Side 71 af 145 FørsteFørste ... 21616869707172737481121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Jeg forstår ingenting, hvis Santander ryger nu.
    Jeg tror sådan set, at forklaringen er rimelig simpel:
    Det har hele tiden været planen, at Santander skulle sælges i dette vindue. Ståle har dog inden for det sidste halve år håbet, at vi kunne vente et år mere. Det har Santander formentlig ikke ville acceptere, så derfor sælger vi nu. Man har nok vurderet, at det sportsligt (harmoni i trup) vil være uklogt at holde på en utilfreds Santander, selvom man selvfølgelig rent kontraktmæssigt har ret til dette.

    Og selvom nogle gerne vil bebrejde Ståle for dette salg også, så kan jeg simpelthen ikke forestille mig at han er gået med til dette salg, medmindre situationen med Santander ellers er uholdbar. Og 45 mio. er trods alt et pænt beløb og kan finansiere i hvert fald 2 markante tilføjelser til truppen.


  2. #1052
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt seriøst - det er en trættende og fuldstændig ubrugelig kommentar. FCK skal da ikke sige nej til et storsalg, af en profil som vi har lovet at han kan sælges. Jeg klapper da i hænderne over at Ståle har forsøgte at få han til at blive og om man kan lide Ståle eller ej, har intet at gøre med dette salg og han han skal smøres i skoene at han sælger guldet.....
    Well er jo desværre de kolde facts at Ståle selvom han havde 1.5 år, til at forberede de køb som der skulle til, fuckede alt op i FCK med hans ubrugelighed.

    Nu står vi en situation, hvor han kun har knapt 3 måneder til at samle en brugbar trup der kan vinde mesterskab.
    Implementere verden sværeste defensive taktik og zoneforsvar.

    Så du har helt ret i jeg ikke tror på Ståle magter den opgave.
    Er fint nok vi sælger, og hurra for de givetvis 45 mio vi åbenbart står til at få ud af Santander salget.
    Men det ændre jo ikke p, at vi nu skal ud handle spillere, der måske/måske ikke passer ind.
    Alt taget betragtning, har ståles scouting jo ikke ligefrem bragt guld og grønne skove når han har stået for genopbygningen alene.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1053
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Well er jo desværre de kolde facts at Ståle selvom han havde 1.5 år, til at forberede de køb som der skulle til, fuckede alt op i FCK med hans ubrugelighed.

    Nu står vi en situation, hvor han kun har knapt 3 måneder til at samle en brugbar trup der kan vinde mesterskab.
    Implementere verden sværeste defensive taktik og zoneforsvar.

    Så du har helt ret i jeg ikke tror på Ståle magter den opgave.
    Er fint nok vi sælger, og hurra for de givetvis 45 mio vi åbenbart står til at få ud af Santander salget.
    Men det ændre jo ikke p, at vi nu skal ud handle spillere, der måske/måske ikke passer ind.
    Alt taget betragtning, har ståles scouting jo ikke ligefrem bragt guld og grønne skove når han har stået for genopbygningen alene.
    Han har jo aldrig stået for noget alene, men har efterhånden fået opbygget sig en hær af medarbejdere. Man kan så diskutere om de rette kompetencer har været til stede. Dette er nok også grunden til at der går rygter om at Erik Solér skal ind og være en del af organisationen.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #1054
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Uanset hvad må vi meget snart være tæt på begyndelsen på enden for Ståle som sportsdirektør, for det har ikke været særligt imponerende. Ryger Santander og Ankersen, skal vi vel op på at hente fem-seks nye spillere, hvis også bredden skal sikres nogenlunde og første træningskamp er om lige godt to uger, mens ligaen starter om en måned. Det besværliggøres selvfølgelig også af slutrunden, hvis vi vil hente landsholdsspillere fra kvalificerede nationer, men det her ligner ikke ligefrem starten på en mesterskabssæson.

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #1055
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Uanset hvad må vi meget snart være tæt på begyndelsen på enden for Ståle som sportsdirektør, for det har ikke været særligt imponerende. Ryger Santander og Ankersen, skal vi vel op på at hente fem-seks nye spillere, hvis også bredden skal sikres nogenlunde og første træningskamp er om lige godt to uger, mens ligaen starter om en måned. Det besværliggøres selvfølgelig også af slutrunden, hvis vi vil hente landsholdsspillere fra kvalificerede nationer, men det her ligner ikke ligefrem starten på en mesterskabssæson.
    Det er da ellers gået ret godt med køb og salg? Enkelte svipsere, men det vil der altid være. Mange gode køb og gode salg.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1056
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Puha, det er godt nok efterhånden med helt andre briller, at man kigger ind til den kommende sæson.

    Jeg havde egentlig en god fornemmelse for et par uger siden omkring sæsonafslutningen. Der var positive takter i løbet af foråret og et forhåbentlig roligt i transfervindue i sigte. Nu står vi en situation, hvor det ser ud til, at vi inden for nogle dage siger farvel til to af de absolut vigtigste spillere og omdrejningspunkter i den plan, der i næste sæson skulle få os tilbage i kampen om mesterskabet.

    Det var Erik Johansson, som skulle komme tilbage og være styrmanden i et usikkert forsvar. Federico Santander skulle have en sidste og forhåbentlig skadesfri sæson, hvor han kunne være den targetmand, vores spil er så bittert afhængigt af. Sammen med Zeca og Viktor Fischer var det vel de fire vigtigste spillere i næste sæson. Nu er to af dem formentlig væk og skal afløses af nye spillere. Det kan godt blive rigtig dyrt.

  11. #1057
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Det er da ellers gået ret godt med køb og salg? Enkelte svipsere, men det vil der altid være. Mange gode køb og gode salg.
    Enkelte svipsere??? Der har været et hav af svipsere de sidste 2 år. Kig lige denne liste igennem, og forklar mig hvor mange af disse der rent faktisk har slået igennem?

    Gregus, Pavlovic, Okore, Boilesen, Falk, Matic, Thomsen, Luftner, Vavro, Zeca, Pusic, Bengtsson, Pieros, Skov og Fischer.

    Det har været en katastrofe på købsfronten. Salgfronten har dog været ganske fornuftig, men det stopper hvis også snart. Vores trup er snart ved, at være tømt for de gode spillere, og tilbage er de fleste af de flops som er blevet hentet de sidste 2 år, og spillere som vi muligvis ikke kommer til ,at tjene mange skillinger på.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1058
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Det er da ellers gået ret godt med køb og salg? Enkelte svipsere, men det vil der altid være. Mange gode køb og gode salg.
    Der vil naturligvis altid være indkøb der ikke slår til og salg af profiler der efterlader os svagere. Mit problem er, at transferstragetien har slået fejl og at vi ikke står meget stærkere nu, end vi gjorde i starten af sidste sæson, hvor flere markante profiler forlod holdet.
    De erstatninger vi har fået ind, ligner ikke umiddelbare forstærkninger og vi står også til at miste Ankersen og Santander. Derudover har vi noget af en kabale på midtbanen, hvor pladsen ved siden af Zeca er helt åben, men hvor den åbenlyse kandidat ikke har grebet chancen, hvilket har resulteret i, at Falk måtte overtage. Det efterlader os med Skov som eneste kandidat til højrekanten, hvor han har været meget svingende. Derudover har vi nu kun en etableret angriber i truppen.

    Sidste sæson mistede vi et par markante profiler og de er ikke helt erstattet endnu. Vi er vel ikke i nærheden af at have lukket hullet efter Zanka og Delaney (Zeca har reelt erstattet Kvist). Santander skulle overtage efter Cornelius, men han var for ofte skadet og nu er han på vej væk. Boilesen har ikke helt kunne løfte arven fra Ludwig. Den eneste fuldgode erstatning vi reelt har hentet ind, har været Fischer for Verbic. Derudover er der så mange spillere, der ikke nødvendigvis har skulle ramme deres topniveau fra dag 1, som slet ikke er i nærheden af deres umiddelbare topniveau og nogle er blevet skudt afsted allerede.

    Selvfølgelig vil vi ikke kunne erstatte så store profiler 1:1 med det samme, men er vi overhovedet tæt på? Som jeg ser det har vi nu en smal og ustabil trup og en gentagelse af sidste sæson virker mere sandsynlig end et mesterskab. Heldigvis kan der nå at ske meget endnu, men der skal så også ske en hel del.

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #1059
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis:
    Har Bendter så en klausul i kontrakten så han kan tage afsted gratis, eller skal vi købe for ham? Anyone??

  16. #1060
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Uanset hvad må vi meget snart være tæt på begyndelsen på enden for Ståle som sportsdirektør, for det har ikke været særligt imponerende. Ryger Santander og Ankersen, skal vi vel op på at hente fem-seks nye spillere, hvis også bredden skal sikres nogenlunde og første træningskamp er om lige godt to uger, mens ligaen starter om en måned. Det besværliggøres selvfølgelig også af slutrunden, hvis vi vil hente landsholdsspillere fra kvalificerede nationer, men det her ligner ikke ligefrem starten på en mesterskabssæson.
    Det er jo samme diskussion som altid. Kan man tilgive Ståle for at fejle i sidste vindue eller ej. Situationen med Santander i dette vindue havde ingen jo kunne lave om på. Man har forsøgt en strategi sidste sommer (og lidt inden), hvor man hentede spillere med kæmpe potentiale, som måske ikke var færdigudviklet. Det var åbenlyst en fejl, at man hentede så mange på en gang i sommers, idet truppen havde mistet rygraden og var alvorlig skadesramt. Det er formentlig en strategi som han, Lange, scouts, Holmstrøm og hvad der eller er af sportslig ledelse har truffet sammen bl.a. ud fra forudsætningen om, at vi skal kunne klare os i Europa (hvor danske metervarer ikke er nok) og at der skal være videresalgspotentiale. Det er næppe noget, som man kan hænge ham op på alene. Hvis man ellers bare har lidt tillid til ham, så bør han vel fortsætte. For selvom der er en del navne senest som har floppet, så har der jo også været et utal af succeshistorier i hans tid her. Mon ikke at man har diskuteret strategi og finder på en lidt anden tilgang i denne gang. Og så må man lige huske, at mange ting med indkøb handler om held og timing, og der har vi med Erik og nu Santander måske ikke været sindsygt heldige. Det samme kan siges om ham vi var ved at hente i vinters, som smuttede til en Man City satellit i stedet.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1061
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jo samme diskussion som altid. Kan man tilgive Ståle for at fejle i sidste vindue eller ej. Situationen med Santander i dette vindue havde ingen jo kunne lave om på. Man har forsøgt en strategi sidste sommer (og lidt inden), hvor man hentede spillere med kæmpe potentiale, som måske ikke var færdigudviklet. Det var åbenlyst en fejl, at man hentede så mange på en gang i sommers, idet truppen havde mistet rygraden og var alvorlig skadesramt. Det er formentlig en strategi som han, Lange, scouts, Holmstrøm og hvad der eller er af sportslig ledelse har truffet sammen bl.a. ud fra forudsætningen om, at vi skal kunne klare os i Europa (hvor danske metervarer ikke er nok) og at der skal være videresalgspotentiale. Det er næppe noget, som man kan hænge ham op på alene. Hvis man ellers bare har lidt tillid til ham, så bør han vel fortsætte. For selvom der er en del navne senest som har floppet, så har der jo også været et utal af succeshistorier i hans tid her. Mon ikke at man har diskuteret strategi og finder på en lidt anden tilgang i denne gang. Og så må man lige huske, at mange ting med indkøb handler om held og timing, og der har vi med Erik og nu Santander måske ikke været sindsygt heldige. Det samme kan siges om ham vi var ved at hente i vinters, som smuttede til en Man City satellit i stedet.
    I forhold til indkøb, så er mange af de succeshistorier jo egentlig ikke Ståles som sådan. Ståle blev manager i 2014. Der er bestemt gode indkøb, som b.la Ludwig og Amartey, men er disse egentlig Ståle indkøb eller blev de scoutet af CV og slæng? Det samme kan selvfølgelig siges om spillere som Per Nilsson som kom til samme år.

    Der hvor det virker til at have gået fuldstændig galt er 2016, med indkøb af b.la Gregus, Paulovic, Matic, Okore. I 17/18 var der b.la godkendte køb, som fx Fischer og Zeca, men samtidig bliver bedømmelsen trukket voldsomt ned af vandvittige handler som en 5 årig kontrakt til Bengtsson, Luftner, Vavro og Pusic. Så kan det godt være at Luftner og Vavro skal udvikles, men så må man jo sørge for at have to solide midtstoppere klar, så Lufnter og Vavro ikke ender i en situation de ikke er klar til. Her blev Johansson selvfølgelig skadet, men der skal trods alt to til tango (midterforsvar). Argumentet med at de manglede en leder i midterforsvaret køber jeg heller ikke. Det har længe været vidst at Erik Johansson er den stereotypiske gymnasiestudent med musik som valgfag.

    I forhold til skader så er det jo noget alle klubber bliver ramt af. Jeg har tidligere skrevet, at jeg finder det dybt uansvarligt, at man vælger kun at have en targetman af kvalitet i truppen. Efter Santander bliver skadet vælger man så at hente Pusic før vinduet lukkede, men havde man gjort sit arbejde ordentligt havde man haft (næsten) hele sommeren til at finde en kompetent spiller.

    Ift. til held, så er jeg dybt uenig. Hele misæren med Johansson er så voldsomt abnorm at det ubeskriveligt. Jeg har tidligere nævn at blot fordi man egentlig ikke gider spille fodbold, og hellere vil spille bassguitar, så er man stadig bundet af sin kontrakt. Her må virksomheden FC. København prioriterer sig selv højere end Eriks ønske om at bo sammen med konen. Argumentet med at utilfredse spillere ikke er gode i truppen holder ikke. I en trup på 25 mennesker, vil der altid være en eller to der er utilfredse. Sådan er det altid. Vi beholder jo ikke Erik for hver en pris, men de klubber som han vil til har bare ikke økonomien til at købe ham fri. Sur ræv. 20. mio + bonusser. Så jeg mener egentlig at det 'uheld' vi har godt kan afværges.

    edit: I forhold til Medina, så sker det jo hele tiden for klubber, hvorfor man har en liste på 3-4 spillere. Afviser den første, så går man til nr. 2. Vi endte vidst også med Fischer, så helt dårligt er det vidst heller ikke.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1062
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    I forhold til indkøb, så er mange af de succeshistorier jo egentlig ikke Ståles som sådan. Ståle blev manager i 2014. Der er bestemt gode indkøb, som b.la Ludwig og Amartey, men er disse egentlig Ståle indkøb eller blev de scoutet af CV og slæng? Det samme kan selvfølgelig siges om spillere som Per Nilsson som kom til samme år.
    Indkøb er vel hele den sportslige ledelses ansvar. Så hvis Ståle skal svines nu, så skal han vel også have ros for det der gik godt. Det er sikkert heller ikke Ståle, som har scouted alle vores "Øst"-spillere, men det er ham der til syvende og sidst har godkendt dem, og ham der skal have mest skæld ud. Det samme gælder vel succeshistorierne under hans ledelse.

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Der hvor det virker til at have gået fuldstændig galt er 2016, med indkøb af b.la Gregus, Paulovic, Matic, Okore. I 17/18 var der b.la godkendte køb, som fx Fischer og Zeca, men samtidig bliver bedømmelsen trukket voldsomt ned af vandvittige handler som en 5 årig kontrakt til Bengtsson, Luftner, Vavro og Pusic. Så kan det godt være at Luftner og Vavro skal udvikles, men så må man jo sørge for at have to solide midtstoppere klar, så Lufnter og Vavro ikke ender i en situation de ikke er klar til. Her blev Johansson selvfølgelig skadet, men der skal trods alt to til tango (midterforsvar). Argumentet med at de manglede en leder i midterforsvaret køber jeg heller ikke. Det har længe været vidst at Erik Johansson er den stereotypiske gymnasiestudent med musik som valgfag.
    Enig. Men man har formentlig haft mange lange snakke med Erik om han var klar til opgaven osv. Og så har man vel vurderet resultatet af disse samt udvalget af ledere og købt ud fra dette. Ydermere viste Erik jo her til sidst, at han kunne fungere ganske glimrende med de to andre, hvorfor ideen måske ikke har været helt idiotisk. Der hvor man imo lavede den store fejl, var da man gik med talent nr 2 (Vavro) i stedet for rutine. Men det er jo ufatteligt nemt at være bagklog, når man ikke ved hvilke muligheder der reelt var. Man var jo nok ude efter Sviatchenko, men det kunne (jfr min bemærkning om held og timing) ikke lade sig gøre på det tidspunkt, hvilket var uheldigt for os os svineheldigt for FCM.

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    I forhold til skader så er det jo noget alle klubber bliver ramt af. Jeg har tidligere skrevet, at jeg finder det dybt uansvarligt, at man vælger kun at have en targetman af kvalitet i truppen. Efter Santander bliver skadet vælger man så at hente Pusic før vinduet lukkede, men havde man gjort sit arbejde ordentligt havde man haft (næsten) hele sommeren til at finde en kompetent spiller.
    Her synes jeg, at vi er lidt for bagkloge. Man hentede Pieros i stedet for Corner formentlig for at få lidt variation i angrebstyperne. Det giver måske meget god mening, idet vi oftest har stræbt efter dette. Så vidt jeg husker, har vi aldrig haft to targetangribere på samme tid før. At Santander bliver skadet er ikke til at forudse, og situationen med Pusic kan vi vel reelt ikke rigtig vurdere. For ingen af os ved, hvad der har været muligt så kort før vinduet lukker med et budget der er brugt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ift. til held, så er jeg dybt uenig. Hele misæren med Johansson er så voldsomt abnorm at det ubeskriveligt. Jeg har tidligere nævn at blot fordi man egentlig ikke gider spille fodbold, og hellere vil spille bassguitar, så er man stadig bundet af sin kontrakt. Her må virksomheden FC. København prioriterer sig selv højere end Eriks ønske om at bo sammen med konen. Argumentet med at utilfredse spillere ikke er gode i truppen holder ikke. I en trup på 25 mennesker, vil der altid være en eller to der er utilfredse. Sådan er det altid. Vi beholder jo ikke Erik for hver en pris, men de klubber som han vil til har bare ikke økonomien til at købe ham fri. Sur ræv. 20. mio + bonusser. Så jeg mener egentlig at det 'uheld' vi har godt kan afværges.
    Du kan da sagtens være uenig i, at vi skal lade ham gå. Men det ændrer næppe på, at holder vi stædigt fast i Erik, så får vi næppe ret meget ud af det. Du skriver selv i afsnittet om lederevner, hvor sær han er. Det tror jeg også, at han vil være på dette område. Jeg tror han ville slå helt op i banen og nærmest indstille karrieren, såfremt vi for hver en pris beholdt ham. Denne situation er ualmindelig sær og formentlig umuligt at planlægge sig ud af. Men bliver Papa G en succes, så er den løst så godt den kan.

  21. #1063
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han har jo aldrig stået for noget alene, men har efterhånden fået opbygget sig en hær af medarbejdere. Man kan så diskutere om de rette kompetencer har været til stede. Dette er nok også grunden til at der går rygter om at Erik Solér skal ind og være en del af organisationen.
    Så kan vi jo så diskutere hvor god den hær af medarbejdere er, er vel ingen hemmelighed, at Lars Højers scouting evner er lig nul. Men ja du har da ret i de er flere om at scout, men så burde der ved Gud gosplan være flere til at stille spørgsmålstegn ved om det er de rette man kigger på.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1064
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Indkøb er vel hele den sportslige ledelses ansvar. Så hvis Ståle skal svines nu, så skal han vel også have ros for det der gik godt. Det er sikkert heller ikke Ståle, som har scouted alle vores "Øst"-spillere, men det er ham der til syvende og sidst har godkendt dem, og ham der skal have mest skæld ud. Det samme gælder vel succeshistorierne under hans ledelse.



    Enig. Men man har formentlig haft mange lange snakke med Erik om han var klar til opgaven osv. Og så har man vel vurderet resultatet af disse samt udvalget af ledere og købt ud fra dette. Ydermere viste Erik jo her til sidst, at han kunne fungere ganske glimrende med de to andre, hvorfor ideen måske ikke har været helt idiotisk. Der hvor man imo lavede den store fejl, var da man gik med talent nr 2 (Vavro) i stedet for rutine. Men det er jo ufatteligt nemt at være bagklog, når man ikke ved hvilke muligheder der reelt var. Man var jo nok ude efter Sviatchenko, men det kunne (jfr min bemærkning om held og timing) ikke lade sig gøre på det tidspunkt, hvilket var uheldigt for os os svineheldigt for FCM.



    Her synes jeg, at vi er lidt for bagkloge. Man hentede Pieros i stedet for Corner formentlig for at få lidt variation i angrebstyperne. Det giver måske meget god mening, idet vi oftest har stræbt efter dette. Så vidt jeg husker, har vi aldrig haft to targetangribere på samme tid før. At Santander bliver skadet er ikke til at forudse, og situationen med Pusic kan vi vel reelt ikke rigtig vurdere. For ingen af os ved, hvad der har været muligt så kort før vinduet lukker med et budget der er brugt.



    Du kan da sagtens være uenig i, at vi skal lade ham gå. Men det ændrer næppe på, at holder vi stædigt fast i Erik, så får vi næppe ret meget ud af det. Du skriver selv i afsnittet om lederevner, hvor sær han er. Det tror jeg også, at han vil være på dette område. Jeg tror han ville slå helt op i banen og nærmest indstille karrieren, såfremt vi for hver en pris beholdt ham. Denne situation er ualmindelig sær og formentlig umuligt at planlægge sig ud af. Men bliver Papa G en succes, så er den løst så godt den kan.
    Enig ift. scouting og ledelsen, men som leder har man i sidste ende ansvaret, det var b.la dette som fik CV fyret i sin tid. Det var nok heller ikke CV som sad og så Mos spillere.

    Ift. samtaler med Erik, så nægter jeg simpelthen at tro på, at en så stor virksomhed tør planlægge deres sportslige setup ud fra samtaler med en spiller, som tidligere ikke har vist sig som en leder. Er det tilfældet, så er det jo dybt kritisk. Prøv at spørg en telemarketingmedarbejder om han har evnerne og kompetencerne til at være leder i en stor kommunikationsvirksomhed. Han siger med garanti ja.

    Ift. sidste punkt om Erik Johansson er jeg stadig uenig. Hvis man gang på gang lægger sig ned for spillere, så bliver det aldrig godt. Skulle Ankersen så havde været solt sidste sommer, da han stod og forklarede sig på nationalt TV at han nu skulle afsted, på trods af det var stik i mod det meddelte fra klubben? Skal man spille Toutouh blot fordi han er utilfreds med manglende spilletid?
    I tilfælde af, at Erik Johansson ikke fuldfører sin kontrakt og lever op til denne, så er der heldigvis juridiske værktøjer som kan 'få ham på rette tanker'

    Edit: På trods af, at jeg bestemt ikke ser Lars Højer som svaret på vores scouting, så ved jeg at han personligt scoutede Santander i sin tid :-)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1065
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Så kan vi jo så diskutere hvor god den hær af medarbejdere er, er vel ingen hemmelighed, at Lars Højers scouting evner er lig nul.
    Hvordan er det egentlig vi ved det? Du kan da sagtens have ret, men er det ikke mere en vandrehistorie skabt herinde end egentlig viden? Jeg har i hvert fald ikke set, hvilke spillere han har anbefalet Ståle og venner. Det er formentlig en ret lang liste, og det er vel Ståle, Lange Holmstrøm osv der har ansvaret for hvem af disse man køber.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •