Side 125 af 145 FørsteFørste ... 2575115122123124125126127128135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,861 til 1,875 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1861
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Gregus er så langsom på bolden så hver eneste kamp er han skyld i en farlig kontra mod os.Senest i går aftes.

    Manden har et godt spark og kan slå en god aflevering , men han passer ikke ind i vores 442 , han vil være meget bedre i en 3 mands midtbane

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1862
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er der nogen, som har nyt i rygterne om salg? Keita eller hvem det nu er ...?
    Det skulle jo være et "rekordsalg" i kølvandet på Robin Olsen, så jeg er ret spændt på, hvad det drejer sig om :O
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. #1863
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Gregus er så langsom på bolden så hver eneste kamp er han skyld i en farlig kontra mod os.Senest i går aftes.

    Manden har et godt spark og kan slå en god aflevering , men han passer ikke ind i vores 442 , han vil være meget bedre i en 3 mands midtbane
    Det er lidt sjovt, at Gregus passer bedre i en 3 mands midtbane - det gør Kvist også (se på landsholdet), Thomsen er også bedst i en 3 mands midtbane, ved ikke med Zeca .. men jeg synes der tegner sig et billede af, ar man har spillerene til at spille en FREMRAGENDE 433. Det er bare synd, at ø Ståle kan bare ikke se det

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1864
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Meget tyder på at Lüftner snart er fortid i klubben. Et bud på hans erstatning kunne være Frederik Sørensen, som angiveligt kan forlade Köln, da han ikke er en del af deres nye træners planer.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...te-fra-fc-koln

    Så er spørgsmålet bare, om Frederik Sørensen er interesseret i at komme til FCK, hvis man ikke kan love at han er en af de to foretrukne valg til midterforsvaret?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1865
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Spiller han ikke primært back?
    Han er da helt sikkert interessant som afløser for Ankersen, men med den pris, der nævnes i artiklen (38 mio. kr.), er han jo uden for vores rækkevidde, så det virker ikke sandsynligt, at han skulle havne her.
    HIC SUNT LEONES

  9. #1866
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så er det nu Ståle!
    Du kan "få" en stjerne højre back!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...blink=frontbox

    Frederik Sørensen bliver sat til salg for DKK 38 mio. Med vanlig taktik sætter man prisen højt, så der er noget at forhandle med.
    Mit forslag til Ståle:
    Få afsat Ankersen til DKK 10 mio (svært uden landsholdsstatus)
    Byd DKK 15 mio plus videresalgsklausul til Køln
    Giv Frederik Sørensen 5 år, men lov ham at når han er kommet på landsholdet og kan sælges for +40 mio. kroner kan han sølges. Dog tidligst efter to år.

    Så er Roerslev klar til at tage over. Evt med en udlejning undervejs.
    Se det er rettidig omhu, og en god investering i trupkvalitet og økonomi.

    Så mangler vi bare en offensiv midtbane til gruppespillet. (Jinx)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1867
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Spiller han ikke primært back?
    Han er da helt sikkert interessant som afløser for Ankersen, men med den pris, der nævnes i artiklen (38 mio. kr.), er han jo uden for vores rækkevidde, så det virker ikke sandsynligt, at han skulle havne her.
    Mener bestemt han primært er midterforsvarer, men skal ikke kunne sige om han er blevet på højre back den seneste tid i Köln? Men hvis Köln forventer noget i nærheden af 38 millioner, så bliver det ikke hos os.

    På transfermarkt er han også beskrevet som CB, men med højre back som sekundær position.

    https://www.transfermarkt.com/freder.../spieler/91716
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1868
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er lidt sjovt, at Gregus passer bedre i en 3 mands midtbane - det gør Kvist også (se på landsholdet), Thomsen er også bedst i en 3 mands midtbane, ved ikke med Zeca .. men jeg synes der tegner sig et billede af, ar man har spillerene til at spille en FREMRAGENDE 433. Det er bare synd, at ø Ståle kan bare ikke se det
    Jeg synes grundlaget for din konklusion er ualmindelig tynd. Hvordan i al verden ved du, at Thomsen er bedre på en 3 mands midt? Jeg har vist aldrig nogensinde set ham spille på en. Det samme kan måske siges om Gregus (jeg har ikke set et hav af kampe for Jablonec), og Kvist har tidligere vist, at han sagtens kan spille i en 442. En anden ting der har undret mig, er denne ide om, at alting vil være bedre med 433 og at truppen passer bedre på dette. Jeg er ikke enig i det sidste og skifter man til 433, så har man pludselig absurd få målscorere på banen, da det kræver at en angriber sættes af til fordel for en midtbanespiller, og da vi jo ikke ejer en målfarlig central midt. Vi har desuden ikke en åbenlys spiller til den offensive midtbaneplads. Falk er ikke målfarlig nok, Kodro spiller næsten den funktion allerede og Fischer fungerer formentlig bedre på en kant.Jeg er muligvis bare dum, men jeg forstår simpelthen ikke ideen med denne 433 hype som er herinde. Men igen, jeg forstår jo heller ikke hypen om Stålefyring osv....


  14. #1869
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg kan slet ikke se, at Frederik Sørensen skulle være aktuelt her:1) Vi skal ikke bruge en midterforsvarer, som nok er hans primære postition.2) Hvorfor skulle han komme til KBH, hvis han ikke er sikker på spilletid3) Han er slet slet ikke den backtype, som vi har brug for. Vi har brug for en Ankersen der kan lave indlæg - ikke en back som kun sjældent bevæger sig over midten.Pænt nej tak herfra.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1870
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Frederik Sørensen ville være et scoop, men som det nævnes er det ikke på de centrale forsvarspladser, behovet for nyindkøb er størst. At have Lüftner siddende som fjerdevalg er uholdbart, men at få Sørensen ind som afløser ville være endnu mere uoplagt. Lad os få et ungt forsvarstalent, der kan acceptere at være fjerdevalg, ind i stedet for Lüftner.

    Som det i øvrigt kan ses her, er Frederik Sørensen blevet brugt lejlighedsvist på højre back i mange år, men mit indtryk er, at han er for stor, tung og defensiv en back til at udfylde rollen i FCK. Det var nok mere oplagt i Italien: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sk-Juve-komet/
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1871
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ser slet ikke Frederik Sørensen værende aktuel, spilestil vil han skulle være midter forsvar i FCK og der ser jeg ham ikke bedre end Papa og Bjelland, som højreback vil det være som de engelske bundklubber der bruger en stor hovedstødsstærk back som slet ikke har styrker i overlap og indlæg. Derefter er der så prisen hvor jeg mener man skal bruge et beløb i den størrelse et helt andet sted

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1872
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er da nogle relativt store klubber der nævnes i Lüftner artiklen på BT. Kiev, Gent og West Bromwich... Det forstår jeg absolut INTET af... Men afsted med ham.Og så er mit største realistiske ønske eller en ny HB. Farvel til Ankersen og lad så ellers Roerslev stå i lære ved en der rent faktisk kan spille fodbold de kommende par sæsoner.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1873
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes grundlaget for din konklusion er ualmindelig tynd. Hvordan i al verden ved du, at Thomsen er bedre på en 3 mands midt? Jeg har vist aldrig nogensinde set ham spille på en. Det samme kan måske siges om Gregus (jeg har ikke set et hav af kampe for Jablonec), og Kvist har tidligere vist, at han sagtens kan spille i en 442. En anden ting der har undret mig, er denne ide om, at alting vil være bedre med 433 og at truppen passer bedre på dette. Jeg er ikke enig i det sidste og skifter man til 433, så har man pludselig absurd få målscorere på banen, da det kræver at en angriber sættes af til fordel for en midtbanespiller, og da vi jo ikke ejer en målfarlig central midt. Vi har desuden ikke en åbenlys spiller til den offensive midtbaneplads. Falk er ikke målfarlig nok, Kodro spiller næsten den funktion allerede og Fischer fungerer formentlig bedre på en kant.Jeg er muligvis bare dum, men jeg forstår simpelthen ikke ideen med denne 433 hype som er herinde. Men igen, jeg forstår jo heller ikke hypen om Stålefyring osv....
    Talkombinationer er ikke helt så relevante efter min mening, men når vi har så dårligt udbytte af to angribere, så kan det give meget god mening, at trække en af dem tilbage og måske bytte for en anden spiller. Men i realiteten vil en 433 hos os i praksis komme til at være 451 (hvilket vel også er virkeligheden i de mange af de klubber den bliver praktiseret i, da de brede angribere stort set har samme roller som vores kanter).

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1874
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Talkombinationer er ikke helt så relevante efter min mening, men når vi har så dårligt udbytte af to angribere, så kan det give meget god mening, at trække en af dem tilbage og måske bytte for en anden spiller.
    Det har du nok ret i, men er det ikke i forvejen det som sker med Kodro? Som jeg har forstået det, så er det netop den rolle som er er god til..... ikke at det rigtigt har vist sig i kampene.

  25. #1875
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kodro skal selvfølgelig have tid, inden han afskrives, men det har ikke været godt indtil videre. Han har i bedste fald været usynlig på banen, og når man endelig lægger mærke til ham, er det sjældent for noget positivt. I går faldt vores spil totalt fra hinanden, da N’Doye blev skiftet ud.

    Set i det lys giver det naturligvis mening at prøve noget andet. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se en tremands-midtbane med Zeca, Falk og Thomsen. Den konstellation må kunne skabe noget fremadrettet. Kvist vil også kunne bidrage i en tremandsmidt.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •