Side 122 af 145 FørsteFørste ... 2272112119120121122123124125132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,816 til 1,830 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1816
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Rolig nu Derp. Pieros har altså lige haft en sæson hvor han scorede 14 mål i 33 kampe i superligaen, i sit først år for et svagt spillende hold.
    Er ret sikker på at STåle regner med Pieros tager mere ansvar i denne sæson og er vores 1. angriber
    Pieros er en god angriber. Jeg tror aldrig han bliver en entydig succes for det her FCK hold under Ståle, dertil mangler han for meget på indlægsspil og som opspilsstation. Men han skal nok score mål, og er vel en ret god makker til N'Doye.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1817
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Pieros er en god angriber. Jeg tror aldrig han bliver en entydig succes for det her FCK hold under Ståle, dertil mangler han for meget på indlægsspil og som opspilsstation. Men han skal nok score mål, og er vel en ret god makker til N'Doye.
    Hvis ret skal være ret så forbedrede Pieros også sit spil gevaldigt i de sidste kampe af sidste sæson, efter han kom tilbage fra skade.. Han lignede pludselig en spiller der kunne modtage bolden med ryggen til mål og lægge den af til en medspiller.. PT vil det derfor være en forstærkning at få ham ind for Kodro som har haft en meget skidt start her...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1818
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så er den officiel.

    63 mio er jo hverken 120 eller 80 mio, meeeen klager ikke;-)

    Der ligger potentielt ekstra 26 mio og venter, samt videresalgsklausul på 10 pct.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...em-aar-i-roma/

    Zan

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1819
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Så er den officiel.

    63 mio er jo hverken 120 eller 80 mio, meeeen klager ikke;-)

    Der ligger potentielt ekstra 26 mio og venter, samt videresalgsklausul på 10 pct.

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...em-aar-i-roma/

    Zan
    Stærkt salg, må man sige. Personligt havde jeg ikke regnet med, at man kunne få meget mere end 20 mio. kr. DKK for Robin Olsen. Som Ståle selv nævner, har hans VM fået prisen gevaldigt op.

    Er der ikke også noget med, at PAOK skal have en andel? Og i så fald, ved nogen hvor meget der er tale om?
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1820
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er egentlig ret enig i en del af dine vurderinger af spillerne. Luftner tror jeg også på ryger snart. Han er fortid senest næste sommer, men muligvis også før. Bengtsson har været her i et helt år, og han famler stadig langt fra et acceptabelt niveau. Han er vel ikke engang god nok som reserve. Og han burde også være fortid senest næste sommer. Gregus har jeg også opgivet. Ståle brugte hele træningslejeren på, at tale ham op. Han fik 60 minutter i første kamp mod Kups uden, at gøre det store. Han måtte dog også udgå med en hovedskade efter ca. 60 minutter. Han blev flået ud efter en elendig første halvleg mod Horsens. Han var direkte involveret i Kups scoring i returopgøret i parken, og blev sat af mod Hobro. Han er alt for langsom i tanke og handling til nogensinde, at bide sig fast på den cm. Thomsen har desværre været meget uheldig med skader siden sin ankomst. Han spillede vel sin bedste kamp på den cm mod Atletico, men fik herefter ikke meget spilletid. Og er ellers blevet fortrukket på kanten. Jeg gad godt se ham få lidt flere chancer på den cm, men det ser ikke ud til, at Ståle deler deler det synspunkt. Kadrii havde jeg egentlig håbede på, at Ståle ville give endnu en chance efter hans flotte forår i Randers. Men han er vist desværre helt færdig. jeg kunne dog godt se ham ved siden af N'Doye. Lidt på samme måde som han spillede sammen med Corner i 2014 inden sin skade. Pieros er jeg lidt i tvivl om. Problemet som jeg ser i Pieros er, at han ikke er en typisk FCK angriber. Han er den type angriber som, hvis vi spiller en god kamp, så spiller han også godt, men spiller vi dårlig, så spiller han også dårligt. Med andre ord, han er ikke den angriber der redder os, når vi virkelig har brug for det. Jeg har dog stadig en hvis tro på Pieros som et evt. 2-3 valg til angriber positionen afhængig af skader osv. Pt ser jeg dog også langt hellere ham end Kodro. Hvilket også bringer mig videre til netop ham. Jeg ved godt man ikke må bedømme en spiller fo hurtigt, og især ikke en angriber i FCK. Men det jeg pt. har set fra ham ligner bare noget vi har set fra en gut vi lige er kommet af med. Han ligner et fejlcast. 4 kampe, og han har vel været nærmest fuldstændig usynlig i alle 4 kampe, på nær lige et par enkelte kæmpe chancer i de 2 første kampe som han misbrugte på det skammeligste.

    Jeg dog enig i din betragtning af hvad vi mangler. En klasse dynamisk cm, og en klasse angriber. Jeg tror dog, at Kodro er tiltænkt som det sidste af dem. Hvilket i min optik er meget bekymrende. Førstnævnte bliver nok også kun en realitet hvis vi kommer i europæisk gruppespil. Og det er pt. også yderst tvivlsomt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1821
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis Ståle henter dén midtbanemand som alle savner, der kan bidrage med nogle offensive kvaliteter - eventuelt Lasse Schöne - så håber jeg at Falk får sin venstrekant tilbage og at Fischer rykkes op ved siden af / bagved N'Doye i en Grønkjær'sk free role;

    Fischer-N'Doye
    Falk-NEWGUY-Zeca-Skov
    Boilesen-Bjelland-Papa-Ankersen
    Joronen

    Herved ser kun højresiden lidt svag ud, men omvendt er Skov kommet godt i gang, og så tror jeg egentlig godt på at Ankersen kan finde sit gamle niveau hvis det begynder at gå bedre for holdet, generelt - han har bare vist sig at være dårlig i modgang.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1822
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nok ikke mange der vil begræde denne nyhed hvis den holder vand - inklusiv mig selv.

    https://ronaldo.com/dk/2018/07/25/fc...f-med-luftner/

    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1823
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...endbymidtbane/ Søren Sogenfri melder det samme. Lüftner ønskes væk.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1824
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Nok ikke mange der vil begræde denne nyhed hvis den holder vand - inklusiv mig selv. https://ronaldo.com/dk/2018/07/25/fc...f-med-luftner/CPH12
    Jeg synes da det vil være ærgerligt, hvis vi igen går ned på 3 midterforsvarere i stedet for 4 især hvis vi ender i gruppespillet.Og skal vi endelig af med ham, så håber jeg på en lejeaftale. Jeg synes stadig der er så meget talent, at det kunne forløses med lidt mere fast spilletid i en lidt mindre klub f.eks. i Sverige.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1825
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kan grunden til, at Kvist og Boilesen, ikke længere er en del af anførerstaben, være at de begge er på vej væk?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  20. #1826
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...endbymidtbane/ Søren Sogenfri melder det samme. Lüftner ønskes væk.
    Bliver spændende hvad Ståle har og sige når han i medierne bliver konfronteret med et Lüftner Spørgsmål. Han har jo ivrigt forsvaret, hvor dygtig han er.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1827
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes da det vil være ærgerligt, hvis vi igen går ned på 3 midterforsvarere i stedet for 4 især hvis vi ender i gruppespillet.Og skal vi endelig af med ham, så håber jeg på en lejeaftale. Jeg synes stadig der er så meget talent, at det kunne forløses med lidt mere fast spilletid i en lidt mindre klub f.eks. i Sverige.
    Jeg tror desværre vi har set Lüftners niveau. Med alt den spilletid han har fået har han vel kun shinet lidt i nogle Europa League kampe og et par superligakampe. Han mangler overblik og evne til at ramme sine medspillere på 5 meters afstand.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1828
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af CPH12 Se meddelelser
    Nok ikke mange der vil begræde denne nyhed hvis den holder vand - inklusiv mig selv.

    https://ronaldo.com/dk/2018/07/25/fc...f-med-luftner/

    CPH12
    Fedt med et link til Ronaldo.com. Har godt hørt den hjemmeside har meget tætte kontakter til folkene ude på 10”eren. Men bortset fra det, så skriver både de og Sorgenfri det alle kan se.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #1829
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lidt spøj udtalelse fra Robin Olsens agent til sidst i denne artikel, hvor han k9mmer ind på at der er flere rekordsalg på vej..

    https://www.bt.dk/superligaen/vild-r...ange-saa-meget

    Kan ikke helt finde ud af konteksten og om det er journalisten der udleder nogle ting selv eller om Cetinkaya Virkelig siger at han er involveret i endnu et kommende rekordsalg i FCK.. Men i og med der ikke bores mere ned i kommentaren må det vel anses som en ligyldig spøg...

  27. #1830
    crekke er online nu Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Lidt spøj udtalelse fra Robin Olsens agent til sidst i denne artikel, hvor han k9mmer ind på at der er flere rekordsalg på vej..

    https://www.bt.dk/superligaen/vild-r...ange-saa-meget

    Kan ikke helt finde ud af konteksten og om det er journalisten der udleder nogle ting selv eller om Cetinkaya Virkelig siger at han er involveret i endnu et kommende rekordsalg i FCK.. Men i og med der ikke bores mere ned i kommentaren må det vel anses som en ligyldig spøg...
    Kunne da været fantastisk hvis det er en rekord til os. Det må næsten være Ankersen? Tror ikke han har flere FC-folk i folden?
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •