Side 49 af 145 FørsteFørste ... 39464748495051525999 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Felix Beijmo fra Djurgården var oppe og vende for nogle dage siden. Måske bliver han mere aktuel nu, hvis han kan indgå i en byttehandel.
    Ja, og hvad med han makker i den anden side, Jonathan Augustinsson. Hvis han har samme spillestil og potentiale, som hans storebror, så skal han da med i den handel.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg er godt nok skuffet over den beslutning som Erik har taget, har altid synes rigtig godt om ham, og havde lidt håbet og glædet mig til at Ståle ville sætte ham sammen med Papagiannopoulos i det centraleforsvar, for at få lidt mere ro på, er virkelig ikke fan af Vavro og Lüftner (Hvordan man kan være så meget uvenner med bolden, men åbenbart stadig være professionel fodboldspiller fatter jeg intet af).

    Hvis Stine Bjerre Jørgensen (Tv2 Sporten) kan pendle frem og tilbage mellem Odense og Barcelona til hendes mand Casper U. Mortensen, som spiller håndbold i byen, så brude Erik og hans kæreste vel også nemt kunne få det til løbe rundt, det tager en time med fly til Stockholm, plus Ståle siger i hans bog "Løvehjerte" at Erik altid har fri fra træning og andre forpligtelser med FCK, når der er landsholds samling for dem som er udtaget, og dem som ikke er udtaget træner videre i klubben, han burde have masser af fritid til hans kæreste. Så at han ikke lige gider et år eller to mere, efter alt vi har gjort for ham :(

    Synes virkelig det er et fesent valg han har taget, og en tam "undskyldning" om at han vil hjem til hans 40 årige kæreste, som han vel max kan have kendt i et år, da hun gik fra hendes mand tilbage i 2016. Men oh well hvad man ikke gør af åndsvage ting, når man er nyforelsket!.

    Håber bare vi rammer plet med en eller to nye til centralforsvaret nu, som kan gå ind med det samme, så der kan komme noget ro på dernede, også glemmer jo nok hurtigt den her skuffelse som jeg sidder med lige nu.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    For bare at spekulere lidt mere, så kunne det også være, at hans forlovede har stillet det som betingelse for deres forhold, at han skal "hjem" til Stockholm, hvor Erik så har valgt at nedprioritere os i forhold til kærligheden. Det er ærgerligt, men hvis alternativet er en spiller, der ikke rigtig gider at være her/gøre en indsats, så lad os da komme af med ham for så mange millioner som muligt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #724
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    For bare at spekulere lidt mere, så kunne det også være, at hans forlovede har stillet det som betingelse for deres forhold, at han skal "hjem" til Stockholm, hvor Erik så har valgt at nedprioritere os i forhold til kærligheden. Det er ærgerligt, men hvis alternativet er en spiller, der ikke rigtig gider at være her/gøre en indsats, så lad os da komme af med ham for så mange millioner som muligt.
    Jeg ved det selvfølgelig ikke, men det har jeg nu svært ved at tro. Historien lyder vist, at hun pga sit barn ikke kan/vil flytte, hvilket som forældre lyder rimeligt. Det gør nok også, at det er svært for hende at pendle. Ergo ligger den nok hos Erik, og der må man bare konkludere, at vi har med en spiller at gøre, som har den sjældne egenskab, at han ikke prioriterer sig selv og sin sport øverst. Det vidner afbudet til landsholdet også om - for ham er familie og et godt hverdagsliv bare vigtigere.

    Det er selvfølgelig hamrende uheldigt og irriterende for FCK, ikke mindst da man for et år siden sagde nej til så stort et salg. Men Erik havde nok næppe forestillet sig for et år siden, at han ville være i denne situation nu. Som familiefar og menneske, så forstår jeg ham fuldt ud og er stolt over, at jeg er fan af en klub som ser ud til at tillade, at der findes en løsning. Som fan er jeg hamrende irriteret og føler mig en smule forrådt. Men nu er Erik bare en så sympatisk mand, at jeg har svært ved at være rigtig sur. Det havde nok været noget andet, hvis det var en anden der havde lavet dette nummer.

  8. De følgende 14 brugere er enige:

  9. #725
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Timingen med Erik Johansson videoer kommer på et virkelig dårlig tidspunkt. Jeg nåede at se dem alle igennem i går før kampen, og lige nu er jeg bare direkte sur, en den lille smule glæde der var ved sejren i går er helt forsvundet. I videoen kan man virkelig se hvor meget tid, resourcer, og penge FCK har brugt på at få Erik klar igen, samtidig med at han har fået så god en løn i hele den tid. Så med det samme han er klar igen at vil han til Sverige på grund en kvinde. Jeg syntes virkelig det er respektløs og illoyal. Det er bare fucking til Stockholm, det taget ingen tid at tage et fly dertil. Der er almindelige mennekser der får en almindelig løn, som rejser meget mere og kan få det til at fungere med kone og børn.
    Han burde have blevet her til sommeren 2019, og så aftalt med Ståle at han kunne skifte til en Stockholm klub for færre penge end Ståle have kalkuleret med.


  10. #726
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Timingen med Erik Johansson videoer kommer på et virkelig dårlig tidspunkt. Jeg nåede at se dem alle igennem i går før kampen, og lige nu er jeg bare direkte sur, en den lille smule glæde der var ved sejren i går er helt forsvundet. I videoen kan man virkelig se hvor meget tid, resourcer, og penge FCK har brugt på at få Erik klar igen, samtidig med at han har fået så god en løn i hele den tid. Så med det samme han er klar igen at vil han til Sverige på grund en kvinde. Jeg syntes virkelig det er respektløs og illoyal. Det er bare fucking til Stockholm, det taget ingen tid at tage et fly dertil. Der er almindelige mennekser der får en almindelig løn, som rejser meget mere og kan få det til at fungere med kone og børn.
    Han burde have blevet her til sommeren 2019, og så aftalt med Ståle at han kunne skifte til en Stockholm klub for færre penge end Ståle have kalkuleret med.
    jeg syntes godt nok også det er en smule vattet det hele hvis det er sandt. Som du selv skriver burde man da have kunne lavet en deal således, at han bliver en sæson mere, som planen hele tiden har været, og så kan han tage til Sverige næste år. Det burde han da kunne klare, især når man tænker på hvad klubben har gjort for ham med hensyn til hans skade osv. Nu har vi selvfølgelig ikke hørt noget fra de direkte involverede partnere, men det er godt nok en latterlig situation det her.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #727
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg hører til gruppen, der forstår og respekterer Johanssons beslutning, hvis rygterne altså er rigtige. Den gør nas, men vi har jo sådan set selv levet godt af nogenlunde lignende tilfælde senest med Boilesen og Fischer, men man kunne i princippet inkludere eksempelvis Zanka, Kvist og Cornelius. Eller Okore, Grønkjær og sågar til dels Johansson selv.
    Man kan mene hvad man vil om Eriks beslutning, men at vi henter spillere hjem, der ikke har fået succes i deres klubber og hvor klubberne mere eller mindre har fravalgt dem, er vel ikke i nærheden af det Erik gør.

  13. De følgende 14 brugere er enige:

  14. #728
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Hvem så episoden i 2. Halvleg, hvor Fischer lænede sig arrogant op ad banden mod alle agf fans, mens PA lå skadet, og Boilesen gik hen og smed ham væk og ikke gad finde sig i den slags attitude? Ægte kaptjan

  15. #729
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Erik laver en Grønkjær/Laudrup og vil hjem. Vi nyder godt af det den anden vej og bør hjælpe ham. Det er dog så usandsynligt ærgerligt og med det antal daglige flyvninger imellem Stockholm og København, så kunne man måske finde en løsning. Erik er sindsyg sympatisk og jeg ønsker ham egentlig bare det bedste
    Hehe, jaja, Erik er sympatisk og forelskelse er en stærk følelse. Fint fint.

    Men vi står i en situation hvor der er millioner på spil, og der har de velbetalte spillere et ansvar. Det er bla hvad de får deres luksushyre for.
    Jeg er ganske menneskeligt anlagt, men må sige at jeg håber at Ståle og co. vælger at være en anelse kyniske omkring situationen. Og Stockholm er jo heller ikke ligefrem Lima eller Sydney.

    Det handler jo også om at lave en linje, hvor spillere ikke kan finde emotionelle årsager til en afgang efter forgodtbefindende. Ellers er det da bare at lave sig en lille historie, og nævne Erik som eksempel, hvis man hedder Anker, Santa, Boile og hvem der ellers vil forlade den synkende skude.

    Erik ser ud til at være tabt. Men håber sgu på der ryger nogle millioner i kassen! Så må Erik og AIK splejse, og han må holde et mindre bryllup.

    Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #730
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Stop lige engang. Har tidligere pointeret, at vi er en virksomhed - og en kontrakt er en kontrakt.

    Erik Johansson vælger i medio/slut marts at forlænge sin kontrakt, hvilket gør ham til en af klubbens bedst betalte spillere.
    Medio/slut april (altså knap en måned efter) vælger manden at fri til sin kæreste. Forinden Johansson friede må man gå ud fra, at han havde gjort sig sine tanker omkring livet med kæresten, hvorfor det ikke bør komme bagpå en voksen mand, at kæresten nok gerne vil bo sammen, såfremt de skal giftes.

    Så han forlængede sin kontrakt, friede en måned senere og står nu her efter et år som skadet (hvorfor ville han ikke smutte i Januar?), hvor han benyttede FC. Københavns top moderne faciliteter og vil væk.

    Ligeledes har vi tidligere afvist store bud på Erik, da man formodede at han skulle være en central del af FC. København mange år frem. Buddet var angiveligt mellem 40-50 mil.

    Folk skriger om medmenneskelighed og empati, men vi er (desværre) en forretning og en virksomhed. Jeg håber man står fast, kræver 25 millioner (Så må Erik og AIK splitte regningen. Han har jo også høvlet små 425.000 kr. ind om måneden det sidste år). Kan de ikke betale, så må han bare blive i København.


  18. #731
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Erik Johansson vælger i medio/slut marts at forlænge sin kontrakt, hvilket gør ham til en af klubbens bedst betalte spillere.
    Medio/slut april (altså knap en måned efter) vælger manden at fri til sin kæreste. Forinden Johansson friede må man gå ud fra, at han havde gjort sig sine tanker omkring livet med kæresten, hvorfor det ikke bør komme bagpå en voksen mand, at kæresten nok gerne vil bo sammen, såfremt de skal giftes.
    Det var så i marts sidste år han forlængede sin kontrakt...

  19. #732
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Point taken :-) Men det er vel ligegyldigt. Når du er på kontrakt har du et ansvar.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #733
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det sjove bliver jo så, når han i transfervinduet til januar skifter til PL... Håber Ståle tager højde for, at han evt. laver det nummer. En 50% videresalgsklausul eller noget :-)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #734
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    ...især når man tænker på hvad klubben har gjort for ham med hensyn til hans skade osv.
    Jeg er helt uenig. Manden blev skadet på arbejde, så derfor tager klubben ansvar og hjælper med, at han bliver rask igen. Om han efterfølgende bliver en måned, et år, eller ti år er underordnet, IMO.


  24. #735
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    vi har jo sådan set selv levet godt af nogenlunde lignende tilfælde senest med Boilesen og Fischer, men man kunne i princippet inkludere eksempelvis Zanka, Kvist og Cornelius. Eller Okore, Grønkjær og sågar til dels Johansson selv.
    What the actual fuck? ... ??!

    Nej. Bare nej. Det har vi ikke.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •