Side 117 af 145 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    nu blev emnet relevant, da lignende skete i FCM. Der var vel ikke nogen i deres vildeste fantasi som havde regnet med 50 mio. Vi kan godt glemme EJ, men diskussionen et jo yderst relevant. I nævner jeg opfinder min egen virkelighed, men se på eksemplerne ovenfor, dem forholder i jer ikke til.

    men enig ift. Afslutning på diskussionen - vi kommer ingen steder.
    Det er umiddelbart to forskellige situationer. Ikke at jeg ikke forstår sammenligningen i øvrigt, men forskellen ligger i at han fortryder sit skifte, da det går op for ham, at han kan komme til meget større klubber og ikke gider at spille imod Hobro eller har set hvordan FCM behandlede van der Vaart. Hvis jeg skulle rådgive spillere fra en større hylde - hvor FCM gerne vil hente fra - så ville jeg blandt andet se på disse situationer og vælge FCK fremfor FCM. Det passer mig ganske fint

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1742
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis vi får så mange penge for Robin, er der jo rigeligt råd til at købe Ståle ud af kontrakten og give en ny træner en pose penge at købe ind for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1743
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis vi får så mange penge for Robin, er der jo rigeligt råd til at købe Ståle ud af kontrakten og give en ny træner en pose penge at købe ind for.
    Jeg synes jeg læser den bekymring mange steder - også at det er tosset at fyre Ståle når man lige har givet ham mange penge at handle for. Jeg kan simpelthen ikke forstå det argument. Jeg synes ikke vores trup er entydigt ngoet som helst. Det stikker i mange retninger, og vi har spillere der er opvokset med mange forskellige systemer. Og jeg kan ikke se hvorfor vores trup lige nu skulle være specielt meget ringere til Jess's tonserbold, Zornigers pres bold eller Hjulmands pasningsspil end det er til Ståles betonbold.

    Prøv selv at sammensætter kæder nedenfor. Jeg kan ikke finde noget der endegyldigt er bedre end det andet.

    Byg selv taktik:

    Målmand

    Jesse

    Stephan

    _______________
    Forsvar:

    Anker Bjelland Sotte Boile

    Anker Bjelland Sotte Boile Pierre

    Bjelland Sotte Boile

    ____________
    Midtbane:

    Kvist
    Zeca-gregus

    Falk-Gregus-Zeca-Fischer

    Kvist
    Falk-Gregus-Zeca-Fischer

    Zeca-Gregus
    Falk

    Kvist
    Zeca-Gregus
    Falk

    ___________
    Angreb

    Damen-Kodro

    Skov-Damen-Fischer

    Damen


    Jeg kan stort set ikke se en taktik vi ikke kan spille, som er væsentligt ringere end de andre.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1744
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er fuldstændig enig, vi skal bruge en boks til boks-midtbanespiller, der kan løbe/tackle og heade og det er bestemt ikke Lasse Schöne.
    Superlativerne står naturligvis ikke i kø, efter de seneste par kampe - men jeg vil alligevel fremhæve Denis Vavro - han er sgu en cool fætter.
    Det er fredag, solen skinner og vi er trods alt videre og så håber vi det løsner op på mandag....ellers bliver det sgu en lang sæson :-)
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #1745
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes jeg læser den bekymring mange steder - også at det er tosset at fyre Ståle når man lige har givet ham mange penge at handle for. Jeg kan simpelthen ikke forstå det argument. Jeg synes ikke vores trup er entydigt ngoet som helst. Det stikker i mange retninger, og vi har spillere der er opvokset med mange forskellige systemer. Og jeg kan ikke se hvorfor vores trup lige nu skulle være specielt meget ringere til Jess's tonserbold, Zornigers pres bold eller Hjulmands pasningsspil end det er til Ståles betonbold.

    Jeg kan stort set ikke se en taktik vi ikke kan spille, som er væsentligt ringere end de andre.
    Lige pt ligner det bare fra mit sæde at vi ikke har en klar defineret taktik. Udover stå godt i forsvaret og lad vær at lave fejl.
    Jeg savner et hårdere genpres, mere løb uden bold og færre berøringer.
    Tror spillerne har taget Ståles formaninger om at stå godt i zonerne med i offensiven.... For det er godt nok stillestående og det kræver nærmest en solo aktion for skabe én chance.

    Så nu burde de have lært at stå i deres defensive zoner Ståle så er det på tide at lære dem det offensive spil også er vigtigt...

    Nogengange tror jeg at Ståle er defensive coach NFL Style. Det er hans domaine også må hans andre assistenter stå for det offensive spil.....

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #1746
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ma-om-robin-o/

    Ståle siger her, at han ikke har hørt noget fra Roma.

  12. #1747
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ma-om-robin-o/

    Ståle siger her, at han ikke har hørt noget fra Roma.
    Totalt antiklimaks hvis Robin"kun" bliver solgt for 30ish mil med det her sindssyge Roma rygte

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1748
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Totalt antiklimaks hvis Robin"kun" bliver solgt for 30ish mil med det her sindssyge Roma rygte
    Baseret på sidste sæson er han vel snarere 15 værd. Jeg forstår ingenting af de her VM-hype-priser, det skriger af inkompetente ledelser.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #1749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Enig, men mon ikke at medierne ender med at få presset prisen op. Det er vel mere urealistisk, at der gentagne gange, af uafhængige medier, bliver skreget op om et kæmpe priskilt og at han så bliver solgt for 15.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1750
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ifølge denne troværdighedsguide (http://www.thefalse9.com/2018/01/foo...liability.html) ligger de to italienske aviser, som skriver om en evt. Robin Transfer, Gianluca di Mario og la gazzetta dello sport, på henholdsvis tier 1 og tier 3. Ifølge denne guide, er det altså meget realistisk med et Robin salg til As Roma.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1751
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Lige pt ligner det bare fra mit sæde at vi ikke har en klar defineret taktik. Udover stå godt i forsvaret og lad vær at lave fejl.
    Jeg savner et hårdere genpres, mere løb uden bold og færre berøringer.
    Tror spillerne har taget Ståles formaninger om at stå godt i zonerne med i offensiven.... For det er godt nok stillestående og det kræver nærmest en solo aktion for skabe én chance.

    Så nu burde de have lært at stå i deres defensive zoner Ståle så er det på tide at lære dem det offensive spil også er vigtigt...

    Nogengange tror jeg at Ståle er defensive coach NFL Style. Det er hans domaine også må hans andre assistenter stå for det offensive spil.....
    Jeg er fuldstændig enig. Jeg ser ingen løbemønstre og opspilsvarianter. Der er ingen indbyrdes forståelse, heller ikke hos dem der har været hos FCK mere en et ½ år.
    Derudover er der næsten ingen løb blandt de forreste 4. Når der bliver løbet diagonalt ender boldholderen bare med at lægge bolden 3 meter til siden (Zeca).
    Zeca er en fremragende spiller. Primært til bolderobring. Han er aldeles elendig til at lægge en fremadrettet aflevering. Kvist bliver en ren Modric ved siden af.
    På sin vis må Zeca være en af de mest fejlcastede spillere i FCK historie. Man troede man købte en midtbanegeneral, der kunne styre det offensive spil foran Kvist, og gav ham 10 tallet.
    Det viste sig at den plan ikke holdt, og 5 års planen med at bygge holdet op omkring Kvist som anfører bliver smadret. Kvist er i mine øjne stadig en god spiller til netop samme opgaver, bolderobrer og beskytte forsvaret, som han har haft succes med på landsholdet.

    Derfor synes jeg at man har skudt sig selv i foden ved at hente Zeca i stedet for en spiller, der kunne lægge fremadrettede afleveringer. Det er det truppen og spillet stadig lider under den dag i dag.
    Rygraden på holdet er castet forkert. Andre hold kan spille med middelmådige spillere eller talenter, fordi de har et klart spilkoncept med veldefinerede opgaver. Vi skal købe verdens bedste spillere for at få uafgjort med KuPS på hjemmebane.

    Så ja - vi mangler en 8'er men Ståle har sørme givet tallet væk til en, der ikke er klar i 8 ud af ti kampe.
    Jeg håber at Thomsen ændrer sin skadesfrekvens og bliver en profil, men vi skulle nok have afskibet ham i dette vindue, og have købt noget kvalitet.

    Jeg håber at et salg af Robin Olsen udløser en sum, som gør at Ankersen kan få lov til at forlade os, og bliver udskiftet med en af tilsvarende kvalitet, men med bedre attitude og indlægsfod.
    8'eren tror jeg ikke Ståle får købt inden han ryger ud af EL. Han har fået alt for mange chancer til at få lukket den position eller ændre spillestilen så den passer til materialet.

    Af samme grunde synes jeg ikke, at det giver mening at komme med flere transferforslag, da det mere er spillestilen, som gør vores spillere dårlige. Gregus tror jeg faktisk er den rigtige type til pladsen, men spiller ikke særlig godt sammen med Zeca, der heller ikke kan lægge en aflevering over ti meter, ligesom Lüftner.

    Derfor håber jeg at Lüftner bliver solgt i dette vindue, da jeg ikke kan se en fremtid for ham i FCK.
    Jeg tror egentlig at jeg godt kan lide Ståle som sportsdirektør og træner, men bare ikke som begge dele på samme tid.
    Vi har brug for nye øjne på FCK for at bringe os op i højere luftlag, hvor vi en gang drømte om at blive blandt de 25 bedste hold i Europa. (Don Ø)

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ståle udtalte efter salget af Santander, at vi skulle ud og hente en stjerneangriber. Er der noget nyt der? Inden til videre har vi kun hentet en 33-årige N'Doye og Pavlovic 2.0. Eller måtte vi i sidste ende nøjes med dette?

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #1753
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ståle udtalte efter salget af Santander, at vi skulle ud og hente en stjerneangriber. Er der noget nyt der? Inden til videre har vi kun hentet en 33-årige N'Doye og Pavlovic 2.0. Eller måtte vi i sidste ende nøjes med dette?
    Ståle havde vidst udtalt at han var tilfreds med truppen. Det kan selvfølgelig være spin. Ellers har en tur i finsk sauna evt. fået ham på andre tanker. Tror det ville ændre meget hvis vi skiftede til en 3 mands midtbane. Thomsen, zeca og Kvist/Keita. Fischer og falk på kanterne med damen på toppen. Så kan man have direkte løb mod modstanderens forsvar, som forhåbentligt åbner op.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #1754
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ståle havde vidst udtalt at han var tilfreds med truppen. Det kan selvfølgelig være spin. Ellers har en tur i finsk sauna evt. fået ham på andre tanker. Tror det ville ændre meget hvis vi skiftede til en 3 mands midtbane. Thomsen, zeca og Kvist/Keita. Fischer og falk på kanterne med damen på toppen. Så kan man have direkte løb mod modstanderens forsvar, som forhåbentligt åbner op.
    Jeg er også selv stor fortaler for et 4-3-3 system. Men det kommer aldrig til, at ske med Ståle.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #1755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Ståle udtalte efter salget af Santander, at vi skulle ud og hente en stjerneangriber. Er der noget nyt der? Inden til videre har vi kun hentet en 33-årige N'Doye og Pavlovic 2.0. Eller måtte vi i sidste ende nøjes med dette?
    Det korte svar er ja. Til gengæld fik du to i stedet for én og du fik Bjelland.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •