Vi har andre pladser. hvor der er meget mere udviklingspotentiale ved køb af nye spillere.

  11. #592
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Spørgsmålet er, om Ståle vil give Lüftner og Vavro chancen for en lang opstart og dermed at komme bedre ind i systemet, eller om han har givet op? Hvis man kan få Bjelland til FCK, er det naturligvis en no-brainer, men hvis det er Papagiannopoulos eller Maxsø, ved jeg nu ikke, om jeg foretrækker dem frem for Vavro. Lüftner kan man for min skyld godt skibe videre, hvor en af topklubberne i Tjekkiet må være klar med samme sum, som FCK gav sidste år.

  12. #593
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Vi har selvfølgelig alle ret til vores mening, men jeg synes godt nok det er spøjst at det ikke er åbenlyst for enhver at han er en af sæsonens bedste spillere.

    Synes i øvrigt også det er en mærkelig idé folk har, at man ikke kan udvikle sig yderligere bare fordi man ikke er 19 år, de fleste store spillere vi har haft i klubben har taget store skridt i midten af tyverne og det kan Boilesen selvfølgelig også gøre.
    En af sæsonens bedste siger vel ikke det store? Hvem er konkurrenterne? Udover det, så er der vel kun en der ønsker ham erstattet, jeg ved ikke rigtig hvorfor det skulle være et kriterie.
    Og, hvem skriver man ikke kan udvikle sig når man er 25? Er det bare en stråmand, fordi du i virkeligheden ikke mener det er ok folk ikke falder i næsegrus beundring for Boilesens spil eller potentiale - eller er noget du skriver på baggrund af andet end debatten her?

    Alting kan tage tid, naturligvis kan han blive bedre osv. Men der er vel ingen tvivl om at han maksimalt er superligaens 3 bedste venstre back i denne sæson - og at andre spillere, Ludwig feks, præsterede bedre hurtigere.
    Der er meget der skal blive bedre, hvis han skal blive en profil for et godt FCK hold. Og som Kasper skriver, så har han været dårlig i nogle meget iøjenfaldende kampe, mod de gode hold. Det er ikke et fedt træk i en anfører.

  13. #594
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Iøvrigt - dette burde være en nobrainer: https://www.expressen.se/gt/sport/fo...n=&site=tablet

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #595
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Var der ikke noget med at Lüftner blev udtaget til gruppespillets hold i EL? Og han har trods alt scoret nogle mål.. Og vi lever i en tid med Youtube.. Og dygtige (salgs)agenter...


    Af ovenstående årsager scorer vi mønten på et kongesalg af Lüftner her i sommerens vindue.. Det var ellers en spiller som Ståle meget nødigt ville skille sig af med midt i genopbygningen af et nyt storhold, men nogle gange kan fraværet af én stjernespiller opvejes ved tilgangen af to næsten lige så dygtige spillere, hvorfor vi her i vinduet handler både en svensk og en dansk landsholdspiller til at erstatte Lüftner.....

    ...Og så ringede vækkeuret...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #596
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bjelland, Bendtner, Wernbloom og så en højre back - så er vi klar!

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #597
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Bjelland, Bendtner, Wernbloom og så en højre back - så er vi klar!
    Det ville da være fedt, jeg tror dog bare ikke på det. Så vidt jeg kan forstå er Bejlland ret interesseret i, at blive i udlandet, og hvis han levere bare en nogenlunde slutrunde, så vil der også være større klubber end os der vil have fingre i ham. Især med tanke på, at han er transferfri. Og pt ser det vel også mere ud til, at det er Papagiannopoulos der kommer til istedet. Og Bendtner lød Ståle ikke særlig interesseret i da han blev spurgt om ham, dette kan dog være spil for galleriet, jeg tror dog desværre bare ikke på den. Og Wernbloom kender jeg intet til, men er en snart 32-årige cm der pt. er skadet hvad vi har brug for? Jeg kunne godt tænke mig lidt mere information om ham hvis nogen kender ham lidt bedre.

  20. #598
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Interesant udvikling i rygtestrømmen om midterforsvaret.

    Der begynder pludselig at køre veldokumenterede historier om, at vi forhandler med ham svensk-grækeren i Östersund.

    Pludselig dukker en historie op i BT om, at vi er (eller har været?) interesseret i Andreas Bjelland. Men BT skyder den stort set selv ned og kommer mere eller mindre frem til på baggrund af deres kilder/vurderinger, at det vist ikke er aktuelt for Bjelland med FCK lige nu, og at der da heller ikke ligger et kontrakttilbud.

    Man kan i hvert fald konkludere, at der er sat nogle spinmaskiner i gang. Har FCK mon lækket Bjelland-interessen for lægge pres på Östersund og spilleren og for at skabe fremskridt i nogle måske træge forhandlinger mellem dem?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #599
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Det ville da være fedt, jeg tror dog bare ikke på det. Så vidt jeg kan forstå er Bejlland ret interesseret i, at blive i udlandet, og hvis han levere bare en nogenlunde slutrunde, så vil der også være større klubber end os der vil have fingre i ham. Især med tanke på, at han er transferfri. Og pt ser det vel også mere ud til, at det er Papagiannopoulos der kommer til istedet. Og Bendtner lød Ståle ikke særlig interesseret i da han blev spurgt om ham, dette kan dog være spil for galleriet, jeg tror dog desværre bare ikke på den. Og Wernbloom kender jeg intet til, men er en snart 32-årige cm der pt. er skadet hvad vi har brug for? Jeg kunne godt tænke mig lidt mere information om ham hvis nogen kender ham lidt bedre.
    Wernbloom er aldrig skadet. Han har misset 3 kampe og spillet langt over 200 kampe i sine første fire år hos CSKA. Han er rigtigt nok ude med en skade pt., men han er et fysisk pragteksemplar. Han får til gengæld sindsygt mange kort (snit på et gult i hver 2,5 ligakampe) og dermed har han også mange karantænedage. Men han er en ægte kriger, så det er naturligvis en del af hans spil. Han er i mine øjne en drømmesigning.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #600
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Wernbloom er aldrig skadet. Han har misset 3 kampe og spillet langt over 200 kampe i sine første fire år hos CSKA. Han er rigtigt nok ude med en skade pt., men han er et fysisk pragteksemplar. Han får til gengæld sindsygt mange kort (snit på et gult i hver 2,5 ligakampe) og dermed har han også mange karantænedage. Men han er en ægte kriger, så det er naturligvis en del af hans spil. Han er i mine øjne en drømmesigning.
    Det eneste der kan ærgre, er at vi ikke allerede gaflede ham sidste sommer. Det virker som om, han allerede begyndte at køre sur i Moskva der - samtidig med at han også meldte fra på landsholdet. Andre artikler nævner, at det især er af familiære årsager, han vil væk fra Moskva - hans børn nærmer sig skolealderen.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •