Side 48 af 145 FørsteFørste ... 38454647484950515898 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja det er super flot at manden følger sit hjerte, men jeg kommer vitterligt aldrig til at have respekt for mennesker/klubber der ikke respekterer en kontrakt man har skrevet under på.
    Nej, man kan ikke forudse at man bliver forelsket - men hvis man er sådan en person der ikke vægter fodbolden særlig højt og let kan sige farvel til det, så må man jo skrive kontrakter på 1 år med de klubber man vælger.
    Om det er pga. kærlighed, at man vil til en anden klub eller man bare ikke vil spille mere så mener jeg at man respektere en kontrakt man har sat sin signatur på.
    Netop mine tanker. Der må have været dannet præcedens, så man har indskrevet en sådan situation i kontrakten. Ellers kan man ligeså godt bare køre med mundtlige aftaler..

  2. #707
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    ...team Balkan...
    Hvem tænker du på?

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #708
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-om-johansson

    Erik skal angiveligt til AIK eller Djurgården.

  5. #709
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Jeg vågnede til en sms, der sagde, at det er Fischer, hvilket gjorde, at jeg lå en halv time og var virkelig muggen. Erik kan jeg bedre acceptere. Jeg var overbevist om, at Erik uden Zanka er en nulbon, men han har absolut spillet godt de seneste to kampe.

    Har det nogensinde givet mening at holde på spillere eller trænere, der vil væk? Men det kommer vel til at koste ham, hvilket i denne sammenhæng er ganske uinteressant.

  6. #710
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    28

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Tjo, men i interviewet med Kasper Marker fra canal9 før alt det her med Erik j, der fortæller Ståle at vi ikke er på udkig efter nogle til forsvaret, da vi har fire med Boilesen. Og der er der taget højde for at Antonsson ikke er en del af truppen! Så jeg tror ikke, at det er givet, at han henter to til forsvaret! Jeg tror slet ikke planen var, at Ståle ville hente til midterforsvaret.. Rygterne med en til midterforsvaret passer også meget godt tidsmæssigt ifht hvornår Erik har meddelt Ståle at han vil stoppe!

    Så jeg tror desværre det bliver Boile + team Balkan + svensk-grækeren i næste sæson!
    “Svensk-grækeren” ville i så fald være den eneste fra Balkan .

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #711
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-om-johansson

    Erik skal angiveligt til AIK eller Djurgården.
    Men hvorfor arbejder de mod en ophævelse af kontrakten? Ville det ikke være smartere at tilbyde ham til de svenske klubber og dermed også få lidt kompensation for de X millioner man ellers kunne have solgt ham for?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #712
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvem tænker du på?
    "“Svensk-grækeren” ville i så fald være den eneste fra Balkan" ...

    Vavro + Lüftner. De kalder jo sig selv team Balkan på sociale medier (Insta og snapchat) Altså Matic, Gregus, Pavlo, Verbic, Vavro og Lüftner, så det var egentlig bare det ;)

    Men jeg kan godt se, hvad I mener.

    Helt ærligt - kan et forsvar med Sotirios Papagiannopoulos, Vavro, Lüftner og til dels Boile være nok til både europa og mesterskab? Jeg kender ikke meget til Sotirios Papa, men tanken om en helt ny + en af de to (Vavro og Lüftner) den tror jeg simpelthen ikke på. HÅBER virkelig at Ståle henter en mere. Bjelland ville være fantastisk, men det er vel ikke realistisk, hvis han bliver fast starter ved VM.





  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #713
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Her er lidt mere: https://www.bt.dk/superligaen/nye-de...r-ny-klub-skal

    Her står bl.a. om ca 50 mio som vi sagde nej til sidste sommer, samt at en kommende klub skal betale både noget transfer og på en eller anden måde sørge for, at Erik også kan betale noget tilbage.

    Som jeg skrev tidligere, så kan jeg virkelig godt lide Erik og hans tilgang til livet. Men det er godt nok mange penge, han "snyder" os for.

    Forøvrigt står der også i artiklen, at Østersund har indkaldt til pressemøde i dag, men at det ikke nødvendigvis handler om et salg.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #714
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er såmænd fint nok at Erik Johansson er bohème-typen, men derfor kan man godt opfører sig anstændigt.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #715
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Her er lidt mere: https://www.bt.dk/superligaen/nye-de...r-ny-klub-skal

    Her står bl.a. om ca 50 mio som vi sagde nej til sidste sommer, samt at en kommende klub skal betale både noget transfer og på en eller anden måde sørge for, at Erik også kan betale noget tilbage.

    Som jeg skrev tidligere, så kan jeg virkelig godt lide Erik og hans tilgang til livet. Men det er godt nok mange penge, han "snyder" os for.

    Forøvrigt står der også i artiklen, at Østersund har indkaldt til pressemøde i dag, men at det ikke nødvendigvis handler om et salg.
    Jeg er i letter chock over st læse 50 mill og har virkelig svært ved at tro det. Jeg flyver 2-4 gange retur til Amsterdam om ugen og det kan altså sagtens lade sid gøre. Jeg har i øvrigt også lidt længere arbejdsdage end Erik. Afhængigt af kamp programmet kan han overnatte 2-3 gange om ugen i dk og have 2-3 hele fridage i Stockholm. I øvrigt kunne de sikkert også sagtens bo i Kbh md hendes job - men ok, de må selv klare deres ægteskab :).

    Jeg holder stadig fast i at han skal skifte og ville klart foretrække en byttehandel a la Laudrup/Goldbæk og en videresalgsklausul. Så må man dividere hans bonus i 4 (4 årig kontrakt) og han må betale 3/4 tilbage.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #716
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt står der også i artiklen, at Østersund har indkaldt til pressemøde i dag, men at det ikke nødvendigvis handler om et salg.
    Deres i øvrigt yderst succesfulde og vældig populære cheftræner, Graham Potter, skulle angiveligt være meget tæt på et skifte til Swansea. Det virker, som en nyhed, der ville være rigelig stor til den klub til at holde et pressemøde. Måske præsenterer de endda en ny cheftræner ved samme lejlighed.

    Jeg hører til gruppen, der forstår og respekterer Johanssons beslutning, hvis rygterne altså er rigtige. Den gør nas, men vi har jo sådan set selv levet godt af nogenlunde lignende tilfælde senest med Boilesen og Fischer, men man kunne i princippet inkludere eksempelvis Zanka, Kvist og Cornelius. Eller Okore, Grønkjær og sågar til dels Johansson selv.

    Et umiddelbart gæt ville nok være, at vi henter Maxsø, Ragnar eller måske endda Bjelland, selvom sidstnævnte virker uopnåelig. Det gjorde eksempelvis Fischer, Grønkjær og Laudrup også.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #717
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Her er lidt mere: https://www.bt.dk/superligaen/nye-de...r-ny-klub-skal


    Som jeg skrev tidligere, så kan jeg virkelig godt lide Erik og hans tilgang til livet. Men det er godt nok mange penge, han "snyder" os for.

    Forøvrigt står der også i artiklen, at Østersund har indkaldt til pressemøde i dag, men at det ikke nødvendigvis handler om et salg.
    "Snyder" er key her. For et eller andet sted, så rent forretningsmæssigt, så er det noget rigtig pis for os og også for ham, men mest for os!
    Jeg synes bare, at Ståle tidligere har været ret "menneskelig" i forhold til salg af spillere, som har udtjent deres værnepligt. Fx solgte vi Zanka og Delaney forholdsvis billigt. Kan ikke huske hvad salget Nico og Corner indbragte, men det var jo også rimelig billige salg.

    Jeg kan også rigtig godt lide Erik, og jeg er virkelig ærgerlig over, at vi mister ham... Men hvis ikke han vil være her, så er det et eller andet sted fair nok, at vi skiller os af med ham. Og jeg synes ikke, at vi skal skille os af med ham på en træls og uværdig måde. Så ser jeg hellere at vi "hjælper" ham lidt på vej inden for rimelighedens grænser.

    Snakken om at Erik J ikke opfører sig ordentligt, tøffelhelt anekdoten osv., er måske en anelse usmagelig. Manden er ærlig og har været det lige siden han kom til klubben. Fair nok at han er forelsket, skal giftes og at der er et barn involveret gør situationen endnu sværere at håndtere, men disse faktorer er også større end fodbold! Han har aldrig lagt skjul på, at fodbold bare er et job for ham og at han ikke interesserer sig særlig meget for fodbold, så kærlighed > fodbold. Fair game! Nu må Erik bare opfylde de kriterier, der bliver stillet op af klubben og Ståle.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #718
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    De der comeback-fra-skade videoer har ikke de store fremtidsperspektiver i sig :(

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #719
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Kan vi ikke blot udleje Erik J til en Stockholm-klub med en tilbagekaldelsesklausul? Når han så om et par måneder er blevet udpeget som trivelsforældre i bonus-sønnens klasse, har afholdt en børnefødselsdag og stået i kø til et børnetøjslagersalg, så kommer han jo nok tilbage.

  25. De følgende 15 brugere er enige:

  26. #720
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Felix Beijmo fra Djurgården var oppe og vende for nogle dage siden. Måske bliver han mere aktuel nu, hvis han kan indgå i en byttehandel.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •