Side 124 af 145 FørsteFørste ... 2474114121122123124125126127134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,846 til 1,860 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1846
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han er i hvert fald kontraktløs og dermed gratis
    Din og min definition og brug af ordet gratis er ret forskellig.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1847
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han er i hvert fald kontraktløs og dermed gratis, men her sætter jeg grænsen for min tro på realistiske signings - han er simpelthen alt, alt for dyr. Derudover er han ikke offensiv nok, og FCK har behov for en 8’er, der kan være en offensiv balancespiller, ikke endnu en 6’er. Jeg kan faktisk ikke se fornuften i det rygte, som desuden er lige så troværdigt som Trumps tweets.
    Vi kunne da sagtens bruge Rodwell i bare nogenlunde form. En centerakse i retning afSotte/vavro - BjellandZeca - Rodwell/AmarteyN'Doye - SotiriuVille smadre vores modstandere fysisk og der ville være oceaner af plads til at Falk og Fischer kunne hygg sig på kanterne. Det ville ikke være kønt, men fandens effektivt.

  4. #1848
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg føler mig overbevist om, at det er Keita der er tale om, som det næste salg (Søren Klæstrup nævnte desuden også på P3, at FCK er ved at lave et "overraskende salg").Okay, jeg kom ti minutter for sent..https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...boubakar-keita

  5. #1849
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg føler mig overbevist om, at det er Keita der er tale om, som det næste salg (Søren Klæstrup nævnte desuden også på P3, at FCK er ved at lave et "overraskende salg").Okay, jeg kom ti minutter for sent..https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...boubakar-keita
    Men et rekordsalg? En belgisk eller fransk 2. divisionsklub lægger næppe kassen for Keita!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1850
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg føler mig overbevist om, at det er Keita der er tale om, som det næste salg (Søren Klæstrup nævnte desuden også på P3, at FCK er ved at lave et "overraskende salg").Okay, jeg kom ti minutter for sent..https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...boubakar-keita
    Keita bliver jo ikke rekord noget som helst. Det er klubber som Le Havre og Mechelen der er nævnes. Og det er ikke overraskende at han sendes videre. Ståle omtalte selv i slutningen af sidste sæson, hvordan skaderne havde gjort det svært for Keita der nu var utålmodig.Daramy, derimod. Det ville både være overraskende og enooooooooooormt dyrt for en købende klub.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1851
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu var mine tanker om Keita også noget der kom frem, før jeg så interessen fra Mechelen og Le Havre. Jeg formodede at det ville være ham, da Lille tidligere har været meldt interesserede, han er stor og stærk, og besidder uden tvivl et stort uforløst potentiale, så det ville ikke have overrasket mig, at der var tikket et stort bud ind på ham. Klæstrup nævnte som sagt, at det ville være overraskende, og det ville Keita da i den grad være. Desuden har han jo ikke været i truppen de sidste to-tre kampe, og har ikke været på skadeslisten. Jeg håber fandme ikke at det er Daramy, men som jeg har nævnt om han tidligere, at hvis der var en ungdomsspiller der ville gå for et højere beløb end Victor Jensen, så ville det være Daramy.

  10. #1852
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Desuden har Mechelen fået 100 millioner ind på transferindtægter denne sommer, så hvis de har en direkte indvirkning på Mechelens budget, så kunne buddet alligevel godt runde et beløb der vil blive betragtet som stort i FCK.

  11. #1853
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Får vi mere end en million euro og en klausul for Keita, så er det fabelagtigt.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1854
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Din og min definition og brug af ordet gratis er ret forskellig.
    Næppe, men jeg undskylder da de manglende sitationstegn.

  14. #1855
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lüftners agent melder om en interesse fra Dynamo Kiev. Ifølge Tipsbladet er han blandt de interessante emner, såfremt Tamas Kadár forlader Dynamo.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. #1856
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Der er tilsyneladende fin interesse for Lüftner..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-interesseret

    Det er måske lige før vi kan score lidt mønt på ham..

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1857
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der er tilsyneladende fin interesse for Lüftner..

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-interesseret

    Det er måske lige før vi kan score lidt mønt på ham..
    Godt U21 slutrunde og på UEFA’s gruppespilshold sidste år. Der bør være interesse, selvom han ikke rigtigt havde succes hos os i ligaen.

  18. #1858
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Med lidt over en måned tilbage af vinduet håber og tror jeg, at der kommer til at ske en del mere.
    Lüftner er formentlig på vej ud. Ståle tror tilsyneladende ikke på Kadrii overhovedet, så ham kan man også lige så godt prøve at afskibe. Det giver ingen mening at have (mindst) tre mand til den defensive af de to centrale midtbanepladser, når de ikke kan spille sammen, så man bør gå benhårdt efter at få sendt enten Gregus eller Kvist videre - pilen peger på førstnævnte, da jeg ikke umiddelbart ser klubberne stå i kø for at hente 33-årige, højtlønnede Kvist.

    Vi mangler en profil til midtbanen som makker til Zeca. En med forcer i det offensive, men også gerne en vis fysisk pondus og villighed til at tage arbejdshandskerne på i pres- og forsvarsspillet. Hvis man ved et glippet EL-gruppespil ikke kan finde midler til det eller ikke føler behov for en ekstra spiller, må der satses på Falk og/eller Thomsen til pladsen. Det betyder til gengæld, at vi kommer til at se lidt tynde ud på kanterne, så købet af et ungt talent her ville ikke være dumt.

    Vi mangler vel ret beset en ung tredjemålmand, der kan leve med reservetjansen. Jeg ser det som lettere useriøst at have Kim Christensen i den rolle, når han egentlig er målmandstræner. Én skade, så er han pludselig i truppen og skal være klar til at hoppe ind.

    Angrebet bliver det nok svært at hente flere til, når vi antalsmæssigt er stærkt besat, selvom N'Doye og Kodro lige nu må klare opgaven alene. Holse har dog ikke rigtig vist noget endnu, og det er svært at sige, hvor langt Pieros og Wind er fra spilletid. Det kunne dog være rart med en lidt mere bevægelig og teknisk stærk type, så man kunne veksle lidt, men måske kan Daramy komme op og snuse lidt til det.


    I en optimal verden blev Ankersen og Bengtsson også skudt af sted og erstattet af hhv. en bedre og en yngre spiller, men det kræver jo lige, at der er noget interesse for dem, hvilket jeg har svært ved at forestille mig på nuværende tidspunkt.

    Ud over alt det her kan der jo så komme "overraskende" salg. Keita kan ryge. I det nuværende marked kan vi heller ikke vide os helt sikre på, at der ikke kommer et bud på eksempelvis Fischer eller Boilesen, vi ikke kan sige nej til - men især førstnævnte vil godt nok gøre nas at miste.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1859
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er det blot fordi Amarteys agent smider en latterlig kommentar at alt den snak om ham kommer ?

    Er Amartey ikke også for meget 6'er til at passe ind akkurat nu ? Mener det er en 8'er vil skal have.

    Føler mig sikker på vi henter en profil til midtbanen selv ikke Ståle kan undgå at se Gregus ikke er rigtig mand.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1860
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er det blot fordi Amarteys agent smider en latterlig kommentar at alt den snak om ham kommer ?

    Er Amartey ikke også for meget 6'er til at passe ind akkurat nu ? Mener det er en 8'er vil skal have.

    Føler mig sikker på vi henter en profil til midtbanen selv ikke Ståle kan undgå at se Gregus ikke er rigtig mand.
    Mange er efter Gregus pga hans fejlafleveringer og samtidig efter holdet, fordi vi spiller langsomt og uden idé. Gregus har lige netop blikket for spillet og sætte gerne tempo, samt åbner modstanderen ved hans afleveringer over 20-40 meter. Hans fejlmargin er stadig for høj, men det er nu dejligt at se at han i det mindste forsøger og så er han også en skudtrussel udefra. Jeg ser endnu ikke at Gregus er færdig hos os, men han skal oppe sit spil. Det samme gælder i øvrigt Thomsen, de to skal slå igennem nu!

    Driftoff - Sebatian Larsson var i mange år mit favoritkøb, den her er jeg glad for at jeg ikke skal forsvare:

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...ni-stemplingen

    Håber FCN går videre!

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •