Side 59 af 145 FørsteFørste ... 9495657585960616269109 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Til info, det er helt sort at bruge mere energi på Bjelland.

    Der er alt for mange virkelig virkelig virkelig gode grunde til at han IKKE kommer til FCK til sommer.

    I virkeligheden synes jeg den artikel var hæslig! At FCK nok gerne ville have tilknyttet Bjelland. Øh ja...
    Der var intet der pegede imod nogen kontakt, der var ingen åbenlyse årsager til at det var under opsejling, ingen gode grunde til at den transfer skulle ske. Med andre ord en EB/BT journalist, der havde en ledig time... Pfff!!

    Zan
    Bjelland er nok en sæson på bænken fra at være FCK klar ja. Iøvrigt er jeg ikke sikker på Maxø er svaret på noget som helst. Jeg tror ikke han er god nok til FCK, han har ingen spidskompetencer som skinner helt igennem. Selvom han da er rimeligt god i luften, i duellerne og med fødderne. Skal der FCn blod ind ser jeg meget hellere vi henter Victor Nelsson.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #872
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Bjelland er nok en sæson på bænken fra at være FCK klar ja. Iøvrigt er jeg ikke sikker på Maxø er svaret på noget som helst. Jeg tror ikke han er god nok til FCK, han har ingen spidskompetencer som skinner helt igennem. Selvom han da er rimeligt god i luften, i duellerne og med fødderne. Skal der FCn blod ind ser jeg meget hellere vi henter Victor Nelsson.
    Du har lige beskrevet en profil som ligner en ung Zanka… bare en tanke :)

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Silver Se meddelelser
    Du har lige beskrevet en profil som ligner en ung Zanka… bare en tanke :)
    Næsten sandt. Unge Zanka var 7 år yngre end Maxø da han blev FCK relevant og Zanka havde et gåpåmod, en frækhed og et drive der strålede af en ung spiller der nok skulle blive til noget. Maxø er meh.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #874
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Så vidt jeg kan se har Marcondes ikke rigtig fået gang i den i Championship. Jeg så gerne at man steppede op og hev ham til København, specielt efter at vi med Pavlovic' afsked nu mangler en mand i angrebet.

    Selvom han er forhadt af mange herinde, så kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved hans kvaliteter, hvilket 17 mål i 19 kampe i efteråret samt kåring som årets spiller også vidner om.

    Selvfed, målscorer, frisparksskytte og usympatisk - den diametrale modsætning til Pavlovic.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #875
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se har Marcondes ikke rigtig fået gang i den i Championship. Jeg så gerne at man steppede op og hev ham til København, specielt efter at vi med Pavlovic' afsked nu mangler en mand i angrebet.

    Selvom han er forhadt af mange herinde, så kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved hans kvaliteter, hvilket 17 mål i 19 kampe i efteråret samt kåring som årets spiller også vidner om.

    Selvfed, målscorer, frisparksskytte og usympatisk - den diametrale modsætning til Pavlovic.
    NEJ! Blasfemi bare at nævne hans navn. Lige før jeg hellere ville se Mike Jensen i trøjen


  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se har Marcondes ikke rigtig fået gang i den i Championship. Jeg så gerne at man steppede op og hev ham til København, ...
    Hvis det sker, vil UCs og visse dele af Sektionens had mod Stephan være vand ved siden at min opførsel fra Familietribunen.


  10. #877
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se har Marcondes ikke rigtig fået gang i den i Championship. Jeg så gerne at man steppede op og hev ham til København, specielt efter at vi med Pavlovic' afsked nu mangler en mand i angrebet.

    Selvom han er forhadt af mange herinde, så kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved hans kvaliteter, hvilket 17 mål i 19 kampe i efteråret samt kåring som årets spiller også vidner om.

    Selvfed, målscorer, frisparksskytte og usympatisk - den diametrale modsætning til Pavlovic.
    Jeg vil hellere amputere min venstre fod med en sløv ske, end at se den klovn i FCK!!


  11. #878
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Helt generelt - og konkret ifht. Bjelland - er det her VM jo noget lort for Ståle, der gerne så tidligt som muligt skulle have styr på holdet til næste sæson, hvor han pinedød skal genvinde mesterskabet - og hvor han skal spille EL-kvalifikation blot 1½ uge efter, at selv de små nationer er færdige ved VM. Det er i sagens natur svært (og dyrt) at lokke spillere til FCK, når de ved, at de måske om 1½ måned har meget sjovere muligheder på hånden. Så vi skal nok generelt rette blikket mod spillere, der ikke skal spille VM...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #879
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se har Marcondes ikke rigtig fået gang i den i Championship. Jeg så gerne at man steppede op og hev ham til København, specielt efter at vi med Pavlovic' afsked nu mangler en mand i angrebet.
    .
    Udover at manden har gjort sig umådeligt upopulær i den københavnske fanskare, så giver det heller ikke mening sportsligt at hente Marcondes som angriber. Han er slet ikke den angribertype, vi bruger i FCK, så han vil have mere end svært ved at slå til. Der er større sandsynlighed for, at han ender som Pavlovic eller Marvin Pourie.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #880
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg vil hellere amputere min venstre fod med en sløv ske, end at se den klovn i FCK!!
    Er det ikke også komplet utopi at tro på, at vi kan hente spillere direkte fra Brentford? Deres direktør er bestyrelsesformand i FCM, så jeg tror næppe de sælger spillere til os, med mindre vi betaler priser der er langt over markedsprisen.. Det er vel mere sandsynligt at han kommer til FCM på en lejeaftale for at få gang i karrieren igen (hvis den altså er gået i stå, kender intet til hans situation)..

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #881
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Udover at manden har gjort sig umådeligt upopulær i den københavnske fanskare, så giver det heller ikke mening sportsligt at hente Marcondes som angriber. Han er slet ikke den angribertype, vi bruger i FCK, så han vil have mere end svært ved at slå til. Der er større sandsynlighed for, at han ender som Pavlovic eller Marvin Pourie.
    Jeg er godt klar over at folk har et dårligt forhold til Marcondes på trods af, at han vist aldrig er blevet vist ud mod os. Det samme kan dog ikke siges om Christian Poulsen. Santander og Kvist burde også have været udvist mod ham - hævnaktion eller ej.

    Og hvis Peter Møller kan gå fra at være hvid til gul og til hvid igen, så tror jeg nok også vi ville overleve at signe en super angriber.

    Derudover, så har han mange lighedspunkter med den mest scorende spiller i klubben, som også har spillet en del kampe under Ståle. Så sportsligt giver det fin mening (endelig) at hente en ny Santin/Ailton/Nordstrand-type fremfor en Santander/Dame/Adi-type.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #882
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Jeg er godt klar over at folk har et dårligt forhold til Marcondes på trods af, at han vist aldrig er blevet vist ud mod os. Det samme kan dog ikke siges om Christian Poulsen. Santander og Kvist burde også have været udvist mod ham - hævnaktion eller ej.
    På trods af? Vel nærmere fordi, at han aldrig blev udvist, men derimod fik prokokeret og overdramatiseret sig til flere af disse udvisninger.
    Han er så gennemgående ucharmerende, at jeg faktisk ikke kan huske at have hadet en spiller mere.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Og hvis Peter Møller kan gå fra at være hvid til gul og til hvid igen, så tror jeg nok også vi ville overleve at signe en super angriber.
    Men er han decideret angriber? Han er vel mere en Mukthar type, dvs en offensiv midt / hængende angriber, og den type spiller vi jo yderst sjælden med.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Derudover, så har han mange lighedspunkter med den mest scorende spiller i klubben, som også har spillet en del kampe under Ståle. Så sportsligt giver det fin mening (endelig) at hente en ny Santin/Ailton/Nordstrand-type fremfor en Santander/Dame/Adi-type.
    Ja det giver fin mening at hente en Santin. Santin som da han kom til klubben ville jeg elske. Men Marcondes er da slet ikke den type. Han kan da ikke drible eller for den sags skyld løbe i dybden.

    Er jeg helt gal på den?


    Og så for lige at understrege igen. Jeg er normalt rimelig large med spillere med en tvivlsom fortid (havde ikke noget problem med Møller, Stephan, Laudrup, Morten B Nielsen mfl.), men lige netop Marcondes, der må jeg altså trække en streg i sandet. Han er forøvrigt så åbenlyst en erstatning for Mukhtar i Brøndby, at det skriger til himlen. Dog med den hurdle, at Brentfords ejer måske ikke lige er interesseret i det match.

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #883
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Bliver der Lord BendOver her til sommer. Fischer- Bendtner- Santa- og falk som offensiv ser dyrt men farligt ud

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #884
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Marcondes, PerPer, Ruben Bagger, Peter Madsen... siger bare!

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #885
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Marcondes, PerPer, Ruben Bagger, Peter Madsen... siger bare!
    ... Mike Jensen...

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •