Viser resultater 1 til 15 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,566

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i at vi skal have flere "indkøb af målmænd i næste vindue. Det må være rigeligt at have Joronen og Andersen på den plads, suppleret med en målmand fra akademiet eller lignende, hvis Kim Christensen stopper.

    På Højre back, ville jeg foretrække at vi forlængende med Ankersen om muligt, og give ham trøje nummer 2. Ellers synes jeg vi skal ud og kigge langt efter en rutineret teknisk dygtig offensiv back.
    Problemet er at jeg hellere vil have skiftet i midterforsvaret, hvor jeg ikke synes Boilesens talenter kommer til sin ret. Vavro skal have mere tid og Eric Johansson skal vel væk som aftalt, når han er tilbage på sporet formmæssigt.
    Så det vil være rettidigt omhu at få en stærk centerforsvarer ind i sommerens vindue. Altså en ny nummer 4.
    Ståle plejer ikke at kunne køre to nye ind i forsvaret + målmand per vindue, så jeg vil helst vente med HB.

    Midtbanen kan holde, med en justering tror jeg. Hvis Matic bliver solgt, kan det skabe plads i truppen/budgettet.
    Der hvor jeg synes vi skal gå all in, er på angrebspladsen, hvor jeg ikke tror vi kan få forlænget med Santander.

    Hvem kunne så være emner til den plads til sommer?
    Der vil sikkert opstå nye situationer for mange spillere i løbet af foråret, men hvis vi skal gå efter en dansker, er der ikke mange at vælge i mellem.

    Hvis vi skal tage den gamle traver frem, så er Bendtner vel igen på tale?
    Så kunne vi have et angreb bestående af Fischer og Bendtner. Det lyder til at kunne sparke os tilbage til CL.
    Det kunne være en Berggren nede i Mainz, hvis han ikke blevet for dyr.

    Hvis vi skal kigge på dem, der har været forbi dansk fodbold tidligere, kunne Aron Johansen i Werder Bremen være en mulighed, da han mangler spilletid.
    En af dem jeg kunne forestille mig kunne gøre det fantastisk hos os er Isaac Thelin - https://www.transfermarkt.com/isaac-...spieler/201311
    Hvis ikke Anderlecht har tænkt sig at bruge ham efter udlån, håber jeg vi kan lave en handel.

    Er der andre der har spændende bud på en ny 9'er?
    Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor vi skulle stå svækket hvis vi skiftede Ankersen ud med eksempelvis Gammelby i sommerens vindue.. Som begge spiller pt lavede jeg i hvert fald meget gerne det bytte, og så kender Skov og Gammelby jo hinanden fra SIF, så de ville formentlig meget hurtigt kunne finde ind i et godt samarbejde.. Det altoverskyggende mål for mig at se må dog være at finde en ny klasse centerforsvarer, men jeg tvivler stærkt på det kommer til at ske, da det formentlig ville sende Ståles yndling, Lüftner, ud på bænken... Og kunne man så få skibet Matic og evt. Gregus afsted, så kunne det selvfølgelig være fedt at få en rigtig dygtig, dynamisk CM ind som kan spille noget bold..

    Som ny 9'er gad jeg godt vi gik efter Berg.. Han har vel til sommer spillet et år i Saudi Arabien? og er forhåbentligt til den tid både blevet træt af tilværelsen dernede og har fået tjent lidt mønt.. Måske han kunne være til at lokke.. Et angreb med ham og Fischer ville i hvert fald have al den klasse jeg drømmer om..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor vi skulle stå svækket hvis vi skiftede Ankersen ud med eksempelvis Gammelby i sommerens vindue.. Som begge spiller pt lavede jeg i hvert fald meget gerne det bytte, og så kender Skov og Gammelby jo hinanden fra SIF, så de ville formentlig meget hurtigt kunne finde ind i et godt samarbejde.. Det altoverskyggende mål for mig at se må dog være at finde en ny klasse centerforsvarer, men jeg tvivler stærkt på det kommer til at ske, da det formentlig ville sende Ståles yndling, Lüftner, ud på bænken... Og kunne man så få skibet Matic og evt. Gregus afsted, så kunne det selvfølgelig være fedt at få en rigtig dygtig, dynamisk CM ind som kan spille noget bold..

    Som ny 9'er gad jeg godt vi gik efter Berg.. Han har vel til sommer spillet et år i Saudi Arabien? og er forhåbentligt til den tid både blevet træt af tilværelsen dernede og har fået tjent lidt mønt.. Måske han kunne være til at lokke.. Et angreb med ham og Fischer ville i hvert fald have al den klasse jeg drømmer om..
    Jeg er enig med hensyn til Ankersen. Han har i denne sæson haft et mindre formdyk, og jeg tvivler på, at vi vil blive svækket ved, at sælge ham. Jeg ved dog ikke rigtig om Gammelby vil være svaret. Jeg kan sagtens se argumentet med ham og Skov over i den højre side, men hans stats er på ingen måde særlig imponerende. Jeg ved godt, at stats fortæller ikke alting, men med det forsvar vi har i øjeblikket, så kan man godt blive nervøs hvis vi skal have endnu en urutineret lottokupon, som ikke har prøvet det niveau som forventes i FCK. Vi kan potentielt stå med et forsvar næste sæson der hedder Bengtsson - Luftner - Vavro - Gammelby. Der skal ikke mere end en skade til Boilesen hvilket jo er ret sandsynligt desværre, og ingen ved vel hvordan og hvorledes Johanssons niveau er når han kommer tilbage efter sin skade, og om han nogensinde finder sit gamle niveau igen før dette forsvar bliver en realitet. Det forsvar tror jeg ikke vi kommer langt med, med mindre et par af disse spillere for alvor begynder ,at steppe op. Jeg så hellere, at man fandt noget interessant i udlandet et sted, gerne en med lidt erfaring. Han behøver ikke være 30+ men gerne en spiller som har prøvet lidt af hvert. Lidt det samme som vi egentlig har brug for i det centrale forsvar. Og så ved jeg ikke helt om en 32 årige Berg ville være løsningen i angrebet. Hvis Ståle fortsat insistere på, at spille med boldflyttere på den centrale midtbane som nu, så kommer vi ikke langt med det angreb. Dette har vi jo alt for oftest set i denne sæson hvor både Pavlovic og Pieros oftest har virket fejlcastet pga. vores evige trang til, at spille med lange bolde og indlæg. Men som du også selv skriver, så kunne en dynamisk central midtbanemand gerne med blik for det fremadrettet spil være meget interessant, og det kunne måske være med til, at løfte vores angrebsspil gevaldigt især når vi ikke spillere med de store gutter oppe i front.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •