Side 21 af 145 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man har en liste med Kvist og Pierre, som spillere brugere fra sidelinien gerne vil have ud, så skal Gregus, Vavro og Luftner vel også med på listen. Nu er det ikke fordi, jeg tror de to sidste er i farezonen (Gregus er mere et spørgsmålstegn), men det tror jeg heller ikke Pierre og slet ikke Kvist er.
    Tænk, jeg har faktisk på fornemmelsen, at Kvist stopper karrieren efter VM. Han er 33 år, og han virker, som en mand der har opdaget, at hans fysik ikke længere opvejer for de tekniske mangler. Derfor tror jeg, at han trækker stikket efter VM, og får en anden rolle i klubben. Kvist er en klog mand, og jeg tror ikke han er typen, som ønsker at eftermæglet skal blive mere plettet end det allerede er. Og så forudsætter jeg allerede, at han kommer til at spille en rolle ved VM. Jeg tror ærlig talt, at Åke kigger lige så meget i retningen af Lasse Schöne, som trods alt spiller regelmæssigt for Ajax, og som er en langt dygtigere spiller.

    Edit: Pierre tror jeg rejser hjem til Sverige. Foråret er en vink med en vognstang om, at han ikke har en fremtid i klubben, og der må da være en klub som Ifk eller AIK som kan bruge ham?

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    ---

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Tænk, jeg har faktisk på fornemmelsen, at Kvist stopper karrieren efter VM. Han er 33 år, og han virker, som en mand der har opdaget, at hans fysik ikke længere opvejer for de tekniske mangler. Derfor tror jeg, at han trækker stikket efter VM, og får en anden rolle i klubben. Kvist er en klog mand, og jeg tror ikke han er typen, som ønsker at eftermæglet skal blive mere plettet end det allerede er. Og så forudsætter jeg allerede, at han kommer til at spille en rolle ved VM. Jeg tror ærlig talt, at Åke kigger lige så meget i retningen af Lasse Schöne, som trods alt spiller regelmæssigt for Ajax, og som er en langt dygtigere spiller.
    Meget enig. Det er synd at en mand som Kvist ikke selv har indset det før nu. Han har simpelthen ikke niveauet mere hvilket gør at han bliver frustreret og mister overblik i kampene.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Tænk, jeg har faktisk på fornemmelsen, at Kvist stopper karrieren efter VM. Han er 33 år, og han virker, som en mand der har opdaget, at hans fysik ikke længere opvejer for de tekniske mangler. Derfor tror jeg, at han trækker stikket efter VM, og får en anden rolle i klubben. Kvist er en klog mand, og jeg tror ikke han er typen, som ønsker at eftermæglet skal blive mere plettet end det allerede er. Og så forudsætter jeg allerede, at han kommer til at spille en rolle ved VM. Jeg tror ærlig talt, at Åke kigger lige så meget i retningen af Lasse Schöne, som trods alt spiller regelmæssigt for Ajax, og som er en langt dygtigere spiller.

    Edit: Pierre tror jeg rejser hjem til Sverige. Foråret er en vink med en vognstang om, at han ikke har en fremtid i klubben, og der må da være en klub som Ifk eller AIK som kan bruge ham?
    Jeg vil nu tro, at det mest sandsynlige scenarie er, at Kvist stopper på landsholdet men ikke her. Jeg kan sagtens se ham drosle langsomt ned ala Anton.
    Pierre vil jeg tro bliver hængende. Vi har behov for en backup på venstre back, og han kommer ikke i nærheden af at tjene det samme andre steder som her. Jeg kan ikke se, at det er i nogens interesse pt (andre end enkelte brugere herinde), at han skulle forsvinde. Han er ikke længere fantastisk, men han er stadig en solid reserve. Og kan han leve med den rolle, så er det i hvert fald 1-2 år endnu en win/win for begge sider.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Meget enig. Det er synd at en mand som Kvist ikke selv har indset det før nu. Han har simpelthen ikke niveauet mere hvilket gør at han bliver frustreret og mister overblik i kampene.
    Altså manden er i hvert fald ind til nu fast mand på landsholdet (og på klubholdet) og var ganske god i de afgørende play off kampe. Hvordan skal han dog have indset det, især med et VM rundt om hjørnet, som han sikkert gerne lige tager med.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  10. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså manden er i hvert fald ind til nu fast mand på landsholdet (og på klubholdet) og var ganske god i de afgørende play off kampe. Hvordan skal han dog have indset det, især med et VM rundt om hjørnet, som han sikkert gerne lige tager med.
    Tror du helt seriøst, at Ståle vender tilbage til en midtbane med Zeca og Kvist? Han er jo ikke fast pt, og der er jo ikke meget udfra de sidste fire kampe, som indikerer, at han bliver det igen lige foreløbig. Som det er, så er han fast mand på bænken, og at han var velfungerende mod Irland i oktober, betyder jo ikke, at han vil være god uden kamptræning til VM. Han kommer med til VM, men jeg er langt fra sikker på, at det er som starter, her tror jeg Schone er længere fremme, specielt efter Chile-kampen.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Tror du helt seriøst, at Ståle vender tilbage til en midtbane med Zeca og Kvist? Han er jo ikke fast pt, og der er jo ikke meget udfra de sidste fire kampe, som indikerer, at han bliver det igen lige foreløbig. Som det er, så er han fast mand på bænken, og at han var velfungerende mod Irland i oktober, betyder jo ikke, at han vil være god uden kamptræning til VM. Han kommer med til VM, men jeg er langt fra sikker på, at det er som starter, her tror jeg Schone er længere fremme, specielt efter Chile-kampen.
    Manden har da været fast på landsholdet indtil nu fraregnet de sidste træningskampe, hvor man skiftede meget ud. Ligesom han har været fast i FCK indtil for nyligt. Om Ståle går tilbage til ham og Zeca påstår jeg jo ingen steder, og det er egentlig også sagen uvedkommende. Der nævnes af OP, at det er synd, at han ikke har indset, at han er færdig. Og jeg spurgte sådan set bare, hvordan han skulle kunne (eller for den sags skyld ville) indse dette? Havde man forestillet sig, at Kvist pludselig efter 3 kampe på bænken skulle pensionere sig selv, fordi at han nu var for dårlig og gammel?

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #308
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pierre vil jeg tro bliver hængende. Vi har behov for en backup på venstre back, og han kommer ikke i nærheden af at tjene det samme andre steder som her. Jeg kan ikke se, at det er i nogens interesse pt (andre end enkelte brugere herinde), at han skulle forsvinde. Han er ikke længere fantastisk, men han er stadig en solid reserve. Og kan han leve med den rolle, så er det i hvert fald 1-2 år endnu en win/win for begge sider.
    Så skal han prioritere pengene over spilletid, og Ståle skal være villig til at beholde en meget dyr reserve? Det er ikke win-win som jeg ser det, men mere spild af ressourcer for begge parter. Det ville være mere perspektivrigt, at satse på et talent, og bruge lønkronerne et sted hvor de gør bedre gavn. Det kunne jo også tænkes, at Pierre gerne vil spille fodbold på et højere niveau end reserveæigaen.

  15. #309
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Manden har da været fast på landsholdet indtil nu fraregnet de sidste træningskampe, hvor man skiftede meget ud. Ligesom han har været fast i FCK indtil for nyligt. Om Ståle går tilbage til ham og Zeca påstår jeg jo ingen steder, og det er egentlig også sagen uvedkommende. Der nævnes af OP, at det er synd, at han ikke har indset, at han er færdig. Og jeg spurgte sådan set bare, hvordan han skulle kunne (eller for den sags skyld ville) indse dette? Havde man forestillet sig, at Kvist pludselig efter 3 kampe på bænken skulle pensionere sig selv, fordi at han nu var for dårlig og gammel?
    Det er vel ikke sagen udvedkommende, hvis han er reserve i FCK resten af foråret? Det er vel heller ikke sagen udvedkommende, at Schone var rigtig god mod Chile, at Kvist er meget langt fra fordums styrke og at Schone spiller fast på et højere niveau. Åke tager naturligvis Kvist med, men han er langt fra sikker starter, det viser udmeldingerne i forbindelse med sidste landsholdssamling også.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #310
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er vel ikke sagen udvedkommende, hvis han er reserve i FCK resten af foråret? Det er vel heller ikke sagen udvedkommende, at Schone var rigtig god mod Chile, at Kvist er meget langt fra fordums styrke og at Schone spiller fast på et højere niveau. Åke tager naturligvis Kvist med, men han er langt fra sikker starter, det viser udmeldingerne i forbindelse med sidste landsholdssamling også.
    Enig - Kvist kommer naturligvis med, ligesom han blive I FCK også efter sommerferie. Jeg tror ikke at man skal underkende vigtigheden af Kvist I truppen, både på landsholdet og ved os. Han har noget imellem ørerne og byder ind med meget udenfor banen hvilket er meget vigtigt.

    Mon ikke han nok får en Anton rolle et år eller to og så bliver tilknyttet klubben I en anden funktion efterfølgende. Tror han dropper sine frustrationer og hjerneblødninger når først han affinder sig med at det er denne rolle fremover....

    Jeg er glad for Kvist og har altid været det. Sympatisk fyr...

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #311
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Så skal han prioritere pengene over spilletid, og Ståle skal være villig til at beholde en meget dyr reserve? Det er ikke win-win som jeg ser det, men mere spild af ressourcer for begge parter. Det ville være mere perspektivrigt, at satse på et talent, og bruge lønkronerne et sted hvor de gør bedre gavn. Det kunne jo også tænkes, at Pierre gerne vil spille fodbold på et højere niveau end reserveæigaen.
    Ja hvis han har ambitioner om mere, så må han jo nok videre. Men han må hele tiden have vist, at han hovedsaglig skulle være reserve. Og i så fald har jeg virkelig svært ved at se problemet og spildet af ressourcer. Vi har tidligere haft disse "ordninger" med f.eks Stephan, Høgli og Anton, og selvom vi måske som fans synes det er spild, så har Ståle jo åbent rost netop disse spillere til skyerne og ved enhver lejlighed pointeret vigtigheden af dem i truppen.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #312
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man har en liste med Kvist og Pierre, som spillere brugere fra sidelinien gerne vil have ud, så skal Gregus, Vavro og Luftner vel også med på listen. Nu er det ikke fordi, jeg tror de to sidste er i farezonen (Gregus er mere et spørgsmålstegn), men det tror jeg heller ikke Pierre og slet ikke Kvist er.
    Der er vel en aldersforskel og lønforskel på dem du sammenligner der. Ser f.eks selv et perspektiv i Vavro, men har svært ved at finde en god grund til at beholde Pierre. Find et venstrebacktalent, og lad Bolilesen oplære ham.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #313
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er vel ikke sagen udvedkommende, hvis han er reserve i FCK resten af foråret? Det er vel heller ikke sagen udvedkommende, at Schone var rigtig god mod Chile, at Kvist er meget langt fra fordums styrke og at Schone spiller fast på et højere niveau. Åke tager naturligvis Kvist med, men han er langt fra sikker starter, det viser udmeldingerne i forbindelse med sidste landsholdssamling også.
    Det er da fuldstændig uvedkommende for den besked som jeg oprindeligt svarede på, og som du vist ikke helt har fanget. OP skrev, at det var synd Kvist ikke før nu har indset at han er for dårlig (jeg tror sådan set ikke han har indset dette), og jeg undrede mig over den udtalelse, fordi han jo ikke har været sat af før nu. Hvordan skulle han så indse det på et tidligere tidspunkt? Og selv hvis han kunne se, hvorhen det langsom bærer, hvad skulle han så gøre? Gå på pension et halvt år, før han kommer til VM?
    Mener du, at Kvist for 1-2 måneder siden skulle have indset, at 1-2 måneder i fremtiden ville han være sat af og Schöne ville spille en god landskamp? Det giver jo ingen mening,

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #314
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Der er vel en aldersforskel og lønforskel på dem du sammenligner der. Ser f.eks selv et perspektiv i Vavro, men har svært ved at finde en god grund til at beholde Pierre. Find et venstrebacktalent, og lad Bolilesen oplære ham.
    Ja det er der, men listen hed "Diskuterede emner herinde vedr. fremtid i klubben" og der er de tre jeg nævner også igen og igen blevet nævnt.
    Personligt er jeg rimelig ligeglad, hvem der er på listen. Dette er ikke et korstog for at forsvare den ene eller anden spiller, men blot en info til OP om noget, som jeg antog var en forglemmelse.
    Sidst redigeret af k@sper : 23.04.18 kl. 20:25

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #315
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er ikke så sikker på at Kvist ser sig selv i en rolle udenfor banen i Najz FC eller i fodbold generelt. Han har hovedet skruet godt på og store ambitioner for sig selv. Jeg kunne sagtens se ham gøre karriere alle mulige steder i dansk erhvervsliv.

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •