Side 1 af 145 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange, sommeren 2018

    PLANLAGTE AFGANGE:

    Kontraktudløb:
    - Kim Christensen (målmand)
    - Mikael Antonsson (midterforsvar)
    - Youssef Toutouh (kant)

    Planlagte salg:
    - Robin Olsen (målmand)
    - Peter Ankersen (højre back)
    - Federico Santander (angriber)

    PLANLAGTE TILGANGE:
    - Jesse Joronen (målmand)
    - Bashkim Kadrii (angriber) (leje retur)

    Jeg forestiller mig, vi henter en 2./3. målmand, en højre back og en stor angriber, mens vi skiller os af med en central midtbanespiller (sandsynligvis Matic), samt 1-2 angribere (sandsynligvis Pavlovic og Kadrii). Derudover rykker vi nok Jonas Wind og måske Niklas Vesterlund op fra U-19 (ifølge Ståle). Racic må nok vente et halvt til et helt år mere med at rykke op i 1. holdstruppen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg tænker faktisk at vi henter en målmand til 1. pladsen eller som minimum cirka samme kvalitet som Joronen og så lå de kæmpe om det. Stephan er blevet 36 og han bliver vores nye Kim.

    Til forsvaret skal der hentes en højre back og en central forsvare. Der skal være 8 forsvarspillere i truppen og med et salg af Ankersen (forventer jeg 100%) og et farvel til Anton, så mangler vi de to. Vavro og Luftner afgøre i dette forår, hvor god en central vi henter.

    Hvis Matic og Toutouh forlader os og Fischer bliver brugt mest i angrebet, så kan vi godt have plads til en enkelt ny spiller eller eventuelt to talenter til midten, men ellers skal pengen bruges længere fremme. Jeg tror Santander bliver! Dvs Santander, Fischer, Pieros og Holse til angrebet og her kunne vi godt bruge en Target mand, som back up for Santander.

    Dvs målmand: 10 millioner
    Højre back: 10-15 millioner
    Central forsvare: 5-20 millioner
    Midten tager vi forhåbentlig internt eller et stort talent i 5-10 millioner klassen
    Angrebet: 10-15 millioner og så en eller to hvis Santander ryger.

    Det bliver et dyrt vindue og de 40-70 millioner der skal bruges, får vi svært ved at hente hjem via Olsen, Ankersen og Matic!

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tænker faktisk at vi henter en målmand til 1. pladsen eller som minimum cirka samme kvalitet som Joronen og så lå de kæmpe om det. Stephan er blevet 36 og han bliver vores nye Kim.

    Til forsvaret skal der hentes en højre back og en central forsvare. Der skal være 8 forsvarspillere i truppen og med et salg af Ankersen (forventer jeg 100%) og et farvel til Anton, så mangler vi de to. Vavro og Luftner afgøre i dette forår, hvor god en central vi henter.

    Hvis Matic og Toutouh forlader os og Fischer bliver brugt mest i angrebet, så kan vi godt have plads til en enkelt ny spiller eller eventuelt to talenter til midten, men ellers skal pengen bruges længere fremme. Jeg tror Santander bliver! Dvs Santander, Fischer, Pieros og Holse til angrebet og her kunne vi godt bruge en Target mand, som back up for Santander.

    Dvs målmand: 10 millioner
    Højre back: 10-15 millioner
    Central forsvare: 5-20 millioner
    Midten tager vi forhåbentlig internt eller et stort talent i 5-10 millioner klassen
    Angrebet: 10-15 millioner og så en eller to hvis Santander ryger.

    Det bliver et dyrt vindue og de 40-70 millioner der skal bruges, får vi svært ved at hente hjem via Olsen, Ankersen og Matic!
    Meget enig med dig. Håber og tror at Keita er manden på CM, hvis Matic ryger. Tror han er fremtiden.

    Derudover kunne en gratis Mayron George (når Lyngby lukker) måske være en target man til billige penge. Tænker han er god nok til kampene i suppen - så må Santander - som jeg også tror bliver grundet spoleret sæson - klare skærene i de store kampe :-)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Derudover kunne en gratis Mayron George (når Lyngby lukker) måske være en target man til billige penge.
    Mayron George er kun udlejet til Lyngby og har kontrakt med Randers til sommeren 2020.
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Mayron George er kun udlejet til Lyngby og har kontrakt med Randers til sommeren 2020.
    Mon ikke han kan købes relativt billigt af Randers til sommer hvis han er på Ståles blok.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nå ok - den havde jeg ikke lige fanget ;-)

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er planen at fylde mere op med spillere fra ungdomsafdelingen, hvad angår breddespillere. Hvilket er grunden til at Jonas Wind efter planen skal rykkes op i 1. holdstruppen i løbet af foråret. Så jeg kunne godt forestille mig ham som 4. valg efter sommeren, og at Holse rykkes ned som kant (mest fordi Ståle også nævnte det til Inside).

    Hvis vi kan overtale Santander til at blive en sæson mere, har vi et angreb bestående af Santander, Fischer, enten Pieros eller Pavlovic og så Jonas Wind. Det burde forhåbentlig være nok i første omgang, hvad angår angrebet.

    Kombinationen Vavro/Lüftner/Johansson skal være en dundrende fiasko i foråret for at Ståle tager pengepungen frem og leder efter noget nyt, eller også skal der komme et godt bud på (mindst) én af dem. Har dog ingen ide om hvem det evt. kunne være, man kunne hente ind.

    På højre back kunne Gammelby sagtens være en mulighed. Især hvis Robert Skov får et godt forår, så de to kan genetablere deres samarbejde fra Silkeborg, og hvis Gammelby får et par landskampe i foråret, hvor han gør det fornuftigt.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kombinationen Vavro/Lüftner/Johansson skal være en dundrende fiasko i foråret for at Ståle tager pengepungen frem og leder efter noget nyt, eller også skal der komme et godt bud på (mindst) én af dem.
    Der er ikke nogen af de tre som har vist lederegenskaber, så en leder er hårdt tiltrængt.
    Øvre C'er

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tror personligt, at Matic og Pavlovic kommer på skudrampen. Pavlovic har pr. dags dato spillet 54 kampe og scoret 15 mål, og lavet 4 assists. Ikke imponerende, men jeg er sikker på at der nok skal være en klub som kan bruge Pavlovics kvaliteter (eller mangel på samme :-)))) Matic tror jeg til gengæld bliver sværere at komme af med. Matic har tidligere udtrykt, at første prioriteten er familien. Matic er på en forholdsvis stor kontrakt, og bor i dejlige KBH - der skal nok andet end en bundklub i Holland/Belgien til at han vil væk. Han havde jo allerede fået løbepas i dette transfervindue. Ligeledes er han stadig på en forskerordning, hvilket betyder, at økonomien bliver svær at matche i andre klubber (taget hans niveau i betragtning). Forinden turen til FCK havde han spillet alt i alt, 1 års god fodbold - ½ år i Breda og ½ år i Sturm.

    Tror personligt mere på kombinationen Gregus-Zeca end Kvist-Zeca. Specielt i en opstilling, hvor vi stiller med 2 på center midt. Det er en holdning, som Ståle også deler (håber jeg), hvorfor Gregus ikke skal nogen steder til sommer.
    Keita har angiveligt haft en god sæson i Halmstad, men blev dog skadet til sidst. Kontrakten udløber med udgangen af 2020.

    Jeg kan godt se idéen med Vavro, men har lidt svært ved Luftner. Tror begge får som minimum endnu en sæson.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tydeligt at vi mangler en:

    - Manager der TØR/kan spille offensivt... Host Hjulmand host host
    - En VB hvis Boilesen skal spille centralt
    - En kreativ central midt-midt, med offensiv mentalitet og drive
    - En STOR STÆRK angriber, hvis Ståle forsætter som Manager

    En ny sponsor der kan udlevere migræne medicin til os idioter der forsat tropper i Parken og tror på bedre spil og resultater

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    PLANLAGTE TILGANGE:
    - Jesse Joronen (målmand)
    - Bashkim Kadrii (angriber) (leje retur)
    Bashkim Kadrii har vist kontraktudløb til juni 2018.

  17. #12
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kadrii har kontrakt til udgangen af 2018. https://www.bt.dk/superligaen/superl...avn-forlaenget

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Vi kan nok godt regne med, at vi har set Kadriis sidste kamp for FCK...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dvs målmand: 10 millioner
    Højre back: 10-15 millioner
    Central forsvare: 5-20 millioner
    Midten tager vi forhåbentlig internt eller et stort talent i 5-10 millioner klassen
    Angrebet: 10-15 millioner og så en eller to hvis Santander ryger.

    Det bliver et dyrt vindue og de 40-70 millioner der skal bruges, får vi svært ved at hente hjem via Olsen, Ankersen og Matic!
    Der skal vist ske en del mirakler, før vi ser ind i et sommervindue, hvor vi skyder 50 mio. kr. afsted efter nye spillere - uanset hvad vi måtte mene, der er behov for af forstærkninger. Der er simpelthen for mange økonomiske og sportslige usikkerhedsmomenter, som lige nu trækker i retningen af, at vi nærmere ser ind i et vindue med højest to forstærkninger udefra.

    Usikkerhederne består i:

    - Kommer vi overhovedet i Europa? Ingen Europa = nedjustering af regnskabsforventninger, og så er truppen formentlig for stor og for dyr til en sæson kun med Superliga og pokal. I så fald er vi ude i allerhøjest to tilgange, nemlig højre back, hvis og såfremt Ankersen sælges, og i angrebet, hvis BÅDE Santander og Pavlovic sælges.
    - Hvad er Stephans fremtidige rolle? Udgangspunktet må lige nu være, at han er tiltænkt at skulle konkurrere med Joronen, dvs. ingen ny målmand umiddelbart.
    - Bliver Ankersen solgt? Hvis ja, ny højre back som udgangspunkt.
    - Hvordan klarer midterforsvaret foråret? Ser vi fremgang i konstellationen Erik J/Vavro/Lüftner? Hvis en ny, stærk central forsvarer skal ind, så skal en af de øvrige ud først, enten som transfer eller leje.
    - Lykkes det at komme af med Matic? Det betyder dog næppe noget transfermæssigt, da det må antages, at Keita naturligt går ind som fjerdevalg på central midt.
    - Skydes Santander af? Og hvad er planen med Pavlovic? Hvis begge sælges, skal der naturligvis en ny angriber ind. Hvis Santander bliver, men Pavlovic sælges, går vi næppe på jagt efter en dyr fjerdeangriber. Hvis vi sælger Santander, men stadig hænger på Pavlovic, afhænger transferaktiviteten nok lidt af, hvor godt det ser ud med Fischer, Sotiriou og Pavlovic i løbet af foråret.

    Jeg tror, at vi uanset hvad skal dæmpe forventningerne lidt til sommerens transfervindue. Champions League-millionerne er ude af syne, og vi skal kæmpe for at bevare vores Europa League gruppespilsplads og de penge, som gør, at fodboldforretningen overhovedet løber rundt.

    Samtidig har vi en masse uafklarede trupspørgsmål. Vi må regne med, at tommelfingerreglen er, at der skal én ud, før der kan komme én ind. Og i vinterens transfervindue havde vi ikke ligefrem stort held med at afskibe de løntunge reserver, som angiveligt er blevet givet lov til at skifte. Jeg har svært ved at se, at foråret skulle ændre på den kendsgerning.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvis Ståle finder en anden arbejdsgiver, kunne en ny træner måske ekstraordinært få et større beløb bevilget til at forme truppen efter sit eget hoved, men ja, det er svært at se, hvorfor vores nuværende manager skulle få stukket en ny stor pose penge i hånden, når han nu har forvaltet den seneste så helt igennem håbløst.
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 145 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •