Side 118 af 145 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Pavlovic 2.0
    Virkelig et sagligt og velfunderet indspark - tak!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1757
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Virkelig et sagligt og velfunderet indspark - tak!
    Baseret på en mand der kommer direkte fra ferie men straks smides ind på holdet fordi vores andre angribere er skadet... arbejder røven ud af bukserne , men lykkes ikke endnu ...

    Lad os dømme ham færdig nu .... super .....

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #1758
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det korte svar er ja. Til gengæld fik du to i stedet for én og du fik Bjelland.
    En Kodro var bare ikke lige hvad jeg tænkte på, da Ståle snakkede om en klasseangriber. Ideerne med Bjelland og N'Doye er rigtig fine. Bjelland blev hentet som lederen til forsvaret, og N'Doye blev hentet som en kortsigtet erstatning til Pieros og Wind som pt. er skadet på ubestemt tid. Men det var vel ikke 2 forventede signings? Med Bjelland opstod en vild mulighed, og med N'Doye så man en lappe løsning. Men en spiller som kodro giver dog derefter ikke ret meget mening i forhold til en klassesigning. Ståle kunne ligeså godt have brugt pengene på en dynamisk cm istedet som holdet pt. skriger efter. Så kunne Fischer have taget angriber rollen med N'Doye i en periode istedet, hvis der ikke var penge til både en dynamisk cm, og en klasse angriber. Nu står vi istedet med 2 angribere som er helt ude af form, og hvor en af dem jo nok skal bruge lidt over et år, før han begynder ,at levere noget nævnværdigt (klassisk FCK angriber). Men okay, Ståle skal vel have sit klasse angreb klar til næste sæson. jeg er sikker på, at Kodro og Pieros bliver en uovervindelig duo i Ståles beton fodbold. Fnis... Ståle skal godt nok håbe på, at N'Doye virkelig finder sin anden ungdom, eller at Wind virkelig slår igennem, ellers får han da et problem med, at praktiserer sit fodbold i næste sæson, når han står med 2 angribere som på ingen måder har deres forcer i hovedspillet. Ellers skal han frem med tegnebogen igen næste sommer, og hente endnu en angriber som skal bruge et år på, at finde sig til rette. Puha. Jeg håber virkelig, at han får det her til, at fungere ellers går vi et par mørke sæsoner i møde.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1759
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er på ferie i udlandet og befandt mig her til aften på en restaurant hvor der ved nabobordet sad “et kendt ansigt” i FCK-regi, en der er tæt på administrationen. Ja, lidt vagt, men ønsker ikke at hænge nogen ud. (Og nej, jeg er ikke selv tidligere topmålmand med generel insiderviden om alt og alle)
    Snakken går, og pludselig handler det om den aktuelle situation i klubben. Det er ikke pænt gjort, men jeg kunne ikke lade være med at spidse ører. Kort fortalt blev der sagt, at Ståle havde fået sparket hvis det var glippet mod KuPS. Så længere er snoren måske heller ikke i år.

  8. #1760
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg er på ferie i udlandet og befandt mig her til aften på en restaurant hvor der ved nabobordet sad “et kendt ansigt” i FCK-regi, en der er tæt på administrationen. Ja, lidt vagt, men ønsker ikke at hænge nogen ud. (Og nej, jeg er ikke selv tidligere topmålmand med generel insiderviden om alt og alle)
    Snakken går, og pludselig handler det om den aktuelle situation i klubben. Det er ikke pænt gjort, men jeg kunne ikke lade være med at spidse ører. Kort fortalt blev der sagt, at Ståle havde fået sparket hvis det var glippet mod KuPS. Så længere er snoren måske heller ikke i år.
    Kan det ikke bare være personens egen holdning du har hørt? Jeg tror fx også at Ståle var røget ved et nederlag. NCH så bestemt ikke imponeret ud under kampen i går.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. #1761
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det kan det sagtens være, det er jo udelukkende hvad der blev sagt hen over bordet, og ikke en officiel udtalelse. Det skal heller ikke tages for mere end det. Jeg vil dog sige at bemærkningen blev leveret med nogen overbevisning. Måske jeg også bare bærer brænde til et bål herinde, hvilket dog ikke var intentionen.
    Den er måske endda også lidt gratis, for hvis vi var røget i svinget til finnerne, så måtte der da rulle hoveder!

  10. #1762
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er det helt blasfemi at foreslå Hjulsager som midtbane forstærkning. Han er helt sikkert billig og har mange af de ting vi står og mangler. Han var elendig under Frank, men under Zorniger var han en af deres mest hårdtarbejdende og assist og afslutningsstærke spillere. Det er en chance at tage da han kun har haft en god sæson, men omvendt er det noget billigere end de dyre lottokuponer vi plejer at forsøge os med.

  11. #1763
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er det helt blasfemi at foreslå Hjulsager som midtbane forstærkning. Han er helt sikkert billig og har mange af de ting vi står og mangler. Han var elendig under Frank, men under Zorniger var han en af deres mest hårdtarbejdende og assist og afslutningsstærke spillere. Det er en chance at tage da han kun har haft en god sæson, men omvendt er det noget billigere end de dyre lottokuponer vi plejer at forsøge os med.
    Han skulle angiveligt være tæt på Brøndby, garanteret som direkte erstatning for Nørgaard som røg til Fiorentina.

  12. #1764
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er det helt blasfemi at foreslå Hjulsager som midtbane forstærkning. Han er helt sikkert billig og har mange af de ting vi står og mangler. Han var elendig under Frank, men under Zorniger var han en af deres mest hårdtarbejdende og assist og afslutningsstærke spillere. Det er en chance at tage da han kun har haft en god sæson, men omvendt er det noget billigere end de dyre lottokuponer vi plejer at forsøge os med.
    Har vi ikke mere brug for en dynamisk central midt? Det er han vel ikke lige frem. Men som kant kan han vel bruges i bredden.

  13. #1765
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Pls ikke diskutere Hjulsager som et seriøst bud på en forstærkning.


  14. #1766
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Pls ikke diskutere Hjulsager som et seriøst bud på en forstærkning.
    Og jeg som troede, at dette netop var en tråd hvor mulige emner kunne diskuteres realistiske, urealistiske, populære eller upopulære. Og eftersom alle herinde alligevel er enige om, at alt er lort for tiden, så kan en tidligere stor profil vel næsten ikke gøre det værre end det vi i forvejen har...


    Og nej, Hjulsager er sikkert hverken populær eller på nogen måde realistisk som forstærkning her.

  15. #1767
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg konstaterer, at selvforståelsen ikke er, hvad den har været, når typer som Bo Henriksen og Andrew Hjulsager foreslås i ramme alvor. Som Donald Trump ville sige: SAD!


  16. #1768
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Pls ikke diskutere Hjulsager som et seriøst bud på en forstærkning.
    Uanset Hjulsagers fortid, så er handlen vel lige præcis den type som vi ofte har brændt nallerne på. En spiller som eksploderer og bliver købt på baggrund af en enkelt sæson (I dette tilfælde 2 halve sæsoner, Forårs- og efterårs sæsonerne)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1769
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Uanset Hjulsagers fortid, så er handlen vel lige præcis den type som vi ofte har brændt nallerne på. En spiller som eksploderer og bliver købt på baggrund af en enkelt sæson (I dette tilfælde 2 halve sæsoner, Forårs- og efterårs sæsonerne)
    Kan slet ikke se ham passe ind i København. Så lad ham bare rådne op på bænken i Spanien

  19. #1770
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Armen? ...... Hjulsager???
    Er I blevet sindssyge???
    Der er rigeligt med Bøf i FCK i øjeblikket.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •